Nieuwste foto's in Nieuwegein

Laatste updates in Nieuwegein

1. Janneke's profielfoto
    Janneke heeft een recensie geschreven voor Mr. Sushi & Miss. Wok

We hebben toch al wel vaker besteld bij Mr Sushi en Miss Wok Nieuwegein maar dat we na twee uur nog geen eten hadden viel erg tegen, we kregen ook geen telefoon dat het langer zou duren. We hebben zelf gebeld en er werd beterschap beloofd, echter is dit niet de eerste keer dat we hierover gebeld hebben. Elke keer wordt er beterschap beloofd maar dat gebeurt dus niet.

Tevens was lang niet alles vers, de Tonijn was grijs en de ebi tempura roll was zacht geworden. Voorgaande keren was het eten lekkerder. Misschien moet er geinvesteerd worden in extra personeel? Je kan niet een hoop bestellingen opsparen en dan 1 grote bezorgronde doen met de auto. Dan verpietert het eten onderweg.

2. Ron Lodewijks's profielfoto
    Ron Lodewijks heeft een recensie geschreven voor Asian Tower

Ron Lodewijks

Geweldig restaurant. Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader van de bovenste plank. TOP.

3. Chriska's profielfoto
    Chriska heeft een recensie geschreven voor Will's
    Internationaal Nieuwegein

Prijzen van sommige gerechten zijn best pittig maar het lekkere eten en de fijne ambiance en sfeer in het restaurant maken dat ruimschoots goed. Wij hebben hier met vier personen heerlijk gegeten. Was hier al eerder geweest maar we komen zeker terug. Aanrader!

4. H.Schuurman's profielfoto
    H.Schuurman heeft een recensie geschreven voor Jack's Grillhouse

Prima gegeten, verwacht geen culinaire hoogstandjes, vlees kwalitatief goed.

5. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Asia
    Chinees-Indisch Nieuwegein

Heerlijk eten en erg vriendelijk personeel! Een aanrader is het maandmenu, ongeveer voor 4 personen.

6. monamoon's profielfoto
    monamoon heeft een recensie geschreven voor Restaurant Goya

De service vonden wij altijd soepeltjes lopen, de mensen vriendelijk en behulpzaam.
    Het eten ook lekker en de sushi altijd met wat soya saus en wasabi… altijd top.

7. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Het was heerlijk, vriendelijk personeel en alles prima. 1 ding: ik had als enige voorgerecht beef tataki wat er wel vreemd bruin uitzag maar verder prima van smaak was. We hebben een heerlijke avond gehad.

8. Selina's profielfoto
    Selina heeft een recensie geschreven voor Mr. Sushi & Miss. Wok

De sushi was wel lekker alleen een mega zoute sojasaus! En wat ik heel erg vond was de kiploempia's met rauwe kip erin! Toen ik het zag gelijk weggegooid dus hopelijk word ik niet ziek echt super slecht!!!!!
    Heb het 20 min geleden bezorgd gekregen!
    22/04/2018

9. Nordin's profielfoto
    Nordin heeft een recensie geschreven voor Roti 4 You

Hele goede ervaring altijd goed eten, alleen ben ik met één ding teleurgesteld en dat is dat ze geen tjauw min hebben alleen bami(spaghetti met Surinaamse flavor). Dat vind ik toch min punt!! De rest is top!

10. Arie's profielfoto
    Arie heeft een recensie geschreven voor Dimitra Fastfood

Lekker eten maar 2 uur wachten en tas met bestellingen op de galerij leggen en zelf uitzoeken wat mijn bestelling was (maak maar even open, kunt u zien wat van u is)… dat kan dus niet.

11. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Leuke gezellige knusse restaurant lekker eten er is variatie en kwa prijs is het leuk om is een avondje uit te zijn.

12. Mary de Graaf's profielfoto
    Mary de Graaf heeft een recensie geschreven voor Will's
    Internationaal Nieuwegein

Mary de Graaf

Er was een pianist, helaas is de ruimte daar niet geschikt voor, te overheersend!

13. M. O.'s profielfoto
    M. O. heeft een recensie geschreven voor Fokkesteeg Broodje

Klant sinds de start in 2016
    Altijd tevreden geweest.
    Waar voor je geld.
    Snel en lekker.
    Altijd behulpzaam personeel!

14. Frank Jutte's profielfoto
    Frank Jutte heeft een recensie geschreven voor Bistro 't Zomerhuis | Boerderij de Middenhof

Frank Jutte

Keuze uit pannenkoekenhuis, bistro en eetcafe. Bediening pannenkoekenhuis door onervaren jonge meisjes. Eten redelijk. De eindafrekening inclusief drankjes was volledig fout. Dus het afvinken van drankje, goed controleren!

15. Caroline's profielfoto
    Caroline heeft een recensie geschreven voor Galecop Yu Yi
    Kleine eetwaren Nieuwegein

Prima smaakvolle gerechten. Haal hier met enige regelmaat wat. Als je van te voren telefonisch een bestelling doet, ben je ook zo weer weg. Het gemiddelde cijfer voor deze uitbater wordt enorm naar beneden gehaald, omdat het er niet gezellig is, maar dat hoeft ook niet, je kunt alleen maar afhalen.

16. Anoniem.'s profielfoto
    Anoniem. heeft een recensie geschreven voor Asian Tower

Anoniem.

Waren zelfs te beroerd om een reservering aan te nemen omdat ik een zogehete ; gift for you bon had. Zeer slechte service!

17. Marco Janssen's profielfoto
    Marco Janssen heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Sabina

Vriendelijke bediening en snel, lekker eten voor een redelijke prijs. Een echte aanrader wat mij betreft, ik kon het personeel niet maar we raakte al gauw aan de praat met mekaar. Een cafetaria zoals je een cafetaria zou verwachten en zelfs nog iets meer.

18. Marco Janssen's profielfoto
    Marco Janssen heeft gereageerd op een recensie van Kwalitaria Galecop

Met je eens Cor en vooral dat ze zo druk zijn met hun smartphones, en dat waar de eigenaar naast staat. De eigenaar is een aardige vent maar het personeel is een stuk minder.

19. Tiny's profielfoto
    Tiny heeft een recensie geschreven voor Italiano Vreeswijk

Eten was heel lekker, bediening slecht.
    Laatste hap nog in de mond, bord werd meteen weggehaald. 3 Jonge mensen in de bediening, hielden constant in de gaten als een glas of bord leeg was. Als de een wegliep, Kwam de volgende meteen weer langs.
    Dessert moest ook meteen na de hoofdmaaltijd zodat de tafel zo snel mogelijk leeg was voor de volgende klant.

20. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor Cafetaria de Beugelaar
    Vertaal van English naar Nederlands

Deze zaak is geen één ster waard. Ik ben verschrikkelijk naar en onvriendelijk behandeld door de eigenaar. Je zou denken dat ze nu juist vriendelijk moeten zijn tegen hun betalende klanten sinds het niet goed gaat met hun zaak. Maar volgende keer ga ik gewoon weer naar de Kwalitaria om de hoek waar ze hun gasten wel waarderen!

21. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Zott

Heerlijk gegeten, borden zien er uit als kunstwerken, smaken kloppen echt met elkaar. De uitleg is prima, service iets minder (koud hoofdgerecht).
    Inderdaad voor alles wat je erbij neemt, betaal je de hoofdprijs; van bonbons, brood tot drank. Jammer...

22. Wouter's profielfoto
    Wouter heeft een recensie geschreven voor Far East
    Chinees-Indisch Nieuwegein

Afhalen is iedere keer opnieuw een ramp. Je zit een uur te wachten op je eten en iedere keer gaat er iets mis. Bestel je Bami dan krijg je witte rijst mee. Het eten is vaak koud en smakeloos. Na verschillende teleurstellingen ben ik er uit: Voor mij nooit meer Far East!!

23. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Restaurant Goya

Heel erg jammer dat we lang moesten wachten op ons eten. Daarnaast heb ik 3× gevraagt om kinderstokjes voordat ik ze kreeg en het personeel was onvriendelijk!

24. miranda's profielfoto
    miranda heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

miranda

Heel erg lekker gegeten en de meiden lopen hun benen uit hun lijf. TOPPie hoor. was wel heel erg druk.

25. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor New York Pizza

Net twee pizza’s laten bezorgen voor 20 euro, pizza’s waren kurkdroog, niet lekker en niet warm. Zonde van het geld!

26. El's profielfoto
    El heeft een recensie geschreven voor Restaurant Goya

Ik sluit me bij de vorige schrijfster aan. Wat is dit restaurant achteruitgegaan zeg. Ik was er op zaterdag met 6 personen om 19.30. De mensen van de shift van 17.00 moesten nog weg en de hele trap stond vol met wachtende mensen, leek de Efteling wel. Alleen de bordjes met de wachttijden ontbraken nog.
    Al met al duurde het zeker dik een uur voor we eten voor ons neus hadden staan en het drinken kwam nog later.
    Ook stond de hele bar vol met glazen van de vorige shift.
    Ze kunnen beter terug gaan naar de oude situatie en niet meer met 2 tijden werken want dit kunnen ze helemaal niet aan. Het eten was gelukkig nog wel goed, maar ik ga volgende keer wel ergens anders naar toe.

27. Thea kuijt's profielfoto
    Thea kuijt heeft een recensie geschreven voor La Cubanita
  28. Angela R's profielfoto
    Angela R heeft een recensie geschreven voor Restaurant Goya

Absurd wat gisteren (14-02-2018) mijn partner en ik is overkomen. Het is Valentijnsdag en je verwacht dat het druk wordt, alleen hoe Goya in deze situatie heeft gehandeld is te gek voor woorden. Ten eerste hadden wij om 19.30 gereserveerd en waren er ruim op tijd. Toen we aan kwamen lopen stond al een hele rij voor de deur die ook hadden gereserveerd. Wij moesten een halfuur (!!!) buiten in de kou wachten, want er was gewoon geen plek. Iedereen begon het zat te worden. Uiteindelijk konden we om 20.15 pas plaatsnemen aan een vieze tafel en kregen toen pas weer na vijftien minuten een tablet om te bestellen. Wij hadden inmiddels al erge honger maar kregen niet eens een drankje aangeboden ten compensatie. Iedereen in het restaurant vond het te gek voor woorden wat er aan de hand was. Iedereen keek chagrijnig, moe, hongerig. Toen we hadden besteld, mochten we weer leuk 20 minuten wachten. En niet eens alles wat we hadden besteld, hebben we gekregen. We moesten zelfs één uur wachten op onze drankjes, dus ben ik ze zelf maar gaan halen. Mijn partner kreeg zijn eten als eerst, ik pas weer twintig minuten later, en dat is erg vervelend want je wilt samen kunnen eten. Meerdere keren gevraagd aan personeel waar het eten blijft, kregen een standaard antwoord: “Komt zo” of “Ik kijk wel”.
    Toen zei mijn partner tegen een personeelslid “Het gaat niet zo lekker vandaag he” waarop hij antwoord “Ja niet alleen vandaag, slecht restaurant”. Onze borden van de eerste ronde werden niet eens opgehaald. Zelfs bij het dessert (wat ik een slechte verandering vind) waren er alleen maar vieze bakjes. Het hele restaurant stond vol met lege flessen, vieze borden en bestek. Ook hadden wij cocktails besteld die maar niet kwamen. We hadden een ober gevraagd om te komen en die zei dat het op was. Alleen het stond wel op onze rekening! Gelukkig hadden wij dit op tijd gezien waardoor we daarvoor niet hoefden te betalen, want we hebben het immers nooit gekregen. Het enige pluspunt van de avond was dat de sushi wel lekker was. Alleen dat maakte nog niet de avond goed.

29. astrid's profielfoto
    astrid heeft een recensie geschreven voor Oregano

Heerlijk gegeten. Tafels waren ivm Valentijn versierd met hartjes zo leuk.

30. Ans vanDeursen's profielfoto
    Ans vanDeursen heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Ans vanDeursen

Vriendelijk personeel, prima eten en dat voor die prijs.
    Helemaal fantastisch.