Deze zaak is verhuisd naar Venneperhof 8, 2151 AZ Nieuw Vennep

Eigen parkeerterrein.

Lijnnummer 57/164.
    Ongeveer 1 km van het Station Nieuw Vennep.

Bezorgrestaurants in de buurt van Juu Hachi

• Buffet: € 24,50

1302080370 92
1469320485 74
1532035528 76

1. Wij hebben hier op een doordeweekse dag gegeten. Uitstraling van het restaurant is goed, ze stralen in eerste instantie gezelligheid uit. Wat ons ontzettend tegenviel was de sushi zelf! Rijst is niet lekker gemaakt. Wij hebben veel ervaring met sushi, maar dit viel erg tegen. Daarnaast was het een rustige avond en waar wij ons ontzettend aan stoorden is dat de bediening continu na elkaar kwam. Omdat het zo rustig is, valt dit extra op, het was namelijk niet nodig (wij zaten aan raamkant). Echt heel onprettig! Ik snap met drukke dagen dat je snel alle schaaltjes weg moet halen, maar dit was absurd. Ook werkt er een dame van middelbare leeftijd die heel ongemakkelijk & lang bij je tafel (voor niets) blijft staan. Bijvoorbeeld toen wij aan het proosten waren, kwam ze tegen de tafel aanstaan en ze bleef staan. Akward! Verder was de bediening erg aardig hoor, maar wij gaan hier echt nooit meer heen..

2. Wij komen hier regelmatig eten. Gezellig en knus restaurant. Altijd goed te eten en zeer vriendelijk personeel. Kok geeft je al een hand als we weer langskomen. Jassen worden netjes aangenomen.
    We hopen dat de gezelligheid van het "oude" restaurant ook terugkomt in het nieuwe pand. Wij komen ieder geval snel weer een hapje eten.

3. Wat een waardeloze zaak. Allereerst, het interieur is ronduit lelijk en het personeel allesbehalve behulpzaam. Ik heb een enorm vervelende ervaring hier, die ik zal toelichten. Ik ging vanavond 29-5-2014 samen met vriendin en kindje naar de juu hachi. We hadden al gehoord dat het er niet mooi was, maar dat het eten er op zich redelijk zou zijn. We zaten om 18:30. Drankjes besteld en onze eerste ronde voor het all-you-can-eat concept. Na een half uur was de eerste ronde op en bestelden wij de nieuwe ronde. Dat duurde en duurde, maar het was er ook druk. Na 3 kwartier maar eens geinformeerd en ja hoor, de bestelling was niet doorgekomen, terwijl hij wel op de bon was doorgestreept. Goed, inmiddels was het 20:00 uur, dus ik was er goed klaar mee. Ik wilde weg, want ons kleine meisje was inmiddels moe geworden. (normaal krijgen wij er prima in anderhalf uur 5 rondes door... tenminste bij andere zaken, want hier was ik voor het eerst). Ik gaf aan dat wij door hun fout zo lang moesten wachten, en dat ik dus max 5 euro pp (kosten ayce 5 rondes is € 24,50), dus hun fout, gedeeld door 5, kom ik uit op € 5,-. Helaas, dat ging niet. Hij ging het a la cart berekenen. Ik zei al direct dat ik daar waarschijnlijk niet mee eens zou zijn, omdat het veel te hoog zou uitkomen. Nou, het zou niet meer worden dan € 15,- euro. O, weer een foutje. Ik moest € 29,50 betalen. Dus. Zij maken een fout, Ik zit te wachten, krijg niets te eten, en dan mag ik daar ook nog eens de hoofdprijs voor betalen. Van mij mag deze zaak snel heel weinig bezoekers krijgen. Dan maken ze misschien ook niet meer zulke foutjes. Oja, en de hapjes die wij hadden gehad. Het vlees was prima, maar de vis niet vers. Ik kom hier nooit weer en zal ook aan iedereen vooral aanraden om gewoon lekker naar hoofddorp of amsterdam te gaan!

4. Ik kom hier al jaren regelmatig en het is een ontzettend gezellig en goed restaurant. De sfeer vind ik veel intiemer en kleinschaliger dan die massale ketens waar je elkaar amper kunt verstaan. Heerlijk eten van een constante kwaliteit. Mijn favoriete restaurant in deze omgeving.

5. Sashimi was nog bevroren. Bij melding te horen gekregen dat dat kon gebeuren en we maar even moesten wachten met opeten...

6. Ik vind het echt het fijnste sushi restaurant waar ik geweest ben. Het is er gezellig,niet zo kil en kaal als in de grotere tenten.
    Je wordt niet weg gekeken als je klaar bent met eten.
    Het eten is heerlijk en vers.

7. martine,steven,bella

Het was erg leuk en lekker. Ook is het erg leuk ingericht, en het all you can eat is zeker aan te raden!

8. We zijn echt fan van Japans eten. Het is hier goedkoop, maar er zijn tegenwoordig heel veel goedkope all you can eat sushi testaurants. We wonen in Nieuw Vennep dus waren we blij dat hier een Japans restaurant is gekomen. Helaas zijn we blij gemaakt met een dooie mus. Dit heeft niets met japans te maken en vergeleken met dezelfde categorie Japanse all you can eat restaurants, is dit echt onder de maat.
    Er gaat over alle gerechten eenzelfde onbestemd witte saus, wat niet lekker is, waardoor alles hetzelde smaakt. Inrichting van het restaurant is zeer goedkoop, waardoor er echt absoluut geen sfeer is. Wat dat betreft een even slechte smaak als het eten.

9. We komen hier regelmatig met het hele gezin of gewoon voor de afhaal. Goede sushi, fantastische bediening en voor ons lekker dichtbij.
    Ambiance zou wat ons betreft wel wat meer aandacht mogen krijgen, maar dat is zo'n beetje het enige commentaar.

10. De sfeer is goed, al vind ik de aankleding, die ook bijdraagt aan de sfeer, niet heel mooi. De bediening is heel fijn. Als vegetariër kon ook ik hier lekker en goed eten en had keuze uit heel wat gerechtjes, leuk! (dat is bij sushibars in kleinere Japanse steden moeilijker soms) De bediening kon er goed info over geven en vond het niet vervelend dat te doen!
    Ik lees dat iemand anders de mayonaise in sommige gerechtjes niet Japans genoeg vindt, maar in Japan wordt ook mayonaise gebruikt (http://tokowijzer.nl/2008/09/14/kewpie/).
    Je vindt hier niet de beste sushi (of andere Japanse/Japansachtige gerechtjes) in Nederland (dan moet je toch naar een wat exclusiever - en duurder - restaurant), wel lekkere voor deze prijs.
    Ik woon in een ander plaats, maar als ik hier weer in de buurt ben bij etenstijd, weet ik wel waar ik heen ga!

11. Peter Veroord

Bijzonder vriendelijk ontvangen. In een stampvol restaurant binnen no-time eten en drinken op tafel, geen moment een seintje hoeven geven voor drankjes of je bestelling, want ze komen zeer regelmatig langs. Niets is lauw, alle warme gerechten worden heet voor je neus gezet. Goed geregeld!
    Bordjes worden snel voor je neus weggehaald als deze weg zijn, dit kan soms iets subtieler. Enige (klein!) minpuntje wat betreft service.

Eten is lekker, maar wel erg veel aangemaakt met mayonaise-achtige sauzen. Ook over sommige sushi, wel jammer. Mag voor mij wat minder.

Bediening is supervlot, aardig, en ondanks drukte nemen ze echt de tijd voor je. Voor een all-you-can-eat bijzonder gezellig, en in plaats van dat de gerechtjes op tafel gegooid worden zoals ik weleens meemaak bij vergelijkbare restaurantjes, wordt alles heel netjes geserveerd.

Een aanrader!

12. Ferry en Cay

Lekker uit eten voor een aangename prijs.

13. Zeer goed! Ik ben een fervent Sushi eter en moest voorheen altijd naar grote steden om lekkere sushi te mogen nuttigen tegen betaling. Nu er eindelijk een goed sushi restaurant om de hoek zit ben ik erg blij.

Eten & drinken,

Er is zeer veel keuze en dus voor ieder wat wils. Sushi/ tepan yakki/ nasi/ bami/ salades/ wraps etc etc. Hierbij komt nog dat het erg lekker is. Drinken is niets op aan te merken, prijzen zijn marktconform.

Service,

Uitstekend, gezellig, ze onthouden jou als klantzijnde wat ik persoonlijk erg prettig vind. Het personeel komt regelmatig, maar niet irritant, vragen of het nog allemaal naar wens is. Mocht er wel een vraag zijn, er loopt genoeg personeel rond aan wie je dat kan vragen.

Sfeer,

Gezellig, warm, netjes, schoon, behulpzaam, zeer vriendelijk.

Prijs/ Kwaliteit: niet de goedkoopste All you can eat Sushi, al scheelt het maar 2 euro.. Die extra 2euro is het 40x waard!

14. Marcel 112 punten

Vriendelijke en alerte bediening. Aankleiding is erg goedkoop, zelfgemaakte banken, tafels en houders voor hand-rolls.

Kwaliteit van het eten is op zich goed, wel vind ik rijst van de sushi wat aan de droge kant, en mogen gerechten van de tepan yaki iets meer pit hebben, misschien is de temperatur iets aan de lage kant?

Wat ik helaas wel een afknapper vond zijn de verschillende sausjes (mayonaise of cocktail) die over somige gerechten inclusief sushi's worden gedaan, heb ik nog nooit gezien bij sushi en is echt zonde van de pure smaak van de sushi.

Kortom, een rdelijk restaurant met kwalitatief redelijk goed eten, echter zijn er genoeg goedkopere sushi restaurants die net even beter zijn, dit restaurant is voor mij niet japans genoeg.

15. We komen hier regelmatig. Het eten is top. De bediening is zeer persoonlijk. Dit vinden wij erg leuk. Het eten is van zeer goede kwaliteit en wordt ter plekke handmatig gemaakt. De nieuwe kaart is erg goed, kortom zeer tevreden gasten die je van harte aanbevelen het zelf een keer te testen! Hartelijke groeten, Sonja en Daan.

16. René 22 punten

Vreselijk, vreselijk...... niets met Japans eten te maken.

Ik vroeg om een glaasje water: "dat mogen we niet serveren, we hebben een contract met onze drankenleverancier Inbev dat ons verbiedt gewoon water te serveren..." - dit soort zaken moest verboden worden.

17. Eindelijk! Een Japans restaurant in Nw Vennep en ook nog supergoede kwaliteit, echt heerlijk! Top!

18. We eten hier zéér regelmatig en het eten is áltijd goed! En erg gezond natuurlijk!

Het restaurant ligt een beetje achteraf, maar eenmaal binnen is het er gezellig en netjes! Vriendelijke hardwerkende mensen, met hart voor de zaak!

19. Het is hier altijd echt super lekker!

20. Ik kom er regelmatig, het eten is superlekker. Je hebt overal all you can eat sushi maar in de stad is het vaak te druk en hectisch waardoor het eten vaak wat tegen valt. De mensen zijn erg vriendelijk en het ziet er netjes uit! Echt een aanrader!

21. Voor de derde keer wederom super gegeten. Is een leuke formule. Zeer vriendelijke en attente bediening.

Echt een aanrader om naar toe te gaan en een aanwinst voor Nieuw-Vennep en omgeving.

22. Ted 155 punten

Op onze trouwdag voor het eerst hier gegeten.

Feestje moet altijd goed zijn, en dat was het.

Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening.

Nieuw Vennep mag blij zijn eindelijk eens een goed restaurant te hebben. Komen hier zeker terug.

23. Het was een nieuwe arvaring........uitstekende kwaliteit, een uitstekende prijs, en mooie harmonie en service...............perfect.

Complimenten.

24. Waarom gaat men uit eten?

- Voor de gezelligheid.

- Om iets anders te eten.

- Om lekker te eten.

De "bestel formule" is heel goed, anders, aangenaam.

Het eten is heerlijk.

Bediening is zeer vriendelijk, snel, accuraat.

De omgeving is sfeervol en gezellig.

Dus.... gewoon perfect.

25. Gezellige manier van tafelen en een goede manier om de japanse keuken te leren kennen. De diversen kleine hapjes smaakten heerlijk. Vriendelijke bediening en goede uitleg.

Van de gerechten.

Zeker een aanrader als u eens wat anders wilt eten.

26. Wij hebben hier met onze kinderen van 13 en 11 jaar heerlijk gegeten. Het is een leuk restaurant, prima om met kinderen naartoe te gaan. Vooral het "all you can eat concept" is erg leuk. De bediening is vriendelijk en het eten echt heerlijk. Voor ieder wat wils! Een aanrader!

27. Een leuk principe, je kunt alles proberen.

Het personeel is vriendelijk maar niet professioneel (vergat bv de gasten borden te geven )

Het eten is prima, de sfeer is niet echt Japans.