Goya laten bezorgen?

1419068282 64
1499920473 46
1586992064 51

1. Nick Frederiks

2. Hallo, wij kwamen sinds 1,5 jaar regelmatig bij Goya eten, bevalt erg goed.
    Nu met de lock down hebben we 1x afgehaald. Maar de prijs ligt zo hoog, dat we daar mee gestopt zijn en naar een ander bekend sushi restaurant in Utrecht zijn overgestapt.

Wij zijn best grote eters en bestelden een luxe sushibox zonder de kleine sushi's want daar zijn we geen fan van. Maar de box kwam op €80,00. Dat kan voor 1x maar is echt te gek voor afhaal prijzen. Onbeperkt uit eten is betaalbaar, maar afhaal is ineens onbetaalbaar.
    Jammer jammer jammer.

Afgelopen zaterdag een soortgelijke box besteld in Utrecht, die overeen komt met box van Goya en kostte ons €64,00. Wordt ook nog in Nieuwegein gratis bezorgd!
    Het beviel uitstekend, dus voor herhaling vatbaar.
    Jammer Goya, van de hoge prijzen.
    Als het restaurant weer open gaat, komen we terug.
    We staan in het bestand, dus mag je me gerust bellen.

Vriendelijke groet,
    W van Doren

3. We hadden goede hoop. De laatste keer dat we hier waren was nog met de vorige eigenaar.

We gaven het nog een kans. De nieuwe eigenaar wil tenslotte zijn best doen om het vertrouwen terug te winnen.

We namen het luxe menu en trappen af met zalm sashimi, Ebi tempura maki en de sake maki.

Het begon goed. Het bier was snel op tafel en zoals het hoort, had de sake maki een mooie krokante bite, erg mooi, zoals je verwacht. We hadden goede hoop maar die verdween snel.

Een hap van de Ebi tempura voelde als een zompig weiland. Een koude garnaal die nog iets langer in het badje van frituur had mogen liggen.

De zalm sashimi hebben we niet meer gezien. We betalen tenslotte voor het luxe menu.

In ronde 2 kwam o.a de .Flame Salmon Nigiri. Lekker van smaak, goed bereid.
    Helaas kwam er daarna een presentatie aanzetten waarvan je niet wist of het vis, rund, kip of varken was. Enfin, het was de ribeye. Bedolven in een jus met peper en ui. Haal je de saus eraf dan was alle smaak ook ineens verdwenen.

Vanuit daar werd het alleen maar erger. Een yakitorispies geserveerd als een frikandel in een plastic bak. Het enige verschil is dat een frikadel wat makkelijker is weg te kauwen.

Een lamskotelet zo dun als een plak carpaccio. Voor de simpele ziel prima weg te krijgen. Maar had je me een chupa chup lolly gegeven dan had ik het verschil in smaak niet geproefd.

Vanaf ronde twee kwam overigens de zalm sashimi prima op bestelling. Prima qua smaak. Dat moet ik dan wel zeggen.

We nemen nog een slok van ons doodgeslagen bier. Het glas mag best wel even worden afgespoeld voor deze wordt geserveerd

We sluiten af met de wakame salade. Een bak ijsbergsla met wat sprietjes wakame..

Zonde om een toko die ooit zo mooi floreerde zo de afgrond in te zien gaan.
    Wij komen er in ieder geval niet meer terug.

3,4
  4. Ondanks corona regels, ontspannen en heerlijk gegeten. Vriendelijk en vlot personeel. En kwaliteit eten perfect. Prijs kwaliteit zeker in evenwicht.
    Kom zeker terug.
    AANRADER!!!

5. Beste Gasten,

Per 01-01-2019 is de zaak officieel overgenomen door Goya City Nieuwegein B.V.

I.v.m. recensies beleid van de site kunnen er geen recensies verwijderd worden.

We vinden het jammer dat de oude cijfers van de voormalige ondernemers nog aan ons bedrijf gekoppeld zijn.

Toch vragen we aan u om meeste recente recensies te lezen die geplaatst zijn vanaf 01-01-2019.

Bent u in het verleden bij Goya wees eten en was het tegengevallen?

Graag vragen we aan u nog een kans te geven om bij Goya City Nieuwegein te komen proberen. We doen ons uiterste best om uw vertrouw opnieuw te verdienen!

We heten u van harte welkom.

Goya City Nieuwegein

6. Afgelopen jaar 4 keer hier gegeten. Elke keer was het eten uitstekend en lekker.
    Snel klaar, op en enkele keer wat champignons na.
    Geen problemen met wachten.
    Mijn favoriete restaurant in de omgeving.

7. Heel erg jammer dat we lang moesten wachten op ons eten. Daarnaast heb ik 3× gevraagt om kinderstokjes voordat ik ze kreeg en het personeel was onvriendelijk!

4,9
  8. Ik sluit me bij de vorige schrijfster aan. Wat is dit restaurant achteruitgegaan zeg. Ik was er op zaterdag met 6 personen om 19.30. De mensen van de shift van 17.00 moesten nog weg en de hele trap stond vol met wachtende mensen, leek de Efteling wel. Alleen de bordjes met de wachttijden ontbraken nog.
    Al met al duurde het zeker dik een uur voor we eten voor ons neus hadden staan en het drinken kwam nog later.
    Ook stond de hele bar vol met glazen van de vorige shift.
    Ze kunnen beter terug gaan naar de oude situatie en niet meer met 2 tijden werken want dit kunnen ze helemaal niet aan. Het eten was gelukkig nog wel goed, maar ik ga volgende keer wel ergens anders naar toe.

5,1
  9. Absurd wat gisteren (14-02-2018) mijn partner en ik is overkomen. Het is Valentijnsdag en je verwacht dat het druk wordt, alleen hoe Goya in deze situatie heeft gehandeld is te gek voor woorden. Ten eerste hadden wij om 19.30 gereserveerd en waren er ruim op tijd. Toen we aan kwamen lopen stond al een hele rij voor de deur die ook hadden gereserveerd. Wij moesten een halfuur (!!!) buiten in de kou wachten, want er was gewoon geen plek. Iedereen begon het zat te worden. Uiteindelijk konden we om 20.15 pas plaatsnemen aan een vieze tafel en kregen toen pas weer na vijftien minuten een tablet om te bestellen. Wij hadden inmiddels al erge honger maar kregen niet eens een drankje aangeboden ten compensatie. Iedereen in het restaurant vond het te gek voor woorden wat er aan de hand was. Iedereen keek chagrijnig, moe, hongerig. Toen we hadden besteld, mochten we weer leuk 20 minuten wachten. En niet eens alles wat we hadden besteld, hebben we gekregen. We moesten zelfs één uur wachten op onze drankjes, dus ben ik ze zelf maar gaan halen. Mijn partner kreeg zijn eten als eerst, ik pas weer twintig minuten later, en dat is erg vervelend want je wilt samen kunnen eten. Meerdere keren gevraagd aan personeel waar het eten blijft, kregen een standaard antwoord: “Komt zo” of “Ik kijk wel”.
    Toen zei mijn partner tegen een personeelslid “Het gaat niet zo lekker vandaag he” waarop hij antwoord “Ja niet alleen vandaag, slecht restaurant”. Onze borden van de eerste ronde werden niet eens opgehaald. Zelfs bij het dessert (wat ik een slechte verandering vind) waren er alleen maar vieze bakjes. Het hele restaurant stond vol met lege flessen, vieze borden en bestek. Ook hadden wij cocktails besteld die maar niet kwamen. We hadden een ober gevraagd om te komen en die zei dat het op was. Alleen het stond wel op onze rekening! Gelukkig hadden wij dit op tijd gezien waardoor we daarvoor niet hoefden te betalen, want we hebben het immers nooit gekregen. Het enige pluspunt van de avond was dat de sushi wel lekker was. Alleen dat maakte nog niet de avond goed.

10. Eten was lekker, maar niet super. De tonijn in mijn nigiri was ver te zoeken en de nieuwe kaart was nog steeds geen feit.

11. We gingen eten met z'n tweetjes. De reservering klopte. We kwamen aan en werden direct geholpen. Meneer legte alles aan ons uit. Wat we wel en niet konden bestellen en hoe alles werkte.
    Eten smaakt prima, sommige gerechten konden beter.
    Kwa inrichting ziet het er redelijk uit.
    Voor die prijs is het wel echt waard om er naartoe te gaan.
    Voor mij is het voor herhaling vatbaar, maar ik ben ook niet veel eisend.

12. De service vonden wij altijd soepeltjes lopen, de mensen vriendelijk en behulpzaam.
    Het eten ook lekker en de sushi altijd met wat soya saus en wasabi… altijd top.

13. Als ervaren shizen sushi eters, goya nieuwegein is geprobeerd. Nooit meer. Smakeloze sushi, droog, supermarkt kwaliteit. De andere gerechtjes veel te veel zoette saus om de boel op smaak te krijgen. Vaak gewoon chili saus uit fles. Alle kip gekookt. Ook het ijs lijkt ontdooit en opnieuw ingevroren. Veel te warm binnen, geen airco alleen waaiers. Enig pluspunt de jonge garde aan personeel was vriendelijk.

1,2
  14. Verschrikkelijk eten een hele korte opsomming: smakeloze sushi; droog gebakken vlees; ondefinieerbare varkenshaas; soep met de consistentie van haargel. Het lekkerste wat we besteld hebben was de fles Chaudfontaine. En als je aangeeft dat het eten niet weg te hakken is, komt er niemand van het management een praatje maken, een gemiste kans. Overall erg jammer en zonde van de centen.

15. Leonie

Als de sojaboontjes het beste is wat je kan bestellen hoef ik denk ik niet uit te leggen hoe slecht het is...

16. Prima gegeten, even wennen aan het bestellen op het nieuwe tabletje. We konden net zo lang blijven als We wilden dus echt nagetafeld.
    Leuke gezellig.

17. W.A.Duijveman

Wij waren voor het eerst bij jullie. We werden netjes ontvangen, de reservering klopte. Een tafel werd ons gewezen. Daarna hebben we geen uitleg gekregen van hoe en wat. Wij moesten het zelf maar uitproberen (min punt)
    Ik vroeg om een glas rosé is het een droge of een zoete wijn, antwoord was kortaf weet ik niet. Later op de avond ging naast onze tafel een medewerker alle menukaarten schoon staan maken. Er was genoeg ruimte ergens anders om dat te doen.

We hebben wel lekker gegeten.

18. Kirsten

Onvriendelijk, niet vers en langzaam. Gelukkig tegenwoordig genoeg betere restaurants op City plaza.

4,5
  19. Samen met mijn vriendin zijn wij hier wezen lunchen. Om 12:15 hadden we onze eerste bestelling geplaatst waaronder een rol met garnalen. Om 12:45 waren onze garnalen er nog niet, dus ik had even gevraagd hoelang het nog zou duren, maar de serveerster wist van niks. Het was trouwens helemaal niet druk, totaal 3 tafeltjes. Om 13:15 waren onze garnalen er nog niet. Om 13:20 kwamen er garnalen in zicht, maar in plaats van ze bij ons neer te zetten, plaatste de serveerster ze bij de verkeerde tafel. Ondertussen was ik al flink chagrijnig door al het wachten.

5,5
  20. Vanavond hebben wij hier gereserveerd met 4 personen om 19.00uur. We moesten bestellen via een tablet, om 19.15 hadden wij de eerste bestelling doorgegeven. Die wij voor de helft kregen om 19.30... 5 minuten later kregen wij te horen dat er een storing was en het even zou duren. Om 19.50 kregen wij een formulier 'de oude methode' om te bestellen. Het hele restaurant zat te wachten, er kwam geen enkel gerecht uit de keuken! Ruim een uur hebben wij zitten wachten. Maar om 21.00 hadden wij het gehad en wouden de drankjes afrekenen om ergens anders te gaan eten!! Bij het afrekenen kregen wij te horen dat we gewoon voor het eten moesten betalen!!! Ik stond met m'n bek vol tanden. 1 ronde eten gehad voor de helft, 8 gerechten vd 20, en gewoon moeten betalen?! Wij komen hier gemiddeld 2/3x per maand en hebben alle respect hoor, maar bijna 2uur wachten en dan de volle mep betalen? Deze meneer bij het afrekenen werd gewoon boos, na zelf echt boos te zijn geworden, alleen de drankjes betaald!!

Wij komen hier never nooit meer terug. Wat is dit voor service? Nog nooit zoiets meegemaakt!! Uiteindelijk bij de Griek gaan eten, en alsnog heerlijk gegeten! Op de terugweg naar de auto, kwamen wij 3 man personeel tegen van goya, waar we nog een tijdje mee hebben staan kletsen. Zij gaven ons groot gelijk, en vertelde dat meer dan de helft is weggelopen vanavond! Wat is dit voor service? En ons ook nog gewoon willen laten betalen!!!

21. Wij komen hier regelmatig. Altijd top, zeker als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding. Voor niet te veel geld kan je hier genieten van heerlijke gerechten. Zeker een aanrader

22. sean 205 punten

Voor de 2e keer hier geweest, 1e keer (bijna een jaar geleden) was redelijk goed bevallen op de verschrikkelijke warmte na. Wij dachten nu na een jaar, laten we nog eens gaan. Dit hadden we helaas beter niet kunnen doen.

Het is erg warm in het restaurant, na een jaar nog steeds geen airco, aan alle tafels werd er gewapperd met menukaarten om nog een klein beetje voor verkoeling voor je zelf te zorgen. Zelfs het drinken was warm! Na er wat van te hebben gezegd werd ons verteld dat ons drinken ook al een tijdje op tafel stond, terwijl zijn collega net de hoek om ging die ons de drankjes had gebracht.

Het wachten op de sushi duurt een eeuwigheid, zelfs de grill gerechten zijn nog eerder klaar. Sushi was redelijk van smaak, de nigiri zalm met kaas leek wel alsof er mayonaise met afwasmiddel (Dubro citroen!) op zat.

En dan het personeel, verschrikkelijk! Geen aandacht voor de gasten, je moet zelf een keer vragen of je drinken mag bestellen, je bestellijst voor gerechten idem dito. Je zult toch echt jouw bestellijst in de handen moeten drukken van het personeel want ze komen het niet uit zichzelf ophalen.

Personeel loopt rond met gore dienbladen met alle etensresten van de vorige tafels er aan, de vieze borden werden niet of nauwelijks meegenomen. Tafels waarvan mensen waren vertrokken worden ongeveer een half uur later door het personeel leeggehaald, maar dan wel zittend op de banken en stoelen (met schoenen op de bank!) Het personeel zal het wel net als de gasten enorm warm hebben en geen puf om nog langer te staan.

Het dessert is ook een aanfluiting, 1 bolletje ijs (1 euro per extra bol) voor een bolletje chemische aardbeien smaak uit bakken horeca ijs (makro/sligro).

Dit was nu de 2e keer, en nooit maar dan ook nooit weer Goya!