volop aanwezig!

• Honden toegestaan
    • Aan het strand
    • Bij het bos
  7. Betalen pin Visa Master Card

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1311943702 81
1623872006 83
1641201356 83
1667195382 85

1. Familie van der Broek

Het eten wat toen besteld is was wel goed, maar niet compleet. De sfeer niet echt gezellig mede vanwege de weinige gasten (die het ook niet allemaal even geweldig vonden) enfin wij praten voor onszelf. De bediening was sterk wisselend. Dat varieerde van zeer klantonvriendelijk tot uitermate plezierig met een gastvrije houding en bediening. Wij waren in ieder geval (sinds de nieuwe inrichting en nieuw personeel) wel klaar met Paal 13.
    Gelukkig is er voldoende horeca op Ameland om eens wat maaltijden te laten bezorgen/af te halen.

Met vriendelijke groet,

Familie van der Broek

2. Aad en Sylvia de Reus

4 avonden hier heerlijk gegeten ook met vrienden en zaten we met 3 honden geen probleem. Alles is vers en dat proef je ook. Zeker een aanrader voor iedereen. Je voel je er ook thuis.

3. dick en loes ten hove

Komen al jaren lang bij dit restaurant. Normaal is het enorm goed, maar vandaag 23 oktober 2016 was erg slecht. De spareribs waren enorm vet, weinig vlees. Gemeld aan de bediening, maar die lag hier niet wakker van. Ben dit niet gewend, hoop niet dat een trend voor de toekomst wordt. Wens het restaurant veel succes toe, maar de volgende keren dineren hier moet ik wel even over nadenken. Misschien tot de volgende keer?? Dick ten Hove

2,4
  4. ria collee

Vandaag voor het eerst hier gegeten. We waren zeer aangenaam verrast. Alle groenten vers, prima vlees en vis. Zeer vriendelijk personeel, en zelfs een tractatie voor onze viervoeters. We komen hier zeker terug.

5. G&A 22 punten

Samen met mijn ouders hier gegeten: vooraf carpaccio en garnalencocktail. Hoofdgerechten: schnitzel (we hoorden dat ie 'geslagen' werd, verser kan haast niet), asperges en biefstuk. En als toetje een sorbet mét écht fruit! Ik kan dan ook niet anders zeggen dat het overheerlijk was. Een aanrader voor iedereen die van écht eten houdt, biologisch en vooral vers en zelf gemaakt. Tot de appelmoes en rabarber aan toe.

6. Munt

8. Altijd gewoon goed en (nog) betaalbaar. Wij komen hier al vele jaren en het is steeds prima.

9. Ria 111 punten

Wij hadden deze avond gezien de recensies hoge verwachtingen van dit restaurant. Helaas, deze verwachtingen bleken toch te hoog gegrepen.

Het eten was goed doch niet echt speciaal. Wat betreft de bedienig hier was niets op aan te merken, in haar upje bediende zij het gehele restaurant, vriendelijk en betrokken.

Van het voorgerecht, wat bestond uit diverse kleine voorgerechtjes vond ik alleen de preisoep bijzonder. Wat betreft het hoofdgerecht kregen wij een groot bord met een toren aan gebakken groenten. Het eerste wat ik dacht was, waar moet ik beginnen. Met moeite heb ik de helft kunnen veroberen, het bleek ook achteraf veel te machtig.

Nee ook ik ken betere restaurant die voor een betere prijs een verfijnde kwaliteit leveren.

5,7
  10. Es 50 punten

Een week op Ameland en elke dag Grand Café - Restaurant Paal 13 aangedaan.. Het ontbijt heerlijk vers, warme broodjes, ei, vleeswaren, oude- en jonge kaas, bekertje yoghurt, zoet beleg, vers geperste jus d'orange en koffie. Daarbij 2 papieren zakken om wat over is alvast te smeren en mee te nemen. Als lunch is het broodje kip/kerrie/appel mijn favoriet. Je hebt er een enorme maaltijd aan. Bij het diner kies ik geregeld weer voor de scholfilet, het is vers en 'je proeft' de zee. Héérlijk. Mócht er nog ruimte zijn voor het dessert dan is het moeilijk kiezen. Gelukkig is er de optie om van alles wat te ontvangen vanaf 2 personen. Tussen de maaltijden door is de eigengemaakte appeltaart met slagroom een feestje om te eten. Tijdens het diner mag je gebruik maken van de salade bar waar onder vele gasten de eigengemaakte appelmoes en de stoofpeertjes een feest zijn om te eten. Mijn ouders zijn nog een middag langs geweest en het was geen probleem om wat langer open te blijven én een glutenvrije lunch voor mijn vader te verzorgen. Wie hier eenmaal genoten heeft zal elk bezoek aan Ameland terug komen! Daarbij voor de gasten van Ameland State.. er is een broodjes service..elke morgen je bestelde broodjes warm aan de deur van je appartement!

11. Meerdere malen gegeten bij Paal 13. Heerlijke gerechten, gemoedelijk, maar ook gezellige sfeer, bekwame bediening. Kortom erg prettig om hier te komen om te dineren. De gerechten zijn overheerlijk. Vooral de voorgerechten zijn niet te versmaden, zo lekker. De saladebar met daarin eigengemaakte appelmoes en rabarber. Overheerlijk. Bediening erg goed. Vriendelijke dames, die aan tafel komen vragen of het allemaal tot tevredenheid is. De koks doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken met de heerlijkste gerechten. Niets is hun teveel. Men vraagt en het komt goed. Kortom: een restaurant om nog vaker terug te komen om heerlijk te eten. Een dikke 10. Een echte aanrader om eens te gaan dineren.
    Arnold en Ria Kemp

12. Herwin Esselbrugge

Gezien de recensies hadden wij een hogere verwachting. Het eten is prima maar er zijn betere restaurants op ameland. Niks mis mee maar weinig verrassend

6,7
  13. Op vrijdag 23 aug waren we op Ameland om te fietsen. We kwamen langs paal 13 en dachten zou het wat zijn. Nou het overtrof al onze verwachtingen. We name een scholfilet, deze was heerlijk in de boter gebakken en niet zo als zovelen in de frituur. Een mooi garnituur van groenten met zeekraal en verse dille. Daarnaast een groentebar. Mijn complimenten voor de heerlijke verse producten. We hebben met smaak gegeten en genoten van de plezierige bediening.

14. We komen zeer regelmatig eten bij Paal13 en zijn altijd bijzonder tevreden. Fantastische creaties qua opmaak van de voorgerechten, heerlijke (en duurzame) produkten, royale porties, smaakvol eten, sfeervolle inrichting, gezellige en goede bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding. Al met al een absolute aanrader!

15. We hebben er heerlijk gegeten, geweldig eten. Sfeer was goed, schoon, goede kwaliteit. Aanrader voor iedereen die lekker wil eten.

16. Hans Bulthuis

Wij eten regelmatig met de kinderen in Paal 13.
    Eindelijk een restaurant waar voor kinderen een normaal gerecht te bestellen is en niet alleen een soort Calimero-menu met frites en kroket.

17. Prima gegeten en de bediening was top. Alleen het restaurant (binnen) ziet er verschrikkelijk uit. Had zo langs de A2 kunnen staan. Maar nogmaals voor een doorsnee restaurant is het eten heel goed.

18. Een wat zakelijke uitstraling, wat meer variatie in de diverse produkten en menulijn zou wenselijk zijn, verders prima produkten en kwaliteit !!!

19. Joop & Corrie Wegman

Wij hebben in de loop der jaren al dikwijls mogen genieten van het heerlijke eten bij paal 13 op Ameland.
    Ook nu wij zomers elders op Ameland logeren, komen we toch regelmatig bij paal 13 eten.
    Heerlijk eten en leuke bediening.

20. Geert 157 punten

Gisteren heerlijke broodjes gegeten tijdens de Lunch ,
    Het zag er zeer verzorgd uit en smaakte voortreffelijk !
    Hier was met zorg aangewerkt ,zeker ook de prijs kwaliteit gezien .

21. Afgelopen week weer heerlijk gegeten bij paal 13! Ook dit keer hadden de koks weer hun uiterste best gedaan! Wij komen hier nu al meerdere malen en iedere keer wordt weer voldaan aan onze wensen en eisen. Kortom, ga zeker een keertje eten bij Paal 13!

22. Al vaak hier gegeten. Is altijd erg goed. Goede bediening en heerlijk eten dus. Enig kritiekpuntje (maar positief bedoeld) is de dagmenukaart; is al tijden niet meer veranderd. Wordt een beetje eentonig dus ondanks de érg goede kwaliteit. Een luxeprobleem voor ons wellicht.

23. Twee keer hier gegeten. Beide keren waren we zéér te spreken over dit restaurant.
    De bediening is voortreffelijk, Agnes weet waar ze het over heeft. Het eten is heel erg lekker en erg goed verzorgd. Een lekkere saladebar met veel keus, heerlijke groenten, erg lekkere gebakken aardappeltjes en prima vlees. Gewoon erg goed!! En als je iets anders wilt wordt dat gewoon voor je gemaakt!
    Als we weer op Ameland komen gaan we weer naar Paal 13!!

24. Familie Schreurs

Wij gaan hier vaker eten, prima locatie gelegen op nog geen 50 meter van strand. Mooi terras, mooie zaak. Bediening top, het eten is maatwerk, buiten de menukaart prima alternatieven te bestellen, verrassend, staat los van Landal, betreft een echt familie bedrijf. Aanrader

25. Wederom verblijf ik in Ameland State en geniet er dagelijks van om wat te nuttigen bij Paal 13. Het eten is van zo een hoge kwaliteit dat het een ultieme smaak beleving is.
    Daarnaast is de gehele crew je uitstekend van dienst. Er wordt niet geschreven dat je alles mag vragen maar dat staat niet op de menukaart, voor de formaliteit ze menen het ook écht en dat voel je.
    Niets is te gek en alles kan.

Een enorme aanrader.

( ook voor oa mensen die glutenvrij moeten consumeren )

Menig restaurant kan aan Paal 13 een voorbeeld nemen.

26. We hebben weer heerlijk gegeten bij Paal13 zoals gewoonlijk.

Vriendelijke serveerster goede service fantastische kwaliteit.

In 1 woord geweldig.

27. J. Schrijnemakers

Afgelopen vrijdag hebben wij hier heerlijk gegeten. Wij zijn beiden vegetariër en hebben ons laten verrassen met de vegetarische schotel. Wat door de zeer vriendelijke bediening gebracht werd was een bord vol met kleine gerechtjes. Alles was heerlijk en iedere keer was het weer een verrassing wat we zouden gaan proeven. De kok heeft hier echt over nagedacht.

We hebben onze complimenten persoonlijk overgebracht aan de bediening maar wilden dit ook nog even via internet doen. Als vegetariër word je maar al te vaak 'afgescheept' met een omelet en groente bij wijze van spreken. Deze kok laat zien hoe het ook kan....

28. Hoi 9 punten

Afgelopen maandag hier gegeten, was echt geweldig! Misschien moet je als je echt geweldige spareribs wil eten, ook niet naar zo'n luxe restaurant gaan maar naar een vreetschuur waar het vet er nog aan zit. Bediening was ook erg vriendelijk en zag er verzorgd uit. Heb heerlijk gegeten en zeker weten voor herhaling vatbaar!

29. Goed restaurant met leuke dagschotels, indien je verblijft in Ameland State en geen zin hebt o.i.d om buitenshuis te eten, wordt het gebracht naar je appartement, prima service.