Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwe Niedorp verdeeld zijn.

Een sfeervolle ambiance heerlijk eten kleine hapjes waardoor je niet bomvol naar huisgaat.
    Heel vriendelijk personeel die alles perfect hebben uitgelegd.

Omdat het restaurant waar we hadden gereserveerd hadden met 15 personen ons zeer onbehoorlijk verwelkomden zijn we uitgeweken naar De Rijd. Dat was per ongeluk een fantastische keuze. Direct werden tafels aan elkaar geschoven en snel de drankjes opgenomen en geserveerd. Daarna heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Zo kan het dus ook, wij komen terug.

3. Chinees-Indisch Nieuwe Niedorp

Bij dit Chinese restaurant kun je heerlijk rustig eten. Een paar heerlijke gerechten, ze hebben aardig personeel en de prijzen zijn uitstekend.

Lunch met jarige kleinzoon. Hij werd met een leuk opgemaakt ijsje verrast. Lunch prima

A.J.v.d.Horst

Voorafje was goed, alsmede de soep. Hoofdmenu: vis uitstekend, bijgerechten: patat was slap en niet knapperig, peertjes smaakloos en kleurloos, rest was goed.

Lekker gegeten, het was een verrassingsmenu. De bediening was goed en vlot. Eerst een huisgemaakte eiersalade met speenvarkenham, daarna een boerengroentensoep en als hoofdgerecht gebakken vis met friet en romige witlof en stoofpeertjes. Als afsluiter een heerlijk bolletje ijs en kersenmouse en slagroom. Al met al hebben we lekker gegeten, maar de prijs voor de drankjes vonden we wel buitensporig!

Echt heel slecht gegeten, tomatensoep was echt heel slecht, zelfs de bediening gaf ons gelijk. Alle hoofdgerechten waren hard en verbrand. Kom er al meer dan 20 jaar, echt heel jammer. Bij afrekenen aangegeven, maar er werd niets mee gedaan. Bedankt voor de slechte avond.

We hebben heerlijk met 6 mensen gegeten, en alles werd goed verzorgt.

Gister lekker gegeten daar. Ik vond de ontvangst vriendelijk en huiselijk en voelde me meteen thuis. Goede pizza, lekkere tiramisu en prima koffie. De bediening vond ik zeer vriendelijk, betrokken en alert in tegenstelling tot wat ik bij sommige andere recensies zie. Het zijn natuurlijk gewoon mensen die wel eens een mindere dag kunnen hebben.

Lekker vlotte bediening en heerlijk gegeten.

linda van Baar

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening.

Wel vind ik dat het restaurant een update kan gebruiken wat de inrichting betreft, misschien dat het dan ook wat drukker wordt, wij waren namelijk de enige groep (8 pers) die er te eten waren.

Tim Hageman

Eerste keer in restaurant de Rijd.
    Gewoon lekker gegeten van de kaart.
    Prima bediening.
    Verlichting is wel erg sfeervol. Mensen met wat slechtere ogen zullen moeilijk de kaart kunnen lezen.
    Maar over all, een klein 8-tje.

Heerlijk gegeten met een groep van 9 personen. All-inclusive concept met zelf kiezen van de kaart. Enorme keuze! Zeer smakelijke en gevarieerde gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Marcel Bark

Helemaal goed en heerlijk gegeten en gedronken. All- inclusieve, zeker aan te bevelen.

Jozef en Anja Weel

Heerlijk gegeten. Bediening heel vriendelijk. Is vergeten te vragen of vlees rare, medium of welldone werd gewenst.
    Op tijd gevraagd of er aanvullingen nodig waren. Fijne avond gehad.

Hanneke van den Berg

Bijzonder fijne avond met mijn zoon doorgebracht aan tafel met heerlijk eten, smaken die ik nog nooit eerder heb geproefd. Door kleine hoeveelheden en de amuses, blijf je je verbazen, kunstwerkjes die je eerst moet bekijken eer je ze eet. Een bewustwording ook in deze jachtige tijd waar zelfs normaliter het eten naar binnen wordt gewerkt. Wij komen terug.

Tobias en Hanneke

Zeer ontreveden, bediening ook hopeloos. Eerste ronde drinken ging wel. Na een dik 35 minuten eindelijk de bestelling opgenomen. "Ja het is druk": 4 tafeltjes... ik wil niet weten als het vol zit, al kan ik me dat niet voorstellen. Volgende ronde drinken besteld, duurde ook lekker lang. En vervolgens was de cola zeer warm, ik nog proeven, niet te drinken. Bediening geroepen, ja dat duurde weer, deed de bediening ijsklontjes erin. Zo snel koelt dat niet.

Eten kwam na 3 kwartier, ik was er al helemaal klaar mee. Vervolgens vloog de pizza over de grond, wij vragen hoe lang gaat dat weer duren? Onze pizza's bleven op de tafel, wat gezellig... niet dus. De pizza kwam tamelijk snel, was de binnenkant koud. Klaar mee, "we willen hem nog wel warm maken". Wij betalen, wordt vervolgens een kind in de keuken gevoerd uit de ijsbak; "we kunnen jullie ook een ijsje aanbieden". Nou wat dacht jezelf?

Nog nooit in zo'n slecht restaurant gezeten.

Gezellige locatie en de bediening is heel vriendelijk. 7 voorgerechtjes leuk geserveerd en lekker. Hoofdgerecht was goed, maar jammer: bij de eendenborst geen saus en de bijgerechten smaakten niet, bij de eendenborst alleen maar rabarber en witlof (waar is jullie heerlijke salade gebleven?).

Anja Klein

Een onvergetelijke avond gehad, ontspannen sfeer, bijzonder aardig personeel en perfect eten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar, echt uniek.

Dia Veldman

We hebben heerlijk gegeten en er was een heel prettige sfeer. Het eten was ook goed verzorgd.

Erna Bakker

Wij vonden het niet goed. De kaart kent nagenoeg geen vegetarische gerechten op een smakeloze salade en een toastje champignons (niet gehad) na. De sliptong was niet vers en droog. Eén van mijn sliptongen rook muf en had een stukje (wat ik heb weggegooid) dat vies smaakte. De bloemkool was doorgekookt (bijna pap) met een dikke gele kaasbrij er overheen. De peertjes kwamen koelkast koud op tafel. De gebakken aardappels en de patatjes waren prima. Mijn dochter heeft een lactose intolerantie en eet alleen als ijstoetje sorbetijs. Dat was er; 3 verschillende bolletjes sorbetijs met vruchtjes meldde het menu. Jammer van de extra (gratis) dot slagroom die erop gespoten was. De locatie is prima en knus.

23. Chinees-Indisch Nieuwe Niedorp

Loes Hogeweg

Met een groep gegeten van het buffet. Was erg lekker.
    Het vanille ijs vond ik geen aanrader.

W.S. Guichelaar

Heerlijk uitgebreid menu en alles smaakte ons prima. Een aanrader.

H.van den Bos

Heerlijk gegeten en erg gezellig restaurant, voor herhaling vatbaar.

Heerlijk ontspannen gegeten. Eten perfect, bediening perfect, mooie locatie, vooral 's zomers buiten op het grote terras.

Heerlijk gegeten. Wat een leuke plek. Goede bediening, mooie gerechten.

Uitstekende ervaring, prijs/kwaliteit was goed, bediening en ambiance heel prettig, en het diner werd mooi opgediend!

F. van Eck

Op zich prima, jammer dat er een vrij grote groep (met kleinere kinderen) een verjaardag vierde. Was regelmatig nogal luidruchtig.

J. Mulder

We hebben een fijne avond gehad. Prima bediening in een gezellige sfeer. Het eten was lekker, met name het uit 7 gerechtjes bestaande voorgerecht was bijzonder lekker.