Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Neede verdeeld zijn.

B. Menger

Laatste keer tegengevallen....

2. Chinees-Indisch Neede

Lekkere loempia babi pangang gehaald, super lekker.

3. Chinees-Indisch Neede

Nav mijn ervaring, Ronduit beneden peil.
    Zeer smakeloos en slecht gevulde gerechten.
    Na een periode van afwezigheid toch hier mijn eten gehaald na een vorige slechte ervaring in de hoop dat er verbeteringen zouden zijn doorgevoerd, helaas.
    Prijs kwaliteit verhouding enorm slecht.
    Rij liever kilometers om, dan hier ooit weer iets te gaan bestellen.
    Ik vind deze zaak geen enkele meerwaarde voor Neede hebben.

Leuk gezellig restaurant ga zo door.

5. Chinees-Indisch Neede

Pierre van Broekhoven

Een keuzemenu bestelt. Het was koud, waterig en smakeloos. De prijs/kwaliteit verhouding ondermaats en duur. Het is de eerste en de laatste keer dat ik hier geweest ben.

Pizza margharritas is heerlijk en zeker goedkoop samen met knoflooksaus, ook het enige restaurant dat los is in Neede na het stappen. Top.

Roan Markink

50 Minuten moeten wachten op onze lasagne. Wij waren met zn 3en en de 3e persoon kreeg het eten pas 15 minuten later. Het was meer kaas dan lasagne en niet echt lekker. Ik ga hier nooit meer heen. Enigste positieve puntje is de prijs en het personeel.

Nette, aardige bediening. Goed eten. 2e keer dat ik er was. Er komt zeker een 3e keer.

Geweldige cafetaria, hier wordt nog volop gerookt in de caft, waar zie je dat nog?

Prijs/kwaliteit goed.
    Gezellige en ontspannen sfeer.
    Bediening prima.

Zeer lekker en goedkoop

Beste broodjes gezond van Neede!

Er staan verschillende openingstijden bij eetcafé Leonardo Neede. Het wordt steeds vroeger dat ze gaan sluiten. Aldáár op de menulijst staat open tot: maandag en dinsdag 20.00 Uur, woensdag en donderdag 22.00 Uur, vrijdag en zaterdag 2.00 Uur en zondag 22.00 Uur. ÉChter: op internet staan hele andere openingstijden dus alle dagen een half uur vervroegd. Op vrijdag en zaterdag zélfs open tot 23.30 Uur. Dat is in tegenstelling tot de menulijst aldaar ter plaatse. Als je er komt en je wilt donderdag tot 22.00 Uur blijven zetten ze alles al af rond 21.30 Uur en kun je ook niet meer pinnen. Dan moet je dus naar de Rabobank of ABN-AMRObank geldautomaat in Neede na 18.00 Uur [de enige 2]. Als je er wat van zegt krijg je een grote bek toe. Níét aardig terwíjl als je daar ter plaatse de menukaart bekijkt je gewoon tot 20.00, 22.00 Dan wel 2.00 Uur terecht kunt. Schánde om tégen de eigen menukaart in te gaan én je dus ook nog wat later op de avond naar een geldautomaat kunt gaan omdat ze alles véél eerder afsluiten. Dan bepalen zij dat ook nog eens. Hoogst merkwaardig en in tegenstelling tot de éígen menulijst!

15. Snackbar Neede

Beste caferaria van Neede. Nu heerlijke patat met schil, super Bert! Je bent de beste.

Het was al een goede cafetaria maar nu is hij zeker 5 sterren waard, vooral de vers gegrilde haantjes (uit de magnetron.. ping ping) zijn een aanrader, heerlijk vers. Aanrader blikje cola.

17. Chinees-Indisch Neede

Ik haal hier al wat vaker.
    Helaas de enige Chinees in Neede, maar wel goede kwaliteit, enorme verbetering vergeleken met de oude eigenaar.
    Voor het restaurant hoef je niet echt te komen, te weinig sfeer, maar afhaal is meer dan goede kwaliteit.

Prima eten en een gezellige sfeer. Wel een beetje duur.
    Met een paar drankjes erbij zit je zo aan de 40 euro p.p.

Was heel gezellig en uiteraard heerlijk gegeten!!

Theo Temmink

Heerlijk gegeten en prima service, fijne bediening en allemaal vrolijk ga zeker vaker er naartoe 👍👍

R cattier

Meerdere keren schotels besteld en deze waren erg lekker!

Gisterenavond op terras genoten van het heerlijke eten en de gastvrije/ alerte en attente bediening.

De struisvogelbiefstuk is goddelijk en werd aantrekkelijk opgediend.
    Ook voor de kleinere eter zijn er mogelijkheden; bijvoorbeeld 2 voorgerechten (waarbij je ook het gerecht "small" kunt bestellen) laten serveren tijdens (dus niet als) het hoofdgerecht.

We komen zeker terug.

Als glazenhuis winnaars werden we zeer hartelijk ontvangen. We waren door de geweldig leuke aankleding gelijk uit. En ook de kaart was geweldig. Lekkere maaltijden die erg leuk beschreven waren. De bediening was vrolijk, behulpzaam en meedenkend. Je voelt je erg welkom en ze doen er alles aan om je als klant te plezieren. We hebben heerlijk gegeten, zelfs de sprinkhanen ( die ik eigenlijk niet wilde proeven) waren heerlijk en zagen er al smakelijk uit! En dan vergeet ik nog te melden hoe mooi de gerechten gepresenteerd waren. Een spies is ook een spies. Alsof het nog niet genoeg was kregen we ook nog een toetje. En wat voor een toetje! Een soort aapje met koptelefoon met ijs en mousse! En uit de koptelefoon kwam het geluid van de zee. Wat heerlijk creatief. Aan alles voel je dat hier mensen met passie werken en uitdragen. Vergeet niet naar de wc te gaan, want ook dat is een leuke ervaring. We gaan vaak uit eten maar dit was toch echt een heel unieke en heerlijke ervaring. Hier gaan we zeker terug komen! Deze avond was top! Een echte aanrader!

24. Chinees-Indisch Neede

ria gerfen

We hebben goede ervaring met jullie maar vanavond was het weer niks

Zondag 21-08-2016 bij jullie gegeten met twee personen. Het was in een woord geweldig, zowel de sfeer in het restaurant, de bediening alsook het eten. Zeker een herhaling waard

Anneke Prins

Gezellige sfeer, heerlijk gegeten en vriendelijke bediening! Al vaak gegeten en komen zeker nog vaak terug.

Vanavond met mijn 2 zonen hier gegeten en bij de entree werd ik al overdonderd door de sfeer die hier hangt en was benieuwd naar de rest...

Ik kan zeggen dat het mijn stoutste verwachtingen overtrof, het is alsof hier alles op zijn plaats valt... de sfeer, het interieur, de bediening en zeker niet te vergeten... de voortreffelijke maaltijd die we hebben genoten.

De eigenaars waren beide aanwezig vanavond en het is duidelijk te merken dat deze mensen voor hun bistro leven !

Frank en Nathalie en crew, ga zo door! Je zult mij zeker nog terug gaan zien! Groetjes en bedankt, die stevige man met zijn 2 zonen.

Guuntje Spekschoor

Gezellig restaurant met zuid Afrikaanse sfeer. Goede prijs kwaliteit. Is zeker een aanrader.

Erik Boswinkel

Een heel leuk, en gezellig restaurant, zeker een aanbeveling waard! Vriendelijke en nette bediening. Heerlijk eten, en een goede prijs.