Guulke in Nederweert

Grote parkeerplaatsen aan beide kanten van de zaak

Busverbinding op 150 meter afstand, NS station in Weert.

Bezorgrestaurants in de buurt van Guulke

ma lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 20:00

di lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 20:00

1320227957 80
1430620238 64
1491949283 70

1. Wat een gezellige plaats om een hapje te eten. Prima ontvangst, vriendelijke service en personeel.
    Niet lang hoeven wachten op ons bestelde eten. Nu was het dan misschien niet super druk, evengoed wacht ik liever 10 min langer op mijn lekker en goed klaar gemaakt gerecht, dan snel en niet gaar...
    Kortom, prima plaats om lekker en betaalbaar te gaan eten.

2. Moeder en dochter

Afgelopen vrijdag gaan lunchen bij het Guulke. Een uitsmijter en een kip sandwich besteld... alle tafeltjes om ons heen kregen hun bestelling of er zaten inmiddels al weer nieuwe mensen dus na 3 kwartier wachten toch maar even vragen waar het eten blijft. Nou ja even, het duurde een tijdje voordat iemand onze hand überhaupt zag of hierop reageerde. Toen er eenmaal iemand bij ons aan tafel stond hebben we gevraagd of ze ons kon vertellen of het nog lang zou duren. Hierop werd vrij bot gereageerd: de heren waren er mee bezig en er waren nog meer klanten op hun eten aan het wachten?! Benoemd dat we er begrip voor hebben maar inmiddels al een ruime 3 kwartier wachten op 1 uitsmijter en de sandwich kip (volgens mij moest de kip de eieren eerst nog leggen en vervolgens geslacht worden!). De dame benoemde dat het nog niet klaar was en dat we dus nog even moesten wachten! Vervolgens liep ze naar een collega toe en zagen we dat ze het verhaal aan de collega vertelde, deze liep naar achter en kwam een kwartier laten met ons eten weer naar voren lopen. Eindelijk! Ze benoemde wel netjes excuses voor het lange wachten. Maar mijn eetlust was al bedorven.
    Het lange wachten was vervelend, maar nog niet zo vervelend als de reactie van de 1ste bediende! Alsof het na 3 kwartier niet gegrond is om te vragen waar het eten blijft? En vervolgens ook zo hard benoemen dat andere mensen ook zitten te wachten dat alle mensen aan de nabijgelegen tafels ook nog eens om kijken om te kijken "wie er zo zit te klagen" en dan vervolgens toch navraag gaan doen bij een collega! Benoem dan richting ons dat je het niet weet en het even zal gaan nakijken i.p.v. deze onterechte poppenkast!
    Erg jammer en nooit meer.

3. Fam Cleutjens

Maandag 5 juni wij wilde graag bij Guulke gaan lunchen.
    Maar het personeel keek niet naar ons om ze liepen langs en kwamen ook niet vragen of wij wat wilde drinken.
    Wij hebben nog even gewacht maar de mensen die na ons kwamen hadden inmiddels al wat te drinken
    Dus wij zijn weggegaan om ergens anders te gaan lunchen
    Ons zien ze er nooit meer

4. Gisteren voor de eerste keer hier gaan eten en tevens de laatste keer.
    Prijs, kwaliteit en hoeveelheid gewoon slecht.

5. We hebben hier al vaker gegeten en het eten is dan ook super lekker. Het is wel jammer dan iedere keer als je opnieuw gaat dat er altijd iets anders is aan een gerecht, vaak vergeten ze dingen toe te voegen eraan.
    Personeel vind ik matig en moeten vaak tot 1/1,5 uur wachten tot ons eten word gebracht (lunch).

6. Pascale

Ik ga regelmatig lunchen en afgelopen vrijdag dineren. Het eten is heerlijk en de bediening super!

7. Erna Causevic

Zeer onaardig personeel, de bediening was slecht en het eten was matig. Na binnenkomst wilden we aan een tafel zitten, maar we werden letterlijk weggejaagd en we werden ergens in een hoekje gezet. Terwijl onze gewenste tafel niet eens gereserveerd was! Kortom zeer slechte ervaring bij dit restaurant en dit is absoluut niet aan te raden.

8. Erik Philippus

Als regelmatige bezoeker van Guulke een tegenvallende ervaring met het diner gehad. Vlees was een melige, smakeloze hap, en in de wijn dreef onderin van alles wat er niet in hoort. Ik heb dit gemeld, maar daar werd nauwelijks op gereageerd, geen verontschuldiging, en die troep in de wijn dat hoorde gewoon... Nee, een teleurstellende ervaring rijker.

9. Marion van Lieshout

Vanmiddag heerlijk gegeten samen met de familie alvast voor de kerst. Was een heerlijk menu en prima en vriendelijke bediening! Aanrader wat ons betreft.

10. Wij komen er al jaren en was het goed maar de kwaliteit gaat op alle vlakken het laatste jaar achteruit. De alertheid van de bediening is niet goed, lang wachten op een drankje en de kaart en de meeste van de bediening spreekt je met super plat Limburgs aan. Helaas zullen wij hier niet meer komen.

11. Wij komen zeer regelmatig bij Guulke. Altijd lekker en goede bediening. De porties zijn zeer ruim en de prijs/kwaliteit verhouding is dan ook dik in orde. Een aanrader, voor zowel lunch als diner!

12. Slechte bediening! 2x gaan lunchen en allebei de keer moeten vragen of we iets mogen bestellen! Na 20 minuten nog steeds niks? Heel jammer want het eten is lekker! Maar ik zou dan eerder elders naartoe gaan voor de lunch!

13. Na een slechte ervaring toch weer een bezoek gebracht aan Guulke voor een groepsdiner. Bediening slecht en ongemanierd, "waat mosse drinken"?? Met drinken snel, maar op het voorgerecht 1.5 uur gewacht. Hoofdgerecht was goed van smaak, maar koud! De rode wijn is goed, maar schandalig weinig inhoud voor wat je betaalt. Personeel draagt vieze kleding.
    Kortom, spijt dat we toch weer naar Guulke zijn geweest, ons zul je er niet meer treffen.

14. Heerlijk geluncht vandaag. Echt een aanrader.

15. Heerlijk gegeten en gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar. De bediening kan beter, dat leek niet helemaal goed georganiseerd.

16. Op het eten moet je lang wachten, maar om te vragen of je wat drinken wilt staan ze steeds aan de tafel.

17. Saskia007

Wij kwamen altijd met veel plezier, maar sinds de uitbreiding/verbouwing laat de service behoorlijk te wensen over. Te veel tafeltjes, te veel reserveringen: de keuken kan het gewoon niet aan. Belachelijk lang moeten wachten, zonder excuses of informatie. Verder is de sfeer er zeker niet op vooruit gegaan, met die nieuwe aanbouw. Van een knus 'bruin' eetcafeetje lijkt het nu meer op een grote eetzaal. Echt jammer Guulke. Het eten is lekker, maar de huidige sfeer en service zijn echt onvoldoende.

18. Het eten was prima, de bediening daarin tegen slecht! Dames, let op je gasten. Haal tafels af in volgorde. Wij hebben zeker 15 minuten met een leeg bord voor ons gezeten terwijl de tafel naast ons de laatste hap nog niet had doorgeslikt en het bord al weg was. Voor het eten zeg ik ja tegen dit restaurant, voor de bediening zeg ik nee.

19. Een stelletje

Na een eerdere slechte ervaring, vorige week nog eens terug gegaan naar dit restaurant. Het restaurant heeft een mooie metamorfose ondergaan en biedt nu meer ruimte voor meer tafels. De sfeer is erg goed al misten we de achtergrondmuziek een beetje.

De vorige keer was de bediening erg slecht, we werden niet opgemerkt en moesten meer dan een uur wachten op ons drinken. Ben zelf maar gaan betalen want er was geen bediening te zien, terwijl de eigenaar ook op het terras zat.

Deze keer hadden we gereserveerd voor het valentijnsmenu. We belden, er werd niet uitgelegd wat het arrangement in hield. Daar aangekomen, had een medewerker ons direct opgemerkt. We kregen een tafel en een glaasje champagne werd ons aangeboden. De medewerker vroeg naar onze arrangementskeuze (eenmaal vlees en eenmaal vis). Het was voor ons nog steeds een verrassing wat we zouden krijgen. Na 5 minuten kregen we wat brood met kruidenboter. Jammer dat het kruidenboter was die gesneden was vanaf een kruidenboterworst van de Sligro... Niet te eten.

Na een 20 minuten wachten, kwam het voorgerecht. Dit werd geserveerd op een tegeltje. De aankleding en smaak was erg goed! Inmiddels was ons drinken al 10 minuten op. Dit was nog niet opgemerkt. De bediening heeft de ogen in de broekzak en kijkt alleen naar de tafels waarvoor ze iets brengen. Ze kijken niet naar andere tafels. Daarbij stonden twee medewerkers met de handen over elkaar achter de bar. Na 10 minuten was het voorgerecht op, en kwamen ze de borden halen. Toen hebben we meteen gevraagd of we iets te drinken mochten hebben. Op de tafels staat geen drank kaart dus ik moest vragen welke wijn ze hadden. De droge wijn smaakte naar karton, dus deze wilde ik niet meer bij bestellen.

Na ongeveer 75 minuten wachten (!) kwam het hoofdgerecht. Het vlees was licht gebakken. Hier hou ik niet van, ik wil liever doorbakken. Dit is mij niet gevraagd. Daarbij was het eten niet warm genoeg. Dit wilde ik aangeven bij een medewerker, maar mijn hand werd meermaals niet opgemerkt. Daarbij telde ik welgeteld 3 worteltjes en een klein kommetje sla voor twee personen. De frietjes hadden al even gestaan en waren ook koud geserveerd. De vis van mijn vriendin was volgens haar een stuk beter. Maar ook hier te koud. Toen de borden na een 40 minuten opgehaald werden, heb ik dit aangegeven bij een medewerkster. Zij bood excuses, en bedankte ons dat we het gezegd hadden. Daarmee was het afgedaan.. Dit was ook een gelegenheid dat ik weer wat drinken kon bestellen. Een eerdere gelegenheid hiervoor had ik nog niet gekregen, omdat het personeel de ogen in de broekzak heeft.

Na een half uur kwam het desert. Het ijs was al gesmolten, maar was nog voldoende. Aankleding van het bord was goed.

Het personeel moet echt andere kleding gaan dragen! Twee heren liepen in een vieze spijker broek die al een tijd in de kledingbak had moeten zitten! Er is geen eenduidige aankleding van het personeel! Erg jammer!

Vervolgens wilden we betalen, na herhaaldelijk zwaaien zijn we zelf maar naar de kassa gelopen en hebben we betaald. Het was erg prijzig voor hetgeen we kregen. We waren ontevreden en zijn vervolgens doorgelopen naar een andere zaak. We werden meteen opgemerkt, kregen meteen iets te drinken, er werd gevraagd of alles naar wens was en er werd herhaaldelijk gevraagd of we nog iets wilden drinken! Wat een verschil!

Dus een conclusie: wij gaan nooit, maar dan ook nooit meer naar Guulke eten & drinken!

20. Fijne, informele sfeer, lekker eten, een kaart met voor elk wat wils prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde. Heerlijk terras in de zomer, leuke ambiance binnen in de winter. Een echte aanrader!

21. Door de eerdere slechte ervaringen zijn we zeker meer dan een jaar er niet meer gaan eten. Maar afgelopen vrijdag hebben we het opnieuw geprobeerd. Hier kregen we spijt van! De bediening had het wel enorm druk, maar desondanks moet het eten toch goed zijn. De kabeljauw was koud, en doordat de ober vergat ons de dessertlepels te brengen liep de hemelse modder met ijs als een modderstroom over het bord.

22. Heerlijk gegeten. De borden waren mooi opgemaakt. De bediening was prima. Een geweldige sfeer met mooie achtergrond muziek.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

23. Tweede pinksterdag uit eten gegaan bij Guulke in nederweert

Leuke sfeer, lekker eten, perfecte service en de prijs kwaliteit verhouding is goed!

Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

24. Gisteren heerlijk mosselen gegeten.

Prachtige zaak en heel gezellig.

Komen zeker terug.

25. Wij hebben heerlijke vis en pasta gegeten. Erg lekker, ook de verse knapperige groenten erbij. Wij komen zeker terug.

26. Jeanine vd Beuken

Onlangs met vier personen wezen eten bij Guulke.

Het duurde erg lang voordat wij geholpen werden (terwijl de tafels nog niet voor een kwart bezet waren).

Eten viel eigenlijk behoorlijk tegen, saus leek uit een pakje.

Nagerecht was wel lekker.

27. Leuke bediening. Gezellige warme sfeer. Het eten is er kwalitatief op vooruit gegaan. De portie salade was prima en voldoende, daarentegen had ik een pastagerecht wat heerlijk was maar een te kleine portie (als hoofdgerecht). Jammer!

28. Sfeervol en gezellig restaurant waar je in gewone kleding naartoe kunt. Kaart is niet al te uitgebreid, maar er staat een prima mix op.

29. Echt een 'gezellige tent' waar goeie muziek wordt gedraaid en lekker wordt gekookt. Leuke sfeer en lekker eten; aanrader!

30. J. 124 punten

Kwamen hier toevallig langs, en werden getrokken door de leuke buitenkant! Het eten was lekker en de bediening goed, maar vooral de sfeer is echt perfect! Jammer dat het zo ver rijden is voor ons, maar als we weer eens de buurt zijn komen we zeker eten!

31. Eten altijd goed.
    Alleen mis ik wel eens wat nieuws op de kaart.
    Het gaat een beetje eentonig worden.
    En wat is er mis met asperges of mosselen, die vind ik niet op de kaart!

Prima tent verder!

32. Gezellig tafelen met ook een leuk uitzicht.

Was allemaal erg lekker en het personeel was vriendelijk.

Enigste nadeel vond ik, zijn de (te) kleine tafeltjes.

Ook wel een aanrader!

33. Esther 145 punten

Ik heb hier al verschillende keren gegeten. Iedere keer nog even lekker gegeten. De menukaart wisselt regelmatig. Vriendelijk bediening en niet te duur! Ook een erg leuke inrichting!

34. Ellen uit Meijel

Super mooi en gezellig terras geworden, zeker die loungebanken.

Eten was weer erg lekker, vooral de saté. Vlotte bediening en vriendelijk ondanks de drukte.

35. vriendengroep Nederweert

Gingen hier zitten op het terras. Zeer gezellig met de loungebanken. Veel gezelliger als voorheen. Maar toch een minpunt. De baas zat langs ons aan een tafeltje en haalde binnen zijn drankje. Wij werden niet bediend, maar moesten tot 3x toe zelf onze drank bestellen. Is dit normaal of zie ik dit fout? We horen dit vaker, dan kan het geen toeval meer zjn.

36. Monica S

Uitstekend eten;zeer vriendelijke bediening; prijs is zeker niet duur!

37. René van Riet

Afgelopen zondag erg lekker gegeten en goede bediening!

38. Peter Frenken

Nou, ik ben het niet helemaal met de reactie van Peter eens. Afgelopen zondag hier gegeten, had na een uur een voorgerecht en toen het hoofdgerecht(en volgens mij zat het aardig vol). Vind dit zeker niet te lang. Had ook lekker gegeten! Vies bestek kan natuurlijk niet, zelf geen last van gehad. Kom zeker terug!

39. Mark Houben

Het eten was echt van slechte kwaliteit. Bediening was meer met zichzelf bezig dan met de gasten. Het bestek en de glazen waren echt niet schoon te noemen. Ook hebben wij (met 2 personen) zeker een uur moeten wachten op het hoofdgerecht en als je dan zoiets krijgt.... Nooit meer!!

1,7
  40. Chilli kip, maak me er maar wakker voor. Wijntje !! lekkere huiswijn.
    Gezellie de inrichting.
    Goeie zaak voor Nederweert

41. Gezellig, lekker en een leuke ambiance!

42. Super lekker en leuk gegeten!