Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuw Roden verdeeld zijn.

1. Hendrik Jan

Gezellig, doordat wij vroeg aanwezig waren, was de bediening iets te snel. Dit had wat rustiger gemogen. We hebben heerlijk gegeten en leuke vlotte bediening gehad.

2. Anneke Ensing

Altijd lekker eten, vriendelijke bediening.

3. Eten altijd goed, sfeer ook prima, en personeel heel attent

4. Altijd goed eten Kwaliteit en Service staan hoog in het vaandel!

5. rutger

6. Jan Guikema

Heerlijk gegeten, leuke sfeer, super aardige bediening.

7. Gezellig, sfeervol, vlotte vriendelijke bediening, lekker eten, voldoende keuze, goede prijs. Gaan zeker nog eens terug

8. Heerlijk gegeten.
    Vlotte bediening.

9. Chinees-Indisch Nieuw Roden

L.Tuinstra

Het is een mooi en een gezellige restaurant, een vlotte bediening, de leiding en het personeel is netjes en vriendelijk. Wij komen er graag en nu is het wat moeilijk in de corona tijd, maar we halen graag even wat op en altijd erg lekker.

10. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Het is een gezellige restaurant, de bediening is vlot en het eten is heerlijk, wij hebben hier in de omgeving niet een Chinees waar het zo goed is.

11. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Wij komen en halen al jaren onze chinees bij de Lotus in Nw Roden de bediening is vriendelijk en heel gastvrij het eten is smaakvol. We halen regelmatig op en als een gesprekje hebt met de gastvrouw is ze vriendelijk en als je iets over een menu iets wilt weten legt ze het graag uit wat het is en hoe het smaakt, wij zullen er blijven komen en vaak halen.

12. Gezellig en lekker gegeten.

13. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Ans

Telefonisch 2 loempias, 2 soep en portie sate besteld en gevraagd wat ik moest betalen. Iemand anders zou het namelijk ophalen. Was € 22,90. Bij het ophalen moest diegene ineens € 29,00 betalen. Toen diegenen er wat over zei, zeiden ze gewoon: "Nee hoor. € 29,00."
    Gelijk gebeld toen was het ineens weer € 22,90. Ik kon het teveel betaalde geld ophalen of zou later bij een volgende bestelling vergoed worden, maar gaat mij om het idee dat ze niet de moeite nemen om het na te rekenen en gelijk te zeggen: "Nee hoor, u moet € 29,00 betalen."

1,4
  14. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Michel

15. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Iedereen heeft zijn eigen smaak en dat is ook heel normaal.

Wij zijn dol op chinees eten en dus altijd op zoek naar de beste Chinees in onze omgeving en Chinees Lotus in Nieuw Roden hoort daar zeker bij.
    De eigenaars zijn vriendelijk en het eten is goed van smaak zoals het hoort.
    Ruime porties krijg je er zeker.

Ik ga de volgende keer zeker weer naar Lotus in Nieuw roden.

16. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Geert

17. Chinees-Indisch Nieuw Roden

johan kuiper

Zeer matig. Taaie droge babi pangang. Veels te bruine kroepoek. Geen aanrader.

18. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Caroline Jansens

Het eten had geen smaak en was allemaal op hetzelfde moment geserveerd, waardoor het eten koud werd. De bediening was onbeleefd en was niet gastvrij, ze negeerden ons compleet wanneer we extra drank wilde bestellen. Echt een afrader. Prijzen waren redelijk.

3,5
  19. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Veenboer

Kom op mensen, deze Chinees is erg goed! En de dames/meiden achter de bar zijn zeer vriendelijk! Nog nooit enige brutaliteit bespeurd! Ok, misschien niet echt geschikt om uit eten te gaan.

20. Chinees-Indisch Nieuw Roden

We komen al langere tijd bij Lotus voor een afhaalmaaltijd. Altijd prima eten.

21. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Uitermate slecht, hygiëne laat te wensen over, op de menukaart stond een heerlijk menu met kip, garnalen en noten op een nestje van mee. Gereserveerd werd varkensvlees, als ik de bediening erop aansprak haalde zij alleen maar de schouders op.

22. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Al jaren halen wij eten af in nieuw roden, altijd uitstekend. Alleen vandaag waren de dames achter de balie erg onbeleefd, dit was een behoorlijke afknapper.

23. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Vandaag 10 april 2014 daar gegeten.

Zeer slecht, van de drie gerechten waren er twee koud! Geen kroepoek, geen vragen of je iets wilde drinken bij het eten. Thee na afloop was gewone thee, geen andere smaken.

Bij afrekenen geen pepermunt, alleen de doos met rekening. Tevens erg koud binnen.

Wij waren ook de enigste gasten, beslist een Afrader.

2,4
  24. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Wij hebben vaak het afhaalmenu gehad en er al paar keer wezen eten met het rode kruis. Het eten is altijd perfect, de bediening is altijd vriendelijk. Het buffet is prima en wordt altijd bijgevuld. Je krijgt zeker genoeg te eten. Zeker weten een aanrader. Andere negatieve recensies gelezen en ben het daar niet mee eens, want de vele keren dat ik daar kom is nooit verkeerd geweest en niet ziek geweest. Ga zo door Lotus!

25. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Ik kom er al jaren, het eten is er altijd heerlijk.. met het lopend buffet word ook het vlees steeds bijgevult. Dat is niet overal zo. En de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.

26. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Na mindere ervaringen met 2 Chinese restaurants uit Roden hebben we Lotus ook getest met afhaal menu. Onze buren hadden gelijk, prima eten, lekker. Eindelijk geen stukken vette vlees en botten in de Nasi. Lekkere ham en verse prei, perfecte smaak.
    Wij zouden zeggen: in de buurt van Roden het beste adres voor Chinees eten!

27. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Wij hebben met een groep van zo'n 40 personen een buffet laten bezorgen door Lotus, het eten was lekker en goed verzorgd en er was meer dan voldoende eten.

28. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Anne-Marie

We hebben meerdere keren eten opgehaald bij Lotus en elke keer valt het weer tegen. De kaart ziet er goed uit, de prijzen zijn redelijk, maar het eten is niet goed klaargemaakt. Vlees te taai en droog, kroepoek te lang gebakken, garnalen smaken naar jodium en de sauzen smaken vlak.

2,5
  29. Chinees-Indisch Nieuw Roden

Ik kwam bij het restaurant na 10 uur en werd vriendelijk onthaald met de zin:

" goedenavond meneer kan ik nog iets voor u klaarmaken"

En zag daarna een bordje dat de openingstijden van 12 tot 10 waren.

Daaruit is voor mij gezien de service absoluut een dikke 10 waard dat deze mensen nog na hun sluitingstijd een maaltijd wouden bereiden.

Ik heb gevraagd wat deze aardige mevrouw mij kon aanbevelen en heb dat mee naar huis genomen.

Ik was een licht prijsje kwijt en ook het eten is mij uitstekend bevallen! Ook de hoeveelheid is ruim voldoende!

Naar mijn mening een echte aanrader voor als u eens lekker wilt eten!

30. Inmiddels zitten er nieuwe eigenaren op....

Ik moet zeggen een zeer goede zelfs.

Patat goed, het ziet er verzorgd uit.

Lekker.