Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nes Ameland verdeeld zijn.

1. Nederlands Nes Ameland

Hans Dales

Heel hartelijk ontvangen. Gezien de tijd van het jaar (midden november 2017) was het niet erg druk, maar toch werden wij vlak bij anderen gezet, terwijl er ruimte genoeg was. Maar dat was ook het enige minpuntje.
    Het eten was meer dan prima. De bediening was attent, heel vriendelijk en reageerden geweldig goed op vragen en opmerkingen.
    Kortom een aanrader!

Martine Keur

3. Internationaal Nes Ameland

Martine Keur

4. Nederlands Nes Ameland

Ons jaarlijkse bezoek aan De Herberg was wederom een feestje. Het personeel blijft onverdroten enthousiast, attent (hoewel het vragen naar drankwensen iets te frequent voorkwam) en netjes. Mijn bier werd niet vanaf de makkelijke kopse kant van de tafel geserveerd, maar keurig vanaf rechts. De smakelijke plates zijn nog steeds een lust voor oog en portemonnaie, en als er eens iets misgaat (een oneffenheidje in het toetje) wordt dat keurig opgelost. De Herberg snapt het helemaal.

5. Nederlands Nes Ameland

Eddy koster

Als je naar Ameland gaat kunnen wij voor een heerlijke maaltijd zeker de Herberg in Nes aanbevelen, het was gezellig en zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.

6. Nederlands Nes Ameland

Heerlijk ongedwongen eten in een warme kroeg/restaurant. Kwaliteit prima en de bediening zeer vriendelijk en attent. Super!

Heerlijk gegeten en prettige bediening.
    Goed eten voor goede prijs!
    Wij blijven terug komen en reserveren meteen.

8. Nederlands Nes Ameland

Sylvia van dijk

Geweldige ervaring. Ondanks drukte liep al het personeel vrolijk rond. Heerlijk gegeten!

9. Nederlands Nes Ameland

Tiemen Baar

Met 7 personen gegeten incl. Onze 3 Kleinkinderen. Keuze gerechten goed en kwaliteit ook goed. Goeie plek om met kinderen te eten. Prijs/kwaliteit goed.

10. Nederlands Nes Ameland

Klaas Koning

Zoals gewoonlijk, lekker gegeten en een prettige bediening.

11. Nederlands Nes Ameland

Lekker eten, betaalbaar, vlotte vriendelijke bediening, wat wil je nog meer.

12. Nederlands Nes Ameland

Leuke zaak om te zien, maar dat is het dan. Zogenaamde huisgemaakte garnalenkroketjes, kwamen van de visboer. En als hij nou wist hoe het moest… hele dikke korst, amper garnaal er in. Smaakte er ook niet naar. Na klagen hierover werd er 1 portie van de rekening gehaald. Hoofgerecht viel daarna mee, bijgerecht broccoli veel te gaar. Black angus beef taai. Huiswijn niet super. Brownie smakeloos. Al met al geen aanrader.

13. Nederlands Nes Ameland

Wederom heerlijk gegeten. Mijn favoriete restaurant op mijn favoriete eiland.

14. Nederlands Nes Ameland

Wederom heerlijk gegeten!
    Een echte aanrader om gezellig een hapje te eten.
    Top restaurant met een gezellige sfeer!

15. Nederlands Nes Ameland

Lachen. Voor 6 tientjes. 4 glazen wijn 2 koffie 1 voorgerecht en 2 meer dan voortreffelijke hoofdgerechten.
    Je zou bijna op Ameland gaan wonen.

16. Nederlands Nes Ameland

Lucie Otter

De sfeer was erg gezellig. De bediening plezierig en het eten was prima.

17. Nederlands Nes Ameland

Ans en Andre

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met attente bediening.

Twee keer in 2 weken hier gegeten met twee personen. Een keer pizza van het huis en een keer gemengde visgril +een macaroni. Pizzas waren heel erg goed, allemaal verse dingen(en we hebben veel ervaring in heel Europa). Ook de andere gerechten waren heerlijk. Bediening was vlot en vriendellijk. Sfeer erg gezellig. Een aanrader!

19. Nederlands Nes Ameland

Zoals gewoonlijk was het weer uitstekend in de herberg. Het eten was perfect en de bediening uitermate vriendelijk en netjes. Niets op aan te merken. Ook de hond was welkom gezien het bakje met hondensnoepjes op tafel.
    Niet op aan te merken toppie.

20. Nederlands Nes Ameland

Super gezellig eetgelegenheid, waar een gemoedelijke en fijne sfeer hangt en het eten van heel goede kwaliteit is.

21. Nederlands Nes Ameland

Gewoon goed, en nette bediening, dat vind ik een goede score waard (maar zo hoort het natuurlijk overal te zijn), helaas maak ik weleens anders mee. Gewoon prima.

22. Nederlands Nes Ameland

Ellen van der Meulen

We gingen voor de kalfslever en het was heerlijk. Ook nog een vermelding waard dat de rode voldoende was in ieder geval geen twee slokjes in het glas😊

23. Nederlands Nes Ameland

Fam. Rappers

Sehr guter service und leckeres Essen.
    3 Gänge Menu ist zu empfehlen.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Zeer goede service en lekker eten. Het 3gangen menu is aan te bevelen.

24. Nederlands Nes Ameland

Saskia egbers

Je kunt er goed en gezellig zitten en eten. Het is er gezellig, je word snel geholpen, en het eten is niet duur en is toch goed.

Het is dat wij maar 1 nacht op Ameland zijn maar anders hadden we zeker nog een avond hier gegeten! Het was heerlijk.

Wij hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer.
    Voor herhaling vatbaar.

27. Nederlands Nes Ameland

Ellen & Marcel

Lekker eten, goede sfeer, vriendelijke bediening. Allette heeft het goed voor elkaar!

Ik als trouwe klant en fan ben ik afgelopen zondag enorm teleurgesteld. De specialiteit van de Klimop is van de kaart verdwenen; DE JUTTERSCHOTEL!

Ook de Klimop moet met de tijd mee. Het terras was ook echt toe aan ingrijpen en ik denk de toch wel ouderdwetse kaart ook. Dus een makeover. Ik ben niet binnen geweest maar het terras is erg mooi en aantrekkelijk geworden! Wij hebben heerlijk gezeten.

De bediening is uiterst vriendelijk, gastvrij en alart zoals gewend. De voeding was overvloedig en de prijzen (eiland) conform.
    Ik heb gekozen voor de sliptong daar deze ook in de Jutterschotel zat. Alles smaakte prima maar ik miste de (olie, boter-gebakken) smaak van de jutter sliptong. Een daling in smaakbeleving van 9,5 naar een 7,5.

Al met al prima eten maar de Klimop heeft zich naar mijn mening teveel gecomformeert aan de andere zaken op het eiland en zijn eigen specialiteit, zijn kracht met een uiterst gepaste naam van taf geveegd. Het eten wat er nu op de kaart staat kun je overal en voor mij niet meer speciale om voor terug te komen. Ik zal nog eens kijken met de ijdele hoop dat de specialiteit van het huis in ere wordt hersteld. Een groot gemis.

29. Nederlands Nes Ameland

Prima eten goede service (alleen de reservering vergeten te bevestigen) zeker voor herhaling vatbaar.

Wij hadden een High Thea! Echt super! Je krijg er heel veel bij voor weinig. Terras is super mooi geworden en binnen is het heel gezellig. Bediening is heel vriendelijk!

Gewoon TOP!