Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Neer verdeeld zijn.

1. Ceciel Janssen

Met de vriendenclub echt genoten, de 3-gangenrivierenbrunch was geweldig! Prachtige vaart en met mooi weer. Echt bijzonder en lekker was de brunch, zowaar een culinair genot. Ook de service van Huub en echtgenote was geweldig.
    Volgend jaar zien jullie ons terug!
    Jan,Thei, Jan, Jan, Hennie en Ceciel

2. Familie Blerick

Vandaag heerlijk gegeten bij kazoku. De sushi en ossehaas sesuan perfect. Trouwens al het eten is zeer smaakvol en goed. Personeel zeer vriendelijk en de eigenaars zeer lieve mensen. Elke keer weer een feestje om er naar toe te gaan.
    Ga zo door.

3. Na onze ervaring tijdens de afgelopen kermiswoensdag in Neer heeft Mathijs het afgelopen zaterdag hartstikke goed gemaakt.
    De uitsmijter was lekker en de soep lekker zelf gemaakt.
    Op terras was het lekker genieten in het zonnetje.

4. Bertus en Monique

Echt heerlijk gegeten. Super bereid en heel erg smaakvol. De kogelbiefstuk werd geheel overbodig geserveerd met een steakmes. Zelfs een gewoon mes zou door het malse vlees heen glijden. Dus kort gezegd; TOP

5. Op onze fietstocht hadden we gedacht te gaan lunchen bij ' t Raodhoes. We waren er nog nooit geweest en we verheugden ons er op.
    Op de internetsite stond dat ze alleen maandag en dinsdag gesloten zijn. Bij aankomst hing een velletje op de deur dat zij kermiswoensdag dicht hadden. Een teleurstelling.
    Wellicht handig dit soort zaken op een bijgewerkte site aan te geven. Dit voorkomt ergernissen.

6. Louis van de miniclub

2x langs geweest om aan te gegeven dat we met 100-125 personen langs zouden komen om te lunchen. Helaas, 55min moeten wachten op een broodje met 2 kroketten á €6,75. Eigen personeel gaf aan dat er te weinig personeel was ingezet maar de eigenaar vond het heel normaal dat je zo lang moet wachten... Volgende keer ergens anders de lunchstop plannen.

1,8
  7. Marian Vonk

Wij zijn vanavond, 31-08-2013, voor het eerst met ons vieren bij jullie komen eten. Er was kermis in Neer met de bijbehorende muziek en geluiden, maar dat deed geen afbreuk aan de sfeer die ongedwongen en gezellig was. Vriendelijk en enthouiast personeel, en het eten was voortreffelijk. De kaart is niet echt groot maar dat vergemakkelijkt de keuze alleen maar, dus wat ons betreft absoluut geen nadeel. Bovendien wordt er gebruik gemaakt van streekprodukten, wat echt een schot in de roos is.
    Een etentje bij jullie is zeker voor herhaling vatbaar. Dus ik zou zeggen." Nog een prettige avond en tot ziens!!"

Ton, Marian, Patrick en Maurice Vonk.

8. Tilly en Toine Houben

We genieten nog steeds na van de fantastisch verzorgde dag ter gelegenheid van ons veertigjarig huwelijksfeest. Onze complimenten gaan uit naar de kok, die ons verwende met heerlijke gerechten, de bediening die zeer attent was en de kapitein, die ons mooie vergezichten liet zien op onze mooie Maas.
    Niet in de laatste plaats gaat onze dank uit naar Huub en zijn echtgenote voor wie niets te veel was om deze dag tot een waar feest te maken.
    Het kon niet mooier. Ook onze gasten waren zeer aangenaam verrast.

9. Willy en Hanny de Backere

Wij waren een weekje in Neer en hebben enkelen malen bij jullie in het Raodhoes gegeten.
    Alles zag er heel verzorgd uit, de bediening was prima en het eten heerlijk !!
    Al was de kaart misschien niet zo groot, de gerechten daar in tegen heel goed met de streekproducten. We komen zeker nog eens terug.

groetjes en doe zo voort,
    Willy en Hanny uit Zeeuws Vlaanderen

10. Jan Beijes

Zaterdag 17.08.2013 hebben we met 4 personen van een heerlijke avond genoten, met een diner cruise en een rondvaart over de maasplassen. Het eten was weer voortreffelijk, net zoals in de voorgaande jaren.De gastvrijheid en een luisterend oor is er geweldig. Ook de bediening speelde het spel wat wij speelde prachtig mee(bier merken spel). De keuken is er gewoon geweldig.
    De bediening is niet opdringerig wat betrefd het gebruik van consumpties.
    Dit is een aanrader voor iedereen die een gezellige avond willen beleven op het water. Tijdens de rondvaart merk je geen deining van de boot wat heel prettig is.

Huub tot volgend jaar,

Die vier uit Nederweert bedankt.

11. Al een paar keer hier gegeten. In het begin super positief maar de laatste paar keer erg lang moeten wachten op het eten. En vandaag in de afhaal meer dan een half uur moeten wachten na telefonische bestelling. Erg jammer.

12. Echt de lekkerste Sushi die ik ooit heb gehad. Alles super vers bereid.
    Vriendelijke eigenaresse. Alleen jammer dat de drank uit flessen van een onbekend merk komt.
    Verder een top Restaurant..

13. Je voelt je altijd weer welkom, en het eten is super. Altijd vers voor je gemaakt.

14. els

15. Daphne en Pieter

Wij (Pieter, Daphne en ons vaste team) Willen iedereen bedanken voor de vele positieve reacties!!!
    Wij waarderen jullie mening erg en zullen ons uiterste best blijven doen.

Groetjes!

16. Net bij troost gegeten. Gaan we aan tafeltje zitten, enigste wat buiten vrij was, ligt er veel gesmolten ijs op, wordt niet eens met een doekje over geveegd.. op t laatst bestel ik een ijs, vanille ijs met warme chocolade saus zonder slagroom. Daar komt de ijs, mét slagroom. Zeg ik: ik had zonder slagroom besteld. Zeggen ze: oh!
    En het ijs blijft staan. De chocoladesaus is harder dan pasta. Zeg ik: goed als ik dit laat staan, dit ga ik niet eten. Zeggen ze: de warme saus stijft op... Uh? Na dat ik dit kenbaar heb gemaakt komt het meisje niet eens terug!?
    Ik weet dat ik niet veel hoef te verwachten met deze prijs, maar dit kan toch echt niet. Kom hier dus ook niet meer terug en ook geen aanrader om ook maar een beetje klantvriendelijkheid te verwachten. Prijs kwaliteitsverhouding daarentegen is goed.

4,3
  17. Riny en Will

Wij hebben ons veertig jarig huwelijksfeest , samen met onze kinderen, gevierd met een dinnercruise.
    De gastvrijheid, de cullinaire verrassingen en de entourage hebben voor een onvergetelijke avond gezorgd.
    Een aanrader voor ieder die wat te vieren heeft, maar ook voor een mooie zomeravond.

18. Jo en Marlies vanne Slup

Onze ervaring is dat het altijd gastvrij en gezellig is bij Aly.
    Gewoon goed eten voor een goede prijs.
    Wij komen er vaak en zijn steeds als tevreden gasten naar huis gegaan.

19. J.W. Beltman

Wij hebben hier met zijn vieren heerlijk gegeten. Goede kaart met lokale producten, voor ieder wat wils. Daarnaast goede bediening en dito service.

20. Ron

Erg lekker gegeten. De bediening is zeer enthousiast wat een positieve sfeer uitstraalt. Het Roadhoes heeft op zichzelf al een gezellige uitstraling. De gerechten werden op tijd geserveerd en goed bereid. Wij komen hier zeker terug, goede prijs kwaliteit verhouding!

21. Marielle

Erg fijne en speciale avond. Goed gastheerschap. Lekker eten. En tijdens het eten 2 uur lang genieten van het veranderende maas-landschap, met een ondergaande zon. Aan te bevelen!

22. Wij hebben hier zondag 24 maart met 4 personen genoten van een 3 gangen diner met een WowDeal.

Vriendelijke bediening! Soep was lekker. Vlees heel mals en lekker, en ijscoupe smaakte ook goed.

Dus.. voor herhaling vatbaar. Wij komen zeker nog eens terug!

23. Dit is een echte aanrader. Het is geen standaard pizza tent. Het is wat specialer, luxer en bovendien veel lekker. Alles maken ze zelf en is vers. Zelfs de sauzen maken ze zelf elke dag.

Tip: pittige spare-ribs!

24. Hier gegeten met de wow deal. Vriendelijke bediening,
    voor en na gerecht erg smakelijk. Hoofdgerecht was iets minder, schnitzel middelmatig, rauwkost uit potje (zuur), entrecote wat taai. Aankleding restaurant niets bijzonders.

25. Gisteren heerlijk en gezellig gegeten in het Roadhoes. Alle eer voor de jonge chef die erg lekker gekookt heeft en zorgde voor een leuke sfeer in het restaurant!

26. spreeuwenberg

Wij hebben deze week heerlijk gegeten in het super gezellige restaurant. De bediening was erg vriendelijk en spontaan!! Het is zeker een aanwinst voor Neer. Heerlijke verse groente en heerlijke spareribs!! Wij gaan zeker vaker terug en ook in de zomer lekker buiten zitten op het gezellige terras!! Gr Mart en Anja.

27. We komen hier bijna elke week om te lunchen. De bediening is altijd even vriendelijk , en zeer klantgericht. Zeker n compliment voor limburgs jongste ondernemer ! Eten is ook altijd lekker, goed verzorgd.
    Van luidruchtige afwasmachine hebben wij nog nooit last gehad(stond vandaag wel aan) Ondanks dat het druk was vandaag liep het van een leien dakje ! Alles onder co ! Dus tot volgende week maar weer ! Mvg marleen Timmermans en Mien vd laar Klaessen.

28. Charley Verschaeren

Inderdaad een erg gezellig restaurant! Vanmiddag gegeten, een 3 gangen verrassings menu.
    Als voorgerecht kreeg ik een heerlijke pompoen soep gewoon overheerlijk ! De volgende gang was een varkenshaasje met champignonroomsaus; een verassing want deze stond niet op de kaart en had er eigenlijk best zin in. Als nagerecht kreeg ik heerlijk dessert met chocoladeparels en chocoladesaus.
    De bediening was erg vriendelijk! Een jonge dame die wist waar ze mee bezig was. Ook de eigenaar, een jonge knul, was erg spontaan en vriendelijk. Een echte aanrader!

29. In dit mooi en gezellig ingericht restaurant afgelopen woensdag gegeten. Waar al de positieve reacties vandaan komen, is ons een raadsel. Het eten was redelijk, maar niet goed. Van hoe men moet bedienen kon de "cheffin" wel iets leren, wat betreft uitstraling en vriendelijkheid van de "jongere". En hoeft de luide vaatwasser tijdens ons diner niet te worden aangezet en leeggeruimd te worden. En de jongste ondernemer van Limburg was niet in zicht.

6,3
  30. Woensdag avond gegeten bij xxl restaurant De Troost.
    De spare ribs waren overheerlijk, niks op aan te merken.
    De bediening was vriendelijk en de baas kwam ook regelmatig een praatje maken.
    Het bier smaakte prima en goed getapt.
    echt een top tent!
    Hier ga ik vaker naar toe.
    Het is een goede service en aardige mensen.