Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuw Vossemeer verdeeld zijn.

Prima sfeer lekker eten zeker een aanrader met de familie of een groep een gezellig uitje.
    Spare Ribs zijn er echt de specialiteit!

Bowlen is ook altijd gezellig.

Super service en het eten is heerlijk!

Echt heerlijk gegeten. Zo super aardige mensen. Met passie gemaakt

Super snel bestelt. Heerlijke pizza's en lekker warm.

Gegeten met daarbij een uur bowlen. We hadden een combi van BBQ en (wel) een steengrill op tafel, wat een leuke ervaring. Kindvriendelijk restaurant, goede koffie, attente jongedame R. die heeft ons perfect geholpen.

Tevens is er een rookruimte aanwezig wat voor onze oude opoe wel fijn was hoefde hij op zijn oude verjaardag eens niet in de kou te staan.

inge verbocht

Heb een bericht in het gastenboek geplaatst waarin niet alles positief benaderd wordt. Had namelijk geboekt voor steengrill, blijkt een bakplaat te zijn. Een bedienende dame die niet netjes en snauwerig is. Lees ik tot mijn verbazing dat het bericht alleen maar geplaatst wordt als het goedgekeurd is. Zo plaats je alleen de berichten die positief zijn in je gastenboek!

van den bossche

Wij waren met 3 en elk iets anders gegeten. Alles was lekker en voldoende. Gewone wachttijd. Netjes en verzorgd.

Wel jammer dat het menu enkel vanaf 4 personen is.

Dirk

Eten om 17:50 besteld en aan de medewerker gevraagd hoe lang het gaat duren. Hij geeft aan om 19u is het wel bij u.

Echter om 19:20 gaan bellen waar het blijft en het bekende verhaal bij deze grill room "het is druk sorry, sorry, de wagen rijdt nu weg."

De kwaliteit is super, echter de bezorging is altijd een grote ellende.

Tip: zelf ophalen werkt beter.

2 uur geleden 3 pizza's besteld en nog niks geleverd, maar even gebeld en "het is druk" krijg je te horen. Als je binnen 2 uur geen pizza af kan leveren stop er dan mee. Na 2 uur ging de bel en weer sorry sorry sorry. Ik zei ik heb het al afgebeld bij je baas omdat hij 2 uur te laat is. Toen bood hij de pizza's gratis aan maar dat heb ik geweigerd. Ik ga ervan uit dat als je een pizza besteld dat dat binnen een uur geleverd moet zijn en niet na 2 uur pas. Ik bestel er in ieder geval niks meer!

Hallo, ik wilde jullie nog even laten weten dat we een super gezellige avond gehad hebben. Iedereen was dik tevreden en hebben het allemaal naar hun zin gehad. We hebben heerlijk gegeten en gebowld. Tot de volgende keer... familie Schelman

Dirk de Groot

Ben hier nu voor de 3e keer wezen eten en het blijft echt lekker. Goede prijs/kwaliteit verhouding en bediening.

Wij zijn best een goede klant bij de kruik bijna elke week een bestelling laten bezorgen, de eerste keer waren we heel tevreden maar daarna ging het elke keer mis en dan na een telefoontje werd het wel opgelost maar dan moest je weer een uur wachten op je nieuwe eten , we bestellen vaak pizza maar vinden die kruiden niet lekker dus bestellen zonder kruiden maar steeds zaten er toch weer kruiden op , vanavond ook weer, vorige week gebeld omdat alles koud was, zeiden ze u volgende bestelling zullen we met zorg behandelen dus vandaag pizza s niet gaar en toch weer kruiden erop ik heb nu niet meer gebeld wij gaan er nu nooit meer bestellen wij zijn er nu klaar mee zo vaak een fout gemaakt wij gaan hier nooit meer iets bestellen

Armanda Schuurman

Geregeld komen wij bij bowlinghut de Praeter voor zowel zakelijk als privégelegenheden. Zo ook afgelopen week met een groepje jongeren. Het eten was weer heerlijk en zelfs het groepje pubers welke grote eters zijn kregen niet op wat er werd aangeboden tijdens het steengrillarrangement. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit of ik het vlees op een bakplaat of steengrill bak echter begrijp ik reactie van voorgaande recensie mbt het missen van de steengrill. De jongeren benoemen dit ook, echter eenmaal aan het eten is alles vergeten en vergeven. Superheerlijk eten en zeer vriendelijk personeel met veel geduld.

Martijn

Doordeweeks hier een arrangement gedaan met een groep van 13 personen.

Het aantal gerechten in het arrangement was wat beperkt maar viel wel in de smaak. Wel jammer dat we langs moesten wachten op het hoofdgerecht ondanks dat er maar twee tafels bezet waren.

Al met al een leuke avond gehad bij De Praeter.

Tweede Pinksterdag spontaan besloten om te gaan eten bij de Praeter. Bij aankomst was er nog genoeg plek. Helaas is de tomatensoep van de kaart en is er nu andere soep in de plaats gekomen. Vooraf besteld: 1x groente soep 1x stokbr. kruidenboter (heerlijk vers!).
    Hoofdgerecht: 1x spareribs 1x varkenshaassaté.
    Spareribs waren heerlijk mals en zat genoeg vlees aan, varkenshaassaté was licht rosé met heerlijke pindasaus, atjar, en een kleine salade op het bord. Dit wordt geleverd in combinatie met 2 soorten friet, grote schaal salade en sausjes.
    Nagerecht: 1x Heisse liebe (vanille ijs, slagroom en warme kersen).
    Dit alles was zeer lekker en de prijs is ook redelijk. Kortom een aanrader!

Vanavond gegeten bij de Praeter, steengrill staat op de website. Helaas hebben we geen steengrill gezien. Het was gewoon bakken op een plaat. In het vlees zaten botsplinters. Het arrangement was steengrillen en 1 uur bowlen. Ik was er vanuit gegaan dat we 1,5 uur zouden steengrillen en dan nog half uurtje zomaar kletsen en dan bowlen. Het idee was leuk, maar na 45 min. waren we al klaar met eten. Gelukkig was er een baan eerder vrij. Bij het bowlen was er weinig sfeer.(geen muziek, hoorde alleen de mensen in restaurant praten) Toen we klaar waren en wilde gaan betalen hebben we een tijd moeten wachten om te kunnen betalen. Er liep genoeg personeel rond.(en/of hingen lekker achter de bar). We vonden het dik betaald voor wat we kregen. Gelukkig weren we met een gezellig groepje, dat maakte de avond nog wat goed. Restaurant jammer genoeg niet.

heeerlijk eten! super service! mooi restaurant en supersnelle bezorging! tip: bestel wel vantevoren omdat het een erg goede tent is kan het zijn dat het dus ook erg druk is, met name in het weekend.

mvg

Ronald Bosters

Supertent,bestel er regelmatig altijd netjes binnen de afgesproken tijd binnen, een keer wat probleempjes gehad omdat de bezorger mij niet kon vinden maar sindsdien topservice en supergezellige sfeer als je daar blijft eten

TOPTOPTOP

Na een bestelling geplaatst te hebben werd er gezegd 45 min mevrouw.
    Ruim een uur verder maar eens gebeld waar het blijft, nee mevrouw binnen nu en een kwartier, sorry 't is druk.
    Dan eindelijk na ruim 2 uur werd er aangebeld, een hele discussie met de bezorger.
    Spare ribs waren oke, friet slap en de rest niet eens gegeten.
    Wij bestellen er nooit meer!!!!!

Mijn mening over deze cafetaria is in jaren niet veranderd.
    Het blijft een prachtige cafetaria die steeds hogere doelen qua prijs/ kwaliteit blijft ontwikkelen.
    Dit zorgt voor goed eten en drinken en een snelle vriendelijke service.

Ga zo door.

Danny Bult

Leuke aardige mensen.
    Wij laten het meestal komen en het is echt goed en lekker.
    We hebben het 1x gehad dat we iets miste maar dat was met 1 belletje gauw geregeld.
    Top eten
    Top mensen
    Top service

Al een paar keer met Kerst en Pasen het eten door Albert (eigenaar vd Kruik) laten verzorgen en ons laten verrassen en verrassen kan hij zeker. Tot in de puntjes waren de schotels verzorgd en veel extra hapjes erbij die we niet eens besteld hadden. Bij de Kruik weten ze nog hoe ze hun gasten in de watten moeten leggen!

Het eten van de Kruik is heerlijk, lekkere pittige spareribs en shoarma. Bediening heel aardig.

Heel erg lekker en goede service.

Echt een geweldige tent. Super sfeer. Het eten is geweldig vooral de spareribs. Heel aardige mensen. Het is heel mooi. Goede service, alles is top!.

Bar slecht. Vlees niet gaar, saus vergeten.

Willen niet eens bezorgen in scherpenisse, en wel in sint maartensdijk.

Ik bestel er nooit meer iets!

1,1