San Remo in Nes Ameland

Italiaanse gezelligheid in het hart van Ameland!

De overheerlijke geur van de italiaanse keuken komt je al van buiten tegemoet. Pizzeria San Remo; de beste pizza’s, de lekkerste lasagne en de verrukkelijkste wijnen. Een genot voor fijnproevers en voor kinderen. Want er is een speeltuin en de sprekende papagaai Laurel is een echte kindervriend.

Binnen is het ruim. Het sfeervolle restaurant telt maar liefst 140 zitplaatsen. En nog eens 90 op het terras. En daarmee is San Remo ook een uitstekende plek voor grotere groepen.

4. Betalen Visa Master Card pin

1319920629 42
1359207702 64
1364820141 64
1409719654 58
1415332093 69
1420944532 68
1454619166 67

1. Twee keer in 2 weken hier gegeten met twee personen. Een keer pizza van het huis en een keer gemengde visgril +een macaroni. Pizzas waren heel erg goed, allemaal verse dingen(en we hebben veel ervaring in heel Europa). Ook de andere gerechten waren heerlijk. Bediening was vlot en vriendellijk. Sfeer erg gezellig. Een aanrader!

2. Ronald vd Goot

Wederom zeer lekker gegeten. Kom hier ieder jaar als we op vakantie zijn. Tagliatelle met ossahaaspuntjes was wederom goed. Kids hebben gesmuld van de pizza. Echt een aanrader.

3. Dennis Veninga

Wilde hier reserveren, maar het Nederlands werd niet verstaan. Telefoniste praatte ook heel onduidelijk. Gereserveerd bij een ander restaurant.

4. Eten was niet gaar, personeel was onverzorgd, onervaren en spraken de taal nauwelijks.

De noga bij de koffie daarentegen was lekker!

5. Het voorgerecht en hoofdmaaltijd (pizza's) waren erg goed. Bediening was vlot en vriendelijk. Een gezellig restaurant ook voor families met kinderen. Als we de volgende keer op Ameland zijn gaan we zeker weer langs.

6. Je kunt goed en gezellig eten bij San Remo. Het was erg druk maar toch zijn we vlot en vriendelijk bediend.

7. Prima pizzeria. Gezellige sfeer. Vriendelijk personeel.

8. Lauwe pizza,s
    Zelfs de calzone(dubbelgevouwen) pizza 😩👎🏽

9. Nettes Ambiente und freundliche Bedienung. Essen eher Durchschnitt.

Vrije vertaling Eet.nu

Nette ambiance en vriendelijke bediening. Eten is vrij gemiddeld.

10. Het is te groot voor het naseizoen. De pizza was erg vettig (pizza american), het druipte van de pizza af. Hier wat van gezegd, er werd niks mee gedaan. De kok zat te bellen in een open keuken. Wij vonden het slecht

11. A. van de Mosselaer

Tomatensoep waterig en geen smaak. Pizzabodem lekker dun maar erg taai; bedekking pizza redelijk.

12. Goede pasta... slechte pizza... goede afhandeling, daarom service een 7

13. Sfeervol restaurant. Vlotte en adequate bediening. Lekker eten. Best een aanrader om lekker Italiaans te eten. Verwacht geen haute cuisine!

14. Prachtige locatie met sfeervolle pizzeria. Smakelijke pizza's en zeer correcte en vlotter bediening. Prijzen betaalbaar en voor herhaling vatbaar.

15. h.hoogervorst

Goed eten, goede service en vriendelijke bediening.

16. Lekker gegeten. Correcte bediening. Voor herhaling vatbaar.

17. Decker, Jeroen

Ziet er aardig uit bij binnenkomst. Vriendelijke bediening. Bijbestellen van drankjes bleek een opgave. Bestelde drankjes kwamen niet tot tweemaal toe. Het was erg druk in de zaak, maar dat is niet ons probleem. Zet dan óf meer personeel in óf minder tafels neer. Een systeem dat niet bestaat uit handgeschreven bonnetjes zou ook zeker helpen, zeker met zo veel couverts.
    De carpaccio begon veelbelovend. Zelf gesneden, niet teveel fratsen. Pesto hoeft overigens niet; het gaat om de smaak van het vlees. De pasta was zelfgemaakt met een goede "bite" , prima hoofdgerechtje, miste alleen passie, niets bijzonders dus. De lasagne was een aanfluiting. Plakken deeg op elkaar als één homp met een explosie van kaas. Geen enkele verhouding en balans in smaak. Potentie is er, maar nog veel ruimte voor verbetering.

18. Kom al 20 jaar op Ameland, en ga regelmatig hier eten. Helaas na vanavond nooit weer!! Hoe kun je zo'n 'in potentie' gouden tent naar de knoppen helpen! Heb zeker 12 mensen in de bediening gezien en het restaurant niet eens voor 60 procent gevuld. Tijdens het eten door zes verschillende mensen bediend, waarbij er geen was die 'onze reeds lange tijd, lege glazen' opmerkte en vroeg of we nog iets wilde drinken?

Voorgerecht Bruchetta's matig, risotto van mijn vrouw koud en smaakloos. Mijn hoofdgerecht tagliatelle met groenten en kip in safraansaus redelijk. Mijn dochter kreeg haar pizza 10 minuten later dan onze gerechten. Zelfs om af te rekenen werd ik nauwelijks opgemerkt, had net zo goed kunnen weglopen zonder te betalen. Had niemand gemerkt! Maar ja zo ben ik niet, dus na 5 minuten eindelijk zover dat ik mijn geld kwijt kon.

Nogmaals jammer van deze tent. Wat een ingedut personeel! Lopen als een stel kippen zonder kop door elkaar. Ook een stuk gastvrijheid en enthousiasme zou niet misstaan. Met de helft aan personeel en een goede structuur (bijvoorbeeld iedereen voor een x aantal tafels verantwoordelijk te maken) zal een hoop van bovenstaande ellende voorkomen kunnen worden. Daarbij zou de eigenaar er ook een hoop meer aan kunnen verdienen. Helaas dus niet meer aan ons.

19. We hadden meer van dit restaurant verwacht. Bediening was redelijk. Sfeer binnen wel okay, buiten weinig sfeer en geen enkele aankleding in Italiaanse stijl. Eten was ronduit belabberd. Ik ben echt geen klager, ik kom zelf uit de horeca, maar dit sloeg alles. Ik dacht een lekker bord huisgemaakte pasta te bestellen voor € 13,50 wat de maag van een volwassenen kon vullen, maar dat viel vies tegen. Je verwacht een vol bord, helaas maar half gevuld. Voor een kind was het nog te weinig. Je zou er ook een lekkere salade bij verwachten, maar ook dat zat er niet bij, alleen afgemaakt met een half snoeptomaatje op de pasta. De pizza van de kinderen was ook niet veel bijzonders en te eenvoudig voor hetgeen ze vragen. Al met al geen goede verhouding prijs / kwaliteit. Ik kom hier nooit meer terug en kan toekomstige bezoekers aanraden hun geld ergens anders te besteden waar je wel goed te eten krijgt. Geen compliment voor de chefkok van dit restaurant, want het stelde helaas niets voor.

20. We hebben 5 gerechten afgehaald en allemaal waren ze goed warm en prima op smaak. Verse producten, rap tempo, hier begrijpen ze het vak! Proficiat

21. Heerlijk gegeten, de pizza was erg goed.
    Bediening was wat rommelig, ze deden hun best om de drukte te handelen.
    Verder erg leuk restaurant.

22. Jan Lugtenborg

Gisteren gegeten, eten was prima. Bediening is echter beneden verwachting. Twee pizza met extra spek besteld, maar helaas zat het er niet op. Pizza's zijn daarna nog een keer de oven in gegaan met spek. Dat had dus niet gemoeten. Gelet op wat elders op het terras mis ging, is begeleiding van het personeel toch wel gewenst. Verder prima.

23. Fam. Van den Heuvel

Met onze 3 jonge kids gezellig gegeten. Kids konden buiten lekker spelen (binnen 't zicht). Eten was er snel wat erg fijn was. Fijne avond gehad.

24. Zeer goed gegeten. Ik had een grillmix, zeer goed bereid!! Leuke bediening en gezellige sfeer. Komen zeker terug.

25. Afgelopen vrijdag met familie gegeten, wij hadden vis en vlees bestelt, het was super. Wij hebben even met de kok gepraat, een kleine Italiaan met passie en veel ervaring. Goede sfeer en attente bediening, wij komen vast weer. Ciao

26. Kimberly

Heb er 2 keer gegeten,

en het was super!

27. Al jaren vaste, trouwe klant en in augustus 2011 met ruim 35 vrienden en familie, hier mijn 50ste verjaardag gevierd. Eigenaar Michel, zijn chefkok en zijn team hebben alles uit de kast gehaald om er een geweldig diner en feest van te maken.
    Het was echt geweldig: zowel het eten als de sfeer en de bediening. Aangezien ik al tien jaar een groot culinair festival in Zoetermeer organiseer, kan ik zonder twijfel zeggen dat je hier goede waar en kwaliteit voor je geld krijgt. En als er iets mis loopt, zal het team er alles aan doen om het snel in orde te krijgen.
    Heel prettig is ook dat er met verse ingrediënten wordt gekookt. Informeel en prettig , ik kijk er naar uit om in december weer te gaan eten bij San Remo.

28. Frank Jongbloed

Uiteindelijk was het eten nog redelijk, maar het duurde wel erg lang om een paar pizza's te maken. Na een keer navraag te hebben gedaan hoe lang het nog zou duren werd ons verteld dat het binnen 15 minuten klaar zou zijn. Echter duurde het vervolgens nog een half uur en er werd niks gedaan om ons hierin te compenseren (mandje met brood en kruidenboter was voldoende geweest). Enige verklaring was "dat het wel druk was".

Geen aanrader dus!

29. Gisteren gegeten bij deze pizzeria.

Mijn vrouw had een pizza met rosbief, parmezaanse kaas en rucola, ik had een pizza shoarma. Toen het begon te regenen, konden we zonder probleem binnen aan een tafeltje plaatsnemen. Onze pizza's kwamen na niet al te lange tijd en waren erg lekker! Daarna allebei een "grand dessert" besteld en dat liet ook niet al te lang op zich wachten. Al met al heerlijk gegeten en de wachttijden waren, ondanks de behoorlijk grote drukte, niet echt groot.

30. Het eten was niet slecht, we hadden een Calzone en een fantasia van de kok. De snelheid dat we de pizza's hadden was ook niet slecht, ook al zat de zaak bijna helemaal vol, echter toen kwam het...

Binnen 1 minuut(!) nadat we de pizza's op hadden (ik zat nog te kauwen op het laatste stukje pizza) kwam er iemand van de bediening vragen of we ook nog een dessert o.i.d. wilden hebben.

We wilden eerst natuurlijk even wachten en vertelden dat we over een paar minuten wel wat wilden bestellen, maar dus eerst even het eten wilden laten zakken. De bediende vertrok weer echter....

... na zo'n twee minuten kwam zijn collega en bood ons een bakje koffie aan van de zaak... niets mis mee dachten we, echter wat bleek... we moesten het bakje koffie wel aan de bar opdrinken.

Ik vroeg waarom dat was en kreeg als antwoord dat ze onze tafel nodig hadden voor een groep.

Daarop antwoordde ik dat we dus nog even wilde wachten met de koffie en over een paar minuten de koffie wel wilden bestellen.

Dat kon niet!

We moesten van tafel!

Toen ik zei dat we nog niet klaar waren met eten vertelde de bediende dat dat niet uitmaakte, we moesten van tafel want ze hadden onze tafel nodig voor een groep die stond te wachten.

We hebben betaald en zijn opgestapt maar nog wel even mijn beklag gedaan bij de bedrijfsleidster, echter het enige wat ze zei was:? Tja dat was niet de bedoeling dat hij het zo tegen u zei, mijn excuses"

Maar ja wat heb je daar nu aan....?

Kortom.... Dit was een hele grote domper!

En we komen hier NOOIT meer!

31. In1 woord:

Verschrikkelijk!

Dit was de tweede keer dat wij gingen eten in de pizzeria.

Vorig jaar hadden we ons eten na 2 uur wachten nog niet gekregen en vervolgens was het ook nog eens niet te eten.

Nadat wij onze klacht hadden uitgesproken heeft de eigenaar ons zijn 'welgemeende' excuses aangeboden.

Toen we afgelopen week weer kwamen, misschien dat de tweede poging wel goed ging, hebben we weer heel lang moeten wachten op ons eten.

Daarnaast duurde het een half uur langer voordat mijn vriend zijn eten had.

Deze keer kozen we voor een pizza, welke koud was toen deze bij onze tafel aankwam.

Dit maal bood de eigenaar geen excuses aan, maar zei dat hij er ook niets aan kon doen en negeerde ons vervolgens volledig!

Hier gaan we dus nooit weer heen!

Een echte afrader!

32. Op ons verzoek om een zoete rode wijn kregen we een lambrusco, nadat we hadden aangegeven dat we geen mousserende wilden maar gewoon een rode wijn werd ons een rose aangeraden. We waren op vakantie dus dan maar rose. Het voorgerecht bestond uit bruschetta. Hier is een bruschetta een toast met een plakje tomaat en een topje tapenade die dreef in de olie, niet lekker. Ons hoofdgerecht was een tagliatelle met roomsaus. We hadden allebei een ander soort, echter geen van de 2 was te eten.

We hebben ons hoofdgerecht dan ook niet opgegeten en hebben betaald (56 euro). Dus niet aan te raden!

33. Jos 39 punten

We waren keurig op tijd voor de reservering om 20:15, toen werd ons gezegd dat er bijna een tafeltje vrij was. We werden op het terras geparkeerd en vervolgens genegeerd. Drankje? Niet naar gevraagd.

De gerechten werden wel opgenomen en besteld. Toen wee eindelijk om 20:45 binnen zaten moesten we wachten tot 21:15 op het voorgerecht (moeilijk hoor, 4 bordjes lauwe champignons a € 6,50 bereiden...)

Om ons heen kreeg iedereen zijn / haar pizza maar ook met de nodige fouten. Tegen 21:55 zijn we opgestaan om weg te gaan. Maar de 'bazin' wist ons te overreden om te blijven. Als aller-allerlaatste tafel kregen we ons eten. De keuken werd schoongemaakt en alleen aan de bar zaten nog mensen.

Toen we klaar waren en aangaven dat we geen dessert meer wilden kwam er 15 min niemand bij ons. We hebben toen onze vrouwen naar huis gestuurd en zijn verhaal gaan halen bij de Italiaanse eigenaar. Die was niet van plan om ons slechts de helft van de rekening te laten betalen ivm de slechte service en lange wachttijd.

U bent gewaarschuwd!

34. Wij hebben uitzonderlijk goed gegeten: vegetarische pizza. Een aanrader.

35. erik van den Brink

Het eten was goed, de bediening matig tot slecht. Bleek dat wij verkeerd zaten. Dit werd ons niet medegedeeld maar we werden amper geholpen. Er werd tijdens het eten niet een keer gevraagd of wij nog wat te drinken wilden hebben. Kregen het gevoel dat wij zo snel mogelijk weer weg moesten. Dat is aardig gelukt we stonden binnen een uur weer buiten. Zo kan je zien dat als het druk is de klant niet meer koning is, maar lastig.