Hier zie je hoe de meningen over de De Herberg verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Perfect voor een gezellige avond uit eten in een sfeervolle dorp!

2. E.J. Prins

Hebben op de eerste dag van dit jaar heerlijk bij jullie gegeten. Vooral de meerval was een eyeopener. Komen zeker weer terug. Groet uit Groningen.

3. De Herberg is een gezellig restaurant. Ze hebben veel keuze, ook tussen ‘normale’ hoofdgerechten en plates. De porties zijn groot genoeg (wij kregen het niet op). De bediening is vriendelijk en je hoeft niet lang op je eten te wachten. Wij zijn erg tevreden!

4. Karin Fust

Super Essen, nettes Personal

5. Rene koebrugge

Heerlijk en gezellig!

6. Wij hebben eerste kerstdag geweldig genoten bij restaurant de Herberg in Nes. Wat was het eten heerlijk en de bediening was erg vriendelijk. Een hele gezellige sfeer.
    We komen heel graag nog eens terug als we weer een keer op Ameland komen.

7. Ondanks de kerst drukte was het eten er redelijk snel, super vriendelijk personeel en het meest belangrijkste, het eten was echt super goed! Mosterdsoep, een aanrader. Tournedos, super. Spareribs, heerlijk mals en als nagerecht natuurlijk koffie met een Nobeltje.

8. Vlotte bediening en een behoorlijk uitgebreid keuze in het menu. Mosselen waren goed bereid en er waren genoeg groenten en ‘accesoires’ voor een compleet maal.

9. Christa Raus

Hallo liebes Team,
    Uns hat es bei Ihnen gut gefallen.
    Wir würden aif jeden Fall wieder einen Tisch bei Ihnen reservieren lassen.

Alles Gute

Christa und Kurt Raus

10. Claudia Schipaanboord

Heerlijk gegeten, goede bediening en prijs kwaliteit ook goed!

11. Echt heerlijk gegeten. We waren met 6 volwassenen en een baby. Werden op onze wenken bedient. Top bediening! Altijd vrolijk en gemotiveerd. Ook al is t gezellig (smoor) druk. Petje af!

12. Heel gezellig restaurant, ruime keuze aan gerechten, met een vlotte en vriendelijke bediening. Eten was zeker niet slecht, maar ik had er meer van verwacht.

13. Lekker gegeten.
    Ik moet wel zeggen dat de prijzen hoog liggen in verhouding met de hoeveelheid eten.
    Een hele vriendelijke bediening! En erg snel.
    Om 18:05 besteld, om 18:15 hadden we ons eten al.
    Voor herhaling vatbaar.

14. Ben Schuurman

Zeker een aanrader! Vrienden hebben niet gelogen. De sfeer is gemoedelijk en de service stemt tot tevredenheid. Daarnaast "loopt" het Eten/Drinken in de pas met Prijs/Kwaliteit.
    Al met al is De Herberg perfect in balans.

15. Marian en Bert

Als we op Ameland zijn, eten we steevast een of meerdere keren bij De Herberg. Prima plek, goede bediening en het eten is overheerlijk.
    Graag tot de volgende keer!

16. Heerlijk gegeten!
    De black tigers zijn echt een aanrader 👌🏼
    Goeie bediening!

17. Geweldig lekker eten, wel prijzig. Uitstekende bediening, met een grote glimlach.

18. Laura Jans

Heerlijk gegeten! Goede sfeer, zeer betaalbaar eten, lekkere zitplekken, kindvriendelijk en goede service! We eten hier vaker en zullen dat blijven doen.

19. Ellen van der Meulen

Als we op Ameland zijn eten we altijd kalfslever bij de Herberg. Heerlijk

20. Gezellig eetcafé waar je welkom voelt en bent.

21. De eerste ober die ons hielp was helemaal ok. Vriendelijk, aardig en servicegericht. Maar bij de maaltijd kregen we ook een andere ober. Daar ging iets mis. Bij het serveren van het eten werd geen mayonaise mee geleverd. Kan gebeuren natuurlijk en alsnog om gevraagd. Na even wachten kwam er maar niks. Meneer was druk druk druk, behalve met ons. Na streng kijken naar verschillende obers... niks. 10 min later en koude aardappels... Niks. Dus maar eens gaan vragen... Daar kwam meneer aan!! Pats... Hij kwakt de mayo zo op de patat met een kop van: "moet je wat?" En... "of alles naar wens was?"

Kortom, jammer van de afsluiter van een weekend Ameland. Nooit meer "de Herberg".

5,3
  22. We hebben gisteren en eergisteren heerlijk gegeten bij De Herberg. Het was een heerlijke, ruime portie voor een betaalbare prijs. Daarnaast is het een gezellig restaurant waar de bediening op een zeer vriendelijke manier met de klanten omgaat. Ook wanneer het druk is.

23. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren zu viert in dem Restaurant und hatten unseren großen Hund dabei. Das Essen war super lecker und der Service toll. Und unser Hund bekam Leckerchen. Ein toller Besuch und wir kommen gerne wieder!!!!

24. Ingrid Stellingwerf

Wij hebben zaterdag met acht personen bij De Herberg gegeten en het was fantastisch. De sfeer was leuk en het eten prima. De black angus biefstuk was heerlijk mals. Dit restaurant is echt een bezoekje waard.

25. Kan niet anders beoordelen dan geweldig… het eten heerlijk… reserveren is een must… het restaurant zat bomvol… ondanks dat… hoefde niemand te lang te wachten op het eten… het personeel liep constant in het rond om te kijken of iemand wat nodig was. Dat viel ons echt op. We komen hier zeker terug.

26. Heerlijk gegeten super bediening en ook nog glutenvrij dieet. Echte aanrader. Super gezellig.

27. Zeer gezellig restaurant met heel vriendelijk personeel. Alleen waren ze ons vergeten de ijskaart te geven, maar een ander personeelslid herstelde dit. Het was ook heel erg druk. Maar erg gezellig. Als we weer naar Ameland komen gaan we hier zeker weer heen.

28. Ramòn Schepers

29. Heerlijk gegeten, de herbergsaus viel ook erg in de smaak!
    Goede bediening, gezellige sfeer!

30. Leuke ervaring met dit restaurant gehad. Goede service!!

31. Jan Iepema

Gezellig druk, goed eten voor een goede prijs.

32. JK

Na de enigzins tegenvallende lunch twee dagen er voor (standaard product-hoofdprijs) besloten een diner te proberen.
    Spare ribs diner met stokbrood vooraf, geen desert.
    De bediening is zoals eerder prima op orde. De gerechten worden in normaal tot prettig vlot tempo geserveerd. Stokbrood vooraf; standaard brood wat jammer genoeg weinig smaak heeft, de boter en tapenade maken er nog net een 6,5 van. Het hoofdmenu komt netjes op tijd, overigens een erg volle zaak. Diner spareribs prima op orde alleen weer bepaald niet bijzondere groente. Een beetje groentenmix op het bord met goede gebakken aardappelen met jammer genoeg salade er bij i.p.v. warme groente. Goede portie spareribs van goede smaak. Jammer van de groente, daarom een 8,5.

33. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Gerne wieder! Super Essen, sehr schönes Ambiente.

34. Onze vakantie op Ameland hadden wij niet beter kunnen afsluiten! Heerlijk gegeten in een prettige sfeer.

35. Voornhout

Het 3 gangenmenu was prima maar bij de gegrilde schotel was de ossenhaas super rauw en bij de visschotel de zalm. De kok vond het echter prima maar was echt nog rauw. Het was waarschijnlijk te druk. De klacht werd erg slecht afgehandeld, jammer

36. We hebben heerlijk gegeten. Een hele vlotte en gezellige bediening.

37. Brammetje

Heerlijke zalm echt waar een aanrader.

38. Toni Henrich

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir wurden freundlich begrüßt und es wurde auch schnell nach unseren Wünschen gefragt.
    Wir bestellten unser Essen und dieses war sehr schnell auf dem Teller und Tisch.
    Die Gerichte waren enttäuschend wenn auch von den verwendeten Produkten okay.
    Es fehlte das fachliche professionelle Können um aus den Produkten eine schmackhafte Mahlzeit zuzubereiten.

39. Een fijn restaurant, met een gezellige & aangename sfeer die al te voelen is bij het moment toen ik binnen kwam lopen. Er werkte die avond (19-7-‘18) erg vriendelijk personeel. De duur van het wachten op de gerechten, was kort. Ik heb heerlijk gegeten! Bedankt!

40. Leuke bediening, gezellige sfeer en heerlijk eten! Goede prijs /kwaliteits verhouding!

41. Als je binnenkomt heb je meteen het gevoel van gezelligheid. De ontvangst is vriendelijk en het is er gezellig druk. Een enorme keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten. De gerechten zien er verzorgd uit en smaken heerlijk. Een echte aanrader is de biefstuk van het black angus rund bereid op de lavagrill. Dit familiebedrijf heeft aandacht en passie voor hun vak. Complimenten!!

42. Thea de Jong

Gezellig bij de Herberg, leuke gezellige sfeervolle lokatie! Echt TOP!
    Wij hebben gekozen voor de gebakken mosselen en ik kan zeggen “te lekker”, een aanrader! En…
    Vriendelijke bediening!
    Een aanrader dus👍

43. S.O.Los

Fijne vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

44. Hentrich

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr freundlich und zuvorkommend im Service. Das Essen war sehr lecker und Preis/Leistung hat vollkommen gestimmt. Ein Highlight ist die Tischheizung mit Lavasteinen. Wenn wir wieder da sind, kommen wir gerne wieder.

45. Henk de Vries

Voor het eerst drie nachten naar Ameland. We hadden een hotel met alleen ontbijt dus dan kijk je thuis naar leuke, betaalbare en gezellige eetgelegenheden. We hadden er een paar gevonden in Nes waar onder het eetcafé De Herberg.
    De eerst avond hadden we gekozen voor eetcafé De Herberg waar we achteraf zeker geen spijt van hebben gehad. Het welkom was hartelijk en de bediening allervriendelijkst. De ober die ons geholpen heeft straalde uit dat hij veel plezier had in zijn werk.
    Het eten was van prima kwaliteit en goed klaargemaakt. Het geheel heeft een goede prijs kwaliteit verhouding en is zeker een aanrader. Op aan rade van de ober heb ik na het eten een Amelander koffie gedronken. (zeker de moeite waard) Nadat we hadden afgerekend en knikte naar de ober zei hij bedankt en tot morgen! Zeker een goede manier van afscheid nemen.
    Omdat de eerst avond ons zeer goed bevallen was en de ober afscheid had genomen met tot morgen konden we het niet laten om de twee avond en natuurlijk omdat ook deze avond prima verzorgd was ook de derde avond weer gebruik te maken van het goed verzorgde diner van eetcafé De Herberg.
    Groet
    Henk en Jacqueline

46. Francis Naaijer

Zoals altijd was het weer helemaal top👍

47. Na er een aantal keren te hebben geluncht, nu voor het eerst gedineerd bij De Herberg. Was prima. Genoeg keus in vlees en vis en ruime porties. Ondanks dat de tent vol zat, werden we vlot geholpen en werden de gerechten snel op tafel gezet. Een ober is echt goud waard voor het restaurant: attent, gastvrij en klantgericht. Enige 'minpunt' is de prijs/kwaliteit verhouding. De Herberg is een goed eetcafé maar de prijzen zijn voor het soort eten wel wat hoog.

48. David Gerrits

Heerlijk Bourgondisch gegeten. Er was ruim voldoende vlees. We konden het niet op met 12 volwassenen. Salades en patat werden aangevuld op verzoek. Ook kregen we na vraag kosteloos 2 kannen water en 12 glazen. Kortom prima service. Gezellige sfeervolle tent. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader. David Gerrits

49. Wij hadden vooraf al contact m.b.t. de reservering en we hadden ook niet te veel tijd voor het eten zelf omdat we op tijd de boot moesten halen. Daar werd goed over gecommuniceerd. Ook was het mogelijk om een vegetarisch gerecht om te zetten naar een veganistisch gerecht. De bediening was zeer vriendelijk en het eten heerlijk. Kortom, heerlijk gegeten en een zeer klantvriendelijk restaurant.

50. Heerlijk gegeten op vrijdag 18 mei met 4 volwassenen! Restaurant is een aanrader.

51. Top gegeten, echt alles was heerlijk. Leuk dat we asperges als voorafje konden eten.

52. Lekker eten in een gezellig restaurant

53. Karin Daemen

Gezellig vertoeven, prettig attent personeel, heerlijk gegeten, uitgebreide kaart, zeker aanrader.

54. Simone Abel

Heerlijk eten, grote porties, goede smaak en gezellige sfeer.

55. Chris West

Uitstekend, heerlijk en betaalbaar eten. Goede, vriendelijke bediening en zeer kindvriendelijk. De electronische reservering werd binnen een kwartier met een bericht bevestigd. Prima, een aanrader.

56. Ingrid jonker

Heerlijk gegeten! Leuke sfeer!

57. Herman en Jose

We waren 18 jaar getrouwd en wilden daarom gezellig uit eten. Door de sfeer op de website besloten we bij 'De Herberg' te reserveren. Hier hebben we absoluut geen spijt van gehad. De sfeer was prima, het eten uitstekend en de service goed. We moesten wel wat langer wachten op ons hoofdgerecht, maar dat was niet zo gek gezien de drukte in het restaurant. Kortom een prima keuze voor een gezellige avond met lekker eten voor niet teveel geld. Een aanrader dus!

58. We hebben met zijn vieren heerlijk gegeten.
    DE bediening was heel goed, prijs en kwaliteitsverhouding waren ook goed.

59. Snuverink

Super gezellig, gemoedelijk en sfeervol.
    Reserveren is echt nodig. Meestal wel gezellig vol.

60. Heel vriendelijk een gezellig personeel. Prijs-kwaliteit verhouding is super, het eten was heerlijk maar wel betaalbaar.

61. Ina van Bruggen

Het eten was weer superlekker dus hebben we maar direct gereserveerd voor de volgende dag…
    Nogmaals, voor ons is er maar één op Ameland. Eten heerlijk, sfeer en service uitstekend. Tot de volgende keer 😁

62. Hans van Werven

Tijdens verblijf op de Ameland State twee keer gebruik gemaakt van Ameland bezorgt.nl.
    Buitengewoon tevreden over het eten van de Herberg:Op tijd bezorgd,zeer smakelijk,grote porties,alles professioneel verpakt en lekker warm,kortom TOP ZAAK !Doen we zeker weer.

63. Monique Meerman

Erg gezellig. Fijne sfeer en prima eten. Wij hebben een fijne avond gehad.

64. Caroline

Afgelopen weekend gegeten, waarvan zaterdag enorm druk was. Ondanks de drukte een vlotte en plezierige bediening. Er werd hardgewerkt, waarbij de wachttijden op een drankje en eten minimaal waren terwijl het restauant vol zat. Het eten was goed. Prijs kwaliteit prima. Goed hoeft niet duur te zijn!!
    Vanwege de goede ervaring zijn we zondag terug gegaan. Het was toen een stuk rustiger en wederom plezierige bediening en lekker eten.
    Als wij weer op Ameland komen, gaan we zeker terug!!

65. Afgelopen weekend 2 dagen achter elkaar gegeten in de Herberg. Alles super goed geregeld! Heerlijke gerechten voor een mooie prijs! Zeer gastvrije en correcte bediening, mooi terras en praktische ligging bij centrum Nes en slechts 5 minuten van de boot (met de auto) wij komen zeker nog terug!

66. chris

67. Anoniem

Te gek… Fantastisch… Goed eten…

68. Fam Oud

Wij hebben de 2de paasdag heerlijk gegeten bij jullie. Voor, hoofd en nagerecht alles was TOP.
    Tevens de opmaak van de borden echt een plaatje. Je wordt netjes en zeer correct geholpen zowel door de eigenaars maar ook zeker het personeel.
    Zeker een aanrader.

69. Bernd Brönstrup

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Trotz sehr viel Kundschaft war alles gut organisiert, die Bedienung sehr freundlich, die Speisen lecker und die Wartezeiten nicht zu lang.

70. Hartman

Prima restaurant waar je je thuis voelt. Gezellig en lekker zitten eten met de familie!

71. In 1 zin samenvattend prima eetgelegenheid vakbekwaam personeel zeer vriendelijk uitmuntende gastheren en het eten en prijsverhouding uitstekend een absolute aanrader voor je verblijf op Ameland.

72. H Scholten

Gezellig druk eetcafe goed eten en drinken goede en vriendelijke bediening helemaal TOP.👍🏻

73. Heerlijk gegeten bij De Herberg!
    Goede en vrolijke service.
    Echt een aanrader.

74. Auke en Anke

We komen al jaren op Ameland, het liefste en het lekkerste eten we gewoon bij de Herberg. Altijd top!

75. Weer prima gegeten en alles heeft gesmaakt.

76. Erg gezellig en zeer lekker eten
    Bediening had plezier in zijn werk erg enthousiast

77. Gezellig en druk eetcafe, vriendelijke bediening en goed eten. Tijdens vakantieperiode bleek reserveren een must Door drukte liet het eten helaas wel (te) lang op zich wachten,

78. Paul Boelens

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Erg gezellig en supervriendelijke mensen!

79. Het eten in de Herberg is altijd lekker, vrolijke en goede service en een gezellige sfeer. Niet alle restaurants in Nes zijn een aanrader, maar de Herberg is altijd goed!

80. Heleen van Meurs

Waanzinnig lekker gegeten in een fijne ambiance met een aardige, vrolijke edoch zeer correcte bediening.
    Al met al een absolute aanrader voor een heerlijk maal en een verwen avond!

81. andre kuiper

Zoals altijd was het weer heerlijk eten in de herberg.

82. Harro Veerman

Het was gezellig en lekker.

83. Hans Dales

Heel hartelijk ontvangen. Gezien de tijd van het jaar (midden november 2017) was het niet erg druk, maar toch werden wij vlak bij anderen gezet, terwijl er ruimte genoeg was. Maar dat was ook het enige minpuntje.
    Het eten was meer dan prima. De bediening was attent, heel vriendelijk en reageerden geweldig goed op vragen en opmerkingen.
    Kortom een aanrader!

84. Ons jaarlijkse bezoek aan De Herberg was wederom een feestje. Het personeel blijft onverdroten enthousiast, attent (hoewel het vragen naar drankwensen iets te frequent voorkwam) en netjes. Mijn bier werd niet vanaf de makkelijke kopse kant van de tafel geserveerd, maar keurig vanaf rechts. De smakelijke plates zijn nog steeds een lust voor oog en portemonnaie, en als er eens iets misgaat (een oneffenheidje in het toetje) wordt dat keurig opgelost. De Herberg snapt het helemaal.

85. Eddy koster

Als je naar Ameland gaat kunnen wij voor een heerlijke maaltijd zeker de Herberg in Nes aanbevelen, het was gezellig en zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.

86. Heerlijk ongedwongen eten in een warme kroeg/restaurant. Kwaliteit prima en de bediening zeer vriendelijk en attent. Super!

87. Sylvia van dijk

Geweldige ervaring. Ondanks drukte liep al het personeel vrolijk rond. Heerlijk gegeten!

88. Tiemen Baar

Met 7 personen gegeten incl. Onze 3 Kleinkinderen. Keuze gerechten goed en kwaliteit ook goed. Goeie plek om met kinderen te eten. Prijs/kwaliteit goed.

89. Klaas Koning

Zoals gewoonlijk, lekker gegeten en een prettige bediening.

90. Lekker eten, betaalbaar, vlotte vriendelijke bediening, wat wil je nog meer.

91. Ina van Bruggen

Wederom heerlijk gegeten. Mijn favoriete restaurant op mijn favoriete eiland.

92. Wederom heerlijk gegeten!
    Een echte aanrader om gezellig een hapje te eten.
    Top restaurant met een gezellige sfeer!

93. Lachen. Voor 6 tientjes. 4 glazen wijn 2 koffie 1 voorgerecht en 2 meer dan voortreffelijke hoofdgerechten.
    Je zou bijna op Ameland gaan wonen.

94. Lucie Otter

De sfeer was erg gezellig. De bediening plezierig en het eten was prima.

95. Ans en Andre

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met attente bediening.

96. Zoals gewoonlijk was het weer uitstekend in de herberg. Het eten was perfect en de bediening uitermate vriendelijk en netjes. Niets op aan te merken. Ook de hond was welkom gezien het bakje met hondensnoepjes op tafel.
    Niet op aan te merken toppie.

97. Super gezellig eetgelegenheid, waar een gemoedelijke en fijne sfeer hangt en het eten van heel goede kwaliteit is.

98. Gewoon goed, en nette bediening, dat vind ik een goede score waard (maar zo hoort het natuurlijk overal te zijn), helaas maak ik weleens anders mee. Gewoon prima.

99. Fam. Rappers

Sehr guter service und leckeres Essen.
    3 Gänge Menu ist zu empfehlen.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Zeer goede service en lekker eten. Het 3gangen menu is aan te bevelen.

Vorige pagina

Volgende pagina