La Bella Vita in Nieuwe Niedorp

La Bella Vita laten bezorgen?

1204046575 90
1236199516 96
1261921869 97
1319797163 83
1345519515 84
1351950104 82
1441978339 69
1519145398 79

1. Gister lekker gegeten daar. Ik vond de ontvangst vriendelijk en huiselijk en voelde me meteen thuis. Goede pizza, lekkere tiramisu en prima koffie. De bediening vond ik zeer vriendelijk, betrokken en alert in tegenstelling tot wat ik bij sommige andere recensies zie. Het zijn natuurlijk gewoon mensen die wel eens een mindere dag kunnen hebben.

2. Zeer ontreveden, bediening ook hopeloos. Eerste ronde drinken ging wel. Na een dik 35 minuten eindelijk de bestelling opgenomen. "Ja het is druk": 4 tafeltjes... ik wil niet weten als het vol zit, al kan ik me dat niet voorstellen. Volgende ronde drinken besteld, duurde ook lekker lang. En vervolgens was de cola zeer warm, ik nog proeven, niet te drinken. Bediening geroepen, ja dat duurde weer, deed de bediening ijsklontjes erin. Zo snel koelt dat niet.

Eten kwam na 3 kwartier, ik was er al helemaal klaar mee. Vervolgens vloog de pizza over de grond, wij vragen hoe lang gaat dat weer duren? Onze pizza's bleven op de tafel, wat gezellig... niet dus. De pizza kwam tamelijk snel, was de binnenkant koud. Klaar mee, "we willen hem nog wel warm maken". Wij betalen, wordt vervolgens een kind in de keuken gevoerd uit de ijsbak; "we kunnen jullie ook een ijsje aanbieden". Nou wat dacht jezelf?

Nog nooit in zo'n slecht restaurant gezeten.

3. Heerlijk gegeten met familie. Service top, eten was heerlijk!!
    Ook vaak laten bezorgen en snelle levering en goede pizza koerier, zie hem vaak rijden en rijdt ook netjes! Wat zeker niet bij alle pizza koeriers het geval is.

4. Pizza borromea besteld, snelle levering, aardige bezorger. Pizza netjes warm en werkelijk heerlijk, mmm. Ik schrijf niet zo snel wat op dit soort sites.

5. Dramatisch! Vandaag laten bezorgen. Het duurde meer dan een uur. Voor een Calzone en pasta salmone, moesten we bijna 28 euro afrekenen. De diepvries zalm moesten we zoeken in de smaakloze saus en de vulling van de calzone was afschuwelijk. Grote brokken paprika, uienringen, niets was fijn. Wij bestellen niet meer. Zonde van het geld!

6. Al vaker hier gegeten, en ook al vaker besteld. Eten is niks op aan te merken.

Alleen nu gingen we hier op Valentijnsdag eten, wat niet helemaal goed ging.

Zelf waren we vergeten te reserveren. Dus toen we aankwamen was het erg vol, maat de twee vrouwen in de bediening maakte een plekje.

De vrouw in de bediening met de bril had constant woorden met de kok. Wat ook steeds luider werd.
    Toen wij drinken vroegen aan haar, snauwde ze ons af met momentje ja.

Nog steeds geen drinken gehad, eten was bijna op. Kwam de andere dame in de bediening, die drinken voor ons zou regelen. Ondertussen was het eten op, en kwam de wat vriendelijkere dame terug met de vraag of we nog geen drinken hebben.. Dat zou de andere dus regelen. Zucht.

Ook waren er kennissen van haar, die blijkbaar voorrang hadden om mee te praten dan ons drinken.

Eigelijk waren we er wel klaar mee, en wouden afrekenen. We gingen naar de kassa waar helaas weer de onvriendelijke vrouw stond, mijn Vriend wou pinnen. Toen de begon ze boos: pinpas goed erin doen. Hij zat erin maar de verbinding werkte niet snel.

Dit is de laatste keer dat wij er komen. Heel jammer.

7. patrick winkelaar

Zo lekker gegeten, kwaliteit top. Temperatuur van het eten goed, service top, aardige bediende. De koks (waaronder lorenzo) zeer beleefd en het eten... de foto's zeggen genoeg!!! Ik raad alle visgerechten aan! Bedankt voor de gezellige avond.

8. Wat is de sfeer toch slecht achteruit gegaan sinds salvatore weg is. Heel jammer, we gingen daar graag eten.

9. We hadden pizza's besteld en werden 15 min eerder gebracht dan verwacht! Top! Alleen de pizza's waren niet gesneden, dat was jammer. Verder smaakte ze perfect, lekkere bodem en tomaten saus.

10. Het eten is best lekker, maar de sfeer is fantastisch! Service is goed, prijs niet goed!

11. Het eten is erg goed. En de service is inderdaad achteruit gegaan omdat er volgens mij nieuwe eigenaren zijn. maar wat het wel goed maakt is dat de koks erg klantvriendelijk zijn en graag een showtje weggeven. Positieve ervaring maar wel jammer dat er nieuwe eigenaren zijn.

12. Ik ga vaak eten bij la bella vita en
    ben gisteren ook wezen eten en het was buitengewoon gezellig zoals altijd en het eten was verukkelijk.
    Ik heb erg genoten van het eten en het personeel.
    De eigenaar zelf is een heel gezellige man en een top kok,
    zeker een herhaling waard!!

13. Ruud en Irma

Het is hier echt super! Gastvrij, vriendelijk en de kwaliteit is echt formidabel. Het is hier super Italiaans!
    Wij komen hier regelmatig en de ramen zijn altijd schoon. Maria doet haar best en het klinkt geweldig.
    Ga zo door, voor Nieuwe Niedorp een super restaurant hoor.
    Vanavond echt weer heerlijk gegeten Salvatore.
    Nogmaals bedankt.
    Ruud en Irma.

14. De chef, zijn vrouw en het personeel zijn vriendelijk en hulpvaardig. De op verzoek direct gemaakte (verse!) pesto van de chef is geweldig. Ook de andere bestellingen smaakten redelijk tot goed.

Echter:
    1. Anderhalf (1.5!) uur moeten wachten op ons hoofdgerecht omdat naar zeggen van de chef onze eerstgedane bestelling (Atomic Bombe) was mislukt;
    2. Terwijl we aan tafel zaten genoten we mee van sigarettenlucht, waarschijnlijk afkomstig van koeriers bij de achterdeur;
    3. Toen na anderhalf uur het eten er dan stond werden we vergast op een zingende chef die samen met vrouw en personeel Italiaanse en Nederlandse meezingers via de stereo van de zaak vals en hard ten gehore bracht;
    4. We konden bijna niet naar buiten kijken omdat de ramen al lang niet meer gelapt leken;
    5. Aan tafel hadden we nauwelijks privé omdat de zaak als een soort aquarium is ingericht zonder ook maar enige afscheiding tussen de tafels;

Ondanks de genoten gastvrijheid, vriendelijkheid en hulpvaardigheid denk ik dat ik voorlopig even over sla.

15. Ik woon dicht bij deze pizzaria en eet/bestel er ook best vaak, zijn erg goede pizza's en als je daar zit is er ook leuk sfeertje, de service is ook top :)
    ik vind dit echt een van de lekkerste pizza's die je kan krijgen, zelf in italie zijn ze niet vaak beter <3

16. We hebben altijd graag besteld bij La Vita. De laatste twee keren was het echter koud toen het bezorgd werd. Heb er nog over gebeld na de eerste keer. Erg jammer, anders zoooo lekker daar.

17. O, wat heb ik gisteren weer lekker gegeten bij La Bella Vita. Eerste avond van de vakantie en ik waande mij ook gelijk in Italia. Gerecht buiten de kaart om: aanrader! Mannen, tot gauw.

18. Fantastisch restaurant, gezellige sfeer, goed eten en fantastische eigenaren!

Wij komen hier met heel veel plezier!

19. Heerlijk gegeten. Je waant je echt in Italiaanse sferen! Zeker een herhaling waard!

20. Er zijn ook sinds een paar maanden nieuwe eigenaren in.

Voor de rest super maar wel traag.

21. Ik had altijd goede ervaringen over la Bella Vita, kwam of bestelde er altijd graag.

Maar de laatste paar keer lijkt het wel minder te worden.
    Lang wachten op eten, slechte bediening. Beetje onbeschoft noem ik het maar.
    Er liep altijd een man in de rondte daar, denk de eigenaar, die had altijd wel de touwtjes in handen. Erg gezellig en goede service. Denk dat hij er niet meer is, zie hem nooit meer.

Sindsdien is het bergafwaarts gegaan met vooral de service.

Ik vind dit erg zonde.

Voor de rest is het eten wel goed.

Zolang het optijd bezorgd wordt!

Gr.

22. patricia noor

Ik ben gister geweest ik ben als God behandeld. Het eten was echt geweldig. Deze pizzeria is echt goed, klasse.
    Het voorgerecht was echt goed. De wijn erbij echt een smaakbom van heerlijkheid. Het personeel, een erg vriendelijke charmante dame heeft ons echt op onze wenken bediend.
    Beleefd, zeer vriendelijk en spontaan.
    De kok echt een geweldig gezellige en spontane man ook. Ik heb nimmer zo een lekkere pizza gegeten als daar.
    Een aanrader.

23. Goede ervaring :) ben er nu een paar keer geweest en altijd goed.

Ook erg goed en leuk personeel.

Pizza Nostra is erg goed :D.

24. Goed gegeten, leuke tent.

Niet erg duur en toch kwaliteit op tafel.

De twee koks in de open keuken zijn erg leuk samen, echte Italianen met een beetje temperament.

Sommige dames in de bediening mogen nog wel aan hun houding tegenover de klanten werken maar dit was niet echt storend.

Ik bestel ook vaak en dat is gewoon goed.

25. Mijn ervaring was slecht, ik moest lang wachten op mijn eten en de bediening was brutaal en onbeleefd.

26. Pizza Mia is een topper.

Echt heerlijke bodems en lekkere verse spullen.

Toppizzeria.

27. Rob Hoogland

Ik bestel meer dan dat ik in de pizzeria eet. Beide zijn erg goed. Smakelijke pizza's en goede service. Ook de pasta is van hoge kwaliteit.

De sfeer in het restaurant vind ik niet echt Italiaans, maar dat doet aan het eten niets af.

28. Blokker

Heerlijke pizza's en de rest van de kaart is ook heerlijk.

Wij gaan hier regelmatig uit eten.

De pizza's en vlees gerechten zijn nog lekkerder dan je ze in Italie kan krijgen.

Het is alleen jammer dat de eigenaar niet zo veel meer aanwezig is om de echte Italiaanse sfeer te brengen.

Maar voor de rest is het het beste Italiaanse restaurant van Noord-Holland.

29. Niet de lekkerste pizza's van Noord-Holland, maar van heel Nederland!
    Ook a la carte eten en de pasta's zijn super.
    Komen hier vaak en elke keer zeer lekker gegeten.

30. Heerlijk eten,
    de beste pizza's van noord holland
    10+

31. Heel leuk restaurant. Hele vriendelijke mensen. Ook goed te doen met kinderen. En erg lekker eten

32. Manuela Baas

Gezellig en een hele goede service

33. Fantastische service en vooral een buitengewoon voorgerecht (bestel het speciale proefmenu). Veel plezier!

34. Het is een heel gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten.