Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nes Ameland verdeeld zijn.

1. Nederlands Nes Ameland

Bij binnenkomst de jas uitgedaan, even op de kaart kijken. Helaas de serveerster was er al. Bestelde koffie en chocomel en keek nog op de kaart voor iets lekkers, helaas de serveerster liep al weg dus vroeg haar voor gebak.

Chocomel was lekker en goed warm, koffie een half kopje. Gebak mini met 2 theelepels slagroom.
    Maar we werden zeker niet gastvrij geholpen. Het gebakje op, gelijk werden de gebaksbordjes weg gehaald. Nadat mijn man zijn koffie op had werd ook dat weggehaald, ik zat nog met een half glas chocomel en voelde me erg opgejaagd. Toen ik mijn glas neerzette kwam de serveerster er al weer aan of we nog iets wilde bestellen; u raad het al het andwoord was nee dank u.
    We voelden ons hier zeker geen gast en ook niet welkom het gaat hier om snelheid en omzet draaien.

Wij komen hier zeker niet weer er zijn veel betere locatie s waar je wel gastvrij word behandeld.

2. Wilma Winters

Ronduit slecht gegeten. Zeer matige kwaliteit:lauwwarm eten, niet vers en duidelijk opgewarmd. Verbrande vis die zwart geblakerd was! Bij reclamatie werd geen vervanging aangeboden. Eens en nooit meer.

1,6
  3. Nescafe is meer dan een café wat betreft het eten. Het is een goed restaurant met veel aandacht voor het eten. Veel verschillende smaakbelevingen was er in ieder gerecht te proeven.

4. Internationaal Nes Ameland

Smakeloos, schnitzel aangebakken(zwart,) vega burger van mijn vrouw niet gaar! Helaas...

5. Vertaal van English naar Nederlands

Mediocre pizza, lacks spices and therefore taste
    Expensive, especially the drinks. They dare to charge 5 euros for a small glass of white wine
    Shameless
    In short, poor price quality

6. Antoinette

Na veel recensies te hebben gelezen hier gereserveerd en gegeten. Wij vonden het erg tegenvallen.
    Ham met meloen, meloen erg hard voor de prijs kwaliteit viel het erg tegen.
    Mixed grill erg kleine stukjes vlees en spare rib die niet lekker op smaak is rood, valt ook niet van het bot af.
    Heksenspies van mijn man ook niet kwalitatief goed kleine stukjes vlees plus twee grote stukken spare rib die niet erg lekker zijn.
    Onze ervaring viel heel erg tegen. Zou hier niet snel meer naar toe gaan.

7. Nederlands Nes Ameland

Eten prima, maar de bediening heeft nauwelijks oog voor de klant. Pas na een kwartier kwam de kaart en de vraag wat we wilden drinken. Wijn was al lang op en niemand die het ziet. Als je er om vraagt lijkt het een gunst dat ze komen. Bij deze prijzen verwacht je toch wat service en alertheid.

5,9
  8. taxi Oldehove Leeuwarden

Beste restaurant lekker eten goede kwaliteit. Goed? De service, goede sfeer, prijs ook redelijk.

9. Sebastiaan Hartog

Bar en bar slecht. Dit heeft niets met een grieks restaurant te maken. We zijn wezen eten met 8 personen. De ambiance leek op een wachthal voor een crematorium. Gevraagd of ze Griekse muziek op wilde zetten, de reactie was:'dat staat aan'. Enige wat je kon horen was de zoem van de ventilatie of we hadden alle 8 een gehoorprobleem. Nog een keer gevraagd voor muziek maar dat was kennelijk teveel gevraagd. De zalm leek 30 minuten te zijn gebakken, in een ander gerecht waarschijnlijk gebruikt als taai draadjesvlees. De ossenhaas met 'authentieke griekse saus' bleek twee dunne plakjes vlees te zijn met rundvleeskruiden uit de supermarkt. Enige pluspunt was de patat (volgens de twee kinderen). De droge witte wijn proefde mierzoet. En als laatste, bestel geen ouzo voor 4 euro. Dit wordt geschonken in een cupje zo groot als je pink kootje. Conclusie: een echte begrafenis is nog gezelliger en waarschijnlijk kan je op het crematorium nog lekkerder eten.

10. Richard Grote

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr gutes Restaurant, tolle sehr gute Bedienung, sehr gut gezapftes Bier Hertog Jan.

11. Zoals altijd heerlijk gegeten. Compliment aan het personeel; gevraagd om vuurwerk op het toetje van mijn dochter vanwege haar verjaardag... het vuurwerk was er, mét een verjaardagsserenade van het personeel! Fantastisch 😃Wij komen zeker weer👍🏼

12. We hebben samen goed gegeten bij De Hekseketel. De mixed grill van vis was erg lekker. De kip en spareribs waren oké, maar niet bijzonder. Vooral de spareribs vielen tegen. Vlees niet mals en weinig kruiden. Wel fijn is dat het mogelijk is om extra groente en aardappelen bij te bestellen. Tijdens ons eten ging er duidelijk iets niet goed met het bestelsysteem en personeel had daar een discussie over welke we goed konden volgen. Dat hadden wij even achter gesloten deuren gedaan. Verder prima gegeten, maar wilden deze tips nog meegeven.

13. Jack Van der wolde

We hebben heerlijk gegeten bij de Herberg. We hebben beide een voedingsintollerantie en daar werd ontzettend goed rekening mee gehouden en het personeel was erg vriendelijk. Vooral de spareribs waren erg lekker!!

14. Smaakloos, rauw, hard, potje saus? De risotto was rauw smaakloos en zo weinig achteraf gelukkig maar whahah stokbrood was zo hard dat mijn tand afbrak en de pasta bol was uit een potje of zoiets! Zo jammer en ook nog zo prijzig…

1,2
  15. Claudia

Niet geweldig. Garnalencocktail smaakte meer naar citroen dan garnalen. Vis was droog vis en lichtelijk taai dus absoluut niet vers.
    Bediening niet gastvrij. Voelde me eerder teveel dan welkom. Werden bij tafel gezet die voor de ober in de weg stond en dat werd ons niet zo vriendelijk duidelijk gemaakt. Kortom alle goede recensies vinden wij zwaar overdreven.

3,5
  16. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Telefonisch vorbestellt, trotzdem eine 3/4 Stunde Wartezeit. Personal gnadenlos überfordert, hilfloses Schulterzucken auf die Frage, wie lange es wohl noch dauert. Pappige Pizza, trocken, gummiartig. Belag nur in der Mitte, Zwiebeln nicht vernünftig geschnitten, Rand nicht genießbar.So ziemlich die schlechte Pizza, die ich je bestellt habe. Manche Fertig Pizza aus dem Discounter ist wesentlich besser! Also eher nicht hin gehen oder dort bestellen, ich war gleich 2x dort, das erste und letzte mal!

17. Nederlands Nes Ameland

Hier met 5 man geweest voor diner.
    Bij het terug zien van de bon geschrokken van de prijzen van de drankjes.
    Coca cola en Fanta €4,75 ginger ale €4,90
    Ook de sterkere drankjes waren flink aan de prijs.
    Helaas bij de biefstuk extra moeten betalen voor saus of champignon🙈

18. Na lang wachten de koffie was al op, kwam de appeltaart waterig en heel koud, bij het aangeven dat het niet smaakte zou het worden doorgegeven aan de keuken, heel jammer deze negatieve ervaring.

19. Internationaal Nes Ameland

J.A. Boersma

Gezellig restaurant, vriendelijke (beetje onervaren) bediening, maar minstens zo belangrijk, heerlijk eten. Wat ons helemaal een positief gevoel gaf, de twijfel over de nota werd de volgende dag prima opgelost door het management.

20. Jenny Schutte

Heel goed restaurant, super lekker eten. Vlotte bediening, sympathiek personeel. Komen er zeker weer. Prijs/ kwaliteit is prima.

21. Tina Poll

Op 19-02-2023 om 18 uur samen met echtgenoot, kinderen en kleinkinderen bij jullie erg genoten van een lekkere maaltijd,
    Na afloop moesten wij gauw weg om de laatste boot nog te kunnen halen, alles moest even iets sneller, zodoende heb ik mijn telefoon vergeten, deze lag onder een servet, op de boot aangekomen, kwam ik erachter dat ik mijn telefoon kwijt ben...
    Naar jullie gebeld, mijn telefoon lag er nog- blij toe,
    De medewerkers waren zo vriendelijk om deze direct direct de volgende dag aangetekend op te sturen, inclusief een presentje en een aanzichtkaart- zo lief
    Dank jullie wel voor deze top service!
    Wij zijn al vaak bij jullie geweest, en zullen zeker weer terugkomen

22. Nederlands Nes Ameland

Ingrid Jantzen

Altijd als we naar Ameland gaan, dineren we hier een avond. Fijne sfeer, ontspannen, lekker aan het strand. Vriendelijke bediening! Het voelt hier als een uitje :-)

23. Donderdag 20-01 na het lezen van de reviews op Google én eet.nu toch wat huiverig binnengekomen om 18:00 uur. We werden ontvangen door medewerkster (waarschijnlijk de gastvrouw) en naar tafeltje begeleidt. Vrij vlot kwam een vriendelijke en beleefde ober ons de menukaarten brengen en vragen (sprak Engels, maar verstond Nederlands) of wij alvast wat wilden drinken. Drinken kwam daarna vlot door iemand anders gebracht. Omdat we toch wat sceptisch door de reviews waren hebben we alleen een hoofdgerecht pizza besteld. Deze kwamen vlot en waren goed van smaak hier en daar wel een zwarte plek op bovenkant. Verse lekkere knapperige en dunne bodems en goed belegd (pizza carpaccio op de foto). Kinderen hadden een bambini pizza salami en dat was voldoende voor onze zoons van 7 en 10. Een uur in en uit, maar voor ons prima!
    Met weggaan was het drukker in het restaurant, stonden mensen bij de hoofdingang te wachten op hun tafel en/of afhaalpizza. De gastvrouw was druk met tafels aanwijzen (liep niet meer mee) en pizza's inpakken. Multitasken dus en daardoor ietwat onrustigere sfeer. Ondertussen hebben wij af gerekend en dat ging opzich soepel. Een: 'heeft het gesmaakt en een fijne avond' had het mooi afgerond. Blij dat we toch zijn gegaan, ondanks de reviews over bediening en menu.

24. Nederlands Nes Ameland

Duur, onaardig personeel en een broodje is een broodje op een bord, amper garnituur.

3,4
  25. Plate boerenschnitzel was tegenvaller. Nauwelijks garnituur op de schnitzel, paar spekjes en harde stukken ui. Garnituur niet op smaak gebracht. Schnitzel was doorsnee diepvrieskwaliteit, weinig smaak. Er zou salade bij zitten, maar was een blaadje sla met bol heel vette aardappelsalade. Rare combi met de patat. Ik vond het zonde van mijn geld.

26. Nederlands Nes Ameland

Hier een paar keer gezeten tijdens de vakantie. Heerlijke plek aan t strand. Door de plastic beschutting, geen last van de wind en kun je toch buiten zitten en lekker rond kijken. Lunch kaart is (voor ons) meer dan prima! De kroketten waren voor ons het lekkerst!
    Mochten we ooit nog eens terug komen in Nes, komen we hier sowieso nog eens terug.

27. Nederlands Nes Ameland

Rani

28. Vleesplank to share 24 pp.
    3 Bakjes vlees goede kwaliteit.
    Maar de hoeveelheid tov prijs voelt niet goed.
    Persooneel te druk met de run glas leeg weg is die zonder iets te vragen.

4,7
  29. Fokko

30. Nederlands Nes Ameland

Prachtige zaak! Vieze tafel… kleefde er aan vast met mijn blote armen. Gevraagd of het meisje het schoon wilde maken dat heeft ze gedaan maar het plakte nog steeds! Heet water zou de oplossing zijn geweest! Mijn schoon gewassen armen kon ik op de mooie wc nergens mee afdrogen. Overigens vind ik zo’n droogapparaat voor je handen echt niet hygiënisch. Papier is in deze tijd toch echt de oplossing! Dat wordt ook verkocht van recycling materiaal dus duurzaam. En Tja €4,20 voor een flesje radler 0.0 Ik vind het ook voor zo’n tent echt te gek maar dat is mijn mening. Waar gaat het naar toe?