Landlust in Nieuwdorp

1361942746 66
1419328700 71
1440196319 77
1481931558 75

1. Schrijven met een vork dan moet je hier zijn. Het eten met een vork in koud eten. Een gesprek van niets en met kritiek wordt niets gedaan in compensatie. Zeggen liever dat alles oke was en er bij fouten is het goedpraten hun sterktste kant.
    Kortom achteraf valt er niets meer te bespreken met dhr schrijver eigenaar van landlust.

P.s neem een kladblok mee om te turven wie wat eet en drinkt voor je teveel betaald.

2. Al jaren kom ik hier zowel prive als zakelijk lunchen of dineren.

De zeetong: weinig restaurants die een betere serveren. De sfeer: moet je met je tafelgenoten maken. De omgeving: perfect, zomer en winter. De bediening: hartelijk.

Kortom: ik kom er graag!

3. Wim en Cobi van der Broek

Eerste Kerstdag 2014 met kinderen en kleinkinderen van een voortreffelijk kerstbuffet genoten. Uitmuntend van smaak met zeer veel variatie. Ook de hele aankleding van de zaal alsmede de bediening was zeer goed. Volgend jaar komen we zeker terug.

Groetjes en een fijne tweede kerstdag.
    Familie van der Broek

4. Op zondag 2 november naar Restaurant Landlust. Daags voor de geplande brunch worden wij gebeld dat er te weinig animo is voor de brunch en daardoor niet kan doorgaan. Als alternatief wordt ons een 3 gangen keuzediner aangeboden.
    We worden vanavond bijzonder vriendelijk bediend twee heren die het vak prima verstaan. Ze zijn alert, vriendelijk en komen oprecht over. De sfeer is goed.
    We kunnen kiezen uit carpaccio of zalm vooraf, kabeljauw of varkenshaas als hoofdgerecht en een crème brûlée als nagerecht.
    We beginnen met een smakelijke amuse van gerookt ham met meloen. Tevens staan er twee manden op tafel met heerlijk brood. We kunnen ons brood prima weg krijgen met de olijfolie en het grove zeezout.
    Na niet lang gewacht te hebben wordt het voorgerecht geserveerd. De zalm wordt geserveerd met twee coquilles, wat frisee sla, citroen, cherrytomaat en wat balsamicodruppels.
    De zalm is heerlijk, mooi op smaak en op temperatuur. De coquilles hadden wat meer gekarameliseerd mogen worden maar zijn verder wel goed gegaard.
    De carpaccio ziet er prima uit. Het wordt geserveerd met een pestodressing en een chip van cassave. Prima begin.
    Het hoofdgerecht met kabeljauw wordt geserveerd met sperzieboontjes, peultjes, gele biet en een heerlijke mosterdsaus. Een prima vervolg. De groente is prima gegaard, niet te hard maar ook niet doorgekookt, de saus is rijkelijk aanwezig met een zachte mosterdsmaak. De vis is ook prima gebakken. De huid is krokant terwijl de vis niet droog is gebakken. De vis valt in de lamellen uit elkaar.
    De varkenshaas is wisselend. Op het ene bord is deze echt te ver gebakken en daardoor droog terwijl mijn zoon een perfect gebakken varkenshaas heeft dit nog licht rosé is. Het wordt geserveerd met een aardige hoeveelheid champignons en wat groente. De beoordeling voor dit gerecht is dus maar net aan wie je het vraagt.
    We krijgen er prima gebakken friet bij, verse. Heerlijk. De mayonaise is huisgemaakt en ook erg lekker. Wanneer de schaaltjes leeg zijn wordt er meteen nieuwe friet bij geserveerd en wederom met de lekkere mayonaise.
    Het nagerecht is een crème brûlée met een huisgemaakt vanille ijs. Een wederom, geslaagd gerecht. De suiker is mooi gekarameliseerd. Het ijs is romig en lekker.
    We sluiten af met een koffie/espresso. Hier worden ook al weer heerlijke bonbons bij geserveerd.
    We hebben erg van het eten genoten. Dit was weer een avond waarop we met een grote grijns huiswaarts keren.
    Kijk ook eens op restaurantrecensie.blogspot.nl

5. Drie maal in Landlust een bruiloft gehad. Alledrie de keren perfect geregeld!! Er zijn vele opties mogelijk en aanvragen van de klant kunnen altijd gerealiseerd worden. Gastheer Mark verstaat de kunst om zichzelf te blijven en toch ook professioneel te blijven. Je voelt je daardoor snel op je gemak bij Landlust. Ook de bediening is vriendelijk en vlot.

Het eten van de buffetten is heel goed en de hapjes savonds hebben net wat extra's. Ze komen op recepties langs met gamba's, carpaccio, sandwiches, van dobben bitterballen, wrapjes en andere heerlijkheden. Je komt ook niet te kort want de bediening komt veelvuldig langs, maar dringt zich absoluut niet aan je op. De bruidspaar die ze zelf aanbevelen is voortreffelijk!!!!

Locatie is zowel binnen als buiten sfeervol en netjes!

6. Piet 152 punten

Onlangs ' smiddags gebruik gemaakt van een brunch en dat is me slecht bekomen. Een lauw buffet van matige kwaliteit en het leek wel of alles was opgewarmd van de vorige dag. Prijs / kwaliteitsverhouding trekt op niets.

7. Het eten bij Landlust is, tijdens de brunches op zondagavond, van zeer bedenkelijke kwaliteit. Alles opgewarmd uit potjes, niets vers, behalve een krop sla die in grote stukken is geknipt. Echt heel slecht. Ook de frisdrank die we kregen was oud, alle prik was er al uit. Nooit meer doen!!!

8. Wij waren voor de eerste keer in Landlust en dus hadden wij er totaal geen verwachting van. Wat een mooie trouwlocatie! We hebben heel erg lekker gegeten!
    De service, de sfeer was perfect en attent personeel!
    Wij komen vast nog een keertje terug! een echte aanrader!

9. Wij kwamen aan en het is een mooie omgeving en genoeg parkeergelegenheid.
    Het eten was lekker maar de bediening waardeloos. 2 drankjes gehad op de avond, borden werden slecht opgehaald,visbestek werd pas omgeruild toen het vleesgerecht al op tafels stond. De prijs van het eten vonden wij ook wel aan de hoge kant en als je het keuze menu hebt komen er steeds supplement prijzen bij dus heb je nog geen menu prijs.
    De bediening eigenlijk alleen gezien toen ze eten kwamen brengen of de borden kwamen ophalen veder waren ze nergens te bekennen of met andere groepen bezig.
    Ondanks het heerlijke eten komen wij er niet snel meer terug.

10. Jorina Willebrand

Wij komen er graag, zo ook gisteren, 2 september. We waren met 4 personen uit Schiedam Boxtel en Middelburg. De muziek vonden wij te indringend, met een hoorapparaat is het gauw té..
    Het eten is erg varierend, zeker voor ieder wat wils. De ligging en omgeving is heerlijk.

11. Op 26 november 2011 hebben mijn vrouw en ik (40 jaar getrouwd) met familie en vrienden gebruik gemaakt van het buffet.
    Al onze genodigden en wijzelf waren zeer te spreken over het eten, drinken en de sfeer. Gevarieerde muziek, waarbij je ook nog met elkaar kon praten.
    De gerechten waren van een prima kwaliteit, er was veel keus en van alles in overvloed.
    Ondanks de volle zaal verliep alles zeer vlot, zonder noemenswaardige wachttijden aan het buffet. Ook de drankjes halen gaf geen enkel oponthoud.
    Kortom:een avondvullend programma voor een zeer schappelijke prijs.
    Ik raad dit iedereen aan die iets te vieren heeft.

12. Gisteravond heerlijk in het restaurant van Landlust gegeten. Het eten is voortreffelijk, de bediening heel vriendelijk. Je wordt verwend. Eerst gezellig bij de open haard een aperitiefje, zo knus, ook al was het niet druk. We voelden ons helemaal op ons gemak!
    Dus onze complimenten aan het team van Landlust, het was top.

13. Voor een familiefeest van ruim 45 personen variërend in leeftijd van 3 tot 80 jaar hadden we bij Landlust begin september 2010 voor een hele middag het restaurant (plus terras en tuin) gereserveerd.

Van te voren hadden we duidelijke afspraken gemaakt over de te presenteren drankjes, over het menu en over de timing wanneer wat geserveerd zou worden. Die afspraken zijn schriftelijk bevestigd inclusief een kostenraming.

We hadden bewust voor Landlust gekozen vanwege de landelijke ligging, het ruime restaurant, het mooie terras en de grote tuin met speeltoestellen om de ruim 10 kinderen tussen de gangen wat afleiding te geven.

Op de dag zelf was het zonnig aangenaam weer.

Wij en onze gasten werden gastvrij ontvangen. De bediening was uiterst attent en flexibel. Landlust had er zelf ook plezier in om van ons feest een succes te maken. De kwaliteit en presentatie van de drankjes en de gerechten was prima in orde.

Tussen de gangen door had iedereen ruim de tijd om met elkaar te babbelen en de benen te strekken.

Kortom een middag waar wij en onze gasten met plezier op terug kijken.

Landlust is gezien onze ervaring een ideale locatie met een aangename ambiance voor familiefeestjes als de onze.

14. Er zijn geen kinderstoelen aanwezig.

Sanitair(heren) erg gedateerd, onderhoud zou geen kwaad kunnen.

Niet al het personeel is even vriendelijk.

Verzoek om nieuw bestek werd bot afgewezen.

15. Al verschillende keren gebrunched. Veel keuze zowel uit het hoofdgerecht als nagerecht.

Vriendelijke bediening.

Groot en leuk genoeg om feesten te geven. Beneden kon er worden gedanst en boven gegeten. Dit was tijdens een bruiloft. Wij hebben toen zelf voor muziek gezorgd want te muziek die daar gespeeld wordt is slaapverwekkend.

Buiten de muziek om absoluut geen klagen. Je kan het zelf zo gezellig maken als je wilt! Ondanks de slaapverwekkende muziek.

16. Ongezellige grote ruimte met gelegenheid tot dansen, waarbij de nadruk op 'partycentrum' ligt.

Leuk éénmans dansorkestje met gelukkig niet te harde muziek.

Het halen van het eten in dit zelfbedieningsrestaurant deed mij denken aan de wachtrij in een bedrijfskantine.

De kwaliteit van het eten was prima en er was voldoende keuze.

Conclusie: Uitermate geschikt als partycentrum voor als u iets te vieren heeft, maar als gezellig restaurant vind ik het minder geslaagd.

17. Fam frits

Bij binnenkomst vonden we het koud en dus onaangenaam in het restaurant, toch maar een plaatsje gezocht.

De kwaliteit van het eten zou je gezien de verwachtingen die zo'n locatie oproept hoger verwachten, het is van niveau eetcafe.

De sfeer is koud, ongezellig en de manager geeft een nare smaak aan de sfeer!