Oh, Oh Mama Mia in Nieuw Vennep

Oh, Oh Mama Mia laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 16:30 - 23:00
di 16:30 - 23:00

• Bezorgen

ma 16:30 - 23:00
di 16:30 - 23:00

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1192274884 25
1203134001 43
1366020752 57
1420316335 62
1442034569 62
1474611919 62
1583203086 50

1. Wekelijks bestellen wij met mijn ouders bij Mama Mia, Wij zijn altijd erg tevreden over het eten en de service. Nu dachten wij zelf thuis ook eens te bestellen. Om 17:39 hebben wij 2 shoarma schotels en 1 kebabschotel besteld voor 18:30. Om 18:47 werd ons eten bezorgd, helaas alleen 2 shoarma schotels en geen kebabschotel. Om 18:49 hebben wij gebeld dat de bestelling niet compleet was, excuses werden aangeboden en het zou zo snel mogelijk nabezorgd worden. na ruim 20! minuten werden wij gebeld dat we het echt gekregen hadden (met andere woorden we liegen de boel bij elkaar!?) de bezorger zei dat hij het echt bij ons had bezorgd. Wij gaven aan het echt niet gehad te hebben en het zou zo snel mogelijk worden bezorgd. Wij hebben netjes al ons aval in het tasje gedaan om het mee terug te geven aan de bezorger om te laten zien dat wij het echt niet hadden gekregen. Ruim 30 minuten later kwam dan eindelijk de bezorger met de ontbrekende kebabschotel. Wij vroegen of hij het tasje mee wilde nemen om aan de eigenaar te laten zien, hij sprak gebrekkig Nederlands en zei nee vies! Wij zeiden ja het is bewijs om te laten zien dat wij het echt niet hebben gekregen. Vervolgens pakte de bezorger het tasje aan en gooide het op de stoep neer. Ik heb zijn auto deur open gedaan en het tasje op de bijrijdersstoel neergezet. Vervolgens zijn er 2 in de auto gestapt naar Mama Mia om aan te geven dat dit echt geen service is. In eerste instantie werd alles ontkent, daarna werd het toch toegegeven dat het inderdaad zo snel mogelijk nabezorgd had moeten worden en werd er ook aangeven dat er inderdaad niet gezegd had moeten worden dat wij leugenaars waren. Helaas was dit ook alles waarmee ze ons tegemoet kwamen. Het gaat mij niet om een tegemoetkoming, maar als je denkt gezellig wat te gaan eten met z'n 3e en je uiteindelijk alleen zit te eten omdat de rest het een uur eerder al op had valt dat erg tegen. Wij zullen hier niet zo snel meer een bestelling plaatsen.

2. In de afgelopen jaren goede ervaringen gehad bij afhalen dineren laten bezorgen.
    Vandaag Helaas een flinke domper gehad;
    mamma mia om +/- 1705u gebeld Shoarma menu en 2 broodjes Shoarma besteld, volgens opgave ongeveer €30,00. Dit zou na ongeveer 30min bezorgt worden op vronen in nieuw vennep. Dit is ongeveer 10 min rijden vanaf mamma mia, ik heb om 1750u gebeld waar de bestelling bleef. Ze moesten weten wat er besteld was. De bestelling zou onderweg zijn.
    Ik heb om 18.10U Gebeld waar de bestelling bleef. Moest ik weer opgeven wat ik besteld had + het bezorgadres. De bezorger zou onderweg naar mij toe zijn.
    Ik heb om 18.40U weer gebeld. En gezegd dat ik trek had en of ze mij vergeten waren.
    Ik moest Weer de bestelling opgeven en het bezorgadres.
    De bastelling was bijna bij mij.
    Ik heb om 19.20 Uur voor de laatste keer gebeld hun vraag welke bestelling en het aflever adres ik bleek Niet(meer) in de computer te staan. Ik heb de bestelling afgezegd en ben ergens anders patat gaan halen.
    Misschien is het een idee om proffesioneel personeel in te zetten of hebben ze bij mamma mia genoeg inkomsten. Is het druk zeg dan dat ik het moet komen afhalen.
    Voor mij en mijn vriendin voorlopig GEEN mamma mia.
    Groet piet heijstek.

3. Kijk wij dachten even lekkker eten bestellen bij mama mia.
    We hadden spare ribs en 3× lams shorma schotel en 1× sla zonder ui.
    We verheugden ons er heel erg op!
    Maar toen het aan kwam was het eten droog en koud!
    En we wonen echt iets van 2km daar vandaan ofz.
    De spare ribs smaakte net alsof ze 2 dagen oud waren.
    Oh ja en ook nog 3 euro verzend kosten!
    We hebben er ook vroegen nog gegeten toen was het heerlijk , maar nu niet!
    Kortom geen aanrader!☹

4. Esther Maas Hill

5. Wij wonen in Nieuw Vennep en stellen de middenstand in onze regio bijzonder in plaats. Om dit in stand te houden, is het noodzakelijk om bij tijd en wijle ook hier je zuurverdiende geld te besteden. Dit weekend was Mama Mia aan de buurt. Eerst deze site bezocht en daar viel mij op dat mensen het óf slecht vonden óf subliem. Het frapante van de sublieme reacties is echter dat deze allemaal op dezelfde, kenmerkende schrijfstijl zijn geschreven alsof het hier een persoon betreft. Maar nu dan mijn recentie. Allereerst de ambiance; Die was er niet. Daar waren wij mede oorzaak van omdat wij de enigen waar. Nou later zagen we nog 2 bekenden binnenkomen maar die doken een beetje weg toen onze blikken elkaar kruisten (alsof ze zich schaamden). Afijn, de cock pardon kok kwam de bestelling opnemen. Hij sprak ongetwijfeld vele talen, helaas niet de Nederlandse dus dat bleek al een kleine hindernis. Daarnaast liep hij in een versleten koksoutfit dat in een ver verleden ongetwijfeld wit moest zijn geweest. Het eten tenslotte was echt schaamtelijk slecht. De kalfkoteletten dienen nu als hakken onder mijn schoen en ze verschijnen nog geen slijtage. De sinas werd geschonken vanuit kleine flesjes en toen het flesje leeg was zag je nog allemaal gele vastgeroeste substantie in de fles omdat de houdbaarheidsdatum al verstreken was. Toen ik hier wat van zei kreeg ik een alternatief aangeboden. Blijft echter slecht. Het enige wat wel te eten was, was de pizza en shoarma. Dat is dan ook hun core business. De keuken was druk doende om bestellingen te maken voor de bezorgservice en daar danken zij volgens mij hun bestaansrecht nog aan, maar het was te triest voor woorden. Nieuw Vennep onwaardig tenzij Gordon Ramsey deze toko onder zijn hoede neemt want het personeel is op zich wel aardig.

6. Ik heb vaker besteld bij Mama Mia. Het eten is lekker en op tijd bezorgd, aardig bezorgers, blijf ik doen.

7. 17 september 2012 bij mamma Mia gegeten. Mijn vrouw had shoarma met spaghetti besteld, voor mijzelf kalfslapjes uit de oven met spinzie,roomsaus en friet. Serveerster moest 4 keer herhalen voor ze het begreep. Het ging toch nog fout. Mijn vrouw kreeg de friet, ik de spaghetti. Eten was niet al te warm. Kalfslapjes waren taai. Aangekaart bij de kok. Waarom heeft u alles dan opgegeten op één stukje na. Ja logisch, anders is mijn vrouw al klaar en moet ik nog beginnen. Dat is ongezellig. De kok vond het kalfslapje perfect. Heeft wel ter compensatie een nagerecht aangeboden. Daar hadden we geen zin meer in. Als het restaurant vol had gezeten, had ik nog begrip gehad, voor het slechte eten. Maar het restaurant was helemaal leeg. Nooit meer.
    Jammer van onze trouwdag.

2,4
  8. Nina Jongejan

Ik vind de mama mia echt lekker!
    Lekkere broodjes en kind vriendelijk!
    Mijn dochtertjes mocht er zelf haar broodje bakken, erg leuk!
    Ook aardige mensen, ik ben zeer tevreden.

Groetjes Nina Jongejan

9. Zojuist (28-01-12) gegeten bij mamma mia, nou ja gegeten,werkelijk de smerigste tournedos die ik ooit heb gehad. Het leek er niet eens op, vol zenen, je kreeg het mes er niet eens door! Medium besteld, de eerste keer teruggestuurd, was gewoon rauw. De tweede keer denk je; ze zorgen dat ze het goed maken, fout! Stuk b-keus vlees die een hond nog laat staan, ik dus ook! Groente bestond uit koude boontjes en wortels,de zgn. Mix van ui en rode peper zag eruit alsof het braaksel was, zo smaakte het ook. De ober vroeg of het had gesmaakt, hij kreeg dus mijn mening en ik gaf de problemen aan. Hij ging het even opnemen met de bedrijfsleider, deze had niet eens het fatsoen om zelf te komen, maar liet via de ober weten dat er iets niet goed was gegaan. Ter compensatie van het gerecht van €25,50 kon ik een gratis drankje krijgen!! Conclusie, als je honger hebt kun je nog beter ergens uit een vuilnisbak eten dan hier! Bij het verlaten van de zaak zeggen ze dan nog tot ziens, echt nooit meer al was het gratis!

10. 14-12-2011. We gaan met z'n 3en om half 6 eten bij Mamma Mia. Na de bestelling kwam na een half uur kwam iemand van de bediening dat een product op was en er iets anders uit gekozen moest worden. Na anderhalf uur, nog geen eten op tafel.
    Bij navraag zou het nog 4 minuten duren. Weer zaten we 10 minuten te wachten.
    De kip was taai, droog en koud. Er lag een berg bruin, aangebakken groente, wat zo hoorde. De kip is teruggestuurd, en het hoorde zo en er was niets mis mee.
    De groente hoorde ook zo.
    We werden onbeschoft behandeld en het was nog duur ook. De sfeer maakte ze er niet echt beter op door in discussie te gaan. Ze kapte je af terwijl je aan het praten was.

11. Eergisteren (Zondag 29-05-2011) hebben wij gegeten bij Restaurant Mama Mia.. Het was helemaal top.

Eten was goed. Het duurde wel langer dan normaal, maar de zaal zat ook helemaal vol! Kortom, het was geslaagd..

Ik wil de eigenaar(en) even een compliment geven: Wat goed dat de menukaarten vernieuwd zijn. Ziet er erg netjes uit!

12. Mama Mia is voor ons vooral lekker dichtbij :) Anyway, als je er voor het eerst komt, weet je van gekkigheid niet wat je moet bestellen. Een kaart met meer dan 150 gerechten! Maar goed, we komen er nu soms en dan weet je waar je moet kijken. Het vlees vind ik erg lekker. Presentatie is uit het jaar 0, maar ach daar eet ik wel doorheen. Ook de shoarma is prima en de pizza's zijn ook lekker. Conclusie: Het is voor ons lekker dichtbij, dus makkelijk. Voor de gezelligheid...Mwah, ik heb wel eens beter gezien. Bediening is erg wisselend. Dus probeer en oordeel zelf :)

6,1
  13. Het is tegenwoordig goed. D sfeer is goed en de bediening is vriendelijk.

Voor nu een echte aanrader, beste shoarmatent in Nieuw-Vennep, ook hun kaart is goed.

Gaan!

14. Heerlijk eten en de witte lambrosco is als of er een engeltje op je tong plast, zo erg lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr.

15. Wederom gegeten in het gezelligste restaurant van de Haarlemmermeer! Super gegeten en een heel leuke team van bediening. De sfeer is top, het lijkt alsof je in een grot aan het dineren bent. Ook de prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed. Ik kan dit restaurant echt aanraden en ik zal er zeker binnenkort weer naar toe gaan. Mamma Mia-team ga zo door!

16. Had een pizza besteld en shoarma. De pizza was er met een half uur, maar hij was koud en het leukste was nog dat het niet eens de goede was. En de shoarma was ook niet echt warm.
    Viel me een beetje tegen allemaal.

17. Heel lekker gegeten, de service prima!

Lekker vlees en pizza,s.

Mama Mia is zeker een topper in Nieuw-Vennep.

Ik kom zeker vaker naar Mama Mia.

18. Heb hier gisteren gegeten met familie tafeltje voor 4.

We zijn goed ontvangen en mochten een leuk plekje zoeken.
    Toen ik me bier kreeg proefte ik meteen dat ze de leidingen van de tap nodig schoon moeten laten maken!

Na een keuze gemaakt te hebben (kalfsoester met roomkaassaus) verbaasde het me wat er op me bord lag 3 plakjes vlees (een kalfsoester hoord 1 stuk te zijn!) en het was erg taai. De saus zat in de schift en de garnering was niet eens gaar!

Ik naar de kok toe, maar die hield voet bij stuk dat het echt kalf was. Maar dat moet je niet tegen een kok zeggen wat het was gewoon varkens vlees! Heel jammer dit ik kom er nooit meer!

De pasta en pizza was goed! Maar neem hier geen vlees gerecht of bier!

19. Ger & Cel

Wij eten hier regelmatig.

Het is een gezellig restaurant. De bediening is top. Ook het eten is erg lekker.

Zeer goede prijs, kwaliteitsverhouding.

20. Toen ze net open waren was het er echt geweldig!

Hoe meer succes echter, hoe minder interesse om klanten iets goeds neer te zetten.

We hebben er nog vaak pizza's en zo gehaald, maar het wordt steeds slechter. Voor ons nooit meer.

1,9
  21. Mamma mia, wat heb ik lekker gegeten.

22. Nog nooit in het restaurant gegeten maar qua thuis bezorgen is het echt goed. Wij denken een aanrader.

23. fam.broekhuis

heel knus en gezellig heerlijk en goed eten.leukste restaurant v/d Haarlemmermeer.leuke bediening altijd even een praatje maken.

24. willem wiegmans

de keus is enorm van pizza tot t bone voor de kleintjes is het ook geweldig zeer vriendelijke en geduldige bedienig

25. Heerlijke Spare- ribs en uitstekende lams-shoarma

26. vond t tegen vallen

2,2
  27. Bah, niet veel bijzonders.

2,9