Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Neerpelt verdeeld zijn.

1. Amerikaans Neerpelt

Duurde lang voordat het eten er was, eten was slecht en niet compleet.

2. Amerikaans Neerpelt

Na al die negatieve recensies waren we erg afwachtend. Tot onze verassing was het personeel hartstikke aardig en het eten prima.
    Niks lange wachttijden. Top Rodeo!

3. Amerikaans Neerpelt

Zelden zo een slechte bediening gezien. Wij werden verwelkomd met een excuus dat het wat langer duurde allemaal omdat de serveerster een "lastige" tafel had. Elk bezoek van deze serveerster aan onze tafel ging gepaard met een excuus of smoes. Dit is niet alleen onprofessioneel, maar door al die smoesjes heen nam ze ook tot twee keer toe de bestelling verkeerd op. Wij waren 75 minuten binnen en hadden pas één consumptie gehad. Het eten was redelijk, maar niet alles was gaar. Dit restaurant hoeft van ons geen bezoek meer te verwachten.

4. Amerikaans Neerpelt

In 1 zin: In desperate need of Gordon Ramsay. Bediening heel onervaren (lopen rond gelijk een kip zonder kop), lange wachttijd (had ondertussen al naar McDonald's kunnen rijden en alles al kunnen opeten en terug naar huis gereden in de tijd dat ik mijn eten had + ik had beter gegeten). Eten te duur voor wat je op je bord krijgt. Sorry, echt de laatste keer dat ik daar nog 1 voet binnenstap. Hey, maar als je iemand met status bent, dan heb je daar wel meer geluk. 👎

5. Amerikaans Neerpelt

Linda broers

Dit is mijn lievelingsrestaurant het eten is goed soms kun je lang wachten maar samen met je familie is dat niet erg ik gvoor kinderen is er een grootr plaats om te spelen zowel binnen en buiten en bij een kindermenu krijg je ook nog een gratis ijsje waar je uit meerdere spaken kunt kiezen en je kunt er zelfs afhalen

6. Amerikaans Neerpelt

Zeer teleurstellend! Veel te duur voor wat je geboden krijgt!
    We vroegen wat het 3 gangen menu inhield, maar de serveerster weigerde te zeggen welke gerechten we konden verwachten. "Dat verschilt van tafel tot tafel en is niet op voorhand te zeggen." Dus...de restjes uit de pan die op dat moment over blijven? Dan maar een Rodeo spies gekozen. Er zouden volgens de kaart champions bij zijn, maar die waren er niet bij! Het kippenvlees was nog rauw. Toen we dit toonden, werd het stukje mee terug naar de keuken genomen en werd even later weer terug gebracht naar onze tafel: nog altijd gedeeltelijk rauw. Mijn man had een klein biefstukje en dat was ook alles wat op het bord lag! In een apart mandje veel te weinig frites. Je moet alles extra bijbestellen ( groente, sla, frites etc) , terwijl het biefstukje alleen al meer dan 25 euro kost. We vroegen of er soms een vervanger als kok in de keuken stond, maar er werd ons gezegd, dat het de eigen kok was, die al jaren daar werkt!!! Het personeel ging ook niet professioneel met onze klachten om. Het interesseerde hun niet echt. Dit uit eten was beslist geen feest en ons zie je er NOOIT meer!

7. Amerikaans Neerpelt

Het was koud binnen. De speeltuin waar ze reclame over maken was dicht!!?? De tortilla's waren goed. De porties inktvis ringen ook maar wel erg weinig. Het brood ging ook nog wel.

Bestellen van drinken gaat er moeizaam, een meid rende haar benen onder haar kont uit, de andere zat niks in.

Van de 4 menu's bleek er één te kloppen... de kip... 2 andere waren fout, daar zat net alles bij wat er niet besteld was maar hier werd later nog extra gerei bij gebracht. De mixgrill had 7 stukken vlees normaal 6, dat was geen ramp maar 2 ervan waren nog rauw. De rest was overgens wel lekker.

Het was toen nog niet druk, een 10 mensen waren binnen. Na 18.00 werd het wel druk zal me wat geven hebben in de keuken. Ook later op de middag kwamen er betere medewerker/sters bij. Het was ook best rumoerig binnen toen er meer volk kwam. Van de meeste medewerkers 's middags kon geen lach af.

Bijna 275€ lichter konden we vertrekken. Oftewel veel te duur hier... was ooit beter.

8. Amerikaans Neerpelt

jm vd vorst

Slecht, voorgerecht was goed alleen voor 30 euro de mix grill. Tot mijn verbazing is dat een stukje spare rib, gehaktballetje, doorgebakken biefstukje, lamskotteletje. Echt drinken 20 min op moeten wachten op een niet drukke dinsdag.
    Naast ons zaten mensen met een eigen naam kenteken en die werden als prinsen behandeld. Jammer ben er jaar geleden geweest en een spies met heerlijk vlees gegeten, maar dit was slechter als menig shoarma tent.

9. Amerikaans Neerpelt

Totale miskleun bij ons eerste bezoek! Ik en mijn vriendin gaan voor het eerst naar dit restaurant, zaterdag laatstleden. Zij “mogen zich met trots rekenen tot de betere steakrestaurants uit de regio”:

- Mijn vriendin bestelt de nacho’s als voorgerecht, ik de calamares. Zij krijgt haar nacho’s (toegegeven: echt lekker) terwijl ik moet wachten op mijn voorgerecht dat pas geserveerd wordt na de dienster erop te wijzen (ook best lekker): STRIKE ONE
    - Mijn vriendin bestelt de hamburger, ik de steak (medium) en lamskoteletjes combo. De hamburger was totaal niet gaar, terwijl iedereen weet dat een hamburger goed doorbakken hoort te zijn. Op mijn steak prijkt trots een vlagje “Bleu” en dat is ie ook. Euh.. ik had toch medium besteld!?: STRIKE TWO
    - Ondertussen bestellen we nog een drankje. De tequila sunrise van mijn vriedin staat klaar 10 minuten te wachten op de bar, terwijl ik geduldig wacht op m'n biertje. Als de cocktail dan toch tot aan onze tafel geraakt, vraag ik achter mijn biertje dat mij prompt bezorgd wordt, maar wel dubbel aangerekend! My bad, ik had maar niet twee keer achter m'n biertje moeten vragen: STRIKE THREE
    - Terwijl ik geniet van een degustief, wacht mijn vriendin op haar dessert – zolang dat ze er geen zin meer in heeft. Immers, de dienster had wat anders ingegeven, wat dat ook was want de verkeerde bestelling is ook niet gekomen. We besluiten op te stappen: STRIKE FOUR
    - De eindafrekening van €112 vermeldt 4 biertjes – ohja, mijn fout – ik heb een keer extra moeten vragen waar mijn biertje bleef. Bovendien staat op de rekening een colaatje – vraag mij af wie dat heeft gehad, wij alleszins niet: STRIKE FIVE

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dit toeval was, VIJF keer de bal misslaan tijdens één bezoek? Geen tweede bezoek waard.

Het eten is hier top. Echte Griekse muziek waarbij je het gevoel hebt ook echt in Griekenland te zijn. Heerlijke gerechten, goede wijnen. Toen ik jarig was kreeg ik een fles wijn cadeau. Een aanrader wat mij betreft.

12. Amerikaans Neerpelt

Geen echte aanrader! We kwamen van een koude Amerikaanse reis terug met een koud leeg bord met een stukje vlees gevuld zonder groenten. En te laat geserveerde en tevens koude frieten. Niet bepaald een hoogvlieger. Sfeer was niet echt aanwezig, net als de bediening, die eerder met elkander dan met de klanten bezig waren!

13. Amerikaans Neerpelt

Wij waren hier met 4 personen en niemand die klaagde nee het eten was perfect de drank ook. Spareribs, steaks hamburgers alles was heerlijk en genoeg. De kinderen die er rond liepen verveelde zich zeker niet. Ook was er een optreden van een lach wekkende zanger. De bedrijfsleider en het verder personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het is overigens een zeer mooie zaak. Klant is koning als hij zich als koning gedraagt.

14. Amerikaans Neerpelt

Nooit meer! Na een slecht voorgerecht, een slecht hoofdgerecht en slechte service word je ook nog nageroepen door de manager met de woorden;'' flikker maar op''.

Het was er niet druk dus de serveersters hadden alle tijd om ieder een paar tafels goed te bedienen. Maar ze liepen als een kip zonder kop door elkaar zodat ze van elkaar niet wisten wie wat deed.

Een reden om naar dit restaurant te gaan was de binnen speeltuin voor de kleine. Maar deze mocht niet open, te gevaarlijk zonder begeleiding werd gezegd. Het gedeelte wat wel toegankelijk was, is oud vies en/of kapot, of kost geld.

Het drinken wat ik bestelde werd vergeten, het eten was niet goed en toen we na het betalen van de rekening nog een paar euro's in het hobbelpaard hadden gegooid, werden we gesommeerd terug te komen naar de kassa om een andere rekening te betalen omdat we zonet de foute rekening hadden betaald.
    Normaal ga je na het betalen meteen de deur uit, maar omdat alles wat de kleine kreeg zo tegenviel (speeltuin dicht, koude friet en zijn beloofde ijs was op) zijn we nog even gebleven voor het hobbelpaard. Daardoor hadden ze nog een kwartier de tijd om op de rekening terug te komen. Een fout van het personeel is hun probleem en als het eten of de service ook maar een beetje goed was, hadden we best mee willen denken.
    Toen we niet op de vraag van de nieuwe rekening ingingen, werd de serveerster vervangen door de bedrijfsleider die doodleuk riep waar de kleine jongen bijstond; "dan flikker maar op".

Een opsomming van slechte punten in een restaurant wat oogt als vergane glorie.

Christel

16. Amerikaans Neerpelt

Bas

We waren al diverse keren overdag langs deze zaak gereden en de zaak ziet er aantrekkelijk uit. Dus op een doordeweekse avond besloten om een keer naar Neerpelt te rijden om eens een steakhouse buiten onze vaste regio te bezoeken. Gekeken op internet of de zaak open is, dat is het geval dus op weg.

Bij aankomst was het maar goed dat we nog wel even naar de deur gelopen zijn, want we dachten dat de zaak dicht was. Er was geen lampje aan de buitenkant aan en ook de binnenkant was erg donker. Het interieur is er volgens mij meer op gericht om dansavonden en bruiloften te organiseren dan daadwerkelijk een restaurant te bedrijven. De ontvangst door de bediening was afstandelijk. Ondanks dat er op het moment dat wij binnenkwamen maar een tafel bezet was, werd ons niet gevraagd of we graag ergens wilden zitten, maar werden we langs een haardvuur geplaatst wat voor ons veel te warm was.

De bediening bleef gedurende de gehele avond afstandelijk, daarnaast was de helft van de kaart niet te lezen. Het feit dat de kaart al dusdanig versleten was en het weinige aanwezige licht maakten het een hele beproeving om een keuze te maken. Dit alles werd echter wel gecompenseerd door het eten. Als voorgerecht een mandje met diverse stukjes vlees en vis wat gezien de hoeveelheid erg goed geprijsd was. Maar het hoofd en nagerecht waren van prima kwaliteit en overdadig, zoals het een steakhouse betaamd.

Al met al is het eten prima, maar ga niet voor een sfeervolle locatie of attente bediening. Die hebben wij niet gevonden in ieder geval.