Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuw-Milligen verdeeld zijn.

Na goede recensies in de Stentor en online hier wezen eten. Wat een teleurstelling! Het restaurant was te vol, wij konden amper onze stoel naar achter doen, het was er bovendien zeer lawaaierig.

Maar bovenal het eten was niet lekker. Ons eten stond 5 minuten na de bestelling op tafel en dat doet natuurlijk al het ergste vermoeden. Het eten is niet vers. De kip wordt 's ochtends gegaard, is dus 's avonds oud, droog en zonder knapperige korst, want de kip wordt opgewarmd. Daarbij onder andere gebakken aardappels die overduidelijk ook al uren gestaan hadden en smaakloze spinazie a la creme prut.

De speelkamer is leuk en de buiten speeltuin is erg leuk. Maar met name binnen kun je totaal geen toezicht houden op de kinderen vanaf het restaurantgedeelte.

Wij hebben aangegeven dat wij het eten niet lekker vonden. Hier werd goed mee omgaan, wij konden iets anders krijgen of een gratis kop koffie. Maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. We zouden immers hetzelfde opgewarmde eten hebben gekregen.

G. Klaassen

We hebben hier voor het eerst gegeten, werden vlot geholpen, de gerechten stonden ons wel aan en ja waren heerlijk. Het rundvlees heerlijk mals, de saté ook, duidelijk een goed stuk vlees, pure smaak! Ook de nagerechten advokaatje en rijstebrij waren erg lekker.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Eten is prima, de service is echt heel slecht. Spullen worden niet van tafel gehaald en naar drinken wordt niet gevraagd. Duurt lang tot ze überhaupt komen en logisch nadenken gebeurd niet.

Wij hebben 2x heerlijk gegeten bij Buds tolhuis 1x met 4 personen op een drukke zondag en 1x op een stille donderdag beide keren is ons goed bevallen. Het eten was heerlijk en de bediening was prima .

Lekker, snel en super kind-vriendelijk. Maar pas op, het zijn wel grote-mensen porties!

Ellen elvader

Zoals altijd weer heerlijk Hollands gegeten na een lange wandeling in de prachtige omgeving!

Ad Wagemakers

De smaak was minder dan vroeger. De kippensoep van oma is gewoon bouillon met filet en wat vermicelli. Voorheen was dat echt getrokken, smaakvolle en een beetje vette soep, heerlijk! De kaart klopt niet helemaal, kippenlevers zonder paprikasaus, is gelijk ook zonder champignons en pekelvlees, op de kaart staat dat verkeerd weergegeven. Jammer, zij onderscheiden zich niet meer. Voor ons even geen Buds meer.

3 jaar achter elkaar de verjaardag van mijn moeder bij Buds gevierd. De service is echt fantastisch. Fijne medewerkers. Er wordt van alles gedaan om het feest goed te laten verlopen. Lekker eten. Kortom: een aanrader!

De menu kaart wijkt iets af ten opzichte van andere restaurants. Het eten is zeer goed bereid. De palingsoep is een aanrader!

Ellen van Donge

Gezellig, ontspannen sfeer, het eten heerlijk, hoe Hollandse pot zo speciaal kan smaken, een belevenis. Komen zeker terug. Er is nog veel te proeven.

Ter Haar

De eigenaresse is niet erg vriendelijk! We waren alleen in het restaurant en deden de terrasdeur nog geen 5 seconden open en kregen daar een flinke uitbrander voor. Niet erg tactisch en zeker niet klantvriendelijk. Het eten is prima.

Met mijn ouders hier wezen eten, voor hun 35-jarig huwelijksjubileum. Leuke sfeer, supervriendelijke bediening, heerlijk eten! Een hele fijne avond gehad, komen zeker nog eens terug!

klaas en jolanda en kids dronten

We hebben samen met onze kids ons 35 jarige huwelijksdag gevierd. Ondanks de drukte toch nog een tafel voor 6 en rijkelijk en smaakvol gegeten. Toetje en ijs toe en als klap op de vuurpijl een kopje koffie van het huis wegens ons jubileum. Super bedankt voor de leuke ambiance en vriendelijke en gastvrije ontvangst.

Vertaal van English naar Nederlands

We zijn hier geweest met onze jaarlijkse familiemiddag/avond. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Een heerlijke informele sfeer. Het eten was heerlijk, de gastvrijheid gezellig en ontspannen. En voor de kinderen genoeg speelplezier voor handen. Als laatste: de toiletvoorziening was prima in orde: schoon en ook toegankelijk voor mensen met een handicap. Of in mijn geval ouders die slecht ter been zijn.

Eten was goed, maar bij toetje ging het mis. Moest toch betalen ondanks dat het niet volledig was.
    We werden niet verwelkomd en er werd geen uitgeleide gedaan. Terwijl we aan tafel zaten, werd niet gewaarschuwd dat de tafel werd schoongemaakt met spuitfles. Heerlijk schoonmaakmiddel op je kleding.
    Daarnaast hebben we maar een consumptie kunnen nuttigen omdat de bediening niet attent genoeg was.
    Jammer!

H.Hol-Lierens

Wij hebben er inmiddels 2x gegeten met een flinke ploeg. Alles was goed geregeld, het eten en drinken was prima, de service ok. Aangezien mijn breiwerk nog niet af is en ook de anderen nog een stukje moeten breien hebben we besloten ook dit jaar weer een afspraak te maken.
    Ook hebben we met 2 personen daar tussen de middag geluncht. Was prima in orde.

Al meerdere keren geweldig gegeten, bediening is echt top, eten erg lekker en met liefde bereid.

Hier krijg je echt waar voor je geld.

Afgelopen woensdag na een dagje Julianatoren hier gegeten met z'n viertjes. Heerlijk gegeten en onze meiden hebben zich zeer goed vermaakt in de speeltuin. Bediening was vriendelijk en gastvrij en het ging lekker vlot.

Ron Tempelaaars

Gezellige huiselijke sfeer, vriendelijk personeel en zeer snelle bediening.

Geen uitgebreide kaart, maar prima gegeten hier. Mijn kip Karin was heerlijk. De Haasje Repje die mijn vrouw had besteld was minder. Leuk bediening. Heerlijk rode wijn.

Zoals zoveel gasten zaten wij op de naastgelegen Landal vestiging. Wat ons opviel was het leuke interieur bij binnenkomst. Gelukkig een kleine menukaart, 83 gerechten op een kaart zegt ons helemaal niks, liever 10 die met zorg bereid zijn. Bij afrekenen onszelf afgevraagd of het wel klopte.... Eindelijk een restaurant met heerlijke gerechten voor een eerlijke prijs!

Na een dagje apenheul heerlijk gezeten en gegeten. De kinderen kunnen binnen in de ruime speelkamer spelen (voor elk kindje wat wils qua speelgoed) of buiten in de speeltuin. Voldoende keuze op de kaart voor zowel volwassenen en kinderen. Aardige bediening, lekker eten. Kortom gewoon goed.

de Rooij

We hebben hier heerlijk gegeten voor een goede prijs. De speeltuin is erg leuk, zowel voor jongere als wat oudere kinderen. De toetjes zijn ook heerlijk.

Henk Tonkens

Wij komen hier al 5 jaar, eens in de maand, het hele jaar door, met onze motor-HondaCXclub, met veel plezier!
    Alles is tot in de puntjes verzorgd en dat gebak.... is excellent, ik lik mijn vingers er bij af, ja dat mag ook!
    Wij komen soms met 5, maar ook vaak met meer dan 10 personen.
    De maand kan niet vlug genoeg om zijn!

Henk uit Apeldoorn

Klaas en Linda uit Amsterdam

Zodra je binnenkomt voel je je meteen thuis, vriendelijk ontvangst en goede sfeer. Wij komen met regelmaat terug om deze redenen en natuurlijk het overheerlijke eten niet te vergeten. Je gaat met een voldaan en blij gevoel weer huiswaarts. Kortom een echte aanrader.

Je krijgt waar voor je geld. Het is er gezellig ingericht. Ideaal restaurant om met kinderen te eten. Andere gasten weten ook dat er veel kinderen zijn, dus is het niet erg dat ze een beetje lopen. Verder nostalgisch ingerichte speelkamer waar kinderen leuk kunnen spelen.
    Het eten is goed, de bediening is erg vriendelijk. Het eten stond ook snel op tafel. Goed te combineren met een wandeling in de bossen.
    We komen hier zeker terug.

Gisteravond 10 november weer heerlijk uiteten bij Buds die wij al een aantal malen bezocht hebben en telkens Super gegeten, en dan maar niet te spreken over de bediening die tot in de puntjes is verzorgt. Ze doen het met veel enthousiasme en zijn goed bezig met hun vak. Niets op aan te merken dus gewoon een aanrader. Ook aan kleine gasten wordt gedacht, een eigen speelruimte binnen en zelf een speeltuin buiten. Top!

We hebben er superlekker gegeten met acht man. Het voorgerecht was onderandere carpaccio, kippensoep, mosterdsoep, palingsoep of kipkoctail. dat was erg lekker.

Het hoofdgerecht was ook super lekker, de kip, de varkenshaas/kip, en het superlekkere rundvlees niet te vergeten.

Het nagerecht was ook erg lekker en leuk opgemaakt het mooiste waren de milligerberg en de bitterkoekjespudding.

Het was er wel druk maar we werden goed en snel bedient, en gelukkig viel de prijs heel erg mee.

Dus: een echte aanrader!!

Na een zeer slechte ervaring jaren terug na een zichtbare vernieuwing het deze campeerronde bij de buren toch maar weer eens geprobeerd.
    En dat viel niet tegen.
    Het eten was dit keer best goed, vers, en goed te eten.
    In tegenstelling tot de algemene ervaring op onze camping tot nu toe zou dit nu wel eens het beste dichtbijgelegen restaurant kunnen zijn.

Met familie gegeten op aanraden van andere familie. Het was wel even wachten vanwege de drukte, doch de kwaliteit van het eten was het wachten waard. Goede porties en leuke sfeer!