Pins & Pints Bowling in Nederweert

vr vanaf 14:00
za vanaf 14:00
zo vanaf 14:00

1. men. 12468 punten

Leuk personeelsfeest gehad hier. Het bowlen ging wel maar het eten duurde nog al wat lang, nog maar eens gevraagd wanneer we konden aanschuiven? Iedereen had honger.... En daar was ie, een deur ging open en daar stond onze tafel met de "BBQ" erop. Deze ging aan en we denken waar zal die damp heen gaan...

Na een half uur wat braden en alles blauw van de rook, stank door het hele gebouw, was ons eten al op (we hadden eigelijk nog akelig weinig gehad). We hadden gereserveerd met onbeperkt eten en daar betaalden wij dus ook voor. Meneer de directeur, zo noemt hij zich (hij werkt er gewoon), ging wel even eten bijhalen. Na een half uur nog niks, eens vragen.. jonge waar blijft het
    eten. Het eten was op, er was niks meer. Dit is hier onbeperkt verrekken van de honger.

Echt, wat een afgang om zo met je collega's een eindejaarsfeestje te hebben. En sorry? Nee dat kon d'r nog niet eens vanaf.