Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuw Vennep verdeeld zijn.

Kwaliteit is wat ons betreft gewoon top en constant. We komen hier al 10 jaar , bediening is prima, lekker gewoon, altijd vriendelijk en open . Het is hier niet voor niets altijd druk, zeker met afhalen . Zegt ook genoeg

2. Chinees-Indisch Nieuw Vennep

Leon en Tineke Kapiteijn

We komen hier veelvuldig en halen ook zeer regelmatig. Het is altijd top en zij kennen onze smaak. Na Li is er 1jr een ander geweest maar nu is het weer perfect. Niets dan lof.

Vlees is redelijk. Zeewier van de handrollen zou wat verser mogen. De maki en sushi zijn bijzonder goed omdat er geen onnodige sausjes doorheen worden gedaan wat andere sushi restaurants wel doen. Daardoor blijven de sushi's extra natuurlijk. Bediening is snel en hulpvaardig. Alles is schoon en netjes. Restaurant is degelijk ingericht. Je zit goed op de banken bij de ronde tafeltjes en het maakt het ook gezellig want zo kun je de hele groep goed zien en spreken. Een topper als het om maki en sushi gaat.

Mooie locatie, zitten met een groep van 20 man jl 19 dec. Werden niet ontvangen, Toen gingen we eten, alles ging fout. En waar het om ging mijn ouders die kregen de verkeerde gerechten. Mijn broer had een koude biefstuk heel jammer. De champignons pannenkoek zaten uien op en kwam veel later en ook nog een verkeerd ijsje. Als troost kreeg mijn vader aangeboden kadobonnen 6×5 kopjes KOFFIE. Waar gaat dit over. We zijn NIET tevreden. Had nog aangegeven dat mijn 80 werd. Zo niet op ingespeeld.

5. Internationaal Nieuw Vennep

Bij reservering ruim van te voren aangeven dat een persoon glutenvrij moest eten. Bij binnenkomst werd daar niet actief op gereageerd. De kaart werd gebracht maar niet verteld wat er glutenvrij mogelijk was dus zelf maar gevraagd. De eigeresse kwam om te vertellen wat evt mogelijk was maar erg overtuigd was ze niet. Het eten was redelijk maar niet bijzonder. Stukje vlees schaaltje saaie salade en wat friet. Medewerksters van de bediening slecht opgeleid en niet wetende hoe ze om moeten gaan met kleine opmerkingen over de kwaliteit van het eten. De eigenaresse gaat ipv de gasten langs om te vragen of alles naar wens is liever met haar rug naar haar gasten zitten eten in het restaurant. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

6. Internationaal Nieuw Vennep

W.H.Zaaiman

Vlotte en vriendelijke bediening, in verhouding zou het varkenshaas menu wel iets meer
    vlees op de spies mogen hebben, maar misschien had ik het net niet zo goed getroffen.
    Kwaliteit en smaak, ook de spareribs, die mijn andere gasten namen zeer goed.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Braeckman Kris

Het was er een gezellige boel, sfeer heel goed.
    Voor ons was het een bijeenkomst van "Oud collega's" de 35ste maal en een koppel was erbij van 80 jaar waardoor voor hen de trap naar boven heel gevaarlijk was.
    2 Personen hebben de brochette genomen en sommige grote stukken vlees waren koud.
    De steaks waren excellent. De bediening echt tof.

Geweldig! De Golden Corn stelt mij nooit teleur. De sfeer is top en het eten smaakt elke keer weer goed. Super personeel!

Mijn vaste Chinees was dicht, dus dit restaurant maar eens geprobeerd. Loempia en Ajam Pangang afgehaald. Loempia’s waren goed gevuld, helaas leek het deeg wel glas.
    De Ajam Pangang was niet te eten. De kip had veel weg van karton en de saus mag de naam saus niet krijgen. Het leek meer op lijm.
    Mij zien ze daar nooit meer terug.

Jotina Tang

Lekker aziatisch eten voor een betaalbare prijs. Altijd behulpzame bediening en een goede sfeer!

H M Jongkind

Lekker gegeten, goede sfeer, goede bediening, er had een staff meer
    Kunnen zijn. Schrok een beetje van m'n wijn per glas prijs!!
    €4.20 voor een gewone rose, geen top, is veel!!

Erg mooie locatie met ruime zitgelegenheid en je mag zitten waar je wil wat ook prettig is. Je kan dan ook prachtig buiten zitten. Lijkt wel een moderne eetfabriek omdat het zo groot is en er daardoor niet echt gezellige sfeer is. Het eten is veel en veel te duur, dat mag echt wat goedkoper. De patatjes zijn te tellen zo weinig en ook de sausjes passen net in je holle kies. Dus je krijgt erg weinig voor je geld.

Maki en sushi zijn erg goed en vooral ook de handrollen. Vlees en vis vaak taai en teveel onnodige (soja)sauzen. Aan de kwaliteit van het vlees mankeert nog wel het een en ander.

els van houten

Gisteren met familie bij de lodge geluncht.
    De bediening prima, het eten heerlijk.

Helaas helaas wordt ook deze lokatie verpest door ouders die hun kinderen door t restaurant laten rennen, gillen en schreeuwen.
    Ik begrijp dat het moeilijk is dit gedrag te corrigeren, maar het verpest wel de 'beleving' van even gezellig dichtbij huis te gaan lunchen.

Even een lunch genomen. Eten was goed. Was lekker. De lage prijs kwaliteit score is vanwege de absurt rare prijzen voor appelsap en fristy.
    2.75 zowel de appelsap als de fristy kwamen uit een lidl pak. 0.99 voor 2 liter......

Erna Zwaan

Afgelopen zaterdag hebben wij met een gezelschap van 6 personen heerlijk gegeten bij Restaurant Upstairs/Sylvia's Leeuwtje. Leuke en gezellige ruimte op de 1e etage. Wij kregen een mooie tafel bij het raam. Heerlijke en verrassende voorgerechten en mooie hoofdgerechten (botervis/entrecote). Daarbij werd een aardappelgerecht geserveerd met een frisse salade en knapperige frietjes. Het nagerecht was een ware verwennerij: koffie-ijs, chocomousse, vers fruit). De bediening was erg plezierig! Het diner was voor ons echt een feestje!!

j.l. Dinsdag hier wezen eten met mijn zoon, en dat viel nogal tegen. Gereserveerd voor 2 om en nabij 20:00 uur. We kwam redelijk op tijd, rond kwart voor acht. Gelijk na 5 minuten werd al gevraagd wat we wilden bestellen, " nog geen keuze kunnen maken" antwoorden wij. Na 5 minuten weer het verzoek en met de opmerking erbij, "de keuken sluit om 8 uur". En dat verbaast mij nogal wel een reservering aannemen voor 20:00 uur en wetende dat de keuken sluit, vreemd. Onze bestelling bestond uit spare-ribs voor mijn zoon en voor mij Rib-eye. Hierbij werd niet gevraagd of ik de rib-eye, medium, Well-done of rare wilde. En dat verbaasde mij niet, want het bedienend personeel bestaat voor het meerendeel uit schoolmeisjes van 15-17 jaar. Onervaren en verre van klantgericht. Het eten was redelijk maar niet meer dan dat. Oh ja, ik bestelde 2x witbier, hierbij verwacht je toch echt een kloek bierglas, en geen fluitje waarin mijn witbier 2x werd geserveerd. Al met al beslist niet voor herhaling vatbaar, onprofessioneel gedrag en prestaties, meer het nivo van een schoolkantine waarin de klassenmeisjes bedienen.

Aad Harmsen

Altijd goed bij Tina en Ling-Ling. Je voelt je er thuis en eten is onovertroffen! Buitengewoon goed!

actie pizza voor 5 euro er zit geen vlees op de pizza alleen saus!!!!
    is toch nog duur voor bodem met saus
    smaakt niet, kom hier nooit meer

Altijd goed te eten. Ben echt een liefhebber van sushi en vind het hier het lekkerste. Personeel aardig. Niets mis mee, het zegt ook genoeg dat het altijd druk is, zelfs op maandag.

Prima Italiaans buffet voor heel weinig geld. Keuze beperkt, maar kwaliteit is prima en leuke gasten in de bediening die vlot en beleefd hun werk doen. Wij komen zeker nog eens terug!

eldert tiele

Matig eten voor de prijs. Als ik een biefstuk bestel verwacht ik iets van minimaal 100 gram maar geen 2 brokstukjes van ca 75 gram. Daarbij koude friet en bijlage die je met een vergrootglas moet zoeken. En dat voor € 26,00(prijs hoofdgerecht) idem voor de ribeye

Miranda

We hebben nu drie keer bij Upstairs gegeten. Wat opvalt is de constante hoge kwaliteit van het eten en dat tegen hele scherpe prijzen. De chef is zeer creatief en dat geeft een extra beleving. Het restaurant is knus en gezellig ingericht met goede achtergrondmuziek en een prettige bediening. Wij blijven komen!

Ruud Elstgeest

Hartelijk ontvangen. Daarna begon de bediening snel te lopen. Binnen no time voorgerechten op tafel. De serveerster liep geregeld rond met blik hebben ze het nog niet op (dit na ongeveer 10 minuten) wat irritatie bij de serveerster opwekte omdat we blijkbaar niet snel genoeg aten ☹️. Toen we eindelijk klaar waren, haalde ze zonder iets te zeggen of vragen de borden weg... pardon waar zijn de woorden.. heeft het gesmaakt of bent u klaar enz... gebleven. Hoofdgerecht duurde langer waarbij de Ribeye doorbakken was en niet rood, tournedos waren fantastisch maar de spareribs ronduit vies!!! Het lijkt dus dat dit eigenlijk een pannenkoekenrestaurant is, waar je ook een tournedos kan krijgen. Het is te groot! Ze kunnen de drukte niet aan. Er lopen lieve serveersters maar ook die niet geschikt zijn voor dit vak! We hebben maar geen nagerecht genomen en konden alsnog 180 euro aftikken, uitgegeven binnen 1,5 uur. Knap dus eens maar nooit meer!! Je begrijpt dat ondanks er ook lieve meiden rondliepen de fooi nihil was. Blijkbaar zat dit al in de prijs en krijgen ze goed betaald👍🏻

25. Internationaal Nieuw Vennep

Dennis van der Maden

Een geweldig restaurant! Gister zoals altijd weer heerlijk gegeten. Ossenhaas was weer heerlijk mals. Top eigenaar en personeel. Mijn zoontje heeft een verstandelijke beperking i.c.m. adhd en autisme, maar dat is hier geen probleem. Ze zetten zelfs de tafels anders zodat hij op z'n favoriete plek kan zitten en nemen de tijd voor hem met z'n enthousiasme. Ze geven ons een onwijs warm en welkom gevoel.

Wat een geweldige aanwinst in nieuw vennep.
    De pizza smaak is veel lekkerder dan new york.
    Bij acties wordt er niet zoals bij new york pizza enorm weinig aan ingrediënten op de pizza gedaan.

Kortom lekkere pizza's in een mooie en schone zaak

Iet Lindeboom

Hebben heerlijk gegeten, goed verzorgde mooi opgemaakte borden en een gezellige entourage

Super lekker gegeten voor weinig geld! Leuk personeel! Dikke vette complimenten!

We hebben vorige week voor het eerst gegeten bij Upstairs. Ik had zeeduivel met tomaat en mijn man biefstuk. De zeeduivel was erg lekker met sesamzaad en de tomaatjes waren lekker gegaard met andere groentes. Heel verrassend en heel erg lekker. De biefstuk van mijn man was precies goed (medium well). Het was nog niet zo druk in het restaurant want ze zijn nog niet zo lang open. Upstairs is een aanrader en we komen zeker terug!

Heerlijk eten en een hele fijne persoonlijke bediening , wij komen er graag even eten en een babbeltje maken met Tina , komen ook regelmatig eten afhalen en ook dat is altijd keurig verzorgd