Hier zie je hoe de meningen over de De Herberg verdeeld zijn.

1. Een fijn restaurant, met een gezellige & aangename sfeer die al te voelen is bij het moment toen ik binnen kwam lopen. Er werkte die avond (19-7-‘18) erg vriendelijk personeel. De duur van het wachten op de gerechten, was kort. Ik heb heerlijk gegeten! Bedankt!

2. Leuke bediening, gezellige sfeer en heerlijk eten! Goede prijs /kwaliteits verhouding!

3. Als je binnenkomt heb je meteen het gevoel van gezelligheid. De ontvangst is vriendelijk en het is er gezellig druk. Een enorme keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten. De gerechten zien er verzorgd uit en smaken heerlijk. Een echte aanrader is de biefstuk van het black angus rund bereid op de lavagrill. Dit familiebedrijf heeft aandacht en passie voor hun vak. Complimenten!!

4. Thea de Jong

Gezellig bij de Herberg, leuke gezellige sfeervolle lokatie! Echt TOP!
    Wij hebben gekozen voor de gebakken mosselen en ik kan zeggen “te lekker”, een aanrader! En…
    Vriendelijke bediening!
    Een aanrader dus👍

5. S.O.Los

Fijne vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

6. Hentrich

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr freundlich und zuvorkommend im Service. Das Essen war sehr lecker und Preis/Leistung hat vollkommen gestimmt. Ein Highlight ist die Tischheizung mit Lavasteinen. Wenn wir wieder da sind, kommen wir gerne wieder.

7. Henk de Vries

Voor het eerst drie nachten naar Ameland. We hadden een hotel met alleen ontbijt dus dan kijk je thuis naar leuke, betaalbare en gezellige eetgelegenheden. We hadden er een paar gevonden in Nes waar onder het eetcafé De Herberg.
    De eerst avond hadden we gekozen voor eetcafé De Herberg waar we achteraf zeker geen spijt van hebben gehad. Het welkom was hartelijk en de bediening allervriendelijkst. De ober die ons geholpen heeft straalde uit dat hij veel plezier had in zijn werk.
    Het eten was van prima kwaliteit en goed klaargemaakt. Het geheel heeft een goede prijs kwaliteit verhouding en is zeker een aanrader. Op aan rade van de ober heb ik na het eten een Amelander koffie gedronken. (zeker de moeite waard) Nadat we hadden afgerekend en knikte naar de ober zei hij bedankt en tot morgen! Zeker een goede manier van afscheid nemen.
    Omdat de eerst avond ons zeer goed bevallen was en de ober afscheid had genomen met tot morgen konden we het niet laten om de twee avond en natuurlijk omdat ook deze avond prima verzorgd was ook de derde avond weer gebruik te maken van het goed verzorgde diner van eetcafé De Herberg.
    Groet
    Henk en Jacqueline

8. Francis Naaijer

Zoals altijd was het weer helemaal top👍

9. Na er een aantal keren te hebben geluncht, nu voor het eerst gedineerd bij De Herberg. Was prima. Genoeg keus in vlees en vis en ruime porties. Ondanks dat de tent vol zat, werden we vlot geholpen en werden de gerechten snel op tafel gezet. Een ober is echt goud waard voor het restaurant: attent, gastvrij en klantgericht. Enige 'minpunt' is de prijs/kwaliteit verhouding. De Herberg is een goed eetcafé maar de prijzen zijn voor het soort eten wel wat hoog.

10. David Gerrits

Heerlijk Bourgondisch gegeten. Er was ruim voldoende vlees. We konden het niet op met 12 volwassenen. Salades en patat werden aangevuld op verzoek. Ook kregen we na vraag kosteloos 2 kannen water en 12 glazen. Kortom prima service. Gezellige sfeervolle tent. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader. David Gerrits

11. Wij hadden vooraf al contact m.b.t. de reservering en we hadden ook niet te veel tijd voor het eten zelf omdat we op tijd de boot moesten halen. Daar werd goed over gecommuniceerd. Ook was het mogelijk om een vegetarisch gerecht om te zetten naar een veganistisch gerecht. De bediening was zeer vriendelijk en het eten heerlijk. Kortom, heerlijk gegeten en een zeer klantvriendelijk restaurant.

12. Heerlijk gegeten op vrijdag 18 mei met 4 volwassenen! Restaurant is een aanrader.

13. Top gegeten, echt alles was heerlijk. Leuk dat we asperges als voorafje konden eten.

14. Lekker eten in een gezellig restaurant

15. Karin Daemen

Gezellig vertoeven, prettig attent personeel, heerlijk gegeten, uitgebreide kaart, zeker aanrader.

16. Simone Abel

Heerlijk eten, grote porties, goede smaak en gezellige sfeer.

17. Chris West

Uitstekend, heerlijk en betaalbaar eten. Goede, vriendelijke bediening en zeer kindvriendelijk. De electronische reservering werd binnen een kwartier met een bericht bevestigd. Prima, een aanrader.

18. Ingrid jonker

Heerlijk gegeten! Leuke sfeer!

19. Herman en Jose

We waren 18 jaar getrouwd en wilden daarom gezellig uit eten. Door de sfeer op de website besloten we bij 'De Herberg' te reserveren. Hier hebben we absoluut geen spijt van gehad. De sfeer was prima, het eten uitstekend en de service goed. We moesten wel wat langer wachten op ons hoofdgerecht, maar dat was niet zo gek gezien de drukte in het restaurant. Kortom een prima keuze voor een gezellige avond met lekker eten voor niet teveel geld. Een aanrader dus!

20. We hebben met zijn vieren heerlijk gegeten.
    DE bediening was heel goed, prijs en kwaliteitsverhouding waren ook goed.

21. Lekker eten, vriendelijk personeel, leuke en gezellige sfeer. Werd zelfs verrast met een dessert omdat ik jarig was.

22. Snuverink

Super gezellig, gemoedelijk en sfeervol.
    Reserveren is echt nodig. Meestal wel gezellig vol.

23. Heel vriendelijk een gezellig personeel. Prijs-kwaliteit verhouding is super, het eten was heerlijk maar wel betaalbaar.

24. Het eten was weer superlekker dus hebben we maar direct gereserveerd voor de volgende dag…
    Nogmaals, voor ons is er maar één op Ameland. Eten heerlijk, sfeer en service uitstekend. Tot de volgende keer 😁

25. Hans van Werven

Tijdens verblijf op de Ameland State twee keer gebruik gemaakt van Ameland bezorgt.nl.
    Buitengewoon tevreden over het eten van de Herberg:Op tijd bezorgd,zeer smakelijk,grote porties,alles professioneel verpakt en lekker warm,kortom TOP ZAAK !Doen we zeker weer.

26. Monique Meerman

Erg gezellig. Fijne sfeer en prima eten. Wij hebben een fijne avond gehad.

27. Caroline

Afgelopen weekend gegeten, waarvan zaterdag enorm druk was. Ondanks de drukte een vlotte en plezierige bediening. Er werd hardgewerkt, waarbij de wachttijden op een drankje en eten minimaal waren terwijl het restauant vol zat. Het eten was goed. Prijs kwaliteit prima. Goed hoeft niet duur te zijn!!
    Vanwege de goede ervaring zijn we zondag terug gegaan. Het was toen een stuk rustiger en wederom plezierige bediening en lekker eten.
    Als wij weer op Ameland komen, gaan we zeker terug!!

28. Afgelopen weekend 2 dagen achter elkaar gegeten in de Herberg. Alles super goed geregeld! Heerlijke gerechten voor een mooie prijs! Zeer gastvrije en correcte bediening, mooi terras en praktische ligging bij centrum Nes en slechts 5 minuten van de boot (met de auto) wij komen zeker nog terug!

29. chris

30. Anoniem

Te gek… Fantastisch… Goed eten…

31. Fam Oud

Wij hebben de 2de paasdag heerlijk gegeten bij jullie. Voor, hoofd en nagerecht alles was TOP.
    Tevens de opmaak van de borden echt een plaatje. Je wordt netjes en zeer correct geholpen zowel door de eigenaars maar ook zeker het personeel.
    Zeker een aanrader.

32. Bernd Brönstrup

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Trotz sehr viel Kundschaft war alles gut organisiert, die Bedienung sehr freundlich, die Speisen lecker und die Wartezeiten nicht zu lang.

33. Hartman

Prima restaurant waar je je thuis voelt. Gezellig en lekker zitten eten met de familie!

34. In 1 zin samenvattend prima eetgelegenheid vakbekwaam personeel zeer vriendelijk uitmuntende gastheren en het eten en prijsverhouding uitstekend een absolute aanrader voor je verblijf op Ameland.

35. H Scholten

Gezellig druk eetcafe goed eten en drinken goede en vriendelijke bediening helemaal TOP.👍🏻

36. Heerlijk gegeten bij De Herberg!
    Goede en vrolijke service.
    Echt een aanrader.

37. Auke en Anke

We komen al jaren op Ameland, het liefste en het lekkerste eten we gewoon bij de Herberg. Altijd top!

38. Weer prima gegeten en alles heeft gesmaakt.

39. Erg gezellig en zeer lekker eten
    Bediening had plezier in zijn werk erg enthousiast

40. Gezellig en druk eetcafe, vriendelijke bediening en goed eten. Tijdens vakantieperiode bleek reserveren een must Door drukte liet het eten helaas wel (te) lang op zich wachten,

41. Paul Boelens

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Erg gezellig en supervriendelijke mensen!

42. Het eten in de Herberg is altijd lekker, vrolijke en goede service en een gezellige sfeer. Niet alle restaurants in Nes zijn een aanrader, maar de Herberg is altijd goed!

43. Heleen van Meurs

Waanzinnig lekker gegeten in een fijne ambiance met een aardige, vrolijke edoch zeer correcte bediening.
    Al met al een absolute aanrader voor een heerlijk maal en een verwen avond!

44. andre kuiper

Zoals altijd was het weer heerlijk eten in de herberg.

45. Harro Veerman

Het was gezellig en lekker.

46. Hans Dales

Heel hartelijk ontvangen. Gezien de tijd van het jaar (midden november 2017) was het niet erg druk, maar toch werden wij vlak bij anderen gezet, terwijl er ruimte genoeg was. Maar dat was ook het enige minpuntje.
    Het eten was meer dan prima. De bediening was attent, heel vriendelijk en reageerden geweldig goed op vragen en opmerkingen.
    Kortom een aanrader!

47. Ons jaarlijkse bezoek aan De Herberg was wederom een feestje. Het personeel blijft onverdroten enthousiast, attent (hoewel het vragen naar drankwensen iets te frequent voorkwam) en netjes. Mijn bier werd niet vanaf de makkelijke kopse kant van de tafel geserveerd, maar keurig vanaf rechts. De smakelijke plates zijn nog steeds een lust voor oog en portemonnaie, en als er eens iets misgaat (een oneffenheidje in het toetje) wordt dat keurig opgelost. De Herberg snapt het helemaal.

48. Eddy koster

Als je naar Ameland gaat kunnen wij voor een heerlijke maaltijd zeker de Herberg in Nes aanbevelen, het was gezellig en zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.

49. Heerlijk ongedwongen eten in een warme kroeg/restaurant. Kwaliteit prima en de bediening zeer vriendelijk en attent. Super!

50. Sylvia van dijk

Geweldige ervaring. Ondanks drukte liep al het personeel vrolijk rond. Heerlijk gegeten!

51. Tiemen Baar

Met 7 personen gegeten incl. Onze 3 Kleinkinderen. Keuze gerechten goed en kwaliteit ook goed. Goeie plek om met kinderen te eten. Prijs/kwaliteit goed.

52. Klaas Koning

Zoals gewoonlijk, lekker gegeten en een prettige bediening.

53. Lekker eten, betaalbaar, vlotte vriendelijke bediening, wat wil je nog meer.

54. Wederom heerlijk gegeten. Mijn favoriete restaurant op mijn favoriete eiland.

55. Wederom heerlijk gegeten!
    Een echte aanrader om gezellig een hapje te eten.
    Top restaurant met een gezellige sfeer!

56. Lachen. Voor 6 tientjes. 4 glazen wijn 2 koffie 1 voorgerecht en 2 meer dan voortreffelijke hoofdgerechten.
    Je zou bijna op Ameland gaan wonen.

57. Lucie Otter

De sfeer was erg gezellig. De bediening plezierig en het eten was prima.

58. Ans en Andre

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met attente bediening.

59. Zoals gewoonlijk was het weer uitstekend in de herberg. Het eten was perfect en de bediening uitermate vriendelijk en netjes. Niets op aan te merken. Ook de hond was welkom gezien het bakje met hondensnoepjes op tafel.
    Niet op aan te merken toppie.

60. Super gezellig eetgelegenheid, waar een gemoedelijke en fijne sfeer hangt en het eten van heel goede kwaliteit is.

61. Gewoon goed, en nette bediening, dat vind ik een goede score waard (maar zo hoort het natuurlijk overal te zijn), helaas maak ik weleens anders mee. Gewoon prima.

62. Fam. Rappers

Sehr guter service und leckeres Essen.
    3 Gänge Menu ist zu empfehlen.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Zeer goede service en lekker eten. Het 3gangen menu is aan te bevelen.

63. Saskia egbers

Je kunt er goed en gezellig zitten en eten. Het is er gezellig, je word snel geholpen, en het eten is niet duur en is toch goed.

64. Ellen & Marcel

Lekker eten, goede sfeer, vriendelijke bediening. Allette heeft het goed voor elkaar!

65. Prima eten goede service (alleen de reservering vergeten te bevestigen) zeker voor herhaling vatbaar.

66. Opnieuw heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goede kwaliteit voor een goede prijs :)

67. Net spareribs laten bezorgen! Man man man dat was echt lekker!! Komende week zeker nog een keer! Bezorger heeft niet gelogen over de kwaliteit

68. Heerlijk gegeten met mijn moeder samen. Ik werd alleen zenuwachtig van de bediening die snel soms zelfs hard lopen om iedereen op tijd te bedienen. Gaf mij een. Opgejaagd gevoel. Ook omdat het zo druk was dat een vrijgekomen tafel al snel weer bezet werd door mensen die buiten zaten. Te wachten. Ik zit liever wat relaxter.

69. R.elbertsen

Heerlijk zonnig terras...fijn gezeten..prima bediening en het eten was heeeerlijk !

70. Ivo van der Klei

Heerlijke en gezellige lunch gehad. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

71. Jan van der werf

Eten in "De Herberg" is eten in een fijne gemoedelijke sfeer/ambiance,erg vriendelijk personeel en een eigenaresse die (als de tijd en drukte het toelaten) alle tijd heeft voor een praatje en gewoon heel aardig is.Het eten is er heerlijk en de prijs in goede verhouding hiermee,kortom een aanrader !!

72. Héérlijk gegeten bij De Herberg. Ondanks dat het helemaal vol zat en wij met een grote groep waren was de sfeer en de bediening heel ontspannen en verliep alles heel vlotjes. knap hoor, een compliment waard!

73. S.S.Fraiquin

Reeds 3 jaar onze verjaardagen met kinderen en kleinkinderen 18 personen gevierd in de " Herberg " Nes Ameland. J.l 27 mei weer ons feestje dus tafel reserveren, de gastvrouw die ons feestje altijd tot een succes maakte, was in haar vriendelijkheid totaal veranderd. Kende ons niet meer en een tafel reserveren kon om 17.30 uur verder geen mogelijkheid men zat vol. Na ons vertrek was het restaurant op 2 tafels na leeg.
    Ondanks asperge tijd vroeg ik als men dat ook op het menu hadden, bitsig kreeg ik te horen, dat hebben we niet meer. Dat hebben we zoveel verkocht dus niet meer, dan maar andere menu's besteld. De bediening en de gezelligheid, zo we dat kenden was helemaal zoek, door deze dame. Bediening overig personeel attent en voorkomend. Het gebodene van de menu's prima. Het gedrag van de uitbaatster is voor ons gedaald naar nul.
    Voor onze volgende feestjes zullen we naar een andere locatie zoeken, en die zijn er op Ameland genoeg. Jammer na zoveel goede ervaringen in al die jaren te moeten afhaken.

1 positieve stem1 negatieve stem
  74. Bennink

Heerlijk gegegeten en een super personeel. Niets was teveel voor hen,ondanks de warmte en drukte.

75. Heerlijk eten, goede service. Zeker een aanrader

76. Gisteren een heerlijke avond gehad bij dit sfeervolle restaurant. De bediening was vriendelijk en enthousiast en was zeer behulpzaam om iets te bedenken voor een vegetariër met een glutenallergie. De kok maakte buiten de kaart om een heerlijk hoofdgerecht. Een restaurant om naar terug te gaan!

77. Vollleybaldames

Zoals ieder jaar was het weer prima voor elkaar.
    Prettige en vriendelijke service en heerlijk eten. Vooral de cheesecake met bosbessensaus

78. W Kappen

Leuke sfeer in het restaurant en mooi ingericht!
    Vlotte bediening en het eten smaakt overheerlijk!
    Als wij op Ameland zijn gaan wij standaard naar dit restaurant en niet overdreven duur

Toppie!!

79. Juliet

Vlotte, fijne bediening. Enorm veel keus op de kaart en de prijs/kwaliteit is eigenlijk te goedkoop, haha.
    Het eten wordt mooi geserveerd en zelfs bij het opwarmen van de Olvarit, krijg je het voor je kind mooi opgemaakt. 'Hier komen we voor terug', aldus onze moeder. De kinderen waren erg onder de indruk van de handlettermuur.

(We aten er als volwassenen en kinderen in leeftijd van 1-7jr)

80. Harry

Heerlijk gegeten (zalm plate) voor een nette prijs.
    Sfeer is prima, er werden zelfs waxine aangestoken.
    Personeel is zeer vriendelijk en attent.
    Voor het eten heerlijk buiten kunnen zitten op een prachtig vernieuwd terras.

81. Zwier IJdens

Heerlijk eten voor een goede prijs. Prima sfeer. En dat is al jaren zo. We komen er altijd graag weer terug.

82. Albert en Judith

Gezellig eetcafé
    Zeer vriendelijk personeel
    Eten lekker!

83. Leuke en schone zaak, goed eten en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

84. Tineke van der Poel

Na aankomst op Ameland gelijk op het gezellige terras van De Herberg in Nes van een consumptie genoten en vervolgens van een overheerlijk diner: gebakken Amelander meervalfilet met als afsluiting een kopje koffie met een 'Nobetlje'! Grandioos: de Herberg biedt lekker en goed eten in een zeer gezellige ambiance, beslist een aanrader!

85. Hr/Mwvr. van der Wal

Eten was goed; bediening goed ; attent personeel

86. Sehr sehr gut! Nur zu empfehlen!

(Vertaling door Eet.nu)

Heel heel goed! Alleen maar aan te bevelen!

87. Van de week op basis van de vele positieve beoordelingen hier gegeten
    Wat een teleurstelling!
    wij namen de plate met boerenschnitsel.
    Nog nooit zo'n slechte schnitzel gegeten, in plaats van een lekker stuk gebakken vlees ,met een krokante korst een soppig stuk ... ja wat was het eigenlijk? Totaal smakeloos,en ook de garnituur erg vet .
    Wat jammer ,de sfeer is absoluut aangenaam evenals de bediening, maar zonder lekker eten gaat dat allemaal teniet.
    Wellicht toevallig de verkeerde keuze gemaakt en is de rest wel smakelijk maar wij nemen die gok niet meer

88. Gisteren voor de zoveelste maal heerlijk gegeten bij De Herberg. Deze keer asperges van de tijdelijke kaart en daarna is er genoten van ossenhaas puntjes, zalm en lever. Het eten was erg lekker, de bediening zeer vriendelijk, de sfeer was gezellig. Het eten had verder een zeer redelijke prijs.

Vandaag hebben we zelfs nog spareribs van de herberg laten bezorgen. Ook deze waren zeer smakelijk en met de bijgerechten zeer betaalbaar. Wij hebben genoten. Echt een aanrader!

89. Slecht gegeten garnalen niet gaar lamskoteletten vet en taai aangegeven aan het personeel.
    Deden er niets mee we hebben gauw betaald en komen er nooit meer.

90. Frits en Tineke

Het is er zo goed en gezellig, dat wij er als wij op Ameland zijn en ze zijn open, iedere dag gaan eten.
    N.B. de boerenschnitzel is ten zeerste aan te bevelen!

91. Prima eten en bediening. We gaan gauw nog een keer.

92. Christien van den burg

Superaardige en vlotte bediening. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Gewoon prima eten zonder kapsones.

93. In De Herberg moet je een keer gegeten hebben om de sfeer en de gast vrijheid mee te maken. Echt een aanrader.
    Prijs en kwaliteit is perfect en voor de minder grote eter is er de plate service.

94. Ontzettend vriendelijke bediening, werkelijk waar een dikke 10! Eten was ook erg goed. Sfeer beetje trubbelig, maar goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

95. Heerlijk eten, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, attent en gastvrij.

96. Douwe Snoek

97. Uitstekend gegeten, de spareribs waren echt lekker. Daarnaast de mixed grill was van hoogstaande kwaliteit. Alles mooi gepresenteerd met uitermate vriendelijk personeel. Ongedwongen sfeer met huiselijke tint. Een minpuntje: de gebakken aardappelen komen uit de frituur.

98. Leckeres Essen und sehr guter Service.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Lekker eten en zeer goede bediening.

99. Eerste keer op Ameland en we hebben hier heerlijk gegeten!! Spare ribs en kippetjes😋 Mooi opgemaakte borden, erg lekker voor een goede prijs. Super vriendelijk en attente bediening👍
    Wel jammer dat er twee honden binnen kwamen die erg stonken. Hierdoor hebben we geen dessert genomen.

100. Lammy Möller

Fantastisch gegeten en erg gezellig en prima service.

Vorige pagina

Volgende pagina