Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwe Niedorp verdeeld zijn.

1. Fantastisch gegeten! Heerlijk menu met mooie amuses. De gerechten hebben een oosters tintje door de kruiden die gebruikt worden. Wij aten bijvoorbeeld pata negra. Het wijnarrangement voor 6€ per glas is perfect qua prijs/kwaliteit. Een fantastische gewurztraminer van Trimbach uit 2004 gedronken! Het dessert met verschillende chocoladebereidingen was perfect! Echt een aanrader.

2. Gezellig tentje in een nieuw winkelcentrum.
    Leuke sfeervolle inrichting.

3. Heerlijk gegeten. Keurige bediening. Wat een smaak sensatie. Ieder bezoek aan dit restaurant is een feest. Je betaald iets meer misschien, maar je krijgt zeker waar voor je geld. We hebben daar het 4 gangen menu gegeten en de chef heeft ons verrast met zijn culinaire gerechten. Een topper

4. fam.mienis

27 maart, warm/koud buffet met 26 man. De eigenaar heeft er iets fantastisch van gemaakt, het eten was perfect, de bediening uitstekend. Ook de prijs/kwaliteitsverhouding perfect. Kortom Marcel een vette 10, en wij raden iedereen aan hier eens te gaan eten.

5. "K"reatief Vrouwen Gilde Nieuwe-Niedorp/Hollands Kroon

Wij zijn een ervaring rijker in ons dorp.
    Al bij de voorbespreking bleek de uitstekende service, vriendelijk en gastvrij. Eigenlijk was alles mogelijk. Het KVG heeft gekozen om haar 65 jarige bestaan hier te vieren. En we kunnen zeggen dat het uitstekend was. We zijn verwend en we hebben genoten. Zeker een aanrader.
    Marlies Franssen
    Voorzitster KVG

6. Heerlijk gegeten in een lekkere huiselijke sfeer.

7. Harm Bommet

Lauwe slappe pizza, die overvet was.. Kaas was niet gesmolten en de salami die op de pizza zat bestond uit 4 kleine plakjes. Kortom 3x niets.

8. Mensen let op: dit is geen Chinees en ook geen eetcafé. Dit is een restaurant met culinaire hoogstandjes voor een eerlijke prijs.

Ik denk persoonlijk dat een aantal mensen het concept van dit restaurant niet helemaal begrijpt. Dat is jammer en oneerlijk, want je eet hier voor een erg nette prijs in een (naar mijn idee) potentiële sterrentent.

Ja, een glas wijn is prijzig. Ja, de gerechtjes zijn klein. Even snel eten gaat hier niet. De kwaliteit van het eten maakt gelukkig alles goed. Ik heb nergens zo goed gegeten als hier. Het is van een totaal ander niveau dan het gros van de restaurants in Nederland. Een absolute aanrader als je écht goed wilt eten. Red Chili is echt een ervaring.

9. Kom hier 1 keer in de maand en maak gebruik van het all-in arrangement. 3 tot 4 uur eten en drinken wat je maar wilt, niks is te gek. Zij doen dit al jaren een top concept en er word niet zuinig geschonken. Leuke meiden in de bediening en een mooi groot terras aan het water.

10. ik had rauw kebab vlees met kleffe groente,ranzig
    shoarma vlees was goed
    turks brood van de shoarma was oud en opgepiept zodat hij knapperig was,dat hoort niet.

het eten was slecht

geen vervolg, ik haal het nog liever bij de aldi.

o ja het duurde via bestel nu ook te lang, een uur denk ik, en je hoort niks verder.

11. Het eten is best lekker, maar de sfeer is fantastisch! Service is goed, prijs niet goed!

5,9
  12. Astrid Snabel

13. Karin

Hier dineren moet je de hele avond voor uittrekken en gewoon van genieten zonder je te irriteren aan het feit dat de wachttijd tussen de gangen wat aan de lange kant is. En ja, inderdaad is de prijs van de wijn wat aan de hoge kant. Dit geldt echter niet voor het eten.
    Hier wordt gekookt met kraakverse producten van zeer hoge kwaliteit met respect voor het Boedhisme;dat betekent dat producten niet bewerkt zijn, dus geen geur-, kleur-, smaakstoffen of genetisch gemodificeerde rotzooi.

Wij vinden het elke keer weer een culinair feestje en ook het borreltje vooraf hoort bij die ervaring.
    Personeel; vriendelijk, correct en professioneel.

Ook halen we hier regelmatig een Vietnamees/Thaise rijsttafel af. Super lekker met een hele speciale vermelding voor de werkelijk verrukkelijke Thaise salade. Zoet, zuur, bitter en pittig; perfect in balans. DE perfecte salade.

14. Het eten is erg goed. En de service is inderdaad achteruit gegaan omdat er volgens mij nieuwe eigenaren zijn. maar wat het wel goed maakt is dat de koks erg klantvriendelijk zijn en graag een showtje weggeven. Positieve ervaring maar wel jammer dat er nieuwe eigenaren zijn.

15. Marcel Wiegant

Met vrienden in prima stemming aangekomen. Hoewel we gereserveerd hadden en er een groot aantal tafeltjes vrij was vroeg de gerant of we eerst even in de lounch een voorafje wilden. Er waren geen prijslijsten en we gingen akkoord met de voorgestelde "bubbeltjes". Deze bleek veel duurder dan verwacht, dat viel tegen. Kortom, lekker gegeten maar toch een vieze smaak in mijn mond. Hier ga ik dus nooit meer naartoe.

16. Ik ga vaak eten bij la bella vita en
    ben gisteren ook wezen eten en het was buitengewoon gezellig zoals altijd en het eten was verukkelijk.
    Ik heb erg genoten van het eten en het personeel.
    De eigenaar zelf is een heel gezellige man en een top kok,
    zeker een herhaling waard!!

17. Heerlijk gegeten, geweldige service maar vind de wijnen wel erg duur.
    Ben overigens wel van plan om vaker te gaan, wellicht dan gewoon een flesje bestellen?
    Afhaalmenu's zijn zeker de moeite waard, gevarieerd en betaalbaar. Wij eten er met z'n tweeën minstens 2 x van.

18. Ruud en Irma

Het is hier echt super! Gastvrij, vriendelijk en de kwaliteit is echt formidabel. Het is hier super Italiaans!
    Wij komen hier regelmatig en de ramen zijn altijd schoon. Maria doet haar best en het klinkt geweldig.
    Ga zo door, voor Nieuwe Niedorp een super restaurant hoor.
    Vanavond echt weer heerlijk gegeten Salvatore.
    Nogmaals bedankt.
    Ruud en Irma.

19. De chef, zijn vrouw en het personeel zijn vriendelijk en hulpvaardig. De op verzoek direct gemaakte (verse!) pesto van de chef is geweldig. Ook de andere bestellingen smaakten redelijk tot goed.

Echter:
    1. Anderhalf (1.5!) uur moeten wachten op ons hoofdgerecht omdat naar zeggen van de chef onze eerstgedane bestelling (Atomic Bombe) was mislukt;
    2. Terwijl we aan tafel zaten genoten we mee van sigarettenlucht, waarschijnlijk afkomstig van koeriers bij de achterdeur;
    3. Toen na anderhalf uur het eten er dan stond werden we vergast op een zingende chef die samen met vrouw en personeel Italiaanse en Nederlandse meezingers via de stereo van de zaak vals en hard ten gehore bracht;
    4. We konden bijna niet naar buiten kijken omdat de ramen al lang niet meer gelapt leken;
    5. Aan tafel hadden we nauwelijks privé omdat de zaak als een soort aquarium is ingericht zonder ook maar enige afscheiding tussen de tafels;

Ondanks de genoten gastvrijheid, vriendelijkheid en hulpvaardigheid denk ik dat ik voorlopig even over sla.

20. Wij hadden niet gereserveerd, met 20 minuten wachten bij de bar zou er een tafeltje vrijkomen. Alvast met een (lekker duur!) glas wijn plaatsgenomen bij de bar met het uitzicht op een vrij tafeltje van twee personen. Na veel langer dan 20 minuten wachten konden we aan tafel, jawel..... aan het lege tafeltje dat al die tijd al leeg was! Gelukkig hadden we de tijd, maar lichtelijk ridicuul was het wel. Het eten was heel smaakvol, goed verzorgd en vriendelijke dames die om de haverklap kwamen vragen of alles naar wens was. Dit werkte bij ons enorm op de lachspieren. Beetje veel gewichtigdoenerij, niet zo passend bij een Noordhollandse mentaliteit. Na omstandig in de jas te zijn geholpen wachtte nog weer een andere dame ons op met pepermuntjes bij de uitgang. Eenmaal in de auto hebben we eerst een kwartiertje moeten bijkomen van de slappe lach!

21. We waren met 5 man, we hebben de kok gevraagd voor een menu te maken voor ons. Ik heb nooit zo lekker eten gehad, hij kwam met eten aan wat je nooit zelf zal bestellen, het was super lekker. We waren zo'n 5 uur aan tafel, en dat was het wel waard. Wij komen zeker terug.

22. Als we wat te vieren hebben maken we meestal op de zaterdag- of zondagavond gebruik van het buffet.
    Heerlijk eten en een goede bediening en nog betaalbaar ook.
    Mensen doen naar mijn idee er alles aan om iets goeds op tafel te zetten.

23. Ik woon dicht bij deze pizzaria en eet/bestel er ook best vaak, zijn erg goede pizza's en als je daar zit is er ook leuk sfeertje, de service is ook top :)
    ik vind dit echt een van de lekkerste pizza's die je kan krijgen, zelf in italie zijn ze niet vaak beter <3

24. john hollenberg

25. Heerlijk eten. Hele goede bediening. En een heerlijke sfeer. We komen zeker weer bij jullie langs. Groetjes John en Karin

26. Beste kelvin en medewerkers

Wederom genoten van de bijzondere smaak sensaties.
    Een prachtig kerstmenu, met top producten.
    Je hebt ons wederom weer een onvergetelijke avond bezorgd, waarbij ieder gerecht weer voortreffelijk smaakte.

27. Wederom heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. De ontvangst, gastvrijheid en bediening is op en top. De menu's zijn zorgvuldig samengesteld tot prachtige "arrangementen" en er is een ruime keus en variatie hierin.
    Werkelijk ~an Unique Asian Experiance~...somewhere in Noordholland...
    Graag tot de volgende keer....

28. Wat een top tent !!!!

Tuurlijk is het hier en daar "over the top", maar de bediening en vooral het eten is super.
    Je wordt daar echt nog als gast behandeld; krijgt vakkundig uitleg over wat je eet en drinkt alhoewel ik me kan voorstellen dat niet iedereen dat als prettig ervaart.
    Alle eten is van top kwaliteit en als je je laat adviseren wat waarbij te drinken dat krijg je echt mooie combinaties die je tong strelen.
    Het interieur is heftig maar stoort niet.
    Ik had mijn mobiel laten liggen en die was keurig netjes in de kluis gelegd en kon ik de volgende dag weer ophalen.
    Absoluut aanraad advies en laat je in vervoering brengen door Oosterse smaken en niet leiden door Hollandse zuinigheid.

29. W de Boer

Wederom heerlijk gegeten,dus voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke groet Willem.

30. We hebben altijd graag besteld bij La Vita. De laatste twee keren was het echter koud toen het bezorgd werd. Heb er nog over gebeld na de eerste keer. Erg jammer, anders zoooo lekker daar.