Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuw-Lekkerland verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Nieuw-Lekkerland

Henk Mul

Bagger slecht, absoluut een afrader. Kip saté vreselijk taai, mihoen smakeloos en hoort thuis in een zee aquarium. Eens maar nooit meer.

2. Chinees-Indisch Nieuw-Lekkerland

We vonden het allemaal heel gezellig. Het eten was prima en zo gevarieerd. En nog bedankt voor de verjaardagscadeautjes.

Heerlijk gegeten bij deze eeterij. De aankleding is heel sfeervol en gezellig. Je proeft aan het eten dan het met veel zorg en aandacht klaargemaakt wordt en de bediening was zeer gastvrij en sociaal. Hier komen we zeker nog een keer terug!

Mooie nette zaak, leuk om een hapje te eten met het hele gezin, niet alleen in de snackbar maar ook in de eeterij! Personeel is gastvrij en gezellig.

Super tent. Het nieuwe gedeelte super gezellig, straks de nieuwe frituur, top Peter, Natas Simone. Een heel lekker biertje in de nieuwe zaak, (keuzes) perfect.

Vriendelijk personeel, prima snacks.

7. Chinees-Indisch Nieuw-Lekkerland

Ze zijn de afgelopen maanden flink aan het verbouwen en vernieuwen geweest. Het eten en service is top!! Zeker een aanrader.

8. Chinees-Indisch Nieuw-Lekkerland

Nisette Huisman

Wij komen er graag. De bediening is goed en het eten is heerlijk. Het is gezellig.

9. Chinees-Indisch Nieuw-Lekkerland

G Marino

Gaat de laatste tijd hard achteruit. De bami en mihoen zijn steeds op, moet je elke keer op wachten. Hier word te weinig bijgevuld. Zwarte bonensaus is er dan wel en dan weer niet, heel jammer. Wij vonden het een goed restaurant maar vinden dat het hard achteruit loopt. Hoop dat ze er iets mee gaan doen.

Geweldige zaak, je kunt er in het weekend helemaal losgaan.
    Heerlijk huisgemaakt appelgebak.
    In een woord, Super tent.

Terug van vakantie, ik heb echt de pizza's gemist! Vergelijk het met andere pizza's en kom vaak tot de conclusie dat ze bij il veliero t lekkerst zijn! De rest heeftvzo weinig smaak!! Mijn complimenten voor de zaak, wordt altijd zo gastvrij ontvangen en de bediening is altijd aardig! Woon zelf in alblasserdam, maar als ik de pizza's daar eet, vers uit de oven..hmmm dan krijg al trek. En het terras ziet er ook super uit!

Sanne

12. Chinees-Indisch Nieuw-Lekkerland

wim

Prima restaurant. Vriendelijk personeel ,prijzen voor afhalen iets aan de hoge kant maar veel verse producten. Een aanrader !!

Een 6 voor service en prijs/kwaliteit, dit omdat er zonder overleg een kapsalon extra groot werd gegeven in plaats van gewone. Er zat geen salade doorheen, wat wel was beloofd. Schrokken uiteindelijk best van de prijs.

Sfeer opzich wel oké, rare muziek. Maar hebben een vast aardige klant zitten aan de bar. Heeft ons een prettige reis toegewenst!

Eten verder wel lekker!

De snackbar ziet er niet schoon uit, de directe omgeving nodigd ook niet echt uit tot eten...
    Zo'n kleine wachtruimte moet beter schoon te houden zijn.
    Maar het moet gezegd : De patatten zijn super en de snacks niet te versmaden.
    In het feestcafé kom ik nooit, dus hier geen mening over.
    Kortom, gooi nog een patatje in het vet..

Lekker gegeten, al twee keer, en wij komen daarvoor helemaal uit Drenthe!! Snelle bediening, en met een tevreden gevoel weer naar buiten gegaan.

Altijd gezellig, tijdens het eten zijn ze zelfs bereid om even de kids zoet te houden! (mits het niet te druk is).

Het eten is altijd goed, en je kan zelf ook ideeën doorgeven, welke ze dan toepassen op gerechten. En na het eten een heerlijk hapje baklava! Waar vindt je dat nog?

Tip: Vraag eens naar mama-brood vooraf, heerlijk krokant en versgebakken snack om een bodempje te leggen!

Eindoordeel: goede zaak, heerlijk eten en zeer goede service!

Ik word altijd goed geholpen door iedereen.
    Het eten is er goed op kwaliteit en erg lekker.
    Ik lust niet alles maar Umit maakt het altijd lekker.

Heerlijk met 20 graden op het terras gezeten. Gelukkig hebben we in Lekkerland zelf een leuk plekkie! Zon, drankjes en heerlijk eten.. Wat willen wij nog meer in Lekkerland!

Prima snackbar met goede patat en snacks. Ik vind het geen vieze snackbar en haal er graag mijn eten. Aan te raden.

De Kattenmand

27.03.2011 Weer eens bij de "buren" op de Hoogaarslaan langs gegaan. Schotel met frietjes/aardappelballetjes/tzatziki/döner/adana kebab/köfte/slaatje besteld (doen we vaker op aanraden Umit -Shoarma Boss). Weer is de kwaliteit omhoog gegaan. Complimenten voor wat er als leuke/lekkere zaak opgebouwd is. Geen 10 ivm. ontbreken Latte Macchiato en Tonic (=persoonlijk), maar de rest is OK, dus een 9 waard.

+ Een mooie frisse en schone zaak fris met een uitgebreid assortiment. Goed te eten!

- Wanneer de café gasten en personeel je kennen kom je niets meer te kort. Kennen ze je niet, heb je niet gelijk een gevoel van welkom en lijkt de bediening stug.

Redelijke pizzeria. Voor bestellingen is het te doen. Pizza's soms wel erg karig belegd en al een paar keer een aangebrand stokbrood gehad. In het restaurant eten doe ik niet meer. Heb er een keer gereserveerd. En bij binnenkomst zat de hele tent vol en niemand kwam even ons welkom heten of vragen hoe of wat. Dus duidelijk geen welkomsgevoel gehad.

Top tent! Vriendelijke mensen, lekker eten zowel afhalen als ook in het gezellige restaurant.

Snackbar is ronduit vies. Haal er geen eten meer. Cafe is best gezellig.

Gezellige en schone zaak. In ieder geval in 't weekend leuk personeel die wel te vinden is voor een grap en een gezellig praatje. Eten is ook prima! Top, ga zo door.

Beste cafe ooit, lekkerste eten van de wereld. Moet je zowiezo komen, gezellig.

Prima tent. Gezellig personeel. Sfeervol en schone zaak.

Eten is prima vooral die pizza's met tonijn, echt heel lekker.

Super goede tent.

Zeer vriendelijk personeel en het eten is helemaal lekker. Weet je wat ook zo mooi is, ze komen het zelf bij je thuis bezorgen.
    Nou, zo goede tent vind je nergens.

JdJ

30. Chinees-Indisch Nieuw-Lekkerland