Nieuwste foto's in Nieuw- en Sint Joosland

Laatste updates in Nieuw- en Sint Joosland

1. Partycentrum de Merelhoeve's profielfoto
    Partycentrum de Merelhoeve heeft gereageerd op een recensie van De Merelhoeve

Dank je wel. Steef en Debby.

2. Familie Drenth's profielfoto
    Familie Drenth heeft een recensie geschreven voor De Merelhoeve

Familie Drenth

Super leuke bruiloft gevierd daar, gemoedelijke sfeer en heerlijke no nonsense eigenaren.
    Lekker gegeten en heerlijk gedronken.

Dank jullie wel voor de goede zorgen,
    Steef en Debby

3. Partycentrum de Merelhoeve's profielfoto
    Partycentrum de Merelhoeve heeft gereageerd op een recensie van De Merelhoeve

Dank je wel Tineke. Groetjes Annet

4. Tineke Lokerse's profielfoto
    Tineke Lokerse heeft een recensie geschreven voor De Merelhoeve

Tineke Lokerse

Vandaag met 24 man een etentje gehad en geloof niet dat het ergens anders beter kan.
    Gemoedelijke sfeer en heerlijk eten.

5. Birgit's profielfoto
    Birgit heeft een recensie geschreven voor De Merelhoeve

Vrijdag 1 april 'n schitterend trouwfeest gehad, mede dankzij de lieve en goede zorg van Annet, haar man en personeel. Chapeau!

6. karin florusse's profielfoto
    karin florusse heeft een recensie geschreven voor De Merelhoeve

karin florusse

50 jarige bruiloft van mijn ouders hier gevierd. Mede dankzij jullie is het een geweldige avond geweest. Prima eten, alles was tot in de puntjes goed geregeld. Zag er ook nog eens prachtig uit. Annet, je bent een fijne gastvrouw, je zorgt ervoor dat iedereen het naar zijn zin heeft.

7. Sterren's profielfoto
    Sterren heeft een recensie geschreven voor Kachique

Sterren

Ik was er nog nooit geweest en ik vond het verrassend lekker! Ik was met familie die al eerder geweest waren toen de kaart nog niet vernieuwd was. De kaart bevat nu schijnbaar veel meer Turkse gerechten. Het toetje met de pompoen is een aanrader, evenals de verse baklava. Zonde dat het zo rustig is daar, want het is voor de prijs die je betaald erg goed.

8. A Ruijschop's profielfoto
    A Ruijschop heeft een recensie geschreven voor Kachique

A Ruijschop

We hebben al verschillende malen gedineerd bij Kachique. Een van onze favoriete restaurants. Bediening is altijd perfect. En het eten is altijd verrassend goed.

9. Aad Gankema's profielfoto
    Aad Gankema heeft een recensie geschreven voor De Merelhoeve

Aad Gankema

Een prima keuken! Diverse soorten vis en vlees, met name de beenham was grandioos! Gestoofde peertjes heb ik nog nooit zo lekker geproefd! Leuke sfeer.
    Voor de jeugd tussen de 14 en ouder zou misschien iets van een dartbord geplaatst kunnen worden, als het om een langdurige party gaat. Maar ik vind het een echte aanrader!

10. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Kachique

Prima gegeten. De kaart mag inderdaad nog wel wat meer typisch Turkse gerechten bevatten, maar de gerechten die wij hebben geproefd waren zonder uitzondering lekker en uitermate betaalbaar. Voor herhaling vatbaar!

11. P. Zoutewelle's profielfoto
    P. Zoutewelle heeft een recensie geschreven voor Kachique

P. Zoutewelle

Het eten was erg lekker. Ook de bediening was goed. De sfeer en de inrichting hadden we meer Turks verwacht. Prijs en kwaliteit is prima.

12. Sanne Goedbloed's profielfoto
    Sanne Goedbloed heeft een recensie geschreven voor De Merelhoeve

Sanne Goedbloed

Wij hebben onze bruiloft gevierd in party centrum de merelhoeve. Het was super. Gingen goed rond met de drankjes en we voelde ons er thuis. De kinderen konden lekker buiten spelen en er was genoeg speelgoed voor ze. Het eten was goed en het was goed verzorgt, zeker een aanrader.

13. luteijn's profielfoto
    luteijn heeft een recensie geschreven voor Kachique

We hebben heerlijk gegeten! Wat knap dat de jonge vrouw die aanwezig was om ons (heel vriendelijk, meedenkend en voorkomend) te bedienen, ook de kok was! Een dubbele taak! Petje af hoor.
    De zaak ziet er gezellig en schoon uit. De sfeer hebben we zelf gemaakt, want we zaten een tijd alleen in de zaak. Gelukkig geen schreeuwerige of harde muziek oid. We konden elkaar prima verstaan aan tafel.
    Er mogen best nog meer typisch Turkse gerechten op de kaart of de kaart regelmatig wisselen.
    We zullen zeker vaker 'aanschuiven' en hopen ook andere mensen te enthousiasmeren.

14. Raishree's profielfoto
    Raishree heeft een recensie geschreven voor Kachique

Raishree

Heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk en we voelden ons erg op ons gemak. We hadden er al hoge verwachtingen over in verband met de zeer positieve reacties uit onze omgeving, het restaurant voldeed zeker aan de positieve reacties en maakte daarmee onze verwachtingen waar. Zeker een aanrader, wij kijken er naar uit om er snel weer te gaan eten!

15. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor Kachique

Marjolein

Leuk restaurant! Het eten is prima en goed personeel!

16. ebru's profielfoto
    ebru heeft een recensie geschreven voor Kachique

Super leuk Restaurant!
    En heel gezellig personeel!

17. Richelle's profielfoto
    Richelle heeft een recensie geschreven voor Kachique

Richelle

Top restaurant, het eten is goed naar smaak. Ze zijn heel gericht op de klant bezig, waardoor de klant zich gewenst voelt.

18. Kachique heeft een nieuwe foto
  19. Kachique heeft een nieuwe foto
  20. Kachique heeft een nieuwe foto
  21. Kachique heeft een nieuwe foto
  22. cor's profielfoto
    cor vindt de recensie door Sylvia voor De Merelhoeve leuk

Sinds kort is het terras regelmatig open! Lekker koffie met appeltaart en de beste service. Op zo een warme dag echt een topper!

23. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor De Merelhoeve

24. Ineke Muizelaar's profielfoto
    Ineke Muizelaar heeft een recensie geschreven voor Kachique

Ineke Muizelaar

We hadden wel meer verschillende Turkse gerechten op de kaart verwacht. We hebben wel lekker gegeten.

25. j de vries's profielfoto
    j de vries heeft een recensie geschreven voor Kachique

j de vries

We hadden hoge verwachtingen maar het was een teleurstelling wat het eten betreft. Jammer.

26. P.V. Walcheren ( Connexxion )'s profielfoto
    P.V. Walcheren ( Connexxion ) heeft een recensie geschreven voor De Merelhoeve

Ons jaarlijks pers. feestje heeft plaats gevonden in de Merelhoeve.
    Alles was tot in de puntjes geregeld,in een woord geweldig.
    De kwaliteit van het eten was heel goed zowel het koud en warm buffet.
    Zeer gastvrij ontvangen, goede uitleg en pers. heel vriendelijk.
    Een 10 is echt verdiend.
    M.vr.gr. Johan

27. Joos van Larenschool, Arnemuiden's profielfoto
    Joos van Larenschool, Arnemuiden heeft een recensie geschreven voor De Merelhoeve

Joos van Larenschool, Arnemuiden

Ons jaarlijks etentje met bestuur en personeel heeft weer plaats gevonden in de Merelhoeve.
    Ook dit keer was alles weer perfect geregeld. Het eten is echt geweldig. De makreel smelt op je tong en de warme beenham heeft een smaak om nooit te vergeten. De kwaliteit van het eten is echt heel goed.
    Ook is er sprake van een goede sfeer en bediening. De gastvrouw weet precies wat de groep wil en past het eten hier op aan. Haar persoonlijke uitleg over het eten alleen al is bijzonder te noemen.
    In het onderwijs hebben we vaak nog wel wat aan te merken maar hier dus echt niets!
    Echt een aanrader!

28. chris's profielfoto
    chris heeft een recensie geschreven voor De Roode Leeuw

De Roode Leeuw was vroeger een prima café-restaurant. Maar nu is dat een stuk minder. Op maandag en dinsdag dicht en pas vanaf 16:00 uur open. De prijs gaat omhoog maar de kwaliteit blijft hetzelfde. Komen steeds minder mensen. Helaas, dit was zo'n leuke tent, mijn ouders hebben hier zelfs hun trouwreceptie gehad.

29. Alex's profielfoto
    Alex heeft een recensie geschreven voor De Roode Leeuw

Alex

Als een truckerrestaurant ziet het er in eerste instantie niet echt aantrekkelijk uit, alleen schijn bedriegd!

Een betere prijs kwaliteit verhouding dan hier heb ik nog nooit meegemaakt, het eten is heerlijk en je krijgt een volwassen portie. De bedieing is heel vriendelijk en erg meedenkend.

Dat het een truckersrestaurant is/was (voordeel: heel veel parkeerplaats) kan je wel zien alleen dat stoort absoluut niet, het restaurant is opgedeeld in twee delen; een cafe en een heel knus en gezellig restaurant. Naar mate de avond wat vorderd word het vooral in het weekend in het cafe wat drukker (lokale voetbal enz) en in het restaurant wat rustiger, zelf vind ik dit niet storend maar mocht je dat niet prettig vinden hou daar dan wel rekening mee mocht je de roode leeuw bezoeken.

Ik kom er graag en ga ook elke keer tevreden naar huis, naast het goede eten, de uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding is de gunfactor die je krijgt voor het personeel al een reden om er nog eens te gaan eten.

30. De Merelhoeve heeft een nieuwe foto