Restaurant Diverso in Nederweert

Achter het restaurant is een parkeerplaats voor ongeveer 20 auto's.

Vanaf station Weert, buslijn 61 halte Lindenstraat

1481991728 84
1494720870 86
1503206964 85
1520179153 64

1. Het is hier niet bepaald goedkoop voor wat je krijgt. Kwaliteit is er hier niet.

Enkele van ons hadden uitzicht op de glazen keuken een groot fel licht waar je je misselijk opkijkt en je er stress mensen ziet rond vliegen.

Voor de vegetariërs die met ons waren is totaal geen keuze alles is het zelfde en dat al jaren zo... Erg speciaal zijn de Vega gerechten waar ze de lasagna vellen zijn vergeten... Zo iets moet niet kunnen.

Verder is voor de gewone eter ook verdomt weinig te verkrijgen en erg smaakloos.

Dan de heerlijke sausen uit pakjes en de zaanse tubes mayonaise.

Je gaat naar huis met honger voor enkele was het grote geluk dat de MC Donald's nog open was.

Niks Italiaans hier.... lijkt meer op een mengsel van een slechte bedrijfs keuken.

2. Nooit meer, niks italiaans aan, jammer

3. Heerlijk gegeten in mooie tuin.

4. Op een vrijdagavond met vriendinnen gaan eten. Een gezellige sfeer met verschillende eetkamers. Wij werden goed geholpen met vragen over diverse gerechten en wijn. Het was moeilijk om een keuze te maken uit de heerlijke gerechten die op de kaart staan, alles klinkt even lekker! Uiteindelijk gekozen voor het menu waarin je vooraf 5 (kleinere) gangen bestelt. Heerlijk gegeten, alles vol van smaak, in perfecte porties.
    Absoluut een aanrader, wij komen zeker terug! Dankjewel Diverso voor de gezellige avond.

5. osmen27 6788 punten

Zondagmiddag hier met vrienden een lunch gebruikt. In een eenvoudige maar gezellige omgeving konden wij hier kiezen uit voldoende gerechten, waar voor eenieder wat te vinden was. Heerlijke soepen, voorgerechten en hoofdgerechten: smakelijk en heel leuk gepresenteerd. Bediening was dik in orde en de koffie eveneens.
    Een adres om van harte aan te bevelen.

6. Wat een leuke toko! Heb hier goed gegeten met een attente bediening. Thumbs up!

7. Onlangs heerlijk gegeten bij Diverso. We hadden het 5 gangen keuze menu. Een absolute aanrader. Een avondvullend diner wat heerlijk smaakte en voortreffelijk werd opgediend. Niet teveel maar ook zeker niet te weinig. De tiramisu ter afsluiting is echt een aanrader. Heerlijk, om je vingers bij af te likken.

We gaan hier zeer beslist vaker naar toe.

Tonny en Luud

8. Na een dagje toverland met de kids, een lekker hapje eten in Nederweert. Lekker wild gegeten, de vrouw had scampi's van de chef, ik de wildsalade, en gezamenlijk een garnituur van verschillende spijzen.

De bediening was erg attent, ze attendeerde ons erop dat een vier gangen menu erg lang ging duren als gevolg van een grote groep. Kinderen werden netjes behandeld.

Als ik in de buurt ben zou ik er zeker een kwartier voor omrijden.

9. Gisteren heerlijk gegeten. We hebben het ma.di.wo.do arrangement genomen. Dit houdt in dat je 5 gangen gerechtjes krijgt voor 30 euro. Dit was echt de moeite waard. Alle 5 de gangen heerlijk gegeten. De tiramisu is een echte aanrader. De huisgemaakte limoncello was ook erg lekker.

10. Dana van Esser

Heel vaak gaan eten. Echt super lekker en een vriendelijke service!

11. Dit is pas lekker uiteten op een super terras. Diverse malen bij Diverso gegeten met Dana. Echt super. Een dikke 10.

13. Met z'n vieren 50e verjaardag gevierd, van tevoren gebeld of er wat ''geregeld'' kon worden, en dat kon allemaal: Het Feestvarken werd in stijl ontvangen en naar de Bar beneden in het restaurant geleid, kreeg gelijk zijn favoriete hapjes en drankjes voorgeschoteld, inclusief de "persoonlijke" etiketten op de flesjes, was helemaal leuk, na het borrelen naar onze tafel gebracht, van de kaart gegeten, was allemaal super-lekker. Bediening vriendelijk en attent, geweldige rook-ruimte boven, waar je gewoon zelf plaatjes mag draaien uit een geweldige back-to-the-70's collectie. Blijft maar weinig te wensen over, komen zeker een keer terug!

14. Vandaag met 2 stellen gegeten, absoluut een aanrader.
    Zeer vriendelijke bediening, we komen zeker vaker.

15. Afgelopen vrijdag gaan eten op basis van goede verhalen. De achtertuin is echt top, mooie locatie, lekker rustig.

Carpaccio was heerlijk, echt een goede start. Vervolgens raviole met coquille in truffelsaus, opzich wel ok maar nogal chemisch qua smaak. Vervolgens black angus, helaas een taai stuk vlees met normale aardappelen en groenten.
    M'n vriendin had scampi's in een dikke saus, hele vette slagroomsaus naar onze beleving. En daarbij diezelfde aardappelen en groenten (klopt toch niet?)

De ijs na was ok, maar al met al moesten we 94 euro afrekenen. Prijs kwaliteit wordt wat ons betreft absoluut niet geëvenaard. Wellicht hebben we pech gehad, maar een aanrader kan ik het niet noemen.

16. Na een eerste keer heerlijk te hebben gegeten weer terug gekomen en wederom lekker, gezellig met een zomers gevoel gegeten. Aanrader de kleine gerechtjes waar je vijf of zes gerechtjes uitzoekt van de kaart die iedere keer met tussenpauzes worden geserveerd, Succes voor een gezellig avondje genieten, lekker thee en koffie achteraf met diverse koekjes en chocolaatjes. Bediening heel correct.

17. Ook vanavond weer heerlijk gegeten! Italië op zijn best met een heerlijk relaxte sfeer. Personeel is vakkundig, vriendelijk en zijn op de hoogte van hetgeen ze uitserveren.
    Ook voor de kinderen is er voldoende keuze en zijn niet beperkt tot friet of kroket. Ze kunnen van de hele kaart kiezen en deze porties worden qua hoeveelheid (en prijs) aangepast.
    Diverso is zoals horeca is bedoeld.

18. Vorige week kreeftenmenu gegeten, helaas een grote teleurstelling. Wijnkaart alleen Italiaanse wijnen en geen rosé. Voorgerecht was ( hoewel zelfde menu ) bij beide personen anders. Tussengerecht was ravioli en de helft niet gaar. Hoofdgerecht kwam pas na meer dan een uur. Wijn en water werd niet bijgeschonken en de wijn die wij voor € 35 bestelden bleek later een supermarktwijn van € 10 te zijn. Het was koud en tochtig in het restaurant omdat de hele avond de voordeur open bleef staan.

19. M. Janssens

Een Italiaanse brunch ter ere van moederdag gebruikt. Het geheel viel tegen, een beetje fantasieloos. Het eten was wel lekker maar absoluut niet speciaal. Bij een Italiaans buffet had ik me iets meer voorgesteld. Geen luxe broodsoorten, hotelkaas. Geen verse jus. Koffie uit een thermoskan. En als toetje, yoghurt met vers fruit. Persoonlijk had ik toch meer in de richting v andere zoete Italiaanse lekkernijen gedacht. Het was niet slecht maar ook niet voor herhaling vatbaar, jammer. Als attentie kregen we een mooie pioenroos, alleen zat er reclame aan voor een bed & breakfast bedrijf in de buurt, beetje ongepast.

20. Heerlijk gegeten, verrassende kaart met interessante en heel smaakvolle combinaties. Bediening zeer correct, fijne sfeer ondanks de rustige doordeweekse avond. Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Diverso. Naast het lekkere eten een goede en vriendelijke bediening en een gezellig sfeertje. Kortom een echte aanrader!

22. Geluncht op het mooie terras, duurde vrij lang voor onze gerechten geserveerd werden. Niet erg als het vers wordt klaar gemaakt, maar zet dan een mandje met brood en olijfolie of een olijfje op tafel. Bij de maaltijd salade werd ook geen brood geserveerd, dan is het wel erg sober. Drank aardig aan de prijs. Eten was smaakvol, bediening correct.

23. Heerlijk gegeten, de tussenpauzes waren perfect het was zeer leuk en super lekker!

24. Gezellig gegeten bij Diverso. Gekozen voor het verrassingsmenu. Het voorgerecht was oprecht heerlijk. Mijn biefstuk van het hoofdgerecht was erg droog. Jammer. Het is toch best aan de prijs. De bediening is heel goed.

25. Vanavond héérlijk gegeten bij Diverso! Ontzettend lekker madiwodo verrassingsmenu gehad, gezellig sfeertje en goede bediening: een échte aanrader & al helemaal voor dat geld, gewoon top!

26. Heerlijk gegeten.
    Leuke bediening en een goede prijs/eten kwaliteit !

27. Na de goede verhalen op naar Diverso.
    Wij kozen voor het menu "Diverso Assorti" 6 gerechten waarbij er per keer 2 gerechtjes worden geserveerd, maar wat een teleurstelling.
    Het begon vrij goed met een lekker carpaccio, en dito geitenkaasjes gerecht, maar daarna ging het al snel bergafwaarts!
    Ronde 2 een werkelijk smaakloos zalmgerechtje, zalm droog en totaal geen smaak, het ander gerechtje was een vissoepje, waarbij in de verte inderdaad een vissmaakje zat!
    De laatste ronde, ik ga er even van uit dat dit de "hoofdgerechtjes" waren, een kommetje met knoflookolie waarin 4 scampi's lagen, troosteloos gerecht, het andere gerecht was een kommetje met 5/6 stukjes ossenhaas, ok de ossenhaas was mals, maar wederom totaal geen smaak aan het gerecht.
    Al met al 4 van de 6 gangen smaakloos, en daarbij veel te weinig om dit als een maaltijd te verkopen.
    Jammer, service alsmede de wijnen waren goed.

28. We wonen een dorpje verder op, maar we zijn nog nooit bij Diverso geweest. Na deze beslissing om hier te eten, hebben we zeker geen spijt van! Wat een heerlijk, gezellig en sfeervol restaurant. We hebben uiteindelijk gekozen voor het marktmenu, een verrassing voor wat je krijgt. Als je iets niet lust, geef je het door en ze passen het voor je aan. Perfect!

De service was top, genoeg tijd tussen de gerechten in en het personeel probeert aandacht aan je te besteden. Het drinken is alleen wel erg prijzig voor wat je krijgt, een flesje van 0,2 voor €1.95. Kan goedkoper! Verder geen minpunten op dit restaurant, ik zou zeggen; Ga zo door!

29. Hientje

Heerlijk gegeten, en kei leuk restaurantje!!
    leuke bediening en een goede prijs/eten kwaliteit !
    voor herhaling vatbaar !!

30. Het eten is hier geweldig, ze houden rekening met al je wensen en de kwaliteit is echt super! Met een heerlijke soep en een pasta voor 15 euro bijna te goedkoop om niet regelmatig binnen te lopen, maar ook voor een uitgebreid diner zit je hier goed!

Aanrader: pasta tartufo - wij als niet-vegetariërs zouden er bijna het vlees voor afzweren, zeker een keer proberen!

31. Toos kneepkens

Al vaak hier gegeten, en het is elke keer weer top. We worden steeds erg gastvrij ontvangen, en het eten is prima.
    We blijven zeker komen.
    Ook de complimenten voor de kok.

32. Heerlijk gegeten hier en ik ga er binnenkort weer naartoe.
    Vriendelijk, personeel, goede porties eten en het smaakt heerlijk!
    Echt top sinds dat het concept veranderd is!!!

33. Bart Janssen

Prima etentje gisteren met het bestuur van onze vereniging. Zeer goed eten, zeer vriendelijke bediening, een zeer complete kaart met vele mogelijkheden. De sfeer was uitstekend, misschien waren wij wel de tafel die teveel geluid produceerden.......Een aanrader om zeker nog eens vaker te gaan dineren !

34. Wij hebben lekker gegeten, maar missen het eerdere concept toch wel! De sfeer is goed, maar er was regelmatig een kakafonie van zeer luidruchtig gevoerde gesprekken.

35. Heerlijke avond, goede sfeer, fijne bediening en lekker eten. Top prijs kwaliteit verhouding. Vers en eerlijk eten. Goede huiswijn. Toegankelijk restaurant. Goede gastheer. Knap dat je je bestaandeformule en naam volledig weet los te laten en een succesvol nieuw restaurant begint. Aanrader!

36. Sander & Nicole

37. Voor de eerste keer hier gegeten. Wij waarderen een etentje op prijs/kwaliteit en kunnen zowel de duurdere als de goedkopere eetgelegenheden aandoen. Ongeveer wekelijks eten wij wel buiten de deur.
    Het was een door de weekse avond en niet druk in het restaurant. Het ziet er leuk uit en de bediening is erg vriendelijk en netjes. De fles wijn die wij van de kaart hadden uitgezocht werd gezocht en gezocht maar niet gevonden terwijl het voorgerecht al was uitgeserveerd. Een carpaccio die helemaal vol lag met truffelmayonaise. Die truffelmayonaise was ook al bij het brood vooraf geserveerd en dit was echt te veel van het goede. Zonde van de carpaccio want als je de mayonaise eraf hebt geschraapt smaakte de carpaccio wel lekker. Het geheel lag toch wel een beetje als een betonblok in de maag.
    Daarna kwam de tournedos die erg lekker en mals was met lekkere knapperige verse groente op de bord geserveerd en erg lekkere rozemarijnaardappeltjes daarbij.
    Als dessert gekozen voor een dame blanche ( was het enige ijsdessert ). Het geheel werd erg mooi gepresenteerd en smaakte ook prima alleen jammer dat de warme chocoladesaus geen echte chocoladesaus was.
    Al met al redelijk gegeten maar voor een paar tientjes meer gaan wij toch liever naar een exclusievere gelegenheid. Wij zullen hier best nog wel eens terugkomen maar dan voor de snellere en goedkopere hap.

38. Heerlijk eten tegen een betaalbare prijs en nette/professionele bediening, helemaal top!

39. Team Diverso,
    Vandaag weer een lekkere lunch gegeten bij jullie. Of het nu om een "gewone" lunch of een heerlijk diner gaat, wij hebben jullie inmiddels wel weten te vinden. De verrasingsmenu's zijn iedere keer ook écht weer een verrassing. Prijs, kwaliteit is prima. Jullie zijn een aanwinst voor Nederweert e.o. Tot de volgende keer.

40. Marc 861 punten

Eerste keer gaan eten na introductie van het nieuwe concept. Sfeer in het restaurant is prima en de bediening is netjes en oplettend. Gerechten zijn goed van portie vind ik. Wat een beetje ontbreekt zijn de fijne smaken. Veel gerechten waren wat vlak van smaak. Bijgerechten als Patate al forno - Rozemarijnaardappeltjes in de schil en uit de oven en Pasta aglio e olio – Pasta met knoflookolie waren erg flauw. De Filetto di manzo - Ossenhaas met aceto balsamicosaus en de Carpaccio di manzo al tartufo - Carpaccio van ossenhaas met truffel waren wel weer prima op smaak. Al met al zullen we het zeker nogmaals gaan proberen, maar dan van de kaart en niet het Diverso all’italiana, kleine Italiaanse hapjes concept

41. Peter Vandeursen

Wat een massa zaak is dit geworden. Best jammer. Hutjemutje op elkaar om zoveel mogelijk mensen te plaatsen. Toch redelijk aan de prijs.

42. Gezellig restaurant. De bediening is uitstekend en zelden zo lekker gegeten. Wij kozen voor het verrassingsmenu en bij elk gerecht kregen we een toelichting. Prijs/kwaliteit verhouding waren uitstekend.

43. Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

44. De mediterrane styling is perfect en sfeervol, het personeel erg vriendelijk. Helaas werd bij de surprise-gerechtjes niet duidelijk vermeld hoe de opbouw hiervan was; er was bv geen dessert bij. De gerechten werden mooi gepresenteerd, maar waren qua smaak & creativiteit niet echt bijzonder te noemen. Zeer jammer voor de prijs-/kwaliteitverhouding. Qua sfeer en personeel dus prima, maar helaas gaat het bij de totaalbeleving ook om het eten.

45. Lekker gegeten op een mooie ontspannen locatie! Porties prima, zeer scherp geprijsd

46. Hebben er heerlijk gegeten.Jammer dat de portie s iets te klein waren,zeker voor de jongere gasten onder ons.(Maar heb dit meer gehoord en hoop dat ze er iets aan doen.)
    We bestelden daarom nog iets na.Het was er gezellig en de bediening was vriendelijk.
    Ik wens ze veel succes,want het is toch een aanwinst voor is dorp.