Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nes Ameland verdeeld zijn.

1. Enkele dagen geleden hebben wij hier heerlijk doch betaalbaar gegeten in een gezellige omgeving. Bediening was in orde en wij bevelen de zaak gaarne aan!

2. Carolien van lenthe

Gisterenavond rond 19 uur binnen komen lopen zonder reservering. Het zat al helemaal vol. Een reservering geplaatst voor dezelfde avond om 21 uur. Zeer gastvrij ontvangen. We hebben een voorgerecht gedeeld. Combinatie van coquilles, tonijn en gerookte meerval erg lekker! Gevolgd door een spoom. Als hoofdgerecht had ik de eendenlever met gebakken appeltjes. Dit was zeer lekker en met drie grote stukken eendenlever zeker niet zuinig. Mijn man had gekozen voor de zeebarbeel, en was ook zeer tevreden over dit gerecht. De bereiding was erg goed. Wij hebben geen nagerecht genomen. De gastheer was erg prettig in omgang. Als wij weer naar Ameland komen, komen wij hier zeker terug!

3. Het is een steakhouse. Het is een goed steakhouse. Het is een goed, knus steakhouse. De bediening is prettig ontspannen. Het eten is prima. De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Maar... De bosbessensorbet met zelfgemaakte bosbessensaus is gewoon te goed voor deze uitspanning. We hebben het hier gewoon over cuisinekwaliteit. Heerlijk fris yoghurtijs met een verrukkelijk sausje. Niet heel ingewikkeld, maar zo ontzettend goed. Tip: bestel hem zonder slagroom om de smaken goed te kunnen ervaren.

4. L. Geugies

Heerlijk gegeten bij De Herberg, erg gastvrije bediening en goede service.

5. Henk en Imke uit Gouda

Tijdens onze vakantie in september drie keer in de Herberg gegeten. Zoals altijd was de ontvangst door Alet en haar medewerkers zeer hartelijk. Het eten zag er verzorgd uit en de smaak was weer goed. Kortom een aanrader. Volgend jaar gaan we hier zeker weer eten.

6. Gisteren aangekomen op het eiland en ja dan heb je natuurlijk geen zin om gelijk 't gaan koken.. dus op de speur gegaan en bij dit restaurant aangekomen. Gebeld en eerst info gevraagd de kok martin is van orgine een utrechter dus dat klikte gelijk al super goed. Nou uiteindelijk een menukaart gekregen en daar nog even over nagevraagd hoe en wat. Nou uiteindelijk zag ik een steak staan, 750 gram. Ik heb ze van te voren gemeld die duw ik zo in m'n hole kies haha. Nou ik had hem inderdaad op en ik had echt zoiets van nou ik lust nog wel wat (niet heel veel meer), dus ik vroeg om die andere 250 gram. Ja die hadden ze niet, hmmm balen natuurlijk. Maar namens ons gezinnetje uit wons dus namens de firma Arho infra vof; Hele goede zaken toegewenst. En het was super dames en heren.

7. Super goed eten, onwijs malse hamlap, lekkere spinazie, ontspannen sfeer en een leuke gastvrouw. Echt een aanrader.

8. Sfeervol restaurant. Vlotte en adequate bediening. Lekker eten. Best een aanrader om lekker Italiaans te eten. Verwacht geen haute cuisine!

9. J. Villiger

We hebben gisteren bij de herberg heerlijk gegeten! Wat ons opviel was de uitstekende service. Ik kwam op krukken aan en bij het zitten gaf men mij een extra stoel met kussen om mijn been op te laten rusten, echt toppie!! Tevens kreeg onze kleine meid een kleurplaat met genoeg keuze uit kleurpotloden. Het personeel was erg vriendelijk en het eten was heerlijk! We komen graag nog een keer terug.

10. We zijn hier al voor de derde keer dit jaar geweest, vooral het vegetarische gerecht met witlof en banaan is erg lekker. We komen hier zeker terug.

11. Wij hebben hier onlangs gegeten, onder anderen de mixed grill. Bediening door de twee lijkt op het serveren in een sportkantine. Pats boem daar staat het, en weg.
    Niet terug geweest om te vragen of alles naar wens was. Hadden er genoeg tijd voor want er was nauwelijks volk in de zaak. Hadden zij dat wel gedaan had ik ze kunnen vertellen dat de steak voor 80% rauw was.
    De vliezen op het vlees waren nog zichtbaar! Bah. Deze avond was bedorven. Deze maaltijd hoefde niet te worden afgerekend omdat de man/vrouw in de keuken het er helemaal mee eens was. Het woord "kok" noem ik bewust niet, omdat een heel klein beetje kok zoiets niet laat opdienen!
    Was vorige jaren beter, nu niet langer voor herhaling vatbaar.

12. Buitengewoon goed voor een nette prijs. Ruim voldoende porties.

13. Heerlijk gegeten, leuke sfeer, fantastische bediening! Aanrader!

14. Internationaal Nes Ameland

Je vindt goed eten en drinken voor een leuke prijs. Je krijgt echt het gevoel welkom te zijn. Hier kom je nog eens terug.

15. Heerlijk gegeten! Leuke bediening, gezellige sfeer. Aanrader!!!

16. Top! Heerlijke burger gegeten!

17. Sonja van der Goot-Dresselhuis

Wij hebben voor het verrassingsmenu gekozen. Het eten was geweldig. De bediening was voortreffelijk!

18. Slechte bediening. Amper woord van jongeman, geen prettige ervaring. Gaan we niet meer heen! Jammer...

5,9
  19. Als vervent spare ribs eters durven wij te zeggen, de beste van noord Nederland, misschien wel heel Nederland... Daarnaast leuke en zeer snelle service!!

20. Nederlands Nes Ameland

Heerlijk gereden, als we op Ameland zijn gaan we vaak hier een avondje eten!

Biefstuk en spare ribs waren heerlijk! Een minpuntje: we hadden een nagerecht besteld, voor mij hazelnut koffie en voor mijn vriend ijs. Het ijs werd geserveerd, er werd ons verteld dat de koffie er aan kwam... Vervolgens hoor ik de dame naar haar collega roepen "kan jij nog een hazelnut koffie maken?". Lacherig antwoord hij "dat hebben we helemaal niet meer" waarop ze vervolgens bij ons komt en ons dit verteld. Mijn vriend was al lang uit gegeten. Dat vonden we erg slordig, heel veel mensen moesten wachten op vergeten drankjes en maaltijden.

Verder prima restaurant!!

21. Internationaal Nes Ameland

Vorige week bij Het Baken een lunch gehad. Ik had een jutterssalade. Deze was echt zalig!! Het Baken een prima restaurant om voor of na je bezoek aan het strand wat te gaan drinken of eten. Vriendelijk personeel, het eten is goed. Kom een keer langs!!

22. Rina

23. Met mijn gezin gaan we regelmatig naar Ameland. We gaan altijd naar De Heksenketel voor een diner en/of lunch. Er is een ruime keus aan heerlijke gerechten. De bediening is altijd vriendelijk en attent. Een absolute aanrader om er te eten!! Ik geef daarom De Heksenketel op alle onderdelen een vette 10!!

24. Aug 2015 hier gegeten. Eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Zeker de prijzen vielen mij erg mee. Vooral voor wat je krijgt. Kom hier zeker terug!!

25. In aug 2015 hier super lekker gegeten. Het eten was vers en goed bereid. Zeker het dessert van vanille ijs met zeezout en olijfolie was heerlijk en zeer verrassend. Bediening was netjes, snel en vriendelijk. Je betaalt wel iets meer daar, maar op zich heb ik daar geen probleem mee daar het eten het zeker wel waard was. Alleen het restaurant zelf mag van mij iets sfeervoller ingericht worden. Had nu een beetje klaslokaal gevoel. Maar kom hier graag nog eens eten!

26. Nederlands Nes Ameland

In aug 2015 hier gegeten. Bediening vond ik ongeïnteresseerd. Eten was lauw tot koud. Sfeer van het restaurant was op zich wel prettig. Maar eten viel dus erg tegen. Ook qua prijs kwaliteit verhouding viel het erg tegen. Ik ga hier niet meer heen.

27. Van de week heerlijk gegeten. Mosterdsoep met droge worst, mooie en vooral heerlijke combinatie. Draadjesvlees in rode wijn saus zoals het moet zijn, perfect en als afsluiting een verrassend toetje. Gewoon top!

28. Zoals elk jaar nu ook weer heerlijk gegeten bij de Hekseketel in Nes op Ameland.
    Vriendelijke bediening. Een aanrader.

30. Heerlijk eten, ook lekker vegetarisch in een gezellige sfeer. Het is heel betaalbaar en de bediening is goed!