Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Neer verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten, gezellig zitten. Boven hadden we een mooie tafel. Uitzonderingen waren allemaal mogelijk. Kleine keuken knap hoe ze het doen. Komen zeker terug!

Gezellig, lekker gegeten. Porties zijn mooi, lekker klaargemaakt. Heerlijke bereiding van goede produkten. Komen zeker terug.

Geweldig lekker gegeten via Social Deal, meer dan genoeg

Wiel Derikx

Lekker eten in een mooie rustige omgeving met een attente vriendelijke bediening.

Lekker gegeten gebakken brie en spare ribs, alles smaakte voortreffelijk.
    Alleen jammer van de jengelende kinderen die verstoppertje aan het spelen en rondrennen waren op het terras. Met de moeder in de hoofdrol!
    Die begreep waarschijnlijk ook niet dat het hele terras zich er aan ergerde.

Voesten

Waardeloze ervaring, nauwelijks gasten, werden de tent uit gekeken en zeer onattent, te jong personeel. De gordijnen werden direct gesloten toen we de deur uit liepen.

7. Italiaans Neer

Bob

Altijd heerlijk eten. In de verre omtrek geen betere plek voor een pizza of schoteltje.

Bob

Lekker, snel en erg grote porties. Kortom: waar voor je geld.

Jos Heldens

Een geweldige zondagmiddag op de Maas beleefd, mede dankzij het prettige gezelschap wat ons bij onze verhuizing zo geweldig had geholpen en welke wij op deze manier hebben willen bedanken.
    Ik denk namens iedereen te kunnen spreken van een schitterende en gezellige boottocht met heerlijk eten en drinken.
    Ook de service en gastvrijheid waren super.
    Dit is voor herhaling vatbaar!
    Iedereen hartstikke bedankt.

We hebben heerlijk gegeten, het was echt genieten. Ook de bediening was geweldig en heel vriendelijk. We gaven aan dat we 35 jaar getrouwd waren en kregen een heelijk glas champagne, dank je wel hier voor het is zeker voor herhaling vatbaar. Nog maals bedankt!

We hadden een Social deal en we kunnen alleen maar zeggen het was heerlijk!!

angelique

Het was een leuke avond bij Boothuis De Troost in Neer, lekker eten, dus zeker een aanrader.

13. Italiaans Neer

Ik vond het echt een heel leuke plek om te eten en het eten was ook verrukkelijk.

Super lekker gegeten! Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Mooi opgemaakte borden.Vriendelijke gastvrije bediening en gastheer. We komen beslist vaker!

15. Italiaans Neer

Peter en Nicole

Het afhalen kan soms wat langer duren, maar dit is het dubbel en dwars waard. Heerlijk eten en altijd genoeg. De pizza Vegetaria is een aanrader... de shoarma speciaal ook... Heerlijk! Aly is de beste!!

Via WOW deal er terecht gekomen. Eten was prima in orde. Prijs kwaliteit meer dan goed. Mensen als je wat te zeuren hebt, ga dan naar Beluga en betaal dat. Voor het geld wat je hier betaalt meer dan perfect!!

Wat een ramp, stop ermee en ga iets anders doen, want jullie horen niet in de horeca thuis. Onvriendelijk, ongeïnteresseerd, vies en dan heb ik het nog niet eens over het eten. Vraag me echt af hoe deze mensen in de horeca terecht zijn gekomen.

Cm ter Haar

Geweldig leuke avond gehad, eten was erg lekker. Personeel heel vriendelijk en attent. Zeker voor herhaling vatbaar.

Knus/gezellig restaurant, bediening zeer vriendelijk en alert. Eten prima kwaliteit en met zorg bereid.

Leon Kurvers

Lekkere friet, vriendelijk personeel en grote porties!

J. Peeters

Afgelopen zondag middag heerlijk geluncht bij XXL de Troost in Neer. De bediening was erg vriendelijk en deed goed hun best, het eten was ook prima. Het mooie uitzicht op de Maas zorgt voor een goede sfeer. Ook wij komen zeker nog een keertje terug

Deelnemer wandeling KBO

Met de wandelgroep goed ontvangen. Vanwege de hitte met karafjes water met citroen. Plus watermeloen als extra. We hebben het zeer gewaardeerd. Ook de lunchgerechten waren prima.

Jan Bonten

Vanmiddag met een wandelgroep van KBO Landgraaf na een tropische wandeling neergestreken bij het Roadhoes. Goede ontvangst. Attent en alert team. Lekker gegeten. En dat nog wel in de van een airco voorziene voormalige raadzaal.

Roy steyven

Na een keertje lekker te hebben gegeten, nu een bar slechte hamburger gekregen. Een droge platte schoenzool was het. Na de vriendelijke kelner te hebben geïnformeerd, gaf de eigenaar niet thuis.
    Slechte zaak, de ene keer fantastisch en de andere keer hetzelfde gerecht zo bar slecht!!
    Stagiair in de keuken??
    Niet voor herhaling vatbaar.

eric janssen

Gezellig restaurant in centrum van Neer. Vriendelijke bediening en ruim terras. Eten is er heerlijk en de sfeer gezellig. Zeker een aanrader voor lunch, diner of een lekker drankje.

Sylvia en Frank Schers

Heel vriendelijk en kundig personeel, goede open keuken, knus en gezellig. We komen zeker terug!

Super service, snel, lekker en vriendelijk tegen een goeie prijs! Hier moet je zijn in de buurt van Neer!

Met Kerst 2015 met 28 personen gegeten bij Boothuis Troost XXL in Neer. Restaurant zat helemaal vol. Wij hadden 3 gangen diner a la carte. Zeer ruime keuze uit de menukaart, dus voor ieder wat wils. Was lekker en de porties waren royaal. Prima prijs / kwaliteit verhouding.

fam.Boersen 29-11.2015

Lekker gegeten. Was meer dan voldoende. De sfeer was ook goed. Komen zeker terug.