Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuw Vennep verdeeld zijn.

1. Super lekker eten!! En vooral het nieuwe gyros van het spit, zeker een aanrader !!

2. Wekelijks bestellen wij met mijn ouders bij Mama Mia, Wij zijn altijd erg tevreden over het eten en de service. Nu dachten wij zelf thuis ook eens te bestellen. Om 17:39 hebben wij 2 shoarma schotels en 1 kebabschotel besteld voor 18:30. Om 18:47 werd ons eten bezorgd, helaas alleen 2 shoarma schotels en geen kebabschotel. Om 18:49 hebben wij gebeld dat de bestelling niet compleet was, excuses werden aangeboden en het zou zo snel mogelijk nabezorgd worden. na ruim 20! minuten werden wij gebeld dat we het echt gekregen hadden (met andere woorden we liegen de boel bij elkaar!?) de bezorger zei dat hij het echt bij ons had bezorgd. Wij gaven aan het echt niet gehad te hebben en het zou zo snel mogelijk worden bezorgd. Wij hebben netjes al ons aval in het tasje gedaan om het mee terug te geven aan de bezorger om te laten zien dat wij het echt niet hadden gekregen. Ruim 30 minuten later kwam dan eindelijk de bezorger met de ontbrekende kebabschotel. Wij vroegen of hij het tasje mee wilde nemen om aan de eigenaar te laten zien, hij sprak gebrekkig Nederlands en zei nee vies! Wij zeiden ja het is bewijs om te laten zien dat wij het echt niet hebben gekregen. Vervolgens pakte de bezorger het tasje aan en gooide het op de stoep neer. Ik heb zijn auto deur open gedaan en het tasje op de bijrijdersstoel neergezet. Vervolgens zijn er 2 in de auto gestapt naar Mama Mia om aan te geven dat dit echt geen service is. In eerste instantie werd alles ontkent, daarna werd het toch toegegeven dat het inderdaad zo snel mogelijk nabezorgd had moeten worden en werd er ook aangeven dat er inderdaad niet gezegd had moeten worden dat wij leugenaars waren. Helaas was dit ook alles waarmee ze ons tegemoet kwamen. Het gaat mij niet om een tegemoetkoming, maar als je denkt gezellig wat te gaan eten met z'n 3e en je uiteindelijk alleen zit te eten omdat de rest het een uur eerder al op had valt dat erg tegen. Wij zullen hier niet zo snel meer een bestelling plaatsen.

3. In de afgelopen jaren goede ervaringen gehad bij afhalen dineren laten bezorgen.
    Vandaag Helaas een flinke domper gehad;
    mamma mia om +/- 1705u gebeld Shoarma menu en 2 broodjes Shoarma besteld, volgens opgave ongeveer €30,00. Dit zou na ongeveer 30min bezorgt worden op vronen in nieuw vennep. Dit is ongeveer 10 min rijden vanaf mamma mia, ik heb om 1750u gebeld waar de bestelling bleef. Ze moesten weten wat er besteld was. De bestelling zou onderweg zijn.
    Ik heb om 18.10U Gebeld waar de bestelling bleef. Moest ik weer opgeven wat ik besteld had + het bezorgadres. De bezorger zou onderweg naar mij toe zijn.
    Ik heb om 18.40U weer gebeld. En gezegd dat ik trek had en of ze mij vergeten waren.
    Ik moest Weer de bestelling opgeven en het bezorgadres.
    De bastelling was bijna bij mij.
    Ik heb om 19.20 Uur voor de laatste keer gebeld hun vraag welke bestelling en het aflever adres ik bleek Niet(meer) in de computer te staan. Ik heb de bestelling afgezegd en ben ergens anders patat gaan halen.
    Misschien is het een idee om proffesioneel personeel in te zetten of hebben ze bij mamma mia genoeg inkomsten. Is het druk zeg dan dat ik het moet komen afhalen.
    Voor mij en mijn vriendin voorlopig GEEN mamma mia.
    Groet piet heijstek.

4. Gerda Brouwer

Vandaag een 3 gangen menu thuis laten bezorgen, het was top 👌We hebben genoten.
    Dikke pluim voor de Rustende Jager. In deze corona tijd toch heerlijk kunnen eten.

5. Bezorgkaart op de website gebruikt om een thuisbezorgmenu te bestellen. Alles kwam goed warm aan. De saté van kippendijen was zeer smakelijk en zelfs de frietjes waren nog knapperig. Bij de malse zalm zaten meer dan voldoende groenten. Gewoon lekker dus. Als dessert hadden we de frambozen tiramisu. Absoluut een aanrader! Je mist natuurlijk de gezelligheid van het uit eten gaan, maar de thuisbezorgservice is een aardig alternatief.

6. 1e kerstdag een pannenkoek besteld samen met mijn collega. We moesten tot 23.00 werken en konden rond 18.00 wel even eten hadden we uitgekiend. Om 18.25 was er nog geen bestelling bij het verzorgingshuis gekomen, daar werken we en heb ik gebeld waar ze bleven. Er was een foutje in de bestelling geslopen, waardoor hij niet op de 1e maar op tweede kerstdag stond gepland! Of we nog de pannenkoek wilden... Nou graag natuurlijk! Binnen 20 minuten hadden we de pannenkoeken en als service kregen we de bestelling gratis!
    Echt TOP van jullie!
    Bedankt!!

7. 1e kerstdag eten besteld en laten bezorgen, stipt op tijd en het was zoals altijd heerlijk!

8. van leeuwen

Onze bestelling kwam pas een uur later aan. Het eten dat bezorgd werd was koud en zompig. Hier melding van gemaakt en er werd ons geadviseerd om het zelf op te warmen. Het lijkt mij niet de bedoeling dat de consument zijn eten nogmaals dient op te warmen in de magnetron! Nu snappen wij best dat tijdens een bezorging de maaltijden meer te voorduren hebben dan wanneer het wordt geserveerd in het restaurant. Ook zagen de pannenkoeken er niet meer uit. De topping van de pannenkoeken was naar een zijde geschoven. De verpakkingen van de maaltijden zijn blijkbaar niet stevig genoeg en het blijft niet op tempratuur. De frites waren zo zompig, hier zijn echt wel speciale goede verpakkingen voor te vinden. Ook werd er aangegeven dat er geen geïsoleerde thermoboxen werden gebruikt tijdens de bezorging. Erg jammer wij bestellen hier niet meer!

9. Ik ben al langer dan 3 jaar als klant bij jullie. Gemiddeld bestel ik 3 keer per week wat eten bij jullie. Meestal krijg ik mijn bestelling of koud of niet in orde. Maar als vaste klant zie ik het door mijn vingers. Vanavond heb ik bij jullie eten besteld. Het eten die ik thuis van jullie gekregen heb was werkelijk verbrand en hard. Het was echt niet te eten. Ik heb net gebeld om dit te melden. Raar genoeg heb ik te horen gekregen dat ik zelfs niet geregistreerd of sta in jullie systeem.
    Dit allemaal betreur ik en dit was mijn laatste bestelling bij jullie

10. Vind de prijs kwaliteit verhouding niet kloppen. Je betaald veel te veel voor wat je krijgt. Wij hadden de hamburger en patatjes, zat geen salade bij, was ook niet mogelijk. Diner kwam niet tegelijk, nagerecht ook niet. Brandalarm is meerdere keren afgegaan, duurde 10 min voordat we een update kregen, niemand wist wat die moest doen. Bediening is niet vriendelijk.
    Kortom ik zou het niemand aanraden.

2,1
  11. Veel te duur voor de slechte kwaliteit! Bord gevuld met sla.
    Koud eten, slechte bedening, menu’s worden niet tegelijk geserveerd of vergeten.
    Houten banken!

12. Edel

13. In het verleden hier prima geholpen en goed gegeten. Maar vanavond was het helaas totaal anders. Personeel wat geen interesse toont, niet eens vraagt of het eten smaakt. Een schoenzool smaakt nog smeuïger dan de biefstuk die ik heb gegeten. En vervolgens komen ze uiteindelijk wel naar je toe of je alvast wilt afrekenen terwijl je nog aan de koffie zit. Toen we het restaurant verlieten niemand die ons gedag zei. Je zou toch verwachten dat tijdens de Corona crisis het personeel je juist met open armen ontvangt? ?! Venneper Lodge, ons zien jullie niet meer terug. Tip aan het managent, kijk eens kritisch naar je personeel in de bediening, ze zijn je visite kaartje. En de kok graag op een biefstuk bak cursus sturen🤨

2,6
  14. Erik Wesselius

Ik zou iedereen adviseren de maandelijkse buffetten (met wisselende thema's) van de Rustende Jager te proberen. Voor slechts 8,5 euro (!) krijg je onbeperkt stokbrood, soep, salades, patat en warme gerechten van een uitstekende kwaliteit! Ideaal voor mensen (gezinnen) met een kleine portemonnee. De sfeer is er verder altijd goed, de ruimtes zijn gezellig en het personeel erg vriendelijk. Kortom: doen! (en bedank me later)

15. Vandaag met een vriendin iets gaan drinken. Er was een hele hartelijke mevrouw die erg goed hielp. Daar heb ik geen aanmerkingen op. Echter was er ook een meisje in de bediening die minder vriendelijk was en ook slecht verstaanbaar was. Er was geen appelsap en ook het koffiezetapparaat was stuk, waardoor we geen koffie konden drinken. Het idee is echt heel erg leuk om er met kinderen heen te gaan en te spelen. Qua bediening en service mogen ze meer hun best doen (behalve de vriendelijke mevrouw).

3,1
  16. Janneke de Vries

17. Top lunch, zeer goede service.

18. Zaterdagavond 23 november 4 pizza's besteld voor 61 euro, laten bezorgen. Na 1.5 uur wachten kwamen de pizza's. Pinnen aan de deur maar de pinautomaat werkte niet, de bezorger moest later op de avond terugkomen. Na opening bleek dat de pizza's keihard en koud waren en bijna geen ingrediënten op zaten!! New York pizza, 1 advies, als het te druk is neem dan niet zoveel nieuwe bestellingen aan want voor 61 euro is dit een regelrechte schande!!! Ook valt het op dat er bespaard wordt op ingrediënten. New York pizza Nieuw Vennep gaat erg achteruit wat de kwaliteit betreft.
    Weer 6 mensen die niet meer naar NYP gaan!!!

1,3
  19. Roy

20. Kijk wij dachten even lekkker eten bestellen bij mama mia.
    We hadden spare ribs en 3× lams shorma schotel en 1× sla zonder ui.
    We verheugden ons er heel erg op!
    Maar toen het aan kwam was het eten droog en koud!
    En we wonen echt iets van 2km daar vandaan ofz.
    De spare ribs smaakte net alsof ze 2 dagen oud waren.
    Oh ja en ook nog 3 euro verzend kosten!
    We hebben er ook vroegen nog gegeten toen was het heerlijk , maar nu niet!
    Kortom geen aanrader!☹

21. Luuk

22. Eten is lekker, erg lekkere satesaus!
    Ze waren vergeten een frikandel xl in de tas te doen.
    Na een belletje was hij 5 min later aan de voordeur!
    Topservice!

23. Bestel hier niet!
    Frikandel was zo licht van kleur dat het net leek alsof deze uit de vriezer kwam. Kaassoufle was zwart vanbinnen (gebakken in OUD VET!), friet was half gaar. Dönor was met kip en het vet droop er vanaf. En we misten 1 kroket waar wel voor is betaald. Erg ontevreden over deze zaak.

24. Internationaal Nieuw Vennep

Esther Maas Hill

25. Esther Maas Hill

26. Esther Maas Hill

27. Hier afgesproken voor een zakelijke lunch. Ik arriveerde wat vroeg dus eerst in de zetels rondom de haard plaatsgenomen voor een kop koffie. Het viel me op dat het gezellig druk was voor een woensdag, maar niet gemerkt aan het personeel. Vlotte bediening en goede koffie. Bediening is ook erg hartelijk en correct, dat viel me op. Voor de afspraak verplaatst naar een tafeltje, bestelling werd zonder problemen overgeheveld. Gekozen voor de lunch van de dag, het eten liet wat langer op zich wachten dan ik ben gewend maar smaakte heerlijk. Prima plek om vaker af te spreken.

28. B Hendriks

Super vriendelijke bediening, mooie lunch gerechten en heerlijk voor een diner.