Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuw Vennep verdeeld zijn.

1. Prima. Eten is niet overdreven goed maar ook zeker niet verkeerd.

Best een bezoekje waard als je voor niet al te veel geld uit eten wilt.

6,5
  2. Op vrijdagavond 17/9/2010 bij el Cacho gegeten.

Met 4 personen 18 schillende tapas.

Kwaliteit van het gebodene was uitstekend, onze 2 gasten hebben een huis in Spanje en eten regelmatig daar tapas en ook zij waren verrast door deze heerlijke maaltijd.

Bediening was vlot en vrolijk.

PS: Je moet echt de sangria daar proeven.

Wij komen zeker terug.

3. bassie

4. Wij komen er gem. 4 tot 5x per jaar en we gaan altijd met een tevreden en voldaan gevoel weer naar huis. Je kan het zo duur maken als je wilt.

We hadden het augustus maandmenu (verschillende voor en hoofd gang) dat was voor 24,95 incl 1 drankje en koffie/thee. Alleen het toetje viel tegen, we zijn beter gewend maar aan de andere kant is de prijs ook niet te duur.

We gaan zeker terug voor het september menu!

5. Chinees-Indisch Nieuw Vennep

Leuk restaurant, ben er vroeger heel vaak geweest. Nu halen we meestal af. Je belt van te voren en je kan het zo op komen halen, heel handig.

Het eten vind ik goed (zeker voor de afhaal). Ik en mijn vriend vinden Chinese bami altijd erg lekker. Helaas is dat de laatste keer een beetje tegengevallen. Maar de rest is super! Je hebt voor 15,- een menu voor 2, waarvan je kan eten met 3 grote eters. Bij besteding van 40,- of meer krijg je gratis loempiatjes erbij, extraatje, toch altijd leuk!

Ook hebben ze nu een stempelkaartactie. Je kunt 20 stempels sparen (Je krijgt bij 10,-, 1 stempel) en dan krijg je 10% korting in het restaurant! Toch leuk als je elke keer met vrienden dat doet en met z'n allen eens uit eten gaat!

PS. De eend is echt geweldig (als je van eend houdt dan).

6. Brian Hipwell

Voor mij moet een restaurant voldoen aan bepaalde eisen, t.w. kwaliteit van bediening, kwaliteit van producten en kwaliteit van omgeving. El Cacho voldoet in alle opzichten aan deze eisen. De "tapas" waren voortreffelijk, de "prime rib" was lekker en bereid zoals ik het besteld had en de garnering, een heerlijke gemengde sla, was precies zoals het hoort. De bediening was behulpzaam en vlot. De prijs/kwaliteit verhouding vond ik ver boven de norm.

7. Waarom gaat men uit eten?

- Voor de gezelligheid.

- Om iets anders te eten.

- Om lekker te eten.

De "bestel formule" is heel goed, anders, aangenaam.

Het eten is heerlijk.

Bediening is zeer vriendelijk, snel, accuraat.

De omgeving is sfeervol en gezellig.

Dus.... gewoon perfect.

8. Een hele tijd geleden geweest, toen was het goed, dus dachten we dat het weer eens tijd was.

Gisteravond met z'n tweetjes waren we er om 19.10 uur. Na 1,5 uur kregen we ons voorgerecht en werd er gevraagd of we er ook stokbrood bij wilden. Na dat lange wachten hadden we daar wel trek in maar moeten het nu nog krijgen ( wel een paar keer gevraagd met als antwoord dat het onderweg was).

Het hoofdgerecht kwam 3 kwartier later. De extra bijbestelde aardappeltjes kwamen toen we allang klaar waren met eten.

Het eten op zich is wel goed maar zeker geen hoogstandje.

Om ons heen waren er zeker nog 4 tafels die zo lang moesten wachten en er zelfs mensen weggingen.

Ook als je met kinderen bent wordt hier niet goed op ingesprongen.

Daarbij is het aan de dure kant en met dit alles kan dit echt niet en kost het klanten.

Ons zien ze er namelijk niet meer terug.

5,7
  9. Lang geleden al eens van gehoord en nu eindelijk geweest met een verjaardag. Heb veel geduld en zal niet gauw klagen, maar wat een ramp. We waren er om 19.25, de ontvangst was hartelijk en het leek een geslaagde avond te worden. Het duurde even voordat je de kaart kreeg en je je eerste drankje had, maar geen probleem. Echter na 1,5 uur kwam iemand ons kwam vertellen dat de garnalen op waren. Of we misschien iets anders wilden als voorgerecht. Dat betekende dus dat ze na 1,5 uur de 6 voorgerechten nog moesten maken. Oké dan maar uiensoep, lekker snel klaar, we hadden inmiddels wel trek. Helaas was de uiensoep erg zout, de ganzeborst was goed.

Vervolgens hadden we een uur nà het voorgerecht nog steeds geen hoofdgerecht. We zaten dus al ruim 2,5 uur toen we nog steeds geen hoofdgerecht hadden en om ons heen zaten ongeveer 4 tafels die nog helemaal niets hadden gehad.

Na 2 mandjes stokbrood en de nodige drankjes waren we redelijk over onze honger heen. De bedrijfsleidster kwam bij ons met excuus voor het lange wachten, maar we hebben haar aangegeven dat we er eigenlijk wel klaar mee waren. Onze hoofdgerechten zijn van de rekening gehaald en zonder echt te kunnen eten zijn we weggegaan. Om er nooit meer terug te keren.

10. Viel ons een beetje tegen. Sfeer is op zich ok en bediening erg vriendelijk en doen hun best, maar kwaliteit van het eten viel tegen.

Als voorgerecht hadden we allebij uiensoep en die vonden we erg flauw. Hoofdgerecht (mixed grill en nachos) net een voldoende. De hoeveelheid was overigens meer dan voldoende.

Nagerecht (ijs) was lekker, maar niet wat op de kaart stond. Stond vanille ijs en zaten meerdere ijssoorten tussen, waaronder chocoladeijs en dat vind ik nou juist helaas niet lekker.

Vraag me overigens af of de recensies die een 10 hebben gegeven niet 'toevallig' vrienden of familie zijn.............

5,3
  11. Een paar x geweest en ben zeer enthousiast! Erg lekker en veel eten voor een prima prijs!

De sfeer is goed en het personeel is vriendelijk.

Er is ook een speelhoek voor de kleinere onder ons die toch niet zolang aan tafel kunnen zitten. Goed over na gedacht.

Toen wij er waren, helaas erg rustig! Dus een oproepje!

Wil je er gewoon in Nw vennep is lekker uit en lekker eten. Ga dan eens naar de ROOS! Je zult er geen spijt van krijgen.

12. Gezellige manier van tafelen en een goede manier om de japanse keuken te leren kennen. De diversen kleine hapjes smaakten heerlijk. Vriendelijke bediening en goede uitleg.

Van de gerechten.

Zeker een aanrader als u eens wat anders wilt eten.

13. Goed! Ben erg blij met zo'n restaurant in de wijk. Leuke kaart, lekkere menu's en ook voor een lunch een goede lokatie. Het is er altijd lekker druk, dat zegt genoeg. Gewoon een aanrader dus.

14. Bijna elke week halen wij hier onze snacks en frites op. Elke week dezelfde heerlijke krokante kwaliteit frites en de snacks zijn ook allemaal met zorg bereidt, of je nu een frikadel of een sate'tje besteld. Wij vinden het heerlijk!

15. Wat een gezellig avondje moest worden werd door de eigenaar het laatste kwartier verpest.

Zaterdagavond 17 juli hadden wij gereserveerd op aanraden van kennissen. We waren 17 jaar getrouwd dus een leuke reden om te gaan uit eten.

We bestelde cava rose champagne om het een feestelijk tintje te geven. We kregen de menu kaart en zagen een leuk 3 gangen menu voor 24.95 icl 2 consumpties. Nou dat gingen we proberen.

Mijn man had de koude tapas als voorgerecht en warme tapas als hoofdgerecht. Spaanse eigenaar in de keuken, dus dat zal wel goed zijn. Helaas was de tapas niet noemenswaardig. Ik had carpaccio vooraf en varkensmedallion met pepersaus genomen. De carpaccio was prima en de varkensmedallions ook, alleen de pepersaus was niet te eten.

Mijn man had hem ook geproefd om te kijken of hij echt niet lekker was, maar die kreeg de wrange smaak niet meer uit zijn mond.

Tijdens de maaltijd nog om een fles witte cava champagne gevraagd, maar deze was niet voorradig. Doe dan nogmaals de rose, maar dat is wel de laatste fles zei de bediening, dus als u nog een fles wilt dan hebben we niet meer.

Zaterdag avond en dan begin van het weekend al door de voorraad heen. Slecht ingekocht! Het dessert te snel achter het hoofdgerecht, maar deze was wel lekker.

Om 18.30 hadden wij een tafeltje en om 20.00 uur hadden wij ons voorgerecht, om 21.00 hoofgerecht, 21.30 toetje kwam te snel. Koffie en thee gingen wij even aan de bar nuttigen (hadden wij dit maar nooit gedaan).

Eigenaar vroeg of het gesmaakt had en we zeiden het eten was in orde, maar de pepersaus was niet lekker. Ja, dat had ik gehoord maar deze vanmiddag gemaakt en ik maak hem al 35 jaar zo, dus ik ga hem niet veranderen. Er zijn mensen die hier speciaal voor komen, dus het ligt aan u.

Nou, hij vraagt onze mening dus dan krijgt hij deze ook. De manier waarop hij ons afblafte heeft ons doen besluiten om dit review te plaatsen. Wij zijn in 19 jaar dat wij uit eten nog nooit zo behandeld!

En het was ook niet eens zo dat we maar € 50.00 hadden besteed, onze rekening was 120,90 dus ook niet goedkoop. Wij komen nooit meer terug.

5,9
  16. den Boer

Wat een toprestaurant!

Het gaat zo: per persoon mag je per rondje (er zijn 5 rondes), 5 gerechten uitkiezen. Het is lekker dat je voor een vaste prijs kan bestellen wat je wilt. Je krijgt een briefje waar je zelf moet invullen wat je wilt eten en dat leg je aan het eind van je tafel en dan komen ze het ophalen.

Wij zijn er geweest toen het redelijk rustig was, dus toen kwam het eten snel. Ik vond het erg leuk dat ze niet alles in 1 keer met de ronde kwamen brengen, de bediening bracht elke keer een paar. Dat is lekker want dan kan je van alles wat proeven.

De bediening is erg vriendelijk en ook de koks zijn heel aardig. Alles wordt vers gemaakt op de bar dus je kan als je wilt ook nog bekijken hoe ze het maken.

Wij hebben veel visitekaartjes meegenomen die we zeker gaan uitdelen en dit is ook niet de eerste en laatste keer dat wij hier zijn gaan eten, het was helemaal super.

17. Paul

Een heel fijn restaurant waar we inmiddels regelmatig komen. Altijd lekker en natuurlijk altijd verrassend. Leert zo ook ander gerechten kennen en tot op heden is dat iedere keer weer een succes. De sfeer is ongedwongen en de bediening professioneel. Top.

18. melissa

Meerdere keren geweest om te eten. Vind het te gehorig, druk, klein en chaotisch. Bediening doet z'n best maar je merkt dat ook hun gebrek aan (werk)ruimte hebben.
    Niet bijzonder lekker en de prijs,-waardeverhouding is niet in evenwicht.

19. Jessica

Lekker en betaalbaar eten. De sfeer is alleen ver te zoeken en er hangt een vreemde muffe lucht.

20. Wat een drama!

Het bedienend personeel heeft geen idee wat er op de kaart staat, als ze het al kunnen lezen weten ze niet wat het is. Erg jammer, misschien inmiddels nieuw personeel? Voortaan eerst de kaart met ze doornemen misschien?
    Eten tja, wat is je referentiekader, de guacamole bevatte geen avocado maar leek meer op groengekleurde mayo met een vleugje salsa. De patatas brava waren slappe gebakken blokjes aardappel, reeds lange tijd bedolven onder een zurig ketchupje met wat kruidenresten. Kip stukjes met knoflook waren kippengewrichtjes met hier en daar een flintertje vlees....... Het Argentijnse Ossenhaasje was heerlijk, ook goed gegrild. Jammer van de fabrieksfrietjes die erbij zaten, de snackbar op de hoek serveert ze beter, knapperiger en verser.
    Inrichting, een met nietjes aan elkaar geflanste zooi en allegaartje van de voorliggende restaurants.
    We zijn op bovenstaande recensies en een krantenartikel afgegaan, wees gewaarschuwd en ga eerst even kijken en informeren bij mensen die er echt hebben gegeten.
    Eigenaresse trouwens wel vriendelijk, jammer hoor.

1,8
  21. Wij hebben hier met onze kinderen van 13 en 11 jaar heerlijk gegeten. Het is een leuk restaurant, prima om met kinderen naartoe te gaan. Vooral het "all you can eat concept" is erg leuk. De bediening is vriendelijk en het eten echt heerlijk. Voor ieder wat wils! Een aanrader!

22. Woensdag 16 juni samen met zoon daar wezen eten, heerlijk. Heel vriendelijke eigenaresse. De tapas waren super, heerlijk buiten in zonnetje gegeten, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

23. Was super goed, had hele goede dingen gehoord van vrienden.

Heb echt genoten, de nieuwe eigenares is echt super. Petje af voor wat ze doet.

Echt een aanrader. Van mij een dikke 10.

24. Annemieke Verbeek

Samen met een vriendin heb ik zaterdag 13 juni 2010 gegeten bij El Cacho. Ik had dit nieuwe restaurant gevonden via het Witte Weekblad.

Het was in 1 woord heerlijk. Zeer vriendelijk personeel, je voelt je er meteen thuis, of je al jaren over de vloer komt. Het eten is er super lekker, vooral de Tapas. Wij hadden geen nagerecht maar we mochten brownietaart proeven met warme chocoladesaus die net was gebracht, helemaal super lekker. Ik kan het iedereen aanraden om daar eens lekker te gaan eten. Wij gaan er zeker vaker eten.

Verder wens ik de eigenaresse veel succes in de toekomst, ga zo door.

25. v/d Berg

Om eerlijk te zijn was ik niet zo enthousiast om naar dat restaurant te gaan, omdat ik er in het verleden een slechte ervaring mee heb gehad. Op aanraden van een vriendin die me vertelde dat er nieuwe eigenaren waren en het restaurant vernieuwd was, heb ik het toch nog een kans gegeven.

Ik was aardig verbaasd en zeker onder de indruk van de heerlijke tapas en de vriendelijke service. Ik kan het restaurant daarom van harte aanraden aan iedereen die op zoek is naar een combinatie tussen heerlijk eten en vriendelijk personeel.

Wij hebben er in ieder geval verrukkelijk gegeten en een leuke avond gehad. Van ons een dikke 10!

26. Een leuk principe, je kunt alles proberen.

Het personeel is vriendelijk maar niet professioneel (vergat bv de gasten borden te geven )

Het eten is prima, de sfeer is niet echt Japans.

27. Nieuw geopend! Volgens het principe 5 rondjes sushi bestellen voor 1 vaste prijs (als je het op kunt tenminste).

Vriendelijke bediening en erg lekkere sushi. Het restaurant ligt wat afgelegen, maar het is zeker de moeite waard om er binnen te stappen!

28. Het is tegenwoordig goed. D sfeer is goed en de bediening is vriendelijk.

Voor nu een echte aanrader, beste shoarmatent in Nieuw-Vennep, ook hun kaart is goed.

Gaan!

29. Chinees-Indisch Nieuw Vennep

Jan Wies

Na er al regematig prima gegeten te hebben en enthousiast en prettig ontvangen te zijn heb ik met mijn vrouw daar ons huwelijk gevierd met genodigden.

Ontvangst was prima en het eten wat ons voorgeschoteld werd was uitstekend en we werden goed voorzien van ons natje en droogje.

Kortom iedereen heeft naar volle tevredenheid genoten van de avond.

30. In maart dit jaar het restaurant bezocht.

Geen aanrader! We moesten ruim vijf kwartier wachten op de gerechten. Er zat een groep, maar dan nog. Tournedos was zelfs koud van binnen en gewoon taai. Klacht werd door de chef niet echt serieus genomen. Prijs voor de geboden kwaliteit zeer matig!