Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nibbixwoud verdeeld zijn.

Sylvain Warps

2. Nederlands Nibbixwoud

T. Tesselaar

Prachtig uitzicht, heerlijk gegeten, leuk personeel.

Fam noor

Het was heerlijk!
    En alles goed op temperatuur!
    Vooral de zalm in dillesaus en de sliptong was zalig!

ik eet er graag en ik vind de milkshakes toch wel het lekkerst

Heel erg goed, fijne sfeer. Goed en genoeg keus in eten en drinken.

Emmy Meester

Heerlijk gegeten in sfeervol restaurant.
    Heel veel keus in lekkere gerechten.
    Fijn concept, zelf halen.

Hier kun je ook vegetarische chinees afhalen en dat smaakte prima! Wij zijn erg tevreden met deze Chinees.

Ina Bierens

Het was heel gezellig, die sfeer heerlijk, lekker rustig. De gasten hadden wel aandacht voor elkaar op een heel vriendelijke manier. De eigenaar kwam ook nog even vragen hoe het was, ik heb gezegd het was een heerlijke avond.

Met een groep cliënten en enkele collega's bij het wok palace gegeten. Nu ben ik zelf behoorlijk kritisch als het op Aziatisch eten aankomt, zelfs bij een all you can eat gelegenheid. Persoonlijk vond ik het hier dus niet zo prettig tafelen. De reden hiervoor, was dat de gerechten stuk voor stuk gewoon iets misten aan smaak of bereidingswijze en geen voldoening gaven. Het concept daarentegen is hier prima neergezet. Er is voor ieder wat wils en de gast heeft de vrijheid om zelf drankjes te pakken uit het buffet, waaronder ook flesjes fris en allerlei koffievariaties. Netjes! Er is een televisiehoek voor verveelde kinderen en de rokers kunnen plaats nemen in een aparte ruimte om tussendoor een sigaret of shaggie te doen. Zelf rook ik ook, maar koos er voor om in de buitenlucht te staan met mijn rokertje. De rookruimte is allesomvattend verstikkend! Mijn cliënten hadden de avond van hun leven en hebben werkelijk zitten schransen! De meest aparte combinaties heb ik voorbij zien komen. Een pluspunt voor wok palace. Dat hier losjes mee om wordt gegaan en de verstandelijk beperkte medemens niet wordt beteugeld in, of vreemd aangekeken wordt bij
    wat ze op hun bordje wilden leggen.
    Het restaurant zelf vond ik een beetje sfeerloos aandoen, maar het was er schoon en overzichtelijk. Persoonlijk zou ik hier niet nog eens heen willen, maar voor mijn cliënten zou het iedere dag wel wok palace mogen zijn. Wanneer je voor een lage prijs een schranspartij wilt houden en weinig eisen stelt, zit je hier dus wel goed.

Vroeger vaak geweest. Was toen ook uitstekend en dat is het noch steeds, eten en drinken was perfect, vooral de verse sinaasappelsap. Dat was er toen niet, we hebben genoten en komen snel weer eens terug.

Perfecte service en vers gemaakt een echte aanrader

Zware tegenvaller! Weinig eten, veel was al op, er werd nauwelijks nog bijgevuld! Toen ik de bedrijfsleider daarop aansprak zei hij doodleuk dat het kwam doordat ik om 20.00 uur een reservering had, dus met de laatste ronde mee deed! Waardeloos excuus, hij verwacht toch ook dat ik de volle mep betaal??!!

Voor mij nooit meer!! Jammer genoeg de verkeerde keus gemaakt!

Afgelopen woensdag maar weer eens hier geweest.
    Was weer gezellig druk rond 18.00. Eten was weer heerlijk vers en knapperig.
    Alles werd aan het buffet steeds vers en warm aangevuld, ook de wok en de Tepanyaki waren weer heerlijk.

We zeggen tot over een paar weken weer.

sandra en cor

Lekker gegeten voor zo een superprijsje

Vorige week woensdag maar weer is bij onze vrienden wezen eten in Nibbixwoud. Tjonge jonge wat was het druk en gezellig. Het eten smaakte weer super. Alles lekker vers en knapperig. Ook het dessert buffet weer prima. Geweldig was het weer. Tot over 6 weken maar weer Toppie 👍

Everdien Schoutsen

We hebben heerlijk gegeten, de service is prima, grote ruimte maar niet te groot. We komen er graag!

Voorheen prima, nu 15-05-2016 slecht kleffe sushi, oude salade, koude aardappeltjes, koude nasi. Nu ook zelf je drank regelen en de prijs is verhoogd. Meiden doen hun best. Jammer voor ons niet meer.

Jo en Marlies

We komen hier zeer regelmatig en vinden het top! Voor ieders smaak is er volop lekkers. Ruimte is vrij groot zodat je niet met je rug tegen je buurman aanzit. Wel heel sfeervol. En de klant is nog koning, ook als je wat langer zit. Aanrader.

Gezellig druk, geen lange wachtrijen en heerlijk gegeten.

E.hasenbos

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. We komen zeker weer terug!

Valentijnsdag en we wilden naar een andere zaak, maar die zat vol helaas, maar wat was dit verschrikkelijk slecht. De tomatensoep was waterig en smaakte nergens naar, de vis, haring was hard, makreel uitgedroogd, vlees van de wok was voor ossehaas droog en taai en zat totaal geen smaak aan, spek van babi pangang was uitgedroogd en niet weg te krijgen. Serveersters lopen erbij alsof ze er totaal geen zin in hebben, kortom voor mij nooit meer naar Nibbixwoud bahhh.

1,7

Heerlijk, goed voor elkaar, goede sfeer.

Het eten was heerlijk en de service was uitstekend.

Twan

C v Oostende

Alex

Geweldige snackbar met heerlijke frikandellen en kroketten!! Top snackbar

Groetjes Alex klijn

10 dagen terug nog geweest op een donderdagavond. Er wordt duidelijk verteld dat men 1e drankje serveert en dat je de rest van de avond zelf moet halen.

Wij waren hier om 18:30, wok alles lekker, vers vlees en groenten evenals de grill. Ook het buffet schoon en fris en alles werd steeds vers bij gevuld. Ook het koude gedeelte top, lekker vers en smakelijk.

Tot de volgende keer!

Echt gewoon slecht! Vooraf vis, haring en zalm, geen wokgerecht, dat begrijp ik, maar het leek gewoon van rubber, zo taai... Garnalencocktail zo smakeloos, evenals de andere voorgerechtjes, smaakt naar water en niet meer. Hoofdgerecht, pffff... Wokken moet je hier echt niet doen, het lijkt wel frituren, zo veel olie als er doorheen gaat. Ik had vlees met champignons en wat ui en alles smaakt hetzelfde, alleen maar olie. Ik laat echt nooit m'n eten staan maar hier dus wel. Toen maar de grill en bbq geprobeerd. Lamsrack... Gewoon rauw en baggervet. Ik ben gewend dat het wordt gemaakt met een beetje knoflook en bosuitjes, maar niets van dit. Ik ben een hele makkelijke eter en heb bijna alle wokrestaurants in Noord Holland wel bezocht, maar in Nibbixwoud kom ik nooit meer. Service en bediening is echter wel goed te noemen.

Gewoon te vies voor woorden, eten koud, dikke uitgedroogde laag op de babi pangang en foe yong hai. Ik heb het nauwelijks durven te eten.