Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Neede verdeeld zijn.

1. Gisterenavond op terras genoten van het heerlijke eten en de gastvrije/ alerte en attente bediening.

De struisvogelbiefstuk is goddelijk en werd aantrekkelijk opgediend.
    Ook voor de kleinere eter zijn er mogelijkheden; bijvoorbeeld 2 voorgerechten (waarbij je ook het gerecht "small" kunt bestellen) laten serveren tijdens (dus niet als) het hoofdgerecht.

We komen zeker terug.

2. Als glazenhuis winnaars werden we zeer hartelijk ontvangen. We waren door de geweldig leuke aankleding gelijk uit. En ook de kaart was geweldig. Lekkere maaltijden die erg leuk beschreven waren. De bediening was vrolijk, behulpzaam en meedenkend. Je voelt je erg welkom en ze doen er alles aan om je als klant te plezieren. We hebben heerlijk gegeten, zelfs de sprinkhanen ( die ik eigenlijk niet wilde proeven) waren heerlijk en zagen er al smakelijk uit! En dan vergeet ik nog te melden hoe mooi de gerechten gepresenteerd waren. Een spies is ook een spies. Alsof het nog niet genoeg was kregen we ook nog een toetje. En wat voor een toetje! Een soort aapje met koptelefoon met ijs en mousse! En uit de koptelefoon kwam het geluid van de zee. Wat heerlijk creatief. Aan alles voel je dat hier mensen met passie werken en uitdragen. Vergeet niet naar de wc te gaan, want ook dat is een leuke ervaring. We gaan vaak uit eten maar dit was toch echt een heel unieke en heerlijke ervaring. Hier gaan we zeker terug komen! Deze avond was top! Een echte aanrader!

3. Chinees-Indisch Neede

ria gerfen

We hebben goede ervaring met jullie maar vanavond was het weer niks

4. Zondag 21-08-2016 bij jullie gegeten met twee personen. Het was in een woord geweldig, zowel de sfeer in het restaurant, de bediening alsook het eten. Zeker een herhaling waard

5. Anneke Prins

Gezellige sfeer, heerlijk gegeten en vriendelijke bediening! Al vaak gegeten en komen zeker nog vaak terug.

6. Vanavond met mijn 2 zonen hier gegeten en bij de entree werd ik al overdonderd door de sfeer die hier hangt en was benieuwd naar de rest...

Ik kan zeggen dat het mijn stoutste verwachtingen overtrof, het is alsof hier alles op zijn plaats valt... de sfeer, het interieur, de bediening en zeker niet te vergeten... de voortreffelijke maaltijd die we hebben genoten.

De eigenaars waren beide aanwezig vanavond en het is duidelijk te merken dat deze mensen voor hun bistro leven !

Frank en Nathalie en crew, ga zo door! Je zult mij zeker nog terug gaan zien! Groetjes en bedankt, die stevige man met zijn 2 zonen.

7. Guuntje Spekschoor

8. Gezellig restaurant met zuid Afrikaanse sfeer. Goede prijs kwaliteit. Is zeker een aanrader.

9. Erik Boswinkel

Een heel leuk, en gezellig restaurant, zeker een aanbeveling waard! Vriendelijke en nette bediening. Heerlijk eten, en een goede prijs.

10. h.oesterholt

Heerlijk en voldoende gegeten voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening. Iedereen aan te raden.

11. Heerlijk gegeten bij Frankie's bistro, vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

12. Het is niet echt een restaurant, maar meer een afhaallocatie. Er zal wat mankeren aan de service in het restaurant, maar men is erg flexibel.

Maar kwalitatief is het eten absoluut hoogstaand! Een absolute aanrader. Must try.

En koop je maandag t/m donderdag pizza's, dan is dat nog eens erg goedkoop ook.

13. De Smul-Grill is kwalitatief gewoon de beste snackbar. Niet alleen in Neede, maar gewoon de beste die ik kan bedenken. Het is knap de verleidingen te weerstaan om goedkope inkoopalternatieven te zoeken. Dat is de ouderwetse Needse mentaliteit.

14. Leuke tent, aardige bediening, lekker warm binnen, wel een beetje te duur, te klein {stukje} zalm voor 18.00 euro, te karige garnituur bij de hoofdgerechten, flesje wijn 22.50 euro,jammer, volgende keer maar weel wokken!

15. Bijna altijd open, is nooit dicht, komt nooit voor een dichte deur. Ook mooie vitrine waar de snacks in liggen. Produkten die ze hebben zijn nooit op, alles in voorraad. Lekker lang open, geweldige tent!

16. Hendrika Kruize

Heel leuk ingericht. Het eten was erg lekker. Heb genoten.

17. Verhouding prijs/kwaliteit is erg slecht. Je betaalt veel voor een hoop troep. Schotel was erg weinig en had een droog broodje. Durum had geen kaas, was wel besteld. Toen we belden brachten ze ons iets anders als excuses, heel netjes. Maar dan komt er een autowrak, zonder mogelijkheid om de boel goed warm te houden, die vervolgens niet meer start. Omdat wij ook de beroerdste niet zijn hebben we met startkabels de bezorger op pad geholpen. Maar voor een bestelling van 23 euro kan dit niet. Dit was nog geen tientje waard. En dan hebben we ook nog de bezorger geholpen, we hadden feitelijk geld toe moeten krijgen.

18. Vorige week heerlijk gegeten en bediening was super.

19. Chinees-Indisch Neede

Net een afhaal menu gehaald met een loempia en mini loempia's. Had al wat recensies gelezen en sommige positief en sommige negatief, dus dacht een keer proberen. Maar helaas, het eten was slecht! Alles veel te koud, de mini loempia's is meer deeg dan wat anders.
    Ik rij volgende keer weer fijn naar een andere zaak voor lekkere Chinees. Hopelijk lezen ze hun recensies ook en gaan ze wat doen met kritiek van mensen. Succes.

2,9
  20. Chinees-Indisch Neede

Helaas een tegenvaller, hebben hier het maandmenu gehaald inclusief extra bami. De medewerksters stonden maar te dollen en geinen achter de balie, ze luisterde niet en wij hadden echt zo iets van waar zijn we terecht gekomen. De porties waren heel erg klein, gerechten hadden weinig smaak, erg waterig. De extra bami was niet geleverd, over gebeld maar kreeg niet veel meer als oh sorry. Nee voor ons geen Nieuw Indrapoera.

21. Internationaal Neede

Erg jammer dat ze de auto niet willen starten voor een bestelling incl bezorgkosten onder de 10,- dus met andere woorden je moet er wat bij nemen anders komen ze niet. Voor mij reden genoeg om het ergens anders te gaan bestellen!

22. Viola

Wat een fijn (afhaal- bezorg) restaurant. De sfeer van het restaurant zelf is nog niet ok. De uitstraling is heel donker en er hangt zelfs een echo binnen. Dit nodigt niet uit om er te gaan eten. Echter het eten is geweldig. Inmiddels als meerdere keren afgehaald of laten bezorgen. Wat me opvalt is dat de hoeveelheid ook behoorlijk is ten opzichte van andere restaurants. Zelfs op de actiedagen is dar zo. Gisteren een Calzone besteld welke op actiedagen slechts 5 euro kost en deze was groot. Zeker een aanrader als je lekker eten zoekt. Voor een sfeervol etentje moeten we nog even wachten totdat ze iets met onze tips/ervaringen doen. :)

23. Bert de Bakker

Een 1e klas snackbar waar de klant op de 1e plaats komt, niets is teveel en altijd een lach. Verder onthouden ze goed wat je de laatste keer bestelde ook al zitten er maanden tussen. Een toppie bedrijf. Jammer dat je er niet kunt pinnen, verder top!

24. Lekker gegeten en vriendelijke bediening.

25. peter

26. Voor de derde keer gegeten, eerste twee keer goed, de derde keer slecht.

Het eten was lauw tot koud, de anatolischotel was geen foto waard. We moesten zelfs om een bord en de sausjes vragen. Het personeel was erg jong.

Wij gaan niet meer. Dit was op 21-12-14

3,3
  27. Voor de derde keer gegeten, eerste 2 keer goed, de derde keer slecht, eten was lauw tot koud, de anatolischotel was geen foto waard. We moesten zelfs om een bord en de sausjes vragen. Het personeel was erg jong. Er zat nog een gezin te eten met dezelfde ervaring. Wij gaan niet meer. Dit was op 21-12-14.

3,3
  28. A.Boschman

Karin en personeel van harte bedankt voor het organiseren van het feest voor onze verjaardagen de 12e
    december. We hebben genoten van het begin tot het einde, het was fantastisch. Het was voor ons geheel in tegenspraak met de wilde verhalen die de laatste tijd de ronde doen in Neede. Je hebt het helemaal waar gemaakt, wat je hebt beloofd. Nogmaals bedankt.
    Magda en Ab

29. Chinees-Indisch Neede

Zeer lekker eten. De bediening is super aardig. De sfeer is gezellig lekker met mensen kunnen kletsen en het wachten is maar een kleine moeite. Lekkere smaken en de sambal is top. Bedankt voor het lekkere eten en ga zo door.