Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuw- en Sint Joosland verdeeld zijn.

Tineke Lokerse

Vandaag met 24 man een etentje gehad en geloof niet dat het ergens anders beter kan.
    Gemoedelijke sfeer en heerlijk eten.

Vrijdag 1 april 'n schitterend trouwfeest gehad, mede dankzij de lieve en goede zorg van Annet, haar man en personeel. Chapeau!

karin florusse

50 jarige bruiloft van mijn ouders hier gevierd. Mede dankzij jullie is het een geweldige avond geweest. Prima eten, alles was tot in de puntjes goed geregeld. Zag er ook nog eens prachtig uit. Annet, je bent een fijne gastvrouw, je zorgt ervoor dat iedereen het naar zijn zin heeft.

Sterren

Ik was er nog nooit geweest en ik vond het verrassend lekker! Ik was met familie die al eerder geweest waren toen de kaart nog niet vernieuwd was. De kaart bevat nu schijnbaar veel meer Turkse gerechten. Het toetje met de pompoen is een aanrader, evenals de verse baklava. Zonde dat het zo rustig is daar, want het is voor de prijs die je betaald erg goed.

A Ruijschop

We hebben al verschillende malen gedineerd bij Kachique. Een van onze favoriete restaurants. Bediening is altijd perfect. En het eten is altijd verrassend goed.

Aad Gankema

Een prima keuken! Diverse soorten vis en vlees, met name de beenham was grandioos! Gestoofde peertjes heb ik nog nooit zo lekker geproefd! Leuke sfeer.
    Voor de jeugd tussen de 14 en ouder zou misschien iets van een dartbord geplaatst kunnen worden, als het om een langdurige party gaat. Maar ik vind het een echte aanrader!

Prima gegeten. De kaart mag inderdaad nog wel wat meer typisch Turkse gerechten bevatten, maar de gerechten die wij hebben geproefd waren zonder uitzondering lekker en uitermate betaalbaar. Voor herhaling vatbaar!

P. Zoutewelle

Het eten was erg lekker. Ook de bediening was goed. De sfeer en de inrichting hadden we meer Turks verwacht. Prijs en kwaliteit is prima.

Sanne Goedbloed

Wij hebben onze bruiloft gevierd in party centrum de merelhoeve. Het was super. Gingen goed rond met de drankjes en we voelde ons er thuis. De kinderen konden lekker buiten spelen en er was genoeg speelgoed voor ze. Het eten was goed en het was goed verzorgt, zeker een aanrader.

We hebben heerlijk gegeten! Wat knap dat de jonge vrouw die aanwezig was om ons (heel vriendelijk, meedenkend en voorkomend) te bedienen, ook de kok was! Een dubbele taak! Petje af hoor.
    De zaak ziet er gezellig en schoon uit. De sfeer hebben we zelf gemaakt, want we zaten een tijd alleen in de zaak. Gelukkig geen schreeuwerige of harde muziek oid. We konden elkaar prima verstaan aan tafel.
    Er mogen best nog meer typisch Turkse gerechten op de kaart of de kaart regelmatig wisselen.
    We zullen zeker vaker 'aanschuiven' en hopen ook andere mensen te enthousiasmeren.

Raishree

Heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk en we voelden ons erg op ons gemak. We hadden er al hoge verwachtingen over in verband met de zeer positieve reacties uit onze omgeving, het restaurant voldeed zeker aan de positieve reacties en maakte daarmee onze verwachtingen waar. Zeker een aanrader, wij kijken er naar uit om er snel weer te gaan eten!

Marjolein

Leuk restaurant! Het eten is prima en goed personeel!

Super leuk Restaurant!
    En heel gezellig personeel!

Richelle

Top restaurant, het eten is goed naar smaak. Ze zijn heel gericht op de klant bezig, waardoor de klant zich gewenst voelt.

Sinds kort is het terras regelmatig open! Lekker koffie met appeltaart en de beste service. Op zo een warme dag echt een topper!

Ineke Muizelaar

We hadden wel meer verschillende Turkse gerechten op de kaart verwacht. We hebben wel lekker gegeten.

j de vries

We hadden hoge verwachtingen maar het was een teleurstelling wat het eten betreft. Jammer.

Ons jaarlijks pers. feestje heeft plaats gevonden in de Merelhoeve.
    Alles was tot in de puntjes geregeld,in een woord geweldig.
    De kwaliteit van het eten was heel goed zowel het koud en warm buffet.
    Zeer gastvrij ontvangen, goede uitleg en pers. heel vriendelijk.
    Een 10 is echt verdiend.
    M.vr.gr. Johan

Joos van Larenschool, Arnemuiden

Ons jaarlijks etentje met bestuur en personeel heeft weer plaats gevonden in de Merelhoeve.
    Ook dit keer was alles weer perfect geregeld. Het eten is echt geweldig. De makreel smelt op je tong en de warme beenham heeft een smaak om nooit te vergeten. De kwaliteit van het eten is echt heel goed.
    Ook is er sprake van een goede sfeer en bediening. De gastvrouw weet precies wat de groep wil en past het eten hier op aan. Haar persoonlijke uitleg over het eten alleen al is bijzonder te noemen.
    In het onderwijs hebben we vaak nog wel wat aan te merken maar hier dus echt niets!
    Echt een aanrader!

De Roode Leeuw was vroeger een prima café-restaurant. Maar nu is dat een stuk minder. Op maandag en dinsdag dicht en pas vanaf 16:00 uur open. De prijs gaat omhoog maar de kwaliteit blijft hetzelfde. Komen steeds minder mensen. Helaas, dit was zo'n leuke tent, mijn ouders hebben hier zelfs hun trouwreceptie gehad.

Alex

Als een truckerrestaurant ziet het er in eerste instantie niet echt aantrekkelijk uit, alleen schijn bedriegd!

Een betere prijs kwaliteit verhouding dan hier heb ik nog nooit meegemaakt, het eten is heerlijk en je krijgt een volwassen portie. De bedieing is heel vriendelijk en erg meedenkend.

Dat het een truckersrestaurant is/was (voordeel: heel veel parkeerplaats) kan je wel zien alleen dat stoort absoluut niet, het restaurant is opgedeeld in twee delen; een cafe en een heel knus en gezellig restaurant. Naar mate de avond wat vorderd word het vooral in het weekend in het cafe wat drukker (lokale voetbal enz) en in het restaurant wat rustiger, zelf vind ik dit niet storend maar mocht je dat niet prettig vinden hou daar dan wel rekening mee mocht je de roode leeuw bezoeken.

Ik kom er graag en ga ook elke keer tevreden naar huis, naast het goede eten, de uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding is de gunfactor die je krijgt voor het personeel al een reden om er nog eens te gaan eten.

Maik van Lieshout

Wij hebben onze 50jarige bruiloft in De Merelhoeve gevierd en dit is voor ons en de gasten een onvergetelijke dag geworden. Wij horen van alle familieleden en vrienden dat het eten en de bediening en ontvangst fantastisch was en tot in de puntjes verzorgd.
    Coby en Dies

Mono

De Roode Leeuw zit aan de rand van Nieuw- en St.Joosland langs de A58. Het gebouw heeft een aardige geschiedenis en was ooit een tolhuis voor de lokale scheepvaart van toen. Al een tijdje is het een leuk café/restaurant met een ongedwongen sfeer. De koffie is daar al beter dan waar dan ook in de buurt, ze serveren ook een prima wijntje en diverse soorten bier in fles en van de tap. Je kan er ook behoorlijk goed eten. Vlees, vis of zelfs vegetarisch, het is allemaal dik in orde. Bv tournedo´s of gamba´s (ongepeld) in knoflooksaus zijn bijzonder smaakbaar. En alles tegen bescheiden tarieven. Ook de bediening en uitbater/kok zijn prettig gewoon en doen met plezier wat ze doen. Sinds de uitbreiding van de N57 zijn ze door een geluidswal niet meer vanaf de A58 waarneembaar (via streetvieuw nog wel). Afslag 39 Middelburg-Vlissingen-Oost. Eenmaal boven naar links over de A58 heen, volgende kleine rotonde weer naar links over de paralelweg richting Nieuw en st.Joosland.

We hebben genoten van het heelijke eten, de gezellige sfeer.

Het warm koud buffet is heel uitgebreid, en keurig verzorgd.

De gastvrouw straalt helemaal als zij u uitlegt wat er allemaal te genieten is. Het is er echt TOP!

Mijn schoonfamilie hield hier een tijdje terug hun verjaardag.

Wat een uitstekende ervaring.

Het eten was top, grote gevarieerde keuze, en de bediening was uitstekend.

Ook werd het buffet erg netjes bediend, de beenham die vers bereid werd was echt zalig en een vriendelijke kok.

Tot mijn spijt is het hier niet mogelijk te gaan eten wanneer u wilt, u zult dit echt moeten afspreken met een groep en dan is de gehele zaal voor u.

Ik hoop dat ik nog vaker hier word uitgenodigd, en als ik ooit nog een feest zal geven zal dit mijn eerste keus zijn!

Ook heb ik van mijn familie vernomen dat de prijs ook nog eens zeer goed was.

Wij vieren hier elk jaar onze familiereunie. Het is echt perfect geregeld. Goede en gezellige bediening. Eten ziet er goed uit en smaakt ook prima! Een aanrader!!

Leontien

super goed buffet. Zelden zo'n ruime keuze gezien, waarbij alles van topkwaliteit is. Zeer gastvrij en goede bediening

Tim van der Sloot

de mexigrill is overheerlijk!!! moet je beslist één keer in je leven hebben geproefd!!!!!!!!!!!

A. Seijner

40 jarige bruiflotgevierd van en familielid. Prima lokatie,eten en service. Zelfs voor mijn kleindochter die glutenvrijdieet moet hebben is prima verzorgd. Niets anders dan lof en zeker een aanrader. Prijs/kwaliteit weet ik niet, we waren uitgenodigd.