Het avontuurlijkste restaurant van heel Neede-land !
Home

Welkom in onze Jungle vol met apenstreken !

Welkom bij ons restaurant, waar we het credo "Voel je thuis!" hoog in het vaandel hebben staan. Zolang het niet te gek wordt, natuurlijk! Wacht niet langer en boek snel een tafel. Hakuna Matata - geen zorgen, enkel genieten toegestaan!

Ons doel? Jouw maag vullen met heerlijke gerechten en je gezicht laten stralen van plezier!

Kom snel langs om de vakantiesfeer te proeven en te ontdekken wat onze jungle bistro allemaal te bieden heeft!

Uniek in heel Neede-land !

Onze jungle bistro is al meer dan 27 jaar een bloeiende oase van gezelligheid en avontuur! Frank en Nathalie hebben met veel liefde en toewijding een prachtig belevingsrestaurant op het kerkplein in Neede gecreëerd.

Het historische pand is omgetoverd tot een prachtige jungle, waarin je je waant in verschillende natuurlijke omgevingen zoals het OERWOUD, VOGELPARK, de STRANDHUT en het tropische terras. Binnen worden bezoekers verwelkomd door drie zoutwateraquaria vol met Nemo en zijn vrienden, samen met andere fascinerende dieren zoals schildpadden, kameleons en Madagaskar reuzengekko's, te zien in schitterende terrariums.

Voor diegene die niet kan wachten tot het bezoek.

Je kunt alvast virueel rondkijken in onze gehele zaak. Opnames van een paar jaar geleden.

Maandag
Zaterdag
Zondag
16:00 - 21:00

Frankie's Jungle Bistro

Zuid-Afrikaanse thema restaurant vol met

leuke apenstreken !

Kerkplein 6 in Neede,

gemeente Berkelland, Provincie Gelderland

Reserveerlijn

0545-295800

Start vanaf 1997 t/m 1999 in de oude bisocoop in Neede.

Na een brand een doorstart van

1999 t/m nu aan het kerkplein in het historische kosterhoes.

Stap in een wereld van verwondering: een jungle zo dichtbegroeid dat je erin verdwaalt! Muurschilderingen komen tot leven met echte beesten en themadecoratie die je doet duizelen. Maar voordat je je ogen uitkijkt, ga je op een mini-expeditie om alles te ontdekken!

Frankie, de kookoloog begon zijn culinaire avontuur op z'n 26ste en zijn partner Nathalie sloot aan op haar 21ste. Hun bistro kreeg een spetterende make-over in 2010 en werd omgedoopt tot de Frankie's Jungle Bistro

Zuid-Afrikaanse keukens zijn zeldzaam in Nederland, maar bij ons heb je een unieke kans om smaakvolle gerechten uit te proberen die je nergens anders vindt!

Beleef vandaag elk avontuur in VR

• Indoor spelactiviteit
  • Met ervaren VR begeleider
  • Zit- en staande speelruimte
  • Keuze uit meerdere VR-games
  • Speeltijd 20 minuten per persoon
  • Groepen tot maximaal 25 personen (aangepaste tijd)
  • Meerdere draadloze VR-brillen
  • Minimale leeftijd vanaf 6 jaar
  • bovenverdieping (geen lift)

Wat voor spannends ga jij beleven in
VR adventure?

Beleef de meest uiteenlopende avonturen bij ons. Van duiken in een kooi tussen haaien tot het lopen over een plank vanuit een wolkenkrabber. Geniet van de adembenemende uitzichten van de Afrikaanse savanne. of ga de uitdaging aan in de achtbaan, als je durft ! Voor wie liever met beide benen op de grond blijft, is er altijd nog de optie om te midgetgolfen.