Wok Palace in Nibbixwoud

1212010068 98
1320943048 86

1. Fam noor

Het was heerlijk!
    En alles goed op temperatuur!
    Vooral de zalm in dillesaus en de sliptong was zalig!

2. Heel erg goed, fijne sfeer. Goed en genoeg keus in eten en drinken.

3. Emmy Meester

Heerlijk gegeten in sfeervol restaurant.
    Heel veel keus in lekkere gerechten.
    Fijn concept, zelf halen.

4. Ina Bierens

Het was heel gezellig, die sfeer heerlijk, lekker rustig. De gasten hadden wel aandacht voor elkaar op een heel vriendelijke manier. De eigenaar kwam ook nog even vragen hoe het was, ik heb gezegd het was een heerlijke avond.

5. Met een groep cliënten en enkele collega's bij het wok palace gegeten. Nu ben ik zelf behoorlijk kritisch als het op Aziatisch eten aankomt, zelfs bij een all you can eat gelegenheid. Persoonlijk vond ik het hier dus niet zo prettig tafelen. De reden hiervoor, was dat de gerechten stuk voor stuk gewoon iets misten aan smaak of bereidingswijze en geen voldoening gaven. Het concept daarentegen is hier prima neergezet. Er is voor ieder wat wils en de gast heeft de vrijheid om zelf drankjes te pakken uit het buffet, waaronder ook flesjes fris en allerlei koffievariaties. Netjes! Er is een televisiehoek voor verveelde kinderen en de rokers kunnen plaats nemen in een aparte ruimte om tussendoor een sigaret of shaggie te doen. Zelf rook ik ook, maar koos er voor om in de buitenlucht te staan met mijn rokertje. De rookruimte is allesomvattend verstikkend! Mijn cliënten hadden de avond van hun leven en hebben werkelijk zitten schransen! De meest aparte combinaties heb ik voorbij zien komen. Een pluspunt voor wok palace. Dat hier losjes mee om wordt gegaan en de verstandelijk beperkte medemens niet wordt beteugeld in, of vreemd aangekeken wordt bij
    wat ze op hun bordje wilden leggen.
    Het restaurant zelf vond ik een beetje sfeerloos aandoen, maar het was er schoon en overzichtelijk. Persoonlijk zou ik hier niet nog eens heen willen, maar voor mijn cliënten zou het iedere dag wel wok palace mogen zijn. Wanneer je voor een lage prijs een schranspartij wilt houden en weinig eisen stelt, zit je hier dus wel goed.

6. Vroeger vaak geweest. Was toen ook uitstekend en dat is het noch steeds, eten en drinken was perfect, vooral de verse sinaasappelsap. Dat was er toen niet, we hebben genoten en komen snel weer eens terug.

7. Zware tegenvaller! Weinig eten, veel was al op, er werd nauwelijks nog bijgevuld! Toen ik de bedrijfsleider daarop aansprak zei hij doodleuk dat het kwam doordat ik om 20.00 uur een reservering had, dus met de laatste ronde mee deed! Waardeloos excuus, hij verwacht toch ook dat ik de volle mep betaal??!!

Voor mij nooit meer!! Jammer genoeg de verkeerde keus gemaakt!

8. Afgelopen woensdag maar weer eens hier geweest.
    Was weer gezellig druk rond 18.00. Eten was weer heerlijk vers en knapperig.
    Alles werd aan het buffet steeds vers en warm aangevuld, ook de wok en de Tepanyaki waren weer heerlijk.

We zeggen tot over een paar weken weer.

9. sandra en cor

Lekker gegeten voor zo een superprijsje

10. Vorige week woensdag maar weer is bij onze vrienden wezen eten in Nibbixwoud. Tjonge jonge wat was het druk en gezellig. Het eten smaakte weer super. Alles lekker vers en knapperig. Ook het dessert buffet weer prima. Geweldig was het weer. Tot over 6 weken maar weer Toppie 👍

11. Everdien Schoutsen

We hebben heerlijk gegeten, de service is prima, grote ruimte maar niet te groot. We komen er graag!

12. Voorheen prima, nu 15-05-2016 slecht kleffe sushi, oude salade, koude aardappeltjes, koude nasi. Nu ook zelf je drank regelen en de prijs is verhoogd. Meiden doen hun best. Jammer voor ons niet meer.

13. Jo en Marlies

We komen hier zeer regelmatig en vinden het top! Voor ieders smaak is er volop lekkers. Ruimte is vrij groot zodat je niet met je rug tegen je buurman aanzit. Wel heel sfeervol. En de klant is nog koning, ook als je wat langer zit. Aanrader.

14. Gezellig druk, geen lange wachtrijen en heerlijk gegeten.

15. E.hasenbos

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. We komen zeker weer terug!

16. Valentijnsdag en we wilden naar een andere zaak, maar die zat vol helaas, maar wat was dit verschrikkelijk slecht. De tomatensoep was waterig en smaakte nergens naar, de vis, haring was hard, makreel uitgedroogd, vlees van de wok was voor ossehaas droog en taai en zat totaal geen smaak aan, spek van babi pangang was uitgedroogd en niet weg te krijgen. Serveersters lopen erbij alsof ze er totaal geen zin in hebben, kortom voor mij nooit meer naar Nibbixwoud bahhh.

1,7
  17. Heerlijk, goed voor elkaar, goede sfeer.

18. C v Oostende

19. 10 dagen terug nog geweest op een donderdagavond. Er wordt duidelijk verteld dat men 1e drankje serveert en dat je de rest van de avond zelf moet halen.

Wij waren hier om 18:30, wok alles lekker, vers vlees en groenten evenals de grill. Ook het buffet schoon en fris en alles werd steeds vers bij gevuld. Ook het koude gedeelte top, lekker vers en smakelijk.

Tot de volgende keer!

20. Echt gewoon slecht! Vooraf vis, haring en zalm, geen wokgerecht, dat begrijp ik, maar het leek gewoon van rubber, zo taai... Garnalencocktail zo smakeloos, evenals de andere voorgerechtjes, smaakt naar water en niet meer. Hoofdgerecht, pffff... Wokken moet je hier echt niet doen, het lijkt wel frituren, zo veel olie als er doorheen gaat. Ik had vlees met champignons en wat ui en alles smaakt hetzelfde, alleen maar olie. Ik laat echt nooit m'n eten staan maar hier dus wel. Toen maar de grill en bbq geprobeerd. Lamsrack... Gewoon rauw en baggervet. Ik ben gewend dat het wordt gemaakt met een beetje knoflook en bosuitjes, maar niets van dit. Ik ben een hele makkelijke eter en heb bijna alle wokrestaurants in Noord Holland wel bezocht, maar in Nibbixwoud kom ik nooit meer. Service en bediening is echter wel goed te noemen.

21. Gewoon te vies voor woorden, eten koud, dikke uitgedroogde laag op de babi pangang en foe yong hai. Ik heb het nauwelijks durven te eten.

22. Zeer slecht, er werd niet verteld dat je zelf je drinken moest halen, terwijl de eerste werd gebracht. Dus zit je onnodig te wachten.

Stokbrood erg dik gesneden, zodat je maag eerder vol is? Kruidenboter bestond vooral uit zout. En als je dan zelf je drinken moet halen staat er niemand achter de bar.

Ze zien ons hier nooit meer!

23. Hallo afgelopen week hier weer is een keer wezen wokken

Het was weer fantastisch alles lekker vers veel variatie of dit nu bij de wok de bakplaat of het buffet is

Alles word goed bij gevuld vlotte bediening om alles van de tabel te halen wat vuil is

Zeker weer een Keer voor herhaling vatbaar

Niet duur voor wat men je aanbiedt

Ga zo door Top !

24. Heerlijk gegeten vanavond. De verjaardag van mijn man op een lekkere manier gevierd.

25. j.m. Coffeng

Zeer hartelijke ontvangst. Alleen vergaten ze de huisregels te vertellen, zoals het eerste drankje wordt geserveerd aan tafel, de rest most zelf gehaald worden. Ook de koffie op het eind moest zelf gehaald worden. Het was wel zo netjes geweest als dit van te voren was medegedeeld. Ook het afruimen van de vuile borden kon wel iets vlotter, het duurde soms iets te lang.

26. Eelliesa de Vries

Laatst met 19 volwassen en 2 kinderen geweest, was heel gezellig en goed georganiseerd. Genoeg eten en drinken, bediening super aardig. Alles zag er schoon en goed uit.

We komen zeker terug.

27. sandra stam

Bediening altijd vriendelijk. Eten en drinken altijd prima verzorgd. Wij komen er graag. Prijs/kwaliteit is goed.

28. Ben door heel het land bij verschillende wok restaurants geweest maar deze was echt wel de aller slechtste waar ik ooit ben geweest met mijn familie. We zijn allemaal 1 keer gelopen en wilde na een half uur weg want niemand wilde voor een tweede keer lopen, dit aangegeven te hebben bij de manager werd er laconiek gereageerd en moesten we maar wat anders proberen. Het eten was koud, droog of te klef. Ik raad dit restaurant bij niemand aan.

29. Prettig restaurant voor een 'casual' avond. Het is echt geen vijf sterren restaurant, maar dat moet je ook niet willen. De service is fantastisch. Aardig, vriendelijk, en bij de 'vleesbakker' (zoals iemand het eerder noemde) stond een kok vrolijk mee te brullen en praten (op een zeer aangenaam volume hoor, je hebt er geen last van en wij zaten ernaast). Heerlijk ontspannen sfeertje. Mooie ruimte. De aankleding kan mij betreft niet traditioneel genoeg zijn, maar ik weet ook dat andere mensen dat teveel zouden vinden dus dat 'gebrek' ligt volledig aan mij.

30. Ruim vijf jaar kom ik hier maandelijks met veel plezier wokken.

Aanwezig:
    - Teppan yakki plaat
    - WOK
    - Warm- en koud buffet
    - Onbeperkt toetjesbuffet

Het wokbuffet is uitgebreid
    - Warme hapjes, zowel chinees als hollands: Fou Young Hai, Babi Pangang, Peking eend, etc. Maar ook kleine frikadelletjes, heerlijk gekruide witvis en gebakken banaan. Op het buffet staan een heleboel sauzen.
    - Een saladebuffet met verse ingrediënten. Ik heb nooit meegemaakt dat er een ontoerijkende hoeveelheid in één van de bakken lag.
    - Een vlees/vis buffet voor het wokken.

Opmerkelijk: Er staat altijd teveel personeel in de zaak. De zaak is echter groot genoeg, positief is dat er altijd goed in de gaten wordt gehouden of er iets opraakt. Ook worden er regelmatig glazen bijgevuld.

Enkele nadelen:
    Mijn vader heeft één keer een stalen voorwerp aangetroffen in zijn mond, van een mandje waarin het eten had liggen borrelen voordat het in de wok belandde.
    Er wordt geen warm doekje aangeboden na afloop

Enkele voordelen:
    Er is altijd genoeg beweegruimte. Ook als het druk is.
    Voor kinderen is er een tv.
    De toiletten zijn schoon
    Er wordt niet moeilijk gedaan als er langer dan 2,5 uur gezeten worden.
    Er wordt voor een vaste prijs onbeperkt fris, wijn en bier geschonken.
    Het restaurant is in voor vernieuwingen. Zo is er sinds een jaar een BBQ.

Het toetjesbuffet is het meest uitgebreidde wat ik ooit bij een WOK-restaurant heb aangetroffen.
    Het is laatst aangevuld met cheesecake. Er zijn kleine tompouces, halve mergpijpen, verschillende soorten fruit, sausjes voor over het ijs, en bussen slagroom.

31. Het was vroeger een heerlijke tent, maar tegenwoordig ga ik liever naar een ander restaurant! Het eten was te koud voor wat warm dient te zijn.

32. Deze wok is al tijden mijn favoriete eetgelegenheid.
    Al jaren bezoek ik deze wok met enige regelmaat.
    Dit gaat niet vervelen omdat het personeel erg vriendelijk is, de sfeer goed, de hygiëne in orde lijkt en het voedselaanbod groot en naar mijn mening van goede kwaliteit is.

-warme- en koude buffetgerechten (van hollandse frietjes en gebakken vis tot heerlijke gebakken bananen fou yong hai) ,

-Een uitgebreid aanbod van 'wokbare' lekkernijen (vis, vlees en verse groenten)

-Een tippan yaki plaat waarop zowel vis als vlees gebakken wordt (Ikzelf ben vegetariër, maar de ossenhaas is erg populair).

-Sinds kort is er een BBQ waar ook verschillende dingen worden bereidt

-Er is een uitgebreid dessert-aanbod van allerlei soorten vers fruit, een aantal soorten ijs en een vitrinekast met allerlei kleine zoetigheden (halve mergpijpjes, mini-tompouzen, plakjes cake enz.)

2.5 uur wokken kost hetvolgende:
    maandag t/m vrijdag € 22,50
    zaterdag en zondag en feestdagen: € 26,-

Drankjes (fris, bier en wijn) zijn bij de prijs inbegrepen.

Ik verheug me nu al op het volgende 'wok-moment'!

33. Kost 22 euro voor 2,5 uur onbeperkt eten en drinken. Zelfs een vleesbakker op bakplaat met lamsvlees en nog veel meer van hoge kwaliteit (wel ietsje vet, smaak zeer goed). Zeer veel keuze wokdingen, vleesplaat-dingen, eten dat al warm- en koud klaar staat, snacks, groente. Ik ben een zeer kritische eter met als vreemde liefhebberij "onbeperkt wokken". Dit is het allerbeste wokrestaurant waar ik ooit gegeten heb. Het ijs valt wel wat tegen in verhouding met de rest van de goede volle smaken. Dit is eten wat je blij maakt. Jammer dat ik niet in de buurt woon, maar ik rij er met plezier een uur heen en een uur terug voor. Zoek je een zeer goed restaurant en geen zorgen over de portomonee, dan is dit wat je zoekt. Je kijkt niet zuur of zuinig bij het afrekenen (en daar heb ik negen van de tien keer wel last van!). Toppertje voor de hele familie (ook voor die vervelende schoonmoeder, betweterige oom en verwende kinderen!). Er is zelfs een kinderhoek met lego ofzo en Disney-films (ik heb geen kinderen, maar dit had ik vroeger wel geinig gevonden).

34. We zijn hier al meerdere keren geweest, altijd verse produkten. ook met drukte ( wat veel gebeurd, zo goed is het) geen lange wachttijden, neem het arrangement all in, dat is 2 1/2 uur heerlijk eten, inclusief drinken. Is je glas leeg, zo weer vol. Een dikke aanrader.

35. Voor dit geld is het top!
    Kwaliteit is goed, voldoende drankjes, vlotte bediening. Ik ga zeker gauw weer terug!!

36. Annie Boos

Wij zijn al meerdere keren daar gaan eten met familie vanwege de kwaliteit en de bediening en de sfeer.
    Binnenkort gaan we er weer heen om met enkele van de fam. te eten, als een verrassing voor hun.

37. Wij dachten na de zoveelste keer hier te hebben gegeten, kom wij gaan eens elders kijken en wat zijn wij hard afgestraft.

Een verademing is het in Nibbixwoud, een enorme keuze aan koude en warme gerechten, een zeer correcte en snelle bediening.

Prima, een 9 op de schaal van Henk.

38. thijs koning

Ik woon vlak bij dit restaurant.

Het loopt onwijs goed. Het eten is lekker en er is veel keus. Bediening is jong en niet zo goed maar wel snel.

Je mag 2 uur wokken. De prijs kwaliteits verhouding is ook goed.

Erg sfeervol.

39. De algehele opzet van het restaurant is uitstekend, veel keuze uit diverse ingredienten.
    Bediening is correct.

Enige minpunten moet ik wel vermelden.
    Tijdens ons bezoek erg veel last van bromvliegen. Dit was bijzonder onsmakelijk en storend.
    Diverse muren bevuild met vlekken en meubilair maakte ook een wat afgetrapte indruk.

Party Palace, dit kan beter!

40. van der Horst

Erg lekker eten, snelle bediening en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Echt een aanrader!