Hier zie je hoe de meningen over de De Herberg verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Saskia egbers

Je kunt er goed en gezellig zitten en eten. Het is er gezellig, je word snel geholpen, en het eten is niet duur en is toch goed.

2. Ellen & Marcel

Lekker eten, goede sfeer, vriendelijke bediening. Allette heeft het goed voor elkaar!

3. Prima eten goede service (alleen de reservering vergeten te bevestigen) zeker voor herhaling vatbaar.

4. Opnieuw heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goede kwaliteit voor een goede prijs :)

5. Net spareribs laten bezorgen! Man man man dat was echt lekker!! Komende week zeker nog een keer! Bezorger heeft niet gelogen over de kwaliteit

6. Heerlijk gegeten met mijn moeder samen. Ik werd alleen zenuwachtig van de bediening die snel soms zelfs hard lopen om iedereen op tijd te bedienen. Gaf mij een. Opgejaagd gevoel. Ook omdat het zo druk was dat een vrijgekomen tafel al snel weer bezet werd door mensen die buiten zaten. Te wachten. Ik zit liever wat relaxter.

7. R.elbertsen

Heerlijk zonnig terras...fijn gezeten..prima bediening en het eten was heeeerlijk !

8. Ivo van der Klei

Heerlijke en gezellige lunch gehad. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

9. Jan van der werf

Eten in "De Herberg" is eten in een fijne gemoedelijke sfeer/ambiance,erg vriendelijk personeel en een eigenaresse die (als de tijd en drukte het toelaten) alle tijd heeft voor een praatje en gewoon heel aardig is.Het eten is er heerlijk en de prijs in goede verhouding hiermee,kortom een aanrader !!

10. Héérlijk gegeten bij De Herberg. Ondanks dat het helemaal vol zat en wij met een grote groep waren was de sfeer en de bediening heel ontspannen en verliep alles heel vlotjes. knap hoor, een compliment waard!

11. S.S.Fraiquin

Reeds 3 jaar onze verjaardagen met kinderen en kleinkinderen 18 personen gevierd in de " Herberg " Nes Ameland. J.l 27 mei weer ons feestje dus tafel reserveren, de gastvrouw die ons feestje altijd tot een succes maakte, was in haar vriendelijkheid totaal veranderd. Kende ons niet meer en een tafel reserveren kon om 17.30 uur verder geen mogelijkheid men zat vol. Na ons vertrek was het restaurant op 2 tafels na leeg.
    Ondanks asperge tijd vroeg ik als men dat ook op het menu hadden, bitsig kreeg ik te horen, dat hebben we niet meer. Dat hebben we zoveel verkocht dus niet meer, dan maar andere menu's besteld. De bediening en de gezelligheid, zo we dat kenden was helemaal zoek, door deze dame. Bediening overig personeel attent en voorkomend. Het gebodene van de menu's prima. Het gedrag van de uitbaatster is voor ons gedaald naar nul.
    Voor onze volgende feestjes zullen we naar een andere locatie zoeken, en die zijn er op Ameland genoeg. Jammer na zoveel goede ervaringen in al die jaren te moeten afhaken.

1 positieve stem1 negatieve stem
  12. Bennink

Heerlijk gegegeten en een super personeel. Niets was teveel voor hen,ondanks de warmte en drukte.

13. Heerlijk eten, goede service. Zeker een aanrader

14. Gisteren een heerlijke avond gehad bij dit sfeervolle restaurant. De bediening was vriendelijk en enthousiast en was zeer behulpzaam om iets te bedenken voor een vegetariër met een glutenallergie. De kok maakte buiten de kaart om een heerlijk hoofdgerecht. Een restaurant om naar terug te gaan!

15. Vollleybaldames

Zoals ieder jaar was het weer prima voor elkaar.
    Prettige en vriendelijke service en heerlijk eten. Vooral de cheesecake met bosbessensaus

16. W Kappen

Leuke sfeer in het restaurant en mooi ingericht!
    Vlotte bediening en het eten smaakt overheerlijk!
    Als wij op Ameland zijn gaan wij standaard naar dit restaurant en niet overdreven duur

Toppie!!

17. Juliet

Vlotte, fijne bediening. Enorm veel keus op de kaart en de prijs/kwaliteit is eigenlijk te goedkoop, haha.
    Het eten wordt mooi geserveerd en zelfs bij het opwarmen van de Olvarit, krijg je het voor je kind mooi opgemaakt. 'Hier komen we voor terug', aldus onze moeder. De kinderen waren erg onder de indruk van de handlettermuur.

(We aten er als volwassenen en kinderen in leeftijd van 1-7jr)

18. Harry

Heerlijk gegeten (zalm plate) voor een nette prijs.
    Sfeer is prima, er werden zelfs waxine aangestoken.
    Personeel is zeer vriendelijk en attent.
    Voor het eten heerlijk buiten kunnen zitten op een prachtig vernieuwd terras.

19. Zwier IJdens

Heerlijk eten voor een goede prijs. Prima sfeer. En dat is al jaren zo. We komen er altijd graag weer terug.

20. Albert en Judith

Gezellig eetcafé
    Zeer vriendelijk personeel
    Eten lekker!

21. Leuke en schone zaak, goed eten en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

22. Tineke van der Poel

Na aankomst op Ameland gelijk op het gezellige terras van De Herberg in Nes van een consumptie genoten en vervolgens van een overheerlijk diner: gebakken Amelander meervalfilet met als afsluiting een kopje koffie met een 'Nobetlje'! Grandioos: de Herberg biedt lekker en goed eten in een zeer gezellige ambiance, beslist een aanrader!

23. Hr/Mwvr. van der Wal

Eten was goed; bediening goed ; attent personeel

24. Sehr sehr gut! Nur zu empfehlen!

(Vertaling door Eet.nu)

Heel heel goed! Alleen maar aan te bevelen!

25. Van de week op basis van de vele positieve beoordelingen hier gegeten
    Wat een teleurstelling!
    wij namen de plate met boerenschnitsel.
    Nog nooit zo'n slechte schnitzel gegeten, in plaats van een lekker stuk gebakken vlees ,met een krokante korst een soppig stuk ... ja wat was het eigenlijk? Totaal smakeloos,en ook de garnituur erg vet .
    Wat jammer ,de sfeer is absoluut aangenaam evenals de bediening, maar zonder lekker eten gaat dat allemaal teniet.
    Wellicht toevallig de verkeerde keuze gemaakt en is de rest wel smakelijk maar wij nemen die gok niet meer

4,1
  26. Gisteren voor de zoveelste maal heerlijk gegeten bij De Herberg. Deze keer asperges van de tijdelijke kaart en daarna is er genoten van ossenhaas puntjes, zalm en lever. Het eten was erg lekker, de bediening zeer vriendelijk, de sfeer was gezellig. Het eten had verder een zeer redelijke prijs.

Vandaag hebben we zelfs nog spareribs van de herberg laten bezorgen. Ook deze waren zeer smakelijk en met de bijgerechten zeer betaalbaar. Wij hebben genoten. Echt een aanrader!

27. Slecht gegeten garnalen niet gaar lamskoteletten vet en taai aangegeven aan het personeel.
    Deden er niets mee we hebben gauw betaald en komen er nooit meer.

28. Frits en Tineke

Het is er zo goed en gezellig, dat wij er als wij op Ameland zijn en ze zijn open, iedere dag gaan eten.
    N.B. de boerenschnitzel is ten zeerste aan te bevelen!

29. Prima eten en bediening. We gaan gauw nog een keer.

30. Christien van den burg

Superaardige en vlotte bediening. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Gewoon prima eten zonder kapsones.

31. In De Herberg moet je een keer gegeten hebben om de sfeer en de gast vrijheid mee te maken. Echt een aanrader.
    Prijs en kwaliteit is perfect en voor de minder grote eter is er de plate service.

32. Ontzettend vriendelijke bediening, werkelijk waar een dikke 10! Eten was ook erg goed. Sfeer beetje trubbelig, maar goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

33. Douwe Snoek

34. Uitstekend gegeten, de spareribs waren echt lekker. Daarnaast de mixed grill was van hoogstaande kwaliteit. Alles mooi gepresenteerd met uitermate vriendelijk personeel. Ongedwongen sfeer met huiselijke tint. Een minpuntje: de gebakken aardappelen komen uit de frituur.

35. Leckeres Essen und sehr guter Service.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Lekker eten en zeer goede bediening.

36. Eerste keer op Ameland en we hebben hier heerlijk gegeten!! Spare ribs en kippetjes😋 Mooi opgemaakte borden, erg lekker voor een goede prijs. Super vriendelijk en attente bediening👍
    Wel jammer dat er twee honden binnen kwamen die erg stonken. Hierdoor hebben we geen dessert genomen.

37. Lammy Möller

Fantastisch gegeten en erg gezellig en prima service.

38. Leuke sfeer en goede bediening die altijd attent was. Eten was heel goed, ook voor wat prijs betreft. Aan te bevelen als in je Nes bent.

39. Z. Vergoes Houwens

Super gegeten heerlijke spare ribs. Het vlees heerlijk mals en valt zo van het bot.

40. Donderdag 20 oktober 2016 gegeten.
    Wat hebben Alet en Eddy een mooie zaak van “De Herberg” gemaakt! In de afgelopen 30 jaar zijn er zoveel horeca gelegenheden bij gekomen maar “De Herberg” is wel heel uniek geworden en is onwijs gezellig. We hebben er met z’n viertjes gegeten, twee volwassen en twee jonge kinderen. Alle vier hebben heerlijk genoten van het eten en het personeel was uitermate attent en vriendelijk. Prijs kwaliteit is ondanks dat het over het algemeen op Ameland duurder is dan aan de wal is uitstekend. Als we weer op Ameland zijn komen we beslist weer langs! Ga zo door :-)

41. Swier Copinga

Met ons gezin geweldig gegeten! Perfect.

42. Lekker gegeten. Wel voor herhaling vatbaar.

43. Simpele gerechten (varkenshaas, biefstuk, schnitzel, zalm en ijscoupes), maar lekker klaargemaakt en moi opgediend. Erg sfeervol, vriendelijke bediening. Top!

44. Z. Schaeffer

Kan niets anders zeggen dan dat het perfect was! Eten was echt heel erg goed tegen een betaalbare prijs. Bediening was ook top, zelfs ons potje babyvoeding werd in stijl geserveerd.

Geen verbeterpunten, ga zo door wij komen zeker weer als we in de buurt zijn.

45. H. Vissers

Top tent. Eten heerlijk. Erg druk, maar geen stress gezien bij bediening. Geoliede machine, zonder dat het haastig werd. Voor de eigenaar, personeel om trots op te zijn!

46. Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Je kunt echt zien dat ze passie voor het bedrijf hebben:) Het glutenvrije eten was ook prima. Top zaak!

47. Joop brilstra

Prijs kwaliteit helemaal goed. Beveel het iedereen aan. Top!👍

48. Ruud Bosselaar

49. Thea van de Wetering

Afgelopen weekend met 19 personen van de biljartclub uit loosdrecht heerlijk gegeten en wat een superbazin, en wat een super goed personeel, ontzettend veel gelachen, niets is ze teveel! Echt een aanrader! Liefs van de biljartclub " De lachende keu"

50. Wij hebben erg lekker gegeten in een ongedwongen sfeertje.

51. Guido en Francis van Ewijk

In mei heerlijk weekend naar Ameland geweest. Gegeten bij de Herberg. Super gezellig heerlijk eten en zeer vriendelijk bediening. Een bedrif dat voelbaar met heel veel passie wordt gerund. Binnen kort weer nar Ameland met een groep en zeker weer eten bij De Herberg.

52. Een paar weken geleden hier vertoefd met in totaal 6 volwassenen en 4 kleine kinderen. De ontvangst is uiterst vriendelijk, de aankleding ademt een aangename warmte uit en qua comfort is het ook prima in orde.

Dan het eten zelf, daar is oprecht aandacht aan besteed. Mooi opgemaakte gerechten krijg je geserveerd. Zelfs een simpel voorafje als een stokbroodje kruidenboter ziet er feestelijk uit. Al het eten heeft ons ook uitstekend gesmaakt. Vrijwel iedereen had een ander gerecht en iedereen was meer dan tevreden. Echt een hele nette prijs-kwaliteitsverhouding wat dat betreft.
    En ook niet onbelangrijk, het personeel beschikt over een scherp oog en zijn zodoende dan ook lekker vlot met bijtappen ;)

Was er dan geen enkel nadeel? Mwah, het enige wat je kon merken was dat er een andere grotere groep op onze plaats moest komen. De bediening maakte na het dessert wel zo subtiel mogelijk duidelijk dat er voor ons niks meer in zat dan de rekening te betalen. Vanuit hun oogpunt ook wel begrijpelijk aangezien het hoofdseizoen is en de tent barstensvol zat, maar voor ons als klant voelt dat toch nooit zo fijn. Ik had nog wel een Irish coffee gelust zeg maar... Daarvoor moesten we dus een andere tent opzoeken.

Al met al zeker een dikke aanrader. In december gaan we weer een weekje naar Ameland en dan staat een bezoek aan de Herberg zeker weer op de planning. Hopelijk is het dan wel rustig genoeg om wat uitgebreider na te tafelen ;)

Extra tip: De Spareribs zijn hier vooral extreem goed!

53. E Maquine

Wij hebben heerlijk gegeten! Vonden het restaurant er sfeervol en fris uitzien! Bediening zeer vriendelijk! Een aanrader! Prijs/kwaliteit prima in orde, wij zouden er zeker eens teruggaan!

54. Harrie Verberkt

Geweldig goed gegeten

55. ML

Het is een restaurant waar over alles is nagedacht en tot in de puntjes verzorgd is.
    Als je een allergie of speciaal dieet hebt, is het geen probleem en word je geadviseerd.
    Lekker eten en super service.

56. C van Riesen

Mag je niet overslaan als je op Ameland bent! Centraal gelegen in Nes. We hebben hier 3 keer gegeten afgelopen week. Iedere keer heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook flexibel met dieetwensen. Een absolute aanrader.

57. Tijdens de vakantie drie keer in de herberg gegeten. Andere plaatsen ook goed, maar hier toch echt de beste keuken en service, mede door de mogelijkheid aan te passen aan de melk allergie van mijn zoon. kwaliteit van het eten is echt prima, en wil je liever iets erbij of eraf, kan dat allemaal. Horeca zoals het moet zijn, met vakmanschap en gastvrijheid.

58. scheltinga faw

Was als vanouds weer een goed weerzien, met warm onthaal.

59. Marcel en Danitsja

Mocht je Ameland bezoeken is dit een restaurant waar je gegeten moet hebben! Gisteravond er gegeten en was uitstekend! Gezellige sfeer en erg vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker!! Zelfs het nagerecht werd aandacht aan besteed met heerlijke slagroom 😉👍🏻
    Groetjes Marcel en Danitsja.

60. Rolf en Judith

We hebben echt heerlijk gegeten, en supergezellige en goede bediening. Judith heeft een zware gluten allergie en heel vaak last na het uit eten omdat het dan niet goed is. Bij de Herberg totaal niet, echt een top tent.

61. Wereld zaak. Personeel prima en kwaliteit perfect voor elkaar. Leuke kaart met voor ieder wat wils. Komen er regelmatig en nog nooit teleurgesteld. Aanrader!

62. L. Geugies

Heerlijk gegeten bij De Herberg, erg gastvrije bediening en goede service.

63. Henk en Imke uit Gouda

Tijdens onze vakantie in september drie keer in de Herberg gegeten. Zoals altijd was de ontvangst door Alet en haar medewerkers zeer hartelijk. Het eten zag er verzorgd uit en de smaak was weer goed. Kortom een aanrader. Volgend jaar gaan we hier zeker weer eten.

64. J. Villiger

We hebben gisteren bij de herberg heerlijk gegeten! Wat ons opviel was de uitstekende service. Ik kwam op krukken aan en bij het zitten gaf men mij een extra stoel met kussen om mijn been op te laten rusten, echt toppie!! Tevens kreeg onze kleine meid een kleurplaat met genoeg keuze uit kleurpotloden. Het personeel was erg vriendelijk en het eten was heerlijk! We komen graag nog een keer terug.

65. Buitengewoon goed voor een nette prijs. Ruim voldoende porties.

66. Heerlijk gegeten, leuke sfeer, fantastische bediening! Aanrader!

67. Als vervent spare ribs eters durven wij te zeggen, de beste van noord Nederland, misschien wel heel Nederland... Daarnaast leuke en zeer snelle service!!

68. Het enige restaurant tijdens de Ameland vakantie dat zijn kwaliteitsniveau had vast gehouden t.o.v. de voorgaande jaren. Bijzonder vriendelijke bediening met heel veel persoonlijke aandacht. Met name het geitenkaasje vooraf en de gebakken levertjes waren weer top!!! En voor de hond water en wat lekkers. Absoluut een must om hier te eten en we gaan de volgende keer zeker weer.

69. Meest fantastische spareribs ooit gegeten! Je krijgt genoeg, maar toch jammer als het op is. Voor- en nagerechten ook prima en de bediening is erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

70. Vermeer

Heerlijk gegeten, en een zeer gezellige bediening! Voor herhaling vatbaar!

71. Jiska

Even snel een tosti wezen eten, werden snel geholpen en het smaakte erg goed. 'S avonds wilden we hier weer eten maar toen was er helaas geen plek meer.

72. familie Boswinkel

We hebben heerlijk gegeten bij De Herberg. De mensen van de bediening waren erg vriendelijk.

73. A.J. Zijlstra

Gisteravond heerlijk gegeten bij de Herberg. Zo lekker dat we vanavond weer gaan! Een echte aanrader!

74. Hier genoten van een halve meter varkens saté: super mals vlees! Mijn vriend heeft genoten van een heerlijke portie kalfslever. Als vanouds!
    Gezellige ambiance. Bediening heel alert en met voldoende mensen; ondanks een vol restaurant niet lang wachten op je eten. Kortom: aanrader!

76. We hebben vorige week zaterdag 7 maart uitstekend gegeten in een sfeervolle ambiance. Vriendelijk personeel, uitstekende keuken. Zeker voor herhaling.

77. murielle

We hebben heerlijk gegeten afgelopen weekend in de Herberg. Was makkelijk om via eet.nu te reserveren. De Amelander meerval smaakte heerlijk, geen gedoe met graten etc. Op de menukaart was het mij niet opgevallen dat het een stoofpotje betrof, maar dat werd mij keurig uitgelegd toen ik het bestelde. De sfeer was gezellig en de bediening erg vriendelijk. Een aanrader!

78. Henk overmars

Was echt super lekker!! Je krijgt meer dan genoeg en bijna alles is mogelijk!! Erg leuke bediening!!

79. Het eten was super, ook de bediening was er erg vriendelijk. Volgende keer gaan we zeker weer even langs.

80. Ein sehr gemütliches Restaurant im Zentrum von Nes, wir haben dort leider erst am Ende unseres Urlaubs gegessen. Ein leckeres Menü zu einem güstigen Preis.
    Nächstes Jahr kommen wir bestimmt wieder!
    Grüße aus Bad Bentheim Duitsland vlak bij de grens! Tot volgend jaar!

81. Vriendelijk ontvangst, snelle bediening, goed gegeten. Jammer dat er geen Amelands biertje geschonken wordt. Zeker voor herhaling vatbaar.

82. L.J.van Rooijen

Wij hebben bij dit restaurant twee keer heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk en erg vlot. We hadden bij een ander restaurant minder goede ervaringen en zijn toen weer naar de herberg gegaan. Prijs kwaliteit was prima.

83. Fam. ten Hove

Met 3 stellen gegeten bij de Herberg. Het eten was heerlijk en de bediening voortreffelijk! De verrassing voor de jarige was super geregeld!

84. hans en jolande

Gezellig, vriendelijk personeel, lekker gegeten!

85. Wij hebben goed gegeten. Porties waren groot genoeg, alleen die salade die ze bij een Plate serveren is aan vervanging toe. Het is een bolletje huzarensalade op wat blaadjes sla en daaronder iets wat op farmersalade lijkt maar volkomen smakeloos is. Verder zul je van ons geen slechte dingen horen. Complimenten aan de kok voor onze prachtig rode biefstuk die ook goed warm was.
    Frank en Anita uit Hoofddorp.

86. Prima eten, maar kom niet met jonge kinderen (gegeven cijfer voor eten/drinken is daarmee een middeling van ervaring voor volwassene en voor kind)... Het eten voor volwassenen is echt prima en niet te duur, maar het 'kindermenu' (trots aangekondigd in lokale reclame blaadjes) is een aanfluiting: kroket / frikandel met patat. Daarnaast is de zaak en de bediening niet ingericht op jonge kinderen: er was geen kinderstoel voor onze oudste van 3, en vervolgens werd hij meermaals verzocht op z'n stoel te blijven zitten...niet bepaald welkom gevoeld.
    Advies: ga vooral door met goed koken, maar maak geen reclame met 'kindvriendelijk' etc.

87. Een midweek op Ameland geweest en alle dagen behalve de maandag omdat ze toen gesloten waren bij de Herberg gegeten. Je wordt hier leuk ontvangen, altijd druk (dat zegt bij mij genoeg), heel veel eten en nog belangrijker het is zalig eten. Ze komen regelmatig aan je tafel om te vragen of alles naar wens is. De opmaak van het bord is om door een ringetje te halen. Locatie is heel netjes en verzorgd. En wat ik ook belangrijk vind, je wordt niet weggekeken. Een welverdiende 10 voor alles. Bedankt voor de fijne avonden en dat er nog velen mogen volgen.

88. Zeer genoegelijk gegeten en voortreffelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

89. Afgelopen vrijdag een familie etentje bij de herberg. Wij hebben wederom heerlijk gegeten. Van voor- tot nagerecht: alles was even lekker en dat voor een prima prijs. Wat ons betreft zeker een aanrader!

90. Na een weekend met mijn vriendin op Ameland te zijn geweest zijn we de eerste avond bij Eet & DrinkCafe De Herberg te recht gekomen. We hebben hier een super avond gehad, de bediening was super, net als het eten. Het mooie was nog de prijs/kwaliteits verhouding. Het was direct dan ook duidelijk waar we de tweede dag zouden eten..

91. Na wederom een fantastische middag bij restaurant de Herberg kan ik niets anders dan een lovende recensie schrijven! De Herberg staat garant voor fantastisch, betaalbaar eten met een super gastvrije benadering. Wij komen er geregeld en het is iedere keer een feest!
    Zelfs in de drukte wordt het eten op tijd geserveerd. Altijd even goed, altijd even snel. Personeel is netjes en beleefd. De prijs-kwaliteit verhouding is prima! Ik zou zelfs meer willen betalen voor de heerlijke gerechten, inclusief de plates!
    Jongens, ga zo door en tot de volgende keer!

92. J. Mennema

Op 5 augustus 2014 hebben we bij de Herberg gegeten. Dat was onverwacht geweldig !! Een plate bestelden we voor een wel zeer schappelijke prijs. Een zeer complete plate gegrilde kaas. Met o.a. twee kleine porties verschillende salade, verse groente, een stuk watermeloen en friet met mayonaise. Het smaakte heerlijk! Regelmatig werd gevraagd of de smaak goed was. Ook was er ruimte voor een klein praatje. Erg gezellig.
    En omdat we de laatste boot moesten halen werd daar ook nog rekening mee gehouden. Zeer aan te bevelen.

Groet, J en T.

93. Jacqueline

Wij hebben de BBQ laten bezorgen op de camping, wat heerlijk was dat! De BBQ stond er toen wij terugkwamen van het strand. Wij hadden geen koelkast op de camping, dus konden we afspreken dat het vlees later bezorgd werd. De service was echt top.

Het was zo veel! Echt van goede kwaliteit, de spare ribs waren absoluut favoriet, die smolten op je tong! Alles was zo compleet, we kregen er zelfs een bakje olie en een kwastje bijgeleverd, fantastisch als de details kloppen. Ze hadden heerlijke salades, de kruidenboter is echt verslavend lekker en we hebben geweldig genoten. Wat een service, wat een heerlijk eten. En voor de prijs hoefden we het zeker niet te laten.

Bedankt!

94. J. Bolijn

Weer heerlijk gegeten en gedronken, topkwaliteit voor een schappelijke prijs en de bediening weer geweldig, zowel de sate van de haas, de biefstuk en de garnalen waren super.

95. Al vele jaren komen wij op het mooie Ameland waarbij het pittoreske Nes onze tijdelijke verblijfplaats is. We denken de horeca ter plaatse te kennen. Opvallend aan de Herberg zijn een aantal kenmerken: het eten en drinken, de uitstekende service van het gehele team en zeker ook de ligging van deze zaak!

Komt u aan op Ameland in Nes dan is dit de 1e gelegenheid waar u een drankje en/of een hap(je) kunt gebruiken. Verlaat u het prachtige eiland via Nes dan is het de laatste gelegenheid alwaar u nog even iets kunt nuttigen. Kortom: een echte aanrader voor jong en oud en ook groepen, geen enkel probleem! Tot binnenkort.

Rene & Wilma
    Leeuwarden.

96. Wilma Jadzi

's Morgens koffie gedronken en heel gezellig ontvangen. Besloten 's Avonds terug te gaan en en hapje te eten. Het was heerlijk vers bereid en de bediening was TOP! Bedankt

97. Tineke en Dennis

Vanmiddag heerlijk op het terras genoten van de heerlijkheden van de menukaart! Erg lekker en fatsoenlijke porties, echt waar voor je geld! En super service dat ze ongevraagd met een bakje water en een koekje kwamen aanzetten voor onze hond, echt TOP!!

98. 29 mei gegeten in de Herberg, goed eten voor een mooie prijs. Fantastische bediening. Als het overal in Nederland zo toeging zou de horeca ook beter draaien. Lof voor deze mensen.

99. caroline

Gekozen voor het luxe Amelander menu. In een woord: geweldig! De meerval smaakte verrassend en zeer goed, perfecte bereiding en kruiderij van het lamsvlees en de de kaasplank is zeer aan te raden! Ik heb de hele avond nog nagenoten. Goede bediening, enthousiast en kundig.

100. Na een heerlijke dag fietsen zijn wij neergestreken op het terras van de Herberg. Na een drankje hadden we maar besloten om hier ook een hapje te gaan eten. We hebben gekozen voor het Amelander 3-gangen menu. Vooraf een heerlijke salade van gerookte meerval en als hoofdgerecht Amelander Lamstrio. En als nagerecht nog een proeverij van Amelander kazen. Op en top!! Fantastisch wat een heerlijke ervaring! De bediening was heel vriendelijk en ervaren! Zeker een aanrader!!

Vorige pagina

Volgende pagina