Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nederweert verdeeld zijn.

1. Mediterraans Nederweert

Wat een gezellige vriendinnenavond moest worden, liep wat eten betreft uit op een fiasco. Smaakloos, ver beneden de maat, zowel voor- als hoofdgerecht. Over het nagerecht nog maar niet te spreken. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt...de tiramisu werd met een lepel uit een pan geschraapt en letterlijk op je bord gekwakt. Een aanfluiting. Zelfs de koffie, capacino en latte, waren slecht. Daarnaast zat het restaurant overvol en zit je hutje mutje aan een tafeltje waar je het gesprek van de buurman exact kunt volgen. Ik kan nog wel even doorgaan met kritiek, maar besluit mijn betoog met het enige advies: absoluut geen aanrader. Wij gaan er in ieder geval nooit meer naar toe. Voor dat geld kan je overal dineren en dan heel wat beter.

2. Nederlands Nederweert

Prima gegeten, prijs/kwaliteit was oké.

3. Nederlands Nederweert

Van de buitenkant een mooie uitstraling, de uitstraling van een leuke eetgelegenheid. Echter schijn bedriegt. Om te beginnen waardeloos personeel, slechte ontvangst. Duurde een eeuwigheid voordat we werden geholpen. Nadat we hadden besteld duurde het nog lang voordat er iets op tafel stond. Spareribs waren niet te eten, de frietjes leken wel opgewarmd in de magnetron, evenals de scampi's. Voor ons een eenmalige ervaring. Wij gaan er nooit meer terug, nog niet voor een koffie. Er ontbreekt hier sturing aan personeel. Personeel bestaat op een enkeling na uit kinderen die niet weten waar ze mee bezig zijn. En de eigenaar of eigenaren waren niet aanwezig, aldus een medewerkster. Wij hebben het hier bij gelaten.
    Geen aanrader voor personen die eens lekker culinair willen genieten. Er zijn beter restaurants in Nederweert, zelfs de shoarma boer heeft meer smaak en beter eten.

Ellis van der Wilt

Op 22 november 2018 ben ik er met een gezelschap wezen bowlen en BBQ aan tafel. We hebben een fijne, goed verzorgde avond gehad en komen zeker nog eens terug.

5. Nederlands Nederweert

Vrijdagavond 9 november een gezellig avondje uit eten.
    Dit was al weer de tweede keer een afgang.
    Jonge kinderen in de bediening zonder ervaring.
    Eten was niet gaar, en niet lekker, veel te lang moeten wachten op ons eten.
    Alleen de drankjes waren op tijd.

6. Mediterraans Nederweert

Naar aanraden van anderen zijn wij naar Diverso gegaan. Hier hebben we een Toscaans tafeltje vol besteld.
    Het eten was zwaar onder niveau. Kleine portie en alles was doorbakken. Erg smakeloos. Heel erg jammer. We hebben 4,5 uur binnengezeten voor een simpel 3 gangen menu. Erg lang. Zou dit restaurant niemand kunnen aanbevelen., Bij een ordinaire friet tent kunnen ze nog beter vlees bereiden. Ons zien ze in ieder geval NOOIT meer terug. En ik zal dit zeker niemand aanbevelen.

7. Lunchroom Nederweert

8. Mediterraans Nederweert

Restaurant doet zich chiquer voor dan dat het is. Het was lekker maar zeker niet het beste wat ik ooit gehad heb. Geen smaak explosie. Zelf zou ik er niet voor kiezen om hier terug te gaan.

9. Nederlands Nederweert

g.clement

Prima gegeten met een grote groep.
    Was een beetje verwarring over vooraf gemaakte afspraken, maar die werden snel en goed opgelost.
    We hebben een geweldige middag gehad, in een prettige sfeer!

10. Nederlands Nederweert

Sfeer is prima, valt niets op aan te merken. Ontvangst was matig, personeel redelijk.
    De kaart is vrij standaard en wat op tafel kwam was zeer matig. Vlees niet echt warm, nagerecht (ijs) al flink aan het smelten.
    De prijs/kwaliteit is ver benedenmaats. Niet dat het duur is, maar goedkoop is anders, maar maak het dan ook waar!
    Ik had er meer van verwacht.

Ellie

Geweldig gegeten… mooi en gezellig restaurant.
    Wij kozen voor het 5-gangen verrassingsmenu. Goeie keuze want alle gangen waren raak. Mooie presentatie op de bord en erg smaakvol. Vriendelijk personeel. Wij waren hier voor de eerste keer maar zeker niet voor de laatste keer.

13. Pizzeria Nederweert

men.

Het eten is er vreselijk slecht.
    Als er iets van zegt flipt hij door.
    Binnen is het goor en veel kapot.
    Zomers warmt hij het vlees buiten buiten in de zon op.

29 augustus moet hij voor altijd dicht.

14. Nederlands Nederweert

Een grote keuze aan speciale bieren sprak ons wel aan. We hebben heerlijk op het terras gezeten en de lunch was prima. Even lekker een dagje er op uit in Midden-Limburg.

15. Pizzeria Nederweert

Henk

16. Internationaal Nederweert

Zeer slecht t-bon zo taaie en vlees is te eten!

osmen27

Op deze prachtige plek gelegen in een geweldige omgeving kun je prima eten en drinken tijdens een fijne fietstocht.
    Het is een aanrader!

18. Internationaal Nederweert

Perfecte service
    Twee allergie klantjes in ons gezelschap.
    Alles werd doorgenomen... Wat veilig was en wat niet veilig was.
    Er werd zelf voorgesteld om wraps en sushi te maken speciaal voor hen, zonder mayo (allergisch voor kippenei).
    Kortom, top service, meedenkend en prettig eten met kids.
    Aanrader.

Afgelopen week tot de ontdekking gekomen dat je bij Florence beter niets kan bestellen, als je tenminste samen binnen, of op het terras wil zitten, dan €3,-uitgeven aan een ijsje. Want, wil je samen een ijsje eten, en 1 van de 2 kan om bepaalde redenen maar een klein ijsje op, dan dus beter helemaal niets bestellen, want alleen ik kon met mijn coupe ijs blijven zitten, en of mijn man toch maar ff alleen met zijn ijsje wou vertrekken, want zo zijn de regels werd mij verteld. In de hele zaak zaten verder welgeteld nog 2 mensen, en later kwamen er nog 2 binnen. Dus dit was de laatste keer daar ijs eten. Ga voortaan dan toch maar weer ergens anders.

M .Lahaye

We hebben er heerlijk buiten op het terras gezeten, de sfeer is ontspannen en het personeel is erg vriendelijk. Er is op de menukaart helaas niet veel keuze voor vegetariërs, dat is wel jammer maar het mag gezegd worden: de chef heeft op verzoek wel een vega-rauwkostsalade gemaakt en deze was heerlijk!

Lekkere friet!

22. Afhaal en bezorg Nederweert

Snelle service Heerijke maaltijden voor een eerlijke prijs.

23. Nederlands Nederweert

Coolen vrees

Té lang wachten voor één bestelling.
    Verkeerde bestelling.
    Weinig keuze uit vegetarisch gerechten maar keuze uit een.

24. Nederlands Nederweert

Helaas hebben wij ook geen goede ervaring opgedaan bij Guulke.
    We wilden ons huwelijksjubileum gezellig vieren met onze kinderen, maar dat werd helaas een grote teleurstelling. We hadden gereserveerd en desondanks moesten we.
    1 Uur en drie kwartier wachten op ons eten! Ik vind dit echt niet kunnen, zeker niet als je gereserveerd hebt. Voor ons dus voorlopig geen Guulke meer!

Wat een slechte accommodatie zit meer dan 20 minuten te wachten worden niet geholpen komt iemand anders daar en daar staat binnen 2 minuten iemand bij ga er nooit meer naar toe personeel zit wat rond te kijken onze tafel stond vol met glazen en kommetjes van de vorige gasten maar werd niet leeg geruimd terwijl naast ons wel tegelijk werd leeg geruimd personeel kan heel wat leren van de daatjes hoeve wat een bar slechte zaak

26. Nederlands Nederweert

Fijnproever

FF 'pitstop'; Frappe en cheeseburger (snack/simpel)
    Stond minimaal 8 man personeel met elkaar te kletsen, niks te doen.
    Na 8 minuten en 24 seconden wachten toch maar eens gevraagd of het maken van een simpele cheeseburger erg moeilijk was.
    De frappe siroop was op. Kan gebeuren, zou ik er minimaal 'de sokken' in zetten omdat met 8 man te regelen.
    Na 9 minuten liep ik naar mijn auto en nam ik een hap van mijn cheeseburger. KOUD! Die hadden ze kennelijk wel snel klaar! Wat een prutsers!
    Hier rij ik graag voorbij.

28. Internationaal Nederweert

lizette janssen

Het was zoals gewoonlijk weer goed bedankt.

Na een verbouwing ziet Betty er weer een stuk beter uit...

Maar de gejaagde eigenaresse leert het nooit...

Deze keer verkeerde snacks meegekregen en ook nog koud van binnen. De buitenkant is gloeiend heet... De binnenkant is koud.

Daarbij is de vitrine niet meer zichtbaar nu weet helemaal niet meer of het gerei nog wel goed is.

Moet zeggen dat ik niet bepaald lekker ben van de verkeerde koude snacks.

Hopelijk leest haar man dit ook eens dan wordt er wat aan gedaan.