Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nederweert verdeeld zijn.

1. Nederlands Nederweert

Sfeer is prima, valt niets op aan te merken. Ontvangst was matig, personeel redelijk.
    De kaart is vrij standaard en wat op tafel kwam was zeer matig. Vlees niet echt warm, nagerecht (ijs) al flink aan het smelten.
    De prijs/kwaliteit is ver benedenmaats. Niet dat het duur is, maar goedkoop is anders, maar maak het dan ook waar!
    Ik had er meer van verwacht.

Ellie

Geweldig gegeten… mooi en gezellig restaurant.
    Wij kozen voor het 5-gangen verrassingsmenu. Goeie keuze want alle gangen waren raak. Mooie presentatie op de bord en erg smaakvol. Vriendelijk personeel. Wij waren hier voor de eerste keer maar zeker niet voor de laatste keer.

4. Pizzeria Nederweert

men.

Het eten is er vreselijk slecht.
    Als er iets van zegt flipt hij door.
    Binnen is het goor en veel kapot.
    Zomers warmt hij het vlees buiten buiten in de zon op.

29 augustus moet hij voor altijd dicht.

5. Nederlands Nederweert

Een grote keuze aan speciale bieren sprak ons wel aan. We hebben heerlijk op het terras gezeten en de lunch was prima. Even lekker een dagje er op uit in Midden-Limburg.

6. Pizzeria Nederweert

Henk

7. Internationaal Nederweert

Zeer slecht t-bon zo taaie en vlees is te eten!

osmen27

Op deze prachtige plek gelegen in een geweldige omgeving kun je prima eten en drinken tijdens een fijne fietstocht.
    Het is een aanrader!

9. Internationaal Nederweert

Perfecte service
    Twee allergie klantjes in ons gezelschap.
    Alles werd doorgenomen... Wat veilig was en wat niet veilig was.
    Er werd zelf voorgesteld om wraps en sushi te maken speciaal voor hen, zonder mayo (allergisch voor kippenei).
    Kortom, top service, meedenkend en prettig eten met kids.
    Aanrader.

Afgelopen week tot de ontdekking gekomen dat je bij Florence beter niets kan bestellen, als je tenminste samen binnen, of op het terras wil zitten, dan €3,-uitgeven aan een ijsje. Want, wil je samen een ijsje eten, en 1 van de 2 kan om bepaalde redenen maar een klein ijsje op, dan dus beter helemaal niets bestellen, want alleen ik kon met mijn coupe ijs blijven zitten, en of mijn man toch maar ff alleen met zijn ijsje wou vertrekken, want zo zijn de regels werd mij verteld. In de hele zaak zaten verder welgeteld nog 2 mensen, en later kwamen er nog 2 binnen. Dus dit was de laatste keer daar ijs eten. Ga voortaan dan toch maar weer ergens anders.

M .Lahaye

We hebben er heerlijk buiten op het terras gezeten, de sfeer is ontspannen en het personeel is erg vriendelijk. Er is op de menukaart helaas niet veel keuze voor vegetariërs, dat is wel jammer maar het mag gezegd worden: de chef heeft op verzoek wel een vega-rauwkostsalade gemaakt en deze was heerlijk!

Lekkere friet!

13. Afhaal en bezorg Nederweert

Snelle service Heerijke maaltijden voor een eerlijke prijs.

14. Nederlands Nederweert

Coolen vrees

Té lang wachten voor één bestelling.
    Verkeerde bestelling.
    Weinig keuze uit vegetarisch gerechten maar keuze uit een.

15. Nederlands Nederweert

Helaas hebben wij ook geen goede ervaring opgedaan bij Guulke.
    We wilden ons huwelijksjubileum gezellig vieren met onze kinderen, maar dat werd helaas een grote teleurstelling. We hadden gereserveerd en desondanks moesten we.
    1 Uur en drie kwartier wachten op ons eten! Ik vind dit echt niet kunnen, zeker niet als je gereserveerd hebt. Voor ons dus voorlopig geen Guulke meer!

Wat een slechte accommodatie zit meer dan 20 minuten te wachten worden niet geholpen komt iemand anders daar en daar staat binnen 2 minuten iemand bij ga er nooit meer naar toe personeel zit wat rond te kijken onze tafel stond vol met glazen en kommetjes van de vorige gasten maar werd niet leeg geruimd terwijl naast ons wel tegelijk werd leeg geruimd personeel kan heel wat leren van de daatjes hoeve wat een bar slechte zaak

17. Nederlands Nederweert

Fijnproever

FF 'pitstop'; Frappe en cheeseburger (snack/simpel)
    Stond minimaal 8 man personeel met elkaar te kletsen, niks te doen.
    Na 8 minuten en 24 seconden wachten toch maar eens gevraagd of het maken van een simpele cheeseburger erg moeilijk was.
    De frappe siroop was op. Kan gebeuren, zou ik er minimaal 'de sokken' in zetten omdat met 8 man te regelen.
    Na 9 minuten liep ik naar mijn auto en nam ik een hap van mijn cheeseburger. KOUD! Die hadden ze kennelijk wel snel klaar! Wat een prutsers!
    Hier rij ik graag voorbij.

19. Internationaal Nederweert

lizette janssen

Het was zoals gewoonlijk weer goed bedankt.

Na een verbouwing ziet Betty er weer een stuk beter uit...

Maar de gejaagde eigenaresse leert het nooit...

Deze keer verkeerde snacks meegekregen en ook nog koud van binnen. De buitenkant is gloeiend heet... De binnenkant is koud.

Daarbij is de vitrine niet meer zichtbaar nu weet helemaal niet meer of het gerei nog wel goed is.

Moet zeggen dat ik niet bepaald lekker ben van de verkeerde koude snacks.

Hopelijk leest haar man dit ook eens dan wordt er wat aan gedaan.

22. Chinees-Indisch Nederweert

Bowie Zheng

23. Pizzeria Nederweert

Jac en Ans

Vandaag weer heerlijk genoten van een ijscoupe. De winnaar van 2018 is een aanrader!

25. Nederlands Nederweert

Ravioli was aan de randen uitgedroogd en koud. Er zou een salade bij horen met groene asperges, zat er niet bij. De spareribs waren alleen maar ribs zat helemaal geen vlees aan, de helft weg moeten doen. Ga hier niet meer naartoe om wat te eten.

26. Nederlands Nederweert

Wilma Suilen

27. Nederlands Nederweert

Het restaurant ziet er gezellig en sfeervol uit. Jammer dat de haard niet aan was.
    Bij binnenkomst liep er twee keer personeel voorbij, maar we werden niet opgemerkt. Ontvangst was niet prettig. We moesten lang wachten op de kaart en vervolgens weer om bestelling op te kunnen nemen. Jammer. Bediening niet vriendelijk. Het voorgerecht was heerlijk en mooi opgemaakt. Het hoogdgerecht was teleurstellend. Drie personen hadden de kip met saté. Waarvan er twee niet gaar waren. Vervolgens twee nieuwe gekregen waarvan er weer een helemaal niet gaar was. Echt rauw. Volgens de kok ging het wel! Ik ben geen kok, maar ik weet wel hoe rauwe kip eruitziet. We hoefde 2 drankjes en 1 keer de kip niet te betalen. Maar onze avond was verpest. Dit kan gewoon niet.
    Sorry maar ons zien ze nooit meer terug. Hopelijk doen ze snel iets aan het enthousiasme van het personeel en aan de kok.

Het is hier niet bepaald goedkoop voor wat je krijgt. Kwaliteit is er hier niet.

Enkele van ons hadden uitzicht op de glazen keuken een groot fel licht waar je je misselijk opkijkt en je er stress mensen ziet rond vliegen.

Voor de vegetariërs die met ons waren is totaal geen keuze alles is het zelfde en dat al jaren zo... Erg speciaal zijn de Vega gerechten waar ze de lasagna vellen zijn vergeten... Zo iets moet niet kunnen.

Verder is voor de gewone eter ook verdomt weinig te verkrijgen en erg smaakloos.

Dan de heerlijke sausen uit pakjes en de zaanse tubes mayonaise.

Je gaat naar huis met honger voor enkele was het grote geluk dat de MC Donald's nog open was.

Niks Italiaans hier.... lijkt meer op een mengsel van een slechte bedrijfs keuken.

29. Chinees-Indisch Nederweert

Haal ieder weekend een Chinesche rijsttafel af zeker 20 jaar altijd goed en op tijd. Voor een prima prijs ga zo door 👍 ik kan niks negatiefs opnoemen.

Heb al div. Keren laten bezorgen mooi op tijd en heel lekker eten. Ik begrijp de vorige resenties niet deze ervaring heb ik zeker niet. De bezorger doet zijn uiterste best in weer en wind om alles op tijd bezorgt te krijgen. Ga zo door 👍