Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nederweert verdeeld zijn.

1. Internationaal Nederweert

Met kerst hier gegeten met 15 personen.
    Het was echt een ongeregeld zooitje bij binnenkomst. Gereserveerd om 19:15, we waren om 19:10 met zijn allen bij de ingang. Een enorme drukte, half uur in de rij gestaan met zijn allen om eerst te betalen. Eindelijk binnen (om 19:45) was er niemand om ons te wijzen waar we moesten zitten. Ongezellig restaurant. Carpaccio was lauw, alsof het niet gekoeld was, live cooking was wel lekker. Buffet eten ligt veel te lang in de bakken. Misschien omdat het kerst was, konden ze de drukte niet aan, maar speel hier dan op in. We betaalden 10 euro meer vanwege kerst, (42,50 pp) dan verwacht je toch een beetje kerstsfeer. Voor ons de eerste maar ook gelijk de laatste keer.

AG van Eijk

Heerlijk gegeten met de buren.
    Heel gezellig.

3. Internationaal Nederweert

van den eertwegh

Het eten was het net niet. De soep smaakte of er water was bij gedaan, zwarte spareribs, de Chinese afdeling smaakte nergens naar. Het was een grote teleurstelling zonde van ons geld. Gaan nooit meer.

Eerste indruk op basis van de inrichting een gedateerd restaurant. Hoe anders is dan de tweede indruk in vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van het eten. Want die zijn beide TOP. We komen graag nog een keer terug.

5. Chinees-Indisch Nederweert

Vrijdag hier geweest.
    Ongelooflijk het was een keer fatsoenlijk eten wat we mee kregen.
    Deze kreeg alles warm en goed.
    Alleen de kroepoek was niet geweldig.

6. Internationaal Nederweert

Annie Coenen

7. Chinees-Indisch Nederweert

Grote loempia zit vol met alleen taugé, niets anders. Erg jammer dit. Bakje kip met sojasaus en groente besteld. De kip was onvindbaar, de groente moest nog geoogst worden denk ik. Schandalig en dat voor die prijs.
    Jammer. De kwaliteit/prijsverhouding is er niet beter op geworden.
    Tip aan de restaurant-eigenaar: doe het écht goed of doe het niet.

Verstopt in een voormalig dorpshotel vonden we Chang Phurk, een Thais restaurant in Nederweert. De eerste keer namen we twee klassieke gerechten om te kijken wat ze daarvan maakten: tom yam kai vooraf, groene curry als hoofdgerecht. Om maar met de deur in huis te vallen: heerlijk! Het smaakt precies zoals al de keren dat we dit in Thailand zelf aten.

De keren erop probeerden we steeds wat anders van de kaart. In negen van de tien gevallen hadden we een nieuwe favoriet. "Dat vorige was lekker, maar dit is nóg lekkerder!"

Enige kleine minpuntje is dat het ouderwets ogende hotel-interieur niet supergezellig oogt, maar dat is maar een klein detail.

Raar dat zo'n toprestaurant in een slaperig centrum van een dorpje zit, in plaats van het centrum van een grote stad, maar doe er je voordeel mee. Lekker eten dicht bij huis!

Wauhhhh… Pieter… een chef die weet hoe je een heerlijke (eerlijke) maaltijd maakt! Verse producten… met passie bereid… fijne bediening… GENIETEN!
    Daarom komen wij graag terug!
    G. Van Tienen en vrienden.

Lekkere friet en snacks, friet is lekker krokant en de pindasaus is lekker.

Danny Daniels

Altijd goed toeven bij daatjeshoeve. Goed eten, gezellig, gastvrije sfeer. Toppie

Nooit meer, niks italiaans aan, jammer

13. Nederlands Nederweert

Wat een gezellige plaats om een hapje te eten. Prima ontvangst, vriendelijke service en personeel.
    Niet lang hoeven wachten op ons bestelde eten. Nu was het dan misschien niet super druk, evengoed wacht ik liever 10 min langer op mijn lekker en goed klaar gemaakt gerecht, dan snel en niet gaar...
    Kortom, prima plaats om lekker en betaalbaar te gaan eten.

Kreeg een blikje seven-up met schimmel aan de rand. Wat van gezegd en werd eigenlijk genegeerd. De eigenaresse is zeer op het geld en toen ik zei met de schimmel, niet eens een nieuw blikje gekregen. Geld was binnen. Fotos gemaakt en zie het resultaat. Gelukkig met een rietje opgedronken. Had er behoorlijk ziek van kunnen worden.

15. Internationaal Nederweert

Ik wil ten eerste mijn complimenten uitspreken hoe het personeel omgaat met mensen met een allergie.
    Ze zijn met de betreffende personen het restaurant door gelopen om te laten zien welke gerechten of producten zij mochten nuttigen en welke niet.

Respect dat men daar zoveel aandacht aan geeft.

Het eten was er heel lekker en de sfeer was ook goed.

Wij komen zeker weer terug.

Geweldig, al vele keren mogen genieten van Ruuds geweldige kookkunsten en de fantastische ambiance en fijne, vriendelijke bediening.
    Ga zo nog vele jaren door en we zullen nog vaak jullie gasten zijn!

Meerprijzen voor bijna alle optie binnen menu hoog, kleine porties, niet verrassend.

18. Internationaal Nederweert

Heel lekker gegeten via wowdeal, vriendelijk personeel, 3 min punten, de tafels staan dicht bij elkaar hierdoor heb je geen rust, ook mag de hygiëne wat beter, de koks zagen er netjes uit, alleen als je verder kijkt komen jullie wat punten te kort met hygiëne, maar we hebben toch heerlijk gegeten, ik vind wel dat de prijs te hoog is, als dit zal veranderen komen we zeker nog eens terug.

19. Internationaal Nederweert

Anoniem

Vandaag naar Atlantis Nederweert geweest. Wilde met Wowdeal, maar bleek dat deze pas 1 aug geldig was. En dat je minimaal 24 u van tevoren moest reserveren. Ik vroeg of ze misschien nog speciale kortingen hadden voor groepen van 9 personen, toen vertelde hij aan de telefoon dat als je er voor 16.30 Was, dat iedereen 5 eur pp korting kreeg. Helaas ivbm kleine kinderen (oppas) konden 5 mensen er pas om 16.50 Zijn, en 4 om 16.20. Maar als we het kortingstarief al zouden betalen (voor 16.30/ Tot op de minuut) dan ging ook de tijd al in en zouden de andere maar 2u hebben. En alles moest in 1 transactie betaald worden. Mocht ook niet gesplitst ofzo.

Een persoon was over 2 dagen jarig, mochten voor deze ene keer gebruik maken van 50% korting voor 1p. Eerst niet, erna wel. 4P inmiddels al 30 min gewacht op de rest. Wij waren vroeg, speciaal voor kortings actie…

Uiteindelijk het eten redelijk / goed. Sushi lekker maar valt vrij snel uit elkaar in soya. Minimaal 2 chagrijnige personeelsleden rond zien lopen, hadden er niet echt zin in. Misschien dat ze daarom nieuw personeel zoeken.
    Carpacio goed & lekker, misschien een tip om die op kleine losse bordjes te leggen. Dan blijft ook de opmaak mooi.

Wel misten we op veel plekken bordjes; wat wat was. Kunnen een voorbeeld nemen aan Etenstijd Tilburg en aan ABC Velp. Wrap met zalm of carpacio lijkt veel op elkaar, en welke sushi geen vis bevat. Ook handig.

Muntthee: De blaadjes van de verse munt waren ongewassen. Hierdoor echt heel veel en grote beestjes in je muntthee. Naar bar gelopen, vragen of ze even de blaadjes wou wassen. Laat ze ze per ongeluk in wasbak vallen, en zei oeps. Vervolgens weer alles pakken en in mijn lege glas stoppen, ranzig qua hygiëne, maar er zaten ook gebruikte suikerzakjes tussen. Ik heb het op de bar gezet, en ben boos weg gelopen. NIET NORMAAL DIT. Bah!

Vervolgens meld ik dit bij een Chinees / Japans meisje bij receptie, nadat we klaar waren. Zegt ze "o ja, en? "
    Ik zeg: Ik wou dit even door geven. Oh oké, bedankt.
    Nou ja, zeg!

Dus hoogst waarschijnlijk volgende keer naar ABC Velp of Etenstijd zodra dit weer ia opgebouwd…

Ellen Beelen

Een Thai in Nederweert! En dat al zes jaar. En wij ontdekken dat nu pas. Zes jaar te laat. Heerlijk gegeten en heel blij met mogelijkheid Thais af te halen dichtbij huis.

Harrie Vermeulen

Lekker, gezellig, heerlijk.

22. Internationaal Nederweert

Wat een topzaak! Volop keuze in eten en drinken. Frisdrank zijn horecaflesjes in een koelmeubel, lekker fris. Ijsblokjes, citroentjes, alles compleet. Lekkere koffie en wijn ook. Eten: tsja te veel om op te noemen, europese keuken, Chinese, grill, tepanyaki, wok, volop keuze, van coquilles tot speklap. Het eten in de warmhoudbakken was bij ons ook goed warm, echt warm zelfs. Toetjes ook volop keuze en dan nog ijs, fruit, twee chocoladefonteinen. Wat een feest, Alles zag er netjes uit en er werd hygienisch gewerkt met haarbedekking en handschoentjes bij de sushi. We hebben echt genoten. Enig minpuntje is de rij bij binnenkomst en dan nemen de baliemedewerkers ook nog de telefoon aan. Hier zou iets in verbeterd kunnen worden.

23. Internationaal Nederweert

lekkerbek

1993 punten

Oscar van den Berg

Hier wordt echt lekker Thais eten geserveerd. Veel variëteit in het restaurant menu. Er zijn pittige maar ook genoeg keus voor minder pittige gerechten. Lekker koud Thais pilsje erbij , helemaal OK. Enige verbetering zou mogelijk zijn in het koffie aanbod.

25. Internationaal Nederweert

Leon van de Rieth

Hebben meerdere keren met een groep hier heerlijk gegeten. Eerste keer rondgelopen niet wetend waar mee te beginnen zo veel keus aan diverse soorten eten. De sfeer is goed en ook het personeel is vriendelijk. Het dessert is heerlijk en veel keus. Wij komen graag terug.

26. Nederlands Nederweert

Moeder en dochter

Afgelopen vrijdag gaan lunchen bij het Guulke. Een uitsmijter en een kip sandwich besteld... alle tafeltjes om ons heen kregen hun bestelling of er zaten inmiddels al weer nieuwe mensen dus na 3 kwartier wachten toch maar even vragen waar het eten blijft. Nou ja even, het duurde een tijdje voordat iemand onze hand überhaupt zag of hierop reageerde. Toen er eenmaal iemand bij ons aan tafel stond hebben we gevraagd of ze ons kon vertellen of het nog lang zou duren. Hierop werd vrij bot gereageerd: de heren waren er mee bezig en er waren nog meer klanten op hun eten aan het wachten?! Benoemd dat we er begrip voor hebben maar inmiddels al een ruime 3 kwartier wachten op 1 uitsmijter en de sandwich kip (volgens mij moest de kip de eieren eerst nog leggen en vervolgens geslacht worden!). De dame benoemde dat het nog niet klaar was en dat we dus nog even moesten wachten! Vervolgens liep ze naar een collega toe en zagen we dat ze het verhaal aan de collega vertelde, deze liep naar achter en kwam een kwartier laten met ons eten weer naar voren lopen. Eindelijk! Ze benoemde wel netjes excuses voor het lange wachten. Maar mijn eetlust was al bedorven.
    Het lange wachten was vervelend, maar nog niet zo vervelend als de reactie van de 1ste bediende! Alsof het na 3 kwartier niet gegrond is om te vragen waar het eten blijft? En vervolgens ook zo hard benoemen dat andere mensen ook zitten te wachten dat alle mensen aan de nabijgelegen tafels ook nog eens om kijken om te kijken "wie er zo zit te klagen" en dan vervolgens toch navraag gaan doen bij een collega! Benoem dan richting ons dat je het niet weet en het even zal gaan nakijken i.p.v. deze onterechte poppenkast!
    Erg jammer en nooit meer.

27. Internationaal Nederweert

Karel

Heerlijk gegeten met ons gezin. Voor elk wat wils.
    Onze dochters vinden het geweldig. Alles wordt goed bijgevuld. Er wordt hygiënisch gewerkt.

Via de AH restaurantactie gaan eten, 2e driegangenmenu is gratis (maar forse meerprijzen bij alternatieve suggesties). Over het algemeen is het eten onderhoudend maar ik vond het wat smaakloos. Stagiaires in bediening zouden beter begeleid mogen worden bij uitleg kaart en drank, hier miste kennis (iedereen moet het leren). Stoelen (passend bij overigens sfeervolle inrichting) zitten niet goed.

29. Nederlands Nederweert

Fam Cleutjens

Maandag 5 juni wij wilde graag bij Guulke gaan lunchen.
    Maar het personeel keek niet naar ons om ze liepen langs en kwamen ook niet vragen of wij wat wilde drinken.
    Wij hebben nog even gewacht maar de mensen die na ons kwamen hadden inmiddels al wat te drinken
    Dus wij zijn weggegaan om ergens anders te gaan lunchen
    Ons zien ze er nooit meer

30. Nederlands Nederweert

Gisteren voor de eerste keer hier gaan eten en tevens de laatste keer.
    Prijs, kwaliteit en hoeveelheid gewoon slecht.