De Hekseketel in Nes Ameland

1259203243 82
1273219151 88
1420386178 71
1434402086 70

1. Wij hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer.
    Voor herhaling vatbaar.

2. Heerlijk gegeten. Absoluut voor herhaling vatbaar.

3. Super genoten van al het lekkers. Ook gezellige mensen ontmoet. Dames en heren van de bediening jullie zijn een voorbeeld voor velen… de keuken heeft de aandacht voor kwaliteit bovenaan staan… top allemaal.

4. Erg lekker gegeten. Leuk en vriendelijk personeel. Absolute aanrader. We komen hier zeker terug.

5. Gezellig en lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel.

6. F.Plantinga

Lekker gegeten, vriendelijke bediening, ruime porties.

We hadden wel het idee dat we door moesten eten omdat de tafel nog een keer was "verkocht".

7. Het wordt steeds slechter. In 3 jaar tijd van een leuke vlotte zaak verworden naar een luxe vreetschuur enkel gedreven uit winstbejag. Voorgerechten ronduit slecht en vet, hoofdgerecht opzich goed maar deels ingedroogd door veel te vroege voorbereiding. Dessert maar voor de helft geleverd (kind gelukkig wel) en na opmerking hierover slechts "oh?" kunnen uitbrengen. Tevens jammer dat de bediening onvriendelijk wordt na opmerkingen over het geleverde.
    Typisch gevalletje van meer aanbod van toeristen als vraag naar kwaliteit, Ik kom er niet weer.

8. Van der Ploeg

Minimaal 1x per jaar eten we bij dit gezellige restaurant. Als het mogelijk is, eten we graag buiten. Maar daar was het nu te guur voor. Maar binnen is het ook goed toeven. Het was er gezellig druk. Het eten was heel lekker en de bediening meer dan vriendelijk. Top.

9. Marcel Visser

Het eten het afgelopen weekend was echt een dikke aanfluiting! De brochetta wat op het brood lag, was doordringt van de olie. De tafel en handen zaten onder de olie! Een een site plate was wel fijne geweest. Het hoofdgerecht was echt het dieptepunt! De kok had er waarschijnlijk niet veel zin in afgelopen vrijdag! De varkenshaas was zo doorbakken, het leek wel een schoenzool. En het aardappelgarnituur als bijgerecht was echt te triest voor woorden (zwart, droog en geen smaak). Verder was het service niveau een zeer laag niveau. Zo werd er tijdens het hoofdgerecht niet gevraagd of alles naar wens was. En bij het uithalen van het hoofdgerecht werd totaal niks gedaan met onze bevindingen / kritiek! Wederom een gemiste kans. De locatie is top, maar het eten en service scoort een dikke dikke onvoldoende. Ik kom 5 a 6 keer per jaar op Ameland, maar zal de komende bezoeken aan dit geweldige eiland de Heksenketel zeker links laten liggen!

10. Kom er elk jaar een paar keer, het eten is daar bijzonder goed. Prijs kwaliteit verhouding is dat je veel eten krijgt tegen een eerlijke prijs en het is nog bijzonder lekker ook. De bediening is top, vriendelijk en in voor een geintje. Ook op het bekende Roggefeest is het daar goed vertoeven. Ze hebben altijd geweldige bands, wel een aangepast kaart dit i.v.m de drukte (is begrijpelijk) maar altijd heel erg gezellig. Dus mocht je naar Ameland gaan, is de Hekseketel eigenlijk een must. Echt goed.

11. Renske Hoekstra

Toevallig liepen wij afgelopen maandag 16 januari door Nes op zoek naar een restaurant om te eten, wij zijn binnen gestapt bij De Heksenketel. Eerste indruk - goede ontvangst - de aankleding van het restaurant - leuk - deed eer aan de naam - Heksenketel - het eten - heeeeeerlijk, ik heb genoten, zelden zo lekker gegeten - de prijzen zijn wel iets hoger, echter de gerechten zijn het meer dan waard. Dus ben je in Nes, Ameland stap binnen bij De Heksenketel, een goede en zeer smakelijke maaltijd, goede bediening, leuke uitstraling, ik zou zeggen doen!

12. Marian vermrij

Weer super gegeten en gezellig

13. josien klein

Het was druk, waardoor personeel onvriendelijk naar elkaar was en ze dingen vergaten. Helaas geen lactosevrije pannenkoeken en salades waren niet vers. Helaas was radio kapot. Geen topper.

14. Superlekker gegeten!
    Vriendelijke vlotte bediening en het eten was ook super!
    Volgende keer als wij naar Ameland gaan komen we ook zeker weer een keertje langs!

15. De vorige inrichting was sfeervoller dan nu. Wij zaten buiten op het terras en dat was fantastisch. Terrasverwarming en vuur bakken zijn erg sfeervol. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Eten ontzettend lekker.

16. Slechte bediening in hoogseizoen. Veel moeite moeten doen om wat te drinken te krijgen bij het eten. Bestelling klopte niet en bij navraag kwam het weer niet goed. Verschillende gasten moesten erg lang wachten op het eten.

17. Rino en Yvonne uut kampen

Geweldig gegeten, we gaan er al jaren heen. Bedankt 🍻💋

18. Samen met mijn schoonouders echt heerlijk gegeten! Erg vlotte en vriendelijke bediening, ondanks dat het behoorlijk vol was. Wij hadden vier verschillende gerechten en alles zag er (en proefde) heerlijk uit. Als wij weer naar Ameland gaan komen we zeker terug!

19. jose wesseling

een erg arrogante ober in dienst! Deze man zorgt ervoor dat gasten niet meer terug komen... Wij in ieder geval nooit meer. Het eten was goed... Niets bijzonders... Maar die arrogantie maakt de sfeer niet aantrekkelijk. Het is daar echt niet gezellig en de koffie hebben we elders gedronken. Ook moet je heel lang wachten op je wijntje of wat dan ook.
    Nooit meer dus....ons hotel is beter.

20. Peter en Marianne

In de middag al genoten van de koffie en de appeltaart. Ook de menukaart ingezien en er 's avonds wezen dineren. Een aanrader!

21. Mieke Yedema

Hartstikke lekker gegeten, zaterdagavond 23 april, fijne ongedwongen sfeer!

22. Lekker eten en goede bediening.

23. Wij hebben hier onlangs gegeten, onder anderen de mixed grill. Bediening door de twee lijkt op het serveren in een sportkantine. Pats boem daar staat het, en weg.
    Niet terug geweest om te vragen of alles naar wens was. Hadden er genoeg tijd voor want er was nauwelijks volk in de zaak. Hadden zij dat wel gedaan had ik ze kunnen vertellen dat de steak voor 80% rauw was.
    De vliezen op het vlees waren nog zichtbaar! Bah. Deze avond was bedorven. Deze maaltijd hoefde niet te worden afgerekend omdat de man/vrouw in de keuken het er helemaal mee eens was. Het woord "kok" noem ik bewust niet, omdat een heel klein beetje kok zoiets niet laat opdienen!
    Was vorige jaren beter, nu niet langer voor herhaling vatbaar.

24. Slechte bediening. Amper woord van jongeman, geen prettige ervaring. Gaan we niet meer heen! Jammer...

25. Rina

26. Met mijn gezin gaan we regelmatig naar Ameland. We gaan altijd naar De Heksenketel voor een diner en/of lunch. Er is een ruime keus aan heerlijke gerechten. De bediening is altijd vriendelijk en attent. Een absolute aanrader om er te eten!! Ik geef daarom De Heksenketel op alle onderdelen een vette 10!!

27. Zoals elk jaar nu ook weer heerlijk gegeten bij de Hekseketel in Nes op Ameland.
    Vriendelijke bediening. Een aanrader.

28. Heerlijk eten, ook lekker vegetarisch in een gezellige sfeer. Het is heel betaalbaar en de bediening is goed!

29. Wij komen elk jaar bij de heksenketel. Het is echt heerlijk, echt een aanrader. En een vriendelijke bediening.

30. Op de kaart heerlijke mostersoep met spekjes en stukjes prei. Helaas zat er ook ui in welke niet op de kaart stond. Bediening gevraagd of er ui in zat. Moest ze ff aan haar vader vragen. Mijn soep terug gestuurd naar de keuken ivm dat ik geen ui mag. Komt de kok uit de keuken en gaat mijn keuze belachelijk maken bij zijn baas. Ben hier niet op in gegaan.

Aangegeven dat dit niet op de kaart stond, benoemd de vrouw van de baas dat in alle soepen ui zit. Hier moest ik het dan maar mee doen. Het hoofdgerecht. Heerlijke spareribs van de grill. Echt een aanrader.

Helaas kan de service (jongeman) 10x beter.
    Klantvriendelijkheid is ver te zoeken, uit zich o.a. in:

- blijft achter je staan als je hem wat vraagt. Moet als klant mezelf omdraaien om met hem in gesprek te kunnen.
    - menu werd opgenomen en weg was hij.
    - er werd niks gezegt en vanuit het niets komt er een bord op tafel, geen voorbeiding zoals: meneer uw sparribs.
    - vraagt in het voorbij lopen van de ene tafel naar de bar of ik nog een portie sparribs wil (bleek onbeperkt sparibs eten te zijn) en weg was hij.
    - na mijn maaltijd werd niet gevraagd of het eten had gesmaakt. Borden werden zonder wat te zeggen opgehaald (had met mijn bestek wel.aangegeven dat ik klaar was).
    - als laatste heb ik 20 minuten moeten wachten op een menukaart voor een dessert. Zelf maar gevraagd om de kaart. Komt de jongeman weer en legt zonder wat te zeggen de kaart op tafel. Doordat ik naar buiten keek had ik hierdoor een schrikreactie. En weg was hij weer.

Al en al had ik geen behoefte meer aan een dessert. Ik snap dat de bediening het drukker kreeg naar mate de tijd verstreek, meerdere tafels werden bezet. Bij de bediening 1 voor 1 leek het alsof ze de druk niet aankonden en reageerden kortaf op de gasten. Best wel jammer voor zo'n goeie zaak.

31. Edwin Srong

Ze hebben heerlijke aangebrande maar van binnen rauwe spareribs :( En het lijkt wel of ze standaard dezelfde vette aardappeltjes en de broccoli en een gestoomde wortel hebben in vele restaurants. Krijg haast de indruk dat ze deze week bij de groothandel in de aanbieding waren. Jaren geleden hier een aantal keren gegeten, en was toen perfect, zal wel met uitzendkrachten te maken hebben.

33. Heerlijk gegeten met 7 personen, de mosterdoep is heerlijk, en de hoofdgerechten ook. Het enige minpuntje is de slagroom uit een spuitbus. Het laatste wat je besteld blijft je het langst bij. Verder prima, een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

34. Gisteren heerlijk gegeten met z'n vieren.

Vriendelijke bediening. Volgens ons een meisje dat ingewerkt werd, maar dat de juiste horecamentaliteit al heeft.

Het dessert kwam snel omdat we de boot wilden halen!

35. Heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk en heeft er lol in. Voldoende keus op de menukaart. Vlees en vis en vegetarisch en voor de middag veel pannenkoeken. Vleesgerechten top, bijgerechten prima en toetjes heerlijk. Voor kinderen ook genoeg keus.
    Sfeer heel leuk met allemaal heksen aan het plafond en in de vensterbanken. Ondanks de drukte kwam het eten vlot op tafel.

36. Gegeten in dit rumoerige restaurant. Het eten ging er net mee door. Mosselen met kaassaus, dan bras je de schelpen toch niet onder! Je geeft de saus er apart bij of zorgt dat de mosselen reeds gepeld zijn.
    Het personeel deed wat het moest doen, maar ook niet meer en er werden fouten gemaakt.
    De ambiance, een ruimte vol gehangen met heksen, al dan niet op een bezemsteel, sprak mij niet aan.

37. h.hoogervorst

Drinken het liefst zelf halen. Eten was redelijk goed. Als je bij elkaar zit moet je ook maar met elkaar betalen vind de bediening.

38. Sonja Knoeff

39. We zijn al diverse keren naar de hekseketel geweest en we vinden het echt een aanrader. Het eten is echt heerlijk en de bediening goed.

40. Erg krappe plaatsen, 5 personen aan 4 persoons tafel zit niet echt lekker. Matige, steeds wisselende bediening. Tot 2 keer aan toe bestelling " vergeten"! Drinken erg duur ( staat niet op de kaart). Biefstuk goed, verdere bordvulling redelijk. Laat de aardappelsalade maar weg. Weinig extra's, klein bakje groente (bij navragen groene kool), klein bakje aardappelen en iets rouwkostachtigs. Erg dure rekening voor goed stukje vlees aan een krap tafeltje zonder iets bijzonders.

41. Komen nu al een aantal jaren in de winter bij dit restaurant. Dit jaar ook in mei met onze dochter. Heerlijk gegeten. Vleesgerechten top, bediening vriendelijk. Komen graag snel weer hier eten.

42. Lekker gegeten. De mixed grill spies is formidabel, zowel wat smaak als formaat betreft. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt.

43. Eten redelijk. Varkenshaas goed, spareribs en kipvleugels matig. De bediening vind zichzelf erg lollig maar echt gewoon bar slecht. Vergeet bij de helft van de tafels wel iets. Bij ons voorgerecht vergeten. De dessert kaart is niet eens gekomen. Drinken bij bijstellen is bijna onmogelijk. Wat mij betreft nooit weer.

44. Twee dagen op Ameland geweest en twee dagen hier gegeten. Het was weer lekker en de bediening is top. Ik raad het iedereen aan om hier te eten, hier krijg je nog waard voor je geld.

45. Rachellevisschedijk

Heerlijk genoten. Gezellig, knus restaurant met vrolijk, spontane bediening. Lekker eten voor een goede prijs.

46. Geen goede ervaring.
    De mosselen waar we voor kwamen waren op. Mijn buurvrouw kreeg te horen van de ober dat we voor mosselen maar naar de visboer moest gaan.
    De slibtong die ik daarna bestelde kwam in de vorm van een ander gerecht en toen ze dit in super snel tempo probeerden herstellen, werd de vis zo kort gebakken dat ie niet van de graad te krijgen was.
    Ik heb er wat van gezegd en daar trok de eigenaar zich wat van aan. Slibtong verdween van de rekening.
    Toch gaan we er nooit weer eten. Maar dan meer omdat de entrecote van mijn dochter nogal taai bleek en ik me verbaasd heb over de kunsten van de kok.
    Is het echt een goed idee om naast de vis een gepofte aardappel, gebakken aardappeltjes, aardappel kroketten én een kwak aardappelsalade te serveren? Beetje fantasieloos? Om over de kwaliteit van de geserveerde groenten nog maar te zwijgen.
    Jammer.

47. Gezellige winkel, lekker genieten, wel druk. Prima bediening en service.

48. JK 746 punten

Ik had zin in taart en mijn vriendin in appelgebak. Ze houd echter niet van noten in het appelgebak dus we gingen maar even vragen (voor we daar gingen zitten) of ze ook taart hadden en of er noten in het appelgebak zat. De serveerster vroeg dit de kok die het niet wist en zei dat ze op de doos moest kijken. Op de doos kijken? Maar wij willen gewoon vers appelgebak! Volle pond betalen en dan een fabrieksgebakje halen. No way.

Liefst liepen we meteen weg maar we bleven aardig. Dat viel niet te zeggen van de serveerster. Ik ben vriendelijke gebleven en heb "bedankt" gezegd dan kijken we even verder. Er was niet iets van "graag gedaan" "tot uw dienst" of een lach die er af kon. Ze deed niet bit maar we voelden ons niet welkom. We dachten vragen is vrijblijvend.

Proef op de som genomen en later twee obers van de Heksenketel gewoon wat gevraagd en die waren uiterst vriendelijk en behulpzaam.

49. Twee maal gegeten in de Hekseketel.
    Op het terras was het goed vertoeven en ook de service was uitstekend. Snelle en vriendelijke bediening.
    Beide keren de heksenhaas gehad. Vol van smaak, veel en qua kwaliteit zeker niet slecht... Ook het nagerecht was zeer goed.Uitstraling van het restaurant en terras is mijns inziens zeker aantrekkelijk en uitnodigend. Prima sfeer...
    Kortom, wat mij betreft zeker weten een aanrader.

50. Gezellig terras. Lang moeten wachten ondanks dat het niet echt druk was. Kwaliteit van het eten was zeer mager. Geen aanbeveling

51. We moesten heel erg lang op het eten wachten terwijl het niet druk was. Het eten was lekker. Het was erg veel, en daar betaal je ook iets meer voor. Het terras ziet er erg gezellig uit.

52. geo hultink

Biefstuk niet te eten zo taai.1,5 uur gewacht, terwijl gevraagd was of we wat eerder wilden komen. Geen aandacht voor de gast. Maar ja ze zitten toch wel vol wat maakt het uit!!

53. Met de club naar de heksenketel. Altijd goed maar deze keer slecht. Zeer lang op het drinken moeten wachten. De helft kreeg eerst iets te drinken. Toen wij gevraagd waar blijft de rest, werd er gezegd het is te druk, we komen er zo aan. Dus niet. Jah, na tig keer vragen. Toen het eten. Voorgerecht was prima. Hoofdgerecht was niet te pruimen. Snitsel heksenketel, aan de snitsel zat geen smaak. Vleesspies idem. Aardappeltjes ook niet terwijl het lekker uitzag. Geen nagerecht genomen omdat alles zolang duurde en het eten tegenviel. We komen hier al jaren met de club. Altijd goed maar dit keer was het niet goed. Misschien onderbezetting ofzo. Hoop volgend jaar beter.

2,1
  54. Eten was prima, heeft zeer goed gesmaakt. We moesten erg lang op drinken wachten waar iedereen last van had.
    Uiteijdelijk om de rekening gevraagd maar daar moesten we ook erg lang op wachten. Kortom goed eten, slechte bediening door onderbezetting, de serveesters waren prima, de ober is een norse vent. Jammer zoek iets anders. Succes met de toko

55. Wij komen regelmatig op Ameland en een bezoek aan de Hekseketel hoorde daar doorgaans bij. De laatste ervaring was echter niet zo positief. De overige gezinsleden hadden spareribs, waarmee niet al te veel mis kan gaan. Ik had de mixed grill besteld. Hoewel de biefstuk prima was bleek de kipfilet droog (het vlees was al aangesneden en daarbij gerafeld). De varkenshaas was volledig doorbakken en daardoor eveneens droog. Ik heb er voor gekozen om het niet terug te sturen, aangezien ik niet na de rest van het gezin wilde eten. Het droge vlees heb ik laten staan. Bij afruimen en de vraag of het gesmaakt had heb ik echter wel mijn klacht neergelegd. Tot mijn stomme verbazing was de enige reactie: "jammer" . Een excuus was toch wel het minste geweest. Omdat ik het restaurant de kans wilde geven te reageren heb ik mijn klacht per mail nogmaals neergelegd. Ook hierop vinden zij blijkbaar een reactie niet nodig. Daarom toch een negatieve recensie. De Hekseketel kan zich blijkbaar deze arrogantie nog permitteren. Wij komen er voorlopig niet meer.

56. J. Kramer

De pannenkoek met spek, kaas en uien was eigenlijk niet te eten. Berg uien rauw, spek amper gebakken, deeg in het midden was een soort pudding. Heb ik wel aangegeven, had ook geen zin in toestanden. Het zal wel een missertje geweest zijn, grootste deel is retour keuken gegaan. Maar er werd verder niets over gezegd. Kunnen jullie beter wel om denken, want volgens mij zijn jullie een goed restaurantje. Succes verder !!

57. Wat een geweldig goed restaurant! De bediening, de sfeer, het eten, alles klopt gewoon.
    Wat we kregen voorgezet was zo heerlijk dat ik rustig kan zeggen dat we zelden zo goed gegeten hebben. De gebakken aardappeltjes, de salade, de zelfgemaakte knoflooksaus, de groenten en niet te vergeten vis en vlees: het is allemaal even voortreffelijk!!
    Hekseketel, ga zo door, het is top wat jullie doen!!

58. vleesproever

Geweldig, en waar ze om bekend staan als je de Amelanders vraagt; het fijn gekruide malse vlees van de grill.
    Als je gaat vragen zodra je aankomt op Ameland en vraagt aan de taxi chauffeurs waar je moet wezen om lekker te eten voor een goede prijs en ruime porties vermelden ze tenminste onze taxi chauffeur dat je bij restaurant de Hekseketel goed en lekker kan eten, en was ook waar. Was druk we hebben 5 minuten moeten wachten aan de bar tot er een tafel vrij kwam. We werden netjes en keurig ontvangen, een borrel aan de bar besteld en binnen 5 min werd ons een tafel aangewezen door wat ik vermoed de eigenaresse die overzicht had en wist wat er speelde in het restaurant. We hebben een top avond gehad, ambiance en sfeer en gastvrijheid en niet te vergeten het eten was dik voor elkaar, onze complimenten voor het personeel dat vriendelijk was en zorgvuldig. Tot snel.

Groeten familie oosting.

59. Wij hebben hier vanavond gegeten. Ik had escargots en mijn man uiensoep vooraf. Allebei erg smakeloos en zelfs met zout niet smakelijk te krijgen. De salade die erbij geserveerd werd zat vol met zand. Toen ik dat meldde werd er luchtig mee omgegaan en kreeg geen excuus daarvoor. Het hoofdgerecht was prima, maar veel aardappel erbij. Ik had tongfilet met calamaris en mijn man een mixed grill. Er zaten gebakken aardappels bij, aardappelsalade, een aardappelkroketje en een gepofte aardappel. Verder nog wat rauwkost en groente met overheersende kruiden die niet lekker waren. Er werd ons na het hoofdgerecht niet gevraagd of we iets na wilden en onze glazen stonden erg lang leeg. Vervolgens hebben we na lang wachten zelf maar de dessertkaart gevraagd. Toen we wilden bestellen werd ons gemeld dat het erg lang kon duren voor ons nagerecht er was. Dit zou komen door onderbezetting. Ik vroeg hoelang dan. En dit zou ongeveer een half uur duren en er werd ons niet eens een drankje van het huis aangeboden voor het wachten. Ik heb vervolgens de rekening gevraagd en geen fooi gegeven. We zijn dus uiteindelijk zonder een dessert en het gebruikelijke kopje koffie vertrokken. Ik ga er in ieder geval niet meer heen en zal het ook zeker niet aanraden! En oh ja, ik vroeg naar de mosselen die ze voor in de menukaart aanbevelen, en ik kreeg te horen dat ze geen mosselen hadden omdat ze vergeten waren om ze te bestellen! Wij zaten ook nog eens als stel zonder kinderen tussen allemaal stellen met kinderen. Dit zouden ze ook beter in moeten delen.

60. We hebben vandaag gegeten in de Hekseketel. De sfeer is heel gemoedelijk en met de leuke inrichting met allerlei heksen heel leuk voor kinderen.
    Het eten was erg goed. De garnalencocktail was heel goed en de Heksespies (500 gr. vlees aan een grote hangende spies geserveerd) was heel lekker.

Verder prima bediening. Prijzen zijn redelijk hoog in verband met het vasteland, maar gezien het prijsniveau op het eiland prima.

Aanrader!

61. Maandag 29 augustus 2011
    Na even wachten werd voor ons een plaatsje klaargemaakt.
    Enorm lekkere mosterdsoep, mix grill was formidabel.
    Echt de moeite waard om er gaan te eten maar wees vroeg want 't is er erg druk.

marie-louise uit belgie

62. Afgelopen week waren mijn vrouw en ik 3 dagen op Ameland en we hebben o.a. gegeten bij de Hekseketel. Vooraf bruchetta met parmezaanse kaas en pesto (mijn vrouw) en ik had geitenkaas in gebakken spek met honing en gebakken pijnboompitten: GEWELDIG! Na dit voorgerecht kon onze avond al niet meer stuk. Als hoofdgerecht hadden we varkenshaas "Hekseketel" en tournedos "Hekseketel" met champignons, uien, brie etc. Dit hoofdgerecht overtrof het voorgerecht nog net een klein beetje :)

De toetjes (crème brulée en dame blanche) waren heerlijk en ook behoorlijk groot. Al met al een zeer bevredigende culinaire ervaring!

63. Afgelopen week tijdens de vakantie hier wezen eten. De zaak was helemaal vol, gelukkig hadden we vooraf gereserveerd. We werden snel en vriendelijk geholpen en de drankjes kwamen vlug. We waren met onze schoonouders en ons zoontje van 7. Als vooraf namen we bruschetta en stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter. Zeer ruime porties, die zeker voor één persoon teveel zijn. De bruschetta was super, vooral de pesto en de heerlijke Parmezaanse kaas maakten het af. Het stokbrood was zelfgebakken en lekker knapperig. De hoofdgerechten, Noorse kip, entrecote en een mixed grill waren prima bereid en de porties zeer ruim bemeten. We kregen het meeste niet op. Junior had een kindermenu met spareribs, ook dit was zeer ruim bemeten. De nagerechten waren crème brulee en ijs met zelfgemaakte boerenjongens. Alles om je vingers bij af te likken.

Al met al een fantastische avond gehad in een sfeervol restaurant. Vergeet vooral niet te reserveren!

64. Ruime keuze, erg lekker gegeten.

Leuke bediening.

Een bezoekje zeker waard!

65. rob & terry

12 oktober j.l. Als die-hard kampeerders plaatsgenomen op het terras, waarop we gastvrij onthaald werden en meteen de terrasheater werd aangestoken.

Na onze bestelling een eerste drankje, daarna werd ons hoofdgerecht op precies het goede moment gebracht! Filet mignon met gorgonzolasaus op een bord vol fantastische gerechtjes en een heksespies (ook met dezelfde heerlijkheden), spannend in folie, hangend aan een fascinerende standaard. Het was allemaal even lekker, de gepofte knoflook-aardappel, het kroketje, de aardappelsalade, de gebakken aardappeltjes, fantastisch! (het vriendelijke personeel) We hebben genoten van de avond en zijn erg tevreden en voldaan naar ons hotel teruggekeerd, absoluut tot volgende keer, bedankt!

66. Grace en Aicha

Heerlijk gegeten, mijn dochter een pepersteak (heerlijk groot) en ik mosselen.....wij hebben niet zitten eten maar vreten ;)

En hieronder las ik iets over een verdwaalde aardappelkroketje, ik vond het wel verassend al dat leuke garnituur als Kartoffelsalade en dat aardadappelkroketje....veel verschillende smaken in 1 gerecht. Genoeg groente en gebakken aardappeltjes en frietjes en bij de mosselen. Hoorde ook nog brood en dat waren geen lullige twee sneetjes stokbrood.

Kortom Hekseketel ga zo door hier komen toeristen voor.

67. Duikboot

68. Anne 11 punten

Prijs/kwaliteit verhouding niet oké, bijv. gegrilde kipfilet met zeer veel aardappelgarnituur. Kok dacht zeker hoe meer hoe beter. Op het bord: één verdwaald aardappelkroketje, kartoffelsalade, gepofte aardappel met knoflooksaus (aardappel muf) en nog eens een keer gebakken aardappeltjes. Beetje veel van het goede. Bediening is goed, erg netjes en vriendelijk. Sfeer van het restaurant moet je van houden.

69. Voortreffelijk restaurant, prima bediening, efficient; Uitstekende gerechten en zeer ruime keuze. Ruime porties, en goed bereid.

70. Heerlijk gegeten met onze dochters die vegetarisch eten. Restaurant behoort zonder twijfel tot de top van Amelander restaurants.

71. Zeer goed restaurant!

De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Waarschijnlijk zit het restaurant hierdoor vaak helemaal vol.

Een kleine puntje van kritiek: soms niet al te veel ruimte omdat het druk is en het tempo ligt heel hoog zodat er snelle doorvoer van klanten is.

Reserveren is aanbevolen en een bezoek zeer de moeite waard!

72. Heerlijk eten, hoeveelheden waren goed.

Leuke bediening, ook snel en netjes.

Toprestaurant met een ongedwongen sfeer.
    Iets waar we altijd weer naar terug keren.

73. Anita van der Meer

74. HHE

75. HHE 109 punten

Wij zijn er in het najaar geweest. Iedere dag hebben we in de Hekseketel gegeten. Overheerlijk. Als we weer op Ameland komen zullen we er zeer zeker weer komen. Een echte aanrader.

76. J.C.Roekens

Zeer smakelijk eten voor een goede prijs

77. Voor 'n biefstuk of andere vleesgerechten prima, alleen gamba's (voorgerecht) wat minder. Bediening is uitstekend, beetje apart eigenlijk en daar moet je tegen kunnen. Wij konden dat dus.

78. wij zijn er afgelopen weekend geweest, en de bediening was gewoon ronduit asociaal!! ineens bleek onze tafel gereserveerd, dus wij konden oprotten. en dat werd ons erg bot en aso duidelijk gemaakt. Ik kom er nooit weer!

79. de prijs kwaliteit verhouding bij de hekseketel is super! er is voor ieder wat wils, wil je chicer of juist lekkere spare-ribs, alles kan! mijn favorietje op ameland!