Eigen terein om te parkeren zit aan de N215 vanuit Rotterdam bij het benzine station te Nieuwe-Tonge. Ook genoeg ruimte voor de Truckers.

Bus stopt direct bij ons aan de deur.

De Tram voelt een beetje als thuis

Het eerste wat opvalt wanneer u Wegrestaurant De Tram in Nieuwe-Tonge binnen wandelt, is de huiselijke sfeer. De rode kussens op de houten stoelen, de gordijnen en de schilderijen aan de wand: het zijn kleine details die ervoor zorgen dat u zich ongeacht waar u nog heen moet of vandaan komt toch even lekker thuis voelt.

“Wegrestaurant De Tram is heel veelzijdig. Mensen kunnen een plaatsje aan de bar zoeken en wat drinken. Maar ook voor een lekkere lunch of heerlijk diner draaien we onze hand niet om. We hebben een grote en kleine kaart. De gerechten daarop lopen sterk uiteen. Van een stevige Hollandse boerenstamppot tot een biefstuk en van een drankje tot een lekker broodje gezond.”

Gasten
Met zo’n veelzijdige zaak is het geen wonder dat ook de gasten een gemêleerd gezelschap vormen. “Zowel jongeren als ouderen bezoeken onze zaak. Sommigen zijn onderweg en maken een tussenstop, dat geldt bijvoorbeeld voor gezinnen of vrachtwagenchauffeurs. Anderen komen hier regelmatig, gewoon omdat ze in de buurt wonen of werken en even wat willen eten of drinken.”

“We zijn zeven dagen per week open. Zowel de keuken als het restaurant openen om 10:00 uur ‘s ochtends en blijven tot 23:00 uur ‘s avonds open. Ik vind het belangrijk dat mensen hier altijd terecht kunnen.”

Feestje
Het wegrestaurant richt zich niet alleen op drankjes, lunch en diner. “We staan ook open voor feestjes. Of het nu een verjaardag of iets anders is: dat maakt niet uit. Ook als mensen een bandje mee willen brengen, is dat prima. Wij zorgen voor de rest en doen waar we goed in zijn: voor kwalitatief goed en lekker eten en drinken zorgen. En dat voor weinig geld.”

We zijn nog maar net begonnen, maar ik ben desalniettemin enthousiast over het wegrestaurant. “De horeca is mij niet vreemd. Ik hoop dat het wegrestaurant onder mijn leiding verder groeit en dat we steeds meer mensen mogen verwelkomen. Als alle gasten dan ook nog eens tevreden zijn, is het cirkeltje rond en hebben wij ons doel bereikt.”

• All-inclusive

• Rookruimte
  5. Betalen pin American Express Master Card Visa

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1303619594 95
1359198848 91
1420953575 86
1519761138 87
1532112083 89

1. Het eten was weer voortreffelijk goed en ook de klantvriendelijkheid ontbreekt niets aan.
    Ik had nl al weken geleden een tafeltje geboekt bij het raam omdat we met een persooon in ons midden waren die een Herseninfartct heeft gehad en snel last heeft van een drukke omgeving, dat was dus mis gegaan en de bij de boeking niet goed overgekomen dus bij aankomst kregen we een tafeltje bij het raam middenin en dat was even afwachten of degene dat ook aan kon maar dat ging gelukkig ook goed.
    Wel vond ik het heel coulant dat de eigenaar zijn excuus aan kwam bieden en erkende dat het hun fout was en het duidelijk stond vermeld bij de boeking maar ze losten dat heel goed op en bode ons een drankje van de zaak aan, dus dat vond ik heel klantvriendelijk en een foutje kan gebeuren.
    Kom zeker nog eens eten want prijs kwalitietverhouding zijn uitstekend.

2. Zeer goed eten voor een vriendelijke prijs.

3. Lijdie en chris

Wij hebben goed gegeten, vriendelijk gezellig, en betaalbaar.

4. Fam. Verweij

Super gezellige sfeer.
    Lekker en veel eten.

5. SANDRA Borsten

Heerlijk gegeten

6. Al veel gegeten bij de tram. Altijd gezellig. Servise is super en betaalbaar.

7. Joop van Dijk

Lekker gegeten en een super goede bediening

8. Zeer goed eten voor een redelijke prijs!!

9. Prima gegeten, goede service!

10. ReJeNaFa

We hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk en vlot.
    Het eetcafé is gezellig ingericht.
    Je komt er niets te kort.

11. Deze week weer sparribs gegeten. Spicy is inderdaad lekker pittig. Groot bord vol voor 16,50 en vooral lekker. Helaas is de aanbieding van onbeperkt spareribs voor 12,50 op maan en dinsdag niet meer geldig! Bord buiten was er net afgehaald. Niet raar want voor 12,50 kan deze kwaliteit gewoon niet. Prima patat erbij en goede rauwkostsalade. Gebakken aardappels helaas soort gefrituurde schijfjes geworden, das jammer. Met echte gebakken aardappelen en ui had ik een 10 gegeven. Bediening prima en gezellige aankleding. Ook de andere maaltijden zagen er prima uit, maar hier kom ik niet onder de spareribs uit… te lekker. Aanrader op flakkee.

12. Rob Buscop

Meerdere malen geweest en altijd goed en gezellig.

13. Bianca Melissant

Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.

14. M Hogerwerf

Het was voor ons de eerste keer dat we hier gingen eten. Van horen zeggen wisten we dat het goed moet zijn, maar wij ervaren dat liever zelf om een oordeel te geven. Hier komen we zeker nog eens terug, want het was prima.

15. Zoals gewoonlijk weer lekker gegeten

16. Het eten is hier lekker, zoals altijd.
    We komen graag terug!

17. Elly Van Kester - Olierhoek

Wij hebben vrijdagavond Héérlijk gegeten, de tournedos was uitstekend, met friet, gebakken aardappeltjes en salade.
    Wij zaten daar erg op ons gemak, en de bediening was erg vriendelijk.
    Wij komen nog eens terug.

18. We hebben heerlijk gegeten.
    Veel keuze op het menu.
    Gezellig eetcafé.

19. Boudewijn van Lint

Lekker gegeten met 10 man, zat vol op de donderdagavond.
    Bediening was goed maar niet zo spontaan.
    Verder prettige sfeer.

20. Fam Bahlman

Gezellige sfeer, vlotte en vriendelijke bediening.
    Het eten is uitstekend, dus we komen weer.

21. We hebben samen ontzettend lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel, gezellige sfeer.

22. Jeroen Cartledge

23. Stan van Heemst

Prima gegeten voor een goede prijs.

24. M Vervloet

Heerlijk gegeten!!
    Vriendelijk personeel!!
    Nette prijzen!!

25. Lekker gegeten.
    Uitstekend gebakken tournedos, prima frites, lekkere zelfgemaakte kruidenboter.
    Good value for money en uitstekende bediening.

26. Rien en Marga en moeders

Heerlijk gegeten, super malse biefstuk! Ruim voldoende!

27. Johan Keijzer

Vlotte bediening. Netjes. Grote porties.Redelijke prijzen. Het eten was lekker, kortom, voor herhaling vatbaar

28. Gezellig, goed eten en vlotte bediening.

29. Lekker eten en aardige bediening.

30. Heerlijk gegeten. Ruim voldoende. We hadden saté van de haas en een half haantje. De aardappeltjes zijn zalig, lekker gekruid en krokant. Begreep alleen niets van de rekening. Volgens de kaart zat bij hoofdgerecht een saus, of champignons met uien in. Wij kozen champignons met uien, werd apart in rekening gebracht, en toen was de rekening nog 5 euro hoger dan de kaart aangaf. Maar dat besefte ik thuis pas. Afijn, heerlijk gegeten, compliment aan de chef.

31. Elois van dijk

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en het eten was voldoende.

32. Warm en hartelijk ontvangst. Goed dat we gereserveerd hadden. Het was vol. Lekkere gerechten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Stoelen zitten wel hard. Kussentjes zouden dikker kunnen. En het was wat kil, cv/radiator was koud. Zeker een restaurantje om te onthouden.

33. Eenvoudig en gezellig! Voor herhaling vatbaar.

34. Parkeren bij de deur, goede ontvangst, vlotte bediening, lekker eten, mooie prijs voor onbeperkt spare ribs.
    Komen wij zeker vaker.

35. Eten was heerlijk, bediening uitstekend en was zeer gezellig. Een aanrader en lekker gegeten en gedronken voor weinig geld.

36. Erg lekker, vlot en gezellig. Parkeren voor de deur.

37. A. Huizer Kreeft

Prima eten. Goede prijzen. Goede service. Voor herhaling vatbaar.

38. Bas van Putten

Zijn na onze verhuizing naar Nieuwe-Tonge al een paar keer hier wezen eten. Het eten is prima in orde, bediening is no-nonsens. Wij komen hier graag, voor een net bedrag kan je hier echt lekker eten.

39. Heerlijke spareribs, snelle bediening, vriendelijk

40. Wij hebben hier weer (zijn hier vaker geweest) heerlijk gegeten. De pindasaus bij de sate smaakt wat eenvoudig en hoeveelheid zou iets minder kunnen. Hoeveelheid stokbrood vooraf ruim voldoende, bediening is goed maar hou de lege glazen in de gaten. Voor ons weer voor herhaling vatbaar.

41. Inrichting is inderdaad erg huislijk, eten en de bereiding ervan is prima. Carpaccio zou wat meer opgeleukt mogen worden. En we misten toch net wat groenten. Mandje stokbrood vooraf ruim voldoende! Toeval of niet, maar we vroegen net om twee gerechten die er niet (meer) waren... Erg jammer, want daar hadden we net zin in. Prima plekje als eet-, of chauffeurscafé of iemand die onderweg is.

42. Erg gezellig en spareribs waren super lekker. 1 nadeel is dat je na de eerste spareribs al vol zit. De friet werden overigens erg leuk geserveerd in een klein frituurmandje.

43. Gerard van der Made

Heerlijk gegeten!! Van alle markten thuis, zowel vlees, vis, mossels en shoarma.. tot zelfs warme groente!!
    Giel - Ernst en Larissa; het was toppie. Bedankt!

44. van den Doel

Super goed ook voor kinderen. We hadden geen ijsje willen nemen, maar het zag er zo goed uit dat we toch genomen hebben. Zelfs voor de kids maakten ze er wat lekkers van. Super goed, echt een aanrader!

45. Fam Bruggeman

Gisteren voor de eerste keer in de Tram wezen eten. Maar zeker niet de laatste keer. Eten was goed en de bediening (Larissa) was super!! Ga zo door...

46. We hebben heerlijke spareribs gegeten, ze waren uitstekend, ruim voldoende. En de bediening was ook prima. We raden het eenieder aan om daar een keer goed te gaan eten. Tot de volgende keer.

C. Rosmolen en T. v.d.Hoek

47. Samantha and Chris Robinson

The Tornedo steak was the best that my husband has had here in The Netherlands - and we've been here for 13 years! The spare ribs amazing and the portions more than adequate. Larissa is incredibly friendly and her service excellent. A wonderful family restaurant and we can only highly recommend it. Pity that we live so far away not to be able to visit and enjoy this little gem more often - thank you for a lovely experience and may you go from strength to strength.

48. Erg gezellig en lekker, we komen zeker nog een keer terug.

49. Het eten was heerlijk.

51. Gisteren was het dan eindelijk zover om dit restaurant een herkansing te geven. En de grote vraag was natuurlijk, wordt er nog gerookt of niet. Gelukkig bleek dit niet meer het geval te zijn. Het was er wel stil zo op de donderdagavond. Er was voetbal op tv en het geluid stond over de speakers in de ruimte, dus ook al zag je geen voetbal, je hoorde het sowieso. En dat is dan weer jammer, want dat was niet bevorderlijk voor de sfeer. De ruimte is namelijk wel leuk. Beetje oubollig maar ook met drie ronde tafels. En dat vind ik altijd erg leuk als je met een groep bent. Maar goed, de vriendelijke man van het restaurant zei dat we van harte welkom waren om een hapje te eten ondanks dat er verder niet zoveel mensen waren. We kozen voor de cordon bleu en de sliptongetjes. En beiden waren uitstekend klaar gemaakt en van erg goede kwaliteit. Vooral de cordon bleu was van verrassend goede kwaliteit. Niet zo'n standaard fabrieksding wat ik eigenlijk wel verwacht had. En ook de prijs was voor het gebodene heel erg behoorlijk. Verder kregen we er een grote bak friet bij en ruim voldoende mayonaise. Ook de wijn was goed. Na afloop was er helaas geen espresso. De gewone koffie was ook echt gewone koffie. Niet echt bijzonder lekker. Dat was dan weer jammer. Als het wat drukker is en er geen voetbal is of als we buiten kunnen zitten is het er vast ook gezelliger. In ieder geval een restaurant wat zijn hoge waardering terecht verdient en waar we nu zeker nog wel eens vaker zullen komen.

52. Zelf was ik al meer in de tram wezen eten en altijd goed gevonden. Nu ben ik met bestuursleden van onze vereniging wezen eten, en deze bestuursleden waren er nog nooit geweest, maar vonden alles ook oké.

Dus een compliment voor de kok, de bediening en de eigenaar. Wij komen zeker nog een keer eten.

Ada.

53. Jan Troost

Zeer gezellig restaurant! Ging er graag eten na het werken. Ook als de keuken eigenlijk al dicht was werd toch nog even snel wat bereid! Ik zeg echt een top restaurant met een leuke sfeer!

54. Gezellig restaurant en goed eten voor een zeer redelijke prijs.

55. Theo. van Kouteren

Met drie zwagers weze eten, erg lekker. De bediening was netjes en goed. Was er voor de derde keer, en het wordt steeds beter. Ga er nog wel eens meer naar toe. Groetjes van Theo en zijn zwagers.

56. Heike en Evelyne

Het was super! Heerlijke spare ribs!! Zeker aan te bevelen! Ook qua gezelligheid, we gaan dit zeker nog een keer doen! Tot de volgende keer! Groetjes Heike en Evelyne

57. Op 1 juli voor de tweede keer wezen eten en het was weer uitstekend

58. Sonja en Leo Karel

op 22-1-2014 onze 50 jarige trouwdag zijn we samen voor het eerst bij rest. de Tram gaan eten en alles was geweldig. De vriendelijke bediening en service en niet te vergeten het eten, wat een hoeveelheid, we konden het niet op. Alles is vers bereid, voor een meer dan billelijke prijs, dus geweldig en zeker voor herhaling vatbaar! Groetjes Sonja & Leo Karel

59. De tafel had ik in de zomer reeds gereserveerd, maar met onze komst was geen rekening gehouden. Dit werd snel en op de juiste manier opgelost. Het menu op eerste kerstdag was uitgebreid en smaakte uitstekend, volgend jaar zijn we er opnieuw.

60. Perry Lugthart

Prijs qualiteit was goed, we waren op een maandag en daardoor hadden we het restaurant voor onszelf. Wel een beetje jammer dat er gerookt wordt. Service was OK en eten stond snel op tafel.

61. Het eten is prima alleen jammer dat er gerookt word

62. Ook dit jaar met ons eetclubje het seizoen afgesloten met een feestelijk etentje in de
    Tram. Het duurde best lang voor we onze maaltijd geserveerd kregen, maar het was druk en vol, dus we wachtten geduldig. En toen kregen we ook een geweldige maaltijd, heerlijke gerechten, sla, patat, saus, we hebben genoten! De bediening, kok en de billijke rekening krijgen van ons een compliment, hartelijk bedankt voor deze gezellige avond! Tot de volgende keer!

63. Vanmiddag met de motor hier gestopt. Met als doel hier iets te eten. Eerste indruk ; gezellig terras. Echter er staat nog vuil serviesgoed op een tafel. Terwijl er verder geen klanten zijn. Parasol hangt op half zeven. Bediening (man) komt nors over. Geen kaart op tafel (gemiste kans) Dus wij besluiten alleen iets te drinken, en elders te eten. Koffie en ijsthee geen enkele vorm van aankleding. Niemand meer gezien om nog iets te bestellen en Voor de betaling moesten wij naar binnen
    Ziet er gezellig uit, maar is het jammergenoeg niet.

64. We rijden er bijna dagelijks langs, maar binnen eten hadden we nog niet gedaan. Zogezegd gisteren wezen eten.
    Bij binnenkomst voelden we ons een beetje onverwacht en het ontvangst duurde even en was twijfelend. De zaak was vanwege het weer niet echt vol, en omdat we (een deel van de tijd) de enige eter waren, hadden we voldoende bekijks vanaf de bar. Aan de bar wordt gerookt, door zowel de gasten als het personeel (inclusief de chef). Bediening en chef is niet voorzien van bedrijfskleding, zoals een schort. De ruimte was vrij koud.

De service van de gastvrouw was goed, huiselijk en vriendelijk, maar voelde aan alsof de routine erin gemist wordt, net niet professioneel en een beetje onwennig.

Het drinken (ijsthee) werd aangeboden in fles met glas, maar jammer genoeg ontbrak elke vorm van meerwaarde. Geen ijs, geen citroentje, geen stampertje. Daardoor was deze ijsthee het net niet.

Het voorgerecht (mandje stokbrood) was lekker, vers (af)gebakken en de tapenade en kruidenboter was goed. Omdat De Tram geen hoogdravend luxe restaurant is, zag de opmaak er niet bijzonder uit, maar dat is de huiselijkheid.

Het hoofdgerecht (spareribs en biefstuk) viel op door de hoeveelheid, dat zit zeker goed. De opmaak van de borden is netjes, maar er wordt geen werk van gemaakt. Het servies is ook niet bijzonder, verschillende soorten borden op tafel is mogelijk. Bij de bestelling is niet gevraagd op patat of aardappeltjes gewenst waren, dit wordt wel op de kaart vermeld.
    De spareribs waren aardig, maar niet echt bijzonder.
    De biefstuk was echt niet goed, taai en te dik om een mooie medium te maken. Mijn vrouw had zichtbaar moeite om het stuk aan te snijden, het rolde onder haar mes door. Uiteindelijk moest eerst de punt er in, om daarna met moeite te kunnen snijden. Ze heeft dan ook maar een halve op, terwijl ze echt verzot is op biefstuk.
    De borden waren jammer genoeg niet voorverwarmd, waardoor het eten niet erg lang warm bleef, halverwege het gerecht was het koud.
    Wat ons betreft was de kwaliteit ondermaats..

Zoek je een gezellige makkelijke hap, en meer dan alleen een snackbar, dan is De Tram een leuk restaurant. Wil je dat er aandacht aan je eten wordt besteedt, een sterkere basiskwaliteit dan moet je niet naar De Tram gaan.

65. Ed 351 punten

Eenvoudig, maar knus. Vriendelijke bediening. Heerlijke Stellendamse garnalencocktail. Prima prijs.

66. fam. van Dalen

Lekker eten voor een betaalbare prijs. Goede bediening en een leuke sfeer. Echt dorps.Komen er zeer regelmatig en de kwaliteit is altijd erg goed. Beslist een aanrader.

67. Via eet.nu bij dit restaurant terecht gekomen. Het restaurant was mij bekend omdat ik hier regelmatig langsrijd maar op eén of andere manier lokte het mij niet erg om hier naar binnen te gaan. Dat blijkt een inschattingsfout. De sfeer is eenvoudig maar gezellig. Het terras biedt een leuke plek om te tafelen. De bediening is 'eilands' en daardoor authentiek en gezellig.

Over de kwaliteit van het eten kan ik kort zijn. Uitstekende kwaliteit en ruime hoeveelheden voor een alleszins acceptabel bedrag.

Een aanrader.

Kleine kanttekening: Betalen met een creditcard zou voor zakelijke klanten erg handig zijn.

68. Fam. Bechtum

We hebben heerlijk gegeten bij restaurant de Tram. Het was daar goed toeven. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Je hebt echt waar voor je geld. Fam. Bechtum

69. Jeroen & Monique

27 mei op de terugweg eindelijk maar eens besloten om bij de tram te gaan eten. Verwelkoming is warmelijk en na een plaatsje te hebben gekozen op het terras kregen we ons drinken. Het eten is super en ook de hoeveelheid die je krijgt is meer dan genoeg.
    Ga zo door en wij komen zeker nog een keer langs.

70. wij zijn zaterdagavond geweest het was er erg druk, we hebben heeeeeerlijk gegeten, service was geweldig goed gedaan wendy.
    zeer zeker tot de volgende keer

71. We hadden even geen zin om te koken, kom dan gaan we even naar de tram wat eten. Tja wat zal ik eens nemen, het is allemaal lekker en de borden worden mooi opgemaakt. Het was weer erg lekker. Gr Aad

72. Petra Oomen

73. de club van acht uit Herkingen

Geweldige avond gehad
    goed eten, prima bediening,
    sfeer was geweldig.
    Je wordt opgehaald en thuis gebracht.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Hartelijk bedankt, namens
    Wim, Bets, Henk, Gery, Petra, Jan, Paul en Marian

74. Wat ga je doen als je moeder 82 jaar wordt.
    Met een Limousine uit eten, ze vond het geweldig.
    En wij daarbij natuurlijk ook.

We hebben een heerlijke avond gehad.
    Heerlijk gegeten, een lekker wijntje erbij en/of biertje, een heerlijk sorbet als toetje en dan ook nog lang zal ze leven draaien.
    En mee zingen, zelfs de andere gasten.

Zeker gaan we terug, dikke pluim voor jullie in de Tram.

75. Wij komen graag in de Tram! Vinden het personeel erg vriendelijk staan altijd klaar om een praatje te maken. En het eten is super! Zeker nu ze een nieuwe kaart hebben is er nog meer keuze! Gisteren zijn wij weer geweest! en zijn opgehaald en thuisgebracht met de nieuwe limosine. Echt SUPER

76. Zijn gisteren met 9 manbij de tram wezen eten.

Het eten was fantastisch, en het was lang geleden dat we daarna zo'n gezellige avond hadden.

77. De Buurtjes

Je kan hier zeer goed eten, de mosselen en spareribs zijn altijd fantastisch. We eten hier vrij regelmatig zeker 2 keer in de maand.

78. Wij hebben al meerdere malen bij De Tram gegeten en komen er graag nog eens terug.

De bediening is uitstekend, de sfeer is prima en het eten smaakt elke keer weer voortreffelijk.

De jonge, enthousiaste eigenaar doet echt zijn best het iedereen naar de zin te maken. Onze complimenten ;-)

79. 't Was butegeweun!

80. 2 maal geweest, beide malen was het heel goed!

81. Zondag zijn we in De Tram wezen eten. Het was er druk en gezellig. Mijn man was ook tevreden want aan de bar kon hij voetbal kijken. Eten was niks op aan te merken, de spare-ribs zijn er inderdaad heel goed. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs!

82. Gisteren ook maar eens wezen eten in De Tram.

Helaas eens maar nooit meer.

83. Samen met mijn mannetje gisteren spare-ribs gegeten bij jullie, overheerlijk, tot nu toe de beste van Nederland.

Het was voor ons de eerste kennismaking, maar zeker niet ons laatste bezoek.

Ga zo door. :-))

84. ko (marco)

De Tram is een gezellige en sfeervolle locatie, waar je voor een rendabele prijs kwalitatief goed kan eten. En dat je daar een spetterend feestje kan geven had ik in oktober al ondervonden..

Nogmaals bedankt daar voor, dat was echt een overgetelijke avond! Ga zo door, Jani en personeel natuurlijk..

Ko.

85. Op 2e Kerstdag toch maar gebleven om te eten en een van de lekkerste zeetongen tot op heden gegeten. Een goed Kerstmenu voor een zachte prijs, Fred.

86. Ik heb de laatste jaren vele eigenaren zien gaan en komen.

Maar jullie zijn tot nu toe toch wel de beste.

Speciaal Michiel die leeft voor het geen hij doet.

Lieve mensen ga zo door, ik zou graag iedere dag wel even komen maar dat kan bruintje niet trekken zoals ze zeggen.

Ga zo door, gezellig, gezellig, gezellig.

87. Lekker gezellig, net of je thuis bent, zeker een keer langs gaan voor een kopje koffie of een lekker koel drankje, goede bediening en een hele goede keuken en vooral de spare ribs, sate zijn de beste van allemaal, maar de rest van de menukaart is ook heerlijk en niet duur, ook voor een feestje is het een geschikte leuke locatie.

88. Sjaak Duindam

Gezellige no-nonsense bediening en geweldig eten voor echt weinig geld.

Mijn vrouw had een grote sappige saté van varkenshaas met daarnaast op het bord patatjes, slaatje, gebakken eitje en rauwkost. En ik had heerlijk onbeperkt gemarineerde spareribs met verschillende lekkere sauzen, salade, slaatje en patatjes. En dat voor €30,-

Voor en na het eten kan je lekker aan de bar schuiven, er wordt royaal ingeschonken en de prijzen zijn nog van voor het tijdperk van de euro.

Het lijkt me een leuke plek voor feesten en partijtjes, de eigenaars staan voor alles open.