Chang Phurk in Nederweert

vrij parkeren tegenover het restaurant.

Bezorgrestaurants in de buurt van Chang Phurk

1519242419 87
1527206025 88
1606842087 87

1. Paul Nagels

Bij Chang Phurk komen wij toch wel met enige regelmaat.
    Het is er altijd erg gezellig, het personeel is erg vriendelijk, en het eten, daar kun je kort over zijn, geweldig, formidabel, uitmuntend….. zelden zo lekker gegeten!
    Hartstikke bedankt voor een geweldige avond gisteren, mede door jullie was het een feestje!

2. Wils Theunissen

Voor en hoofdgerecht waren zoals altijd prima. Het nagerecht (gebakken banaan met ijs) zou er in eerste instantie niet zijn. Na het hoofdgerecht zei de vrouw dat hij in de oven stond. Wij verheugde ons erop… kwam hij 1×. We vroegen of er nog een 2 de kwam. Had de 1e hem bijna op kwam de 2e. Zag er anders uit dan we normaal gesproken kregen, ook qua smaak.
    De eigenaar zei bij het afrekenen jullie zijn ook al lang niet meer geweest, zeker al ruim 2 maanden geleden… ik zei toen, ik wist niet dat het verplicht was om iedere maand te komen…

3. Peter wolters

Het eten was een echte aanrader. De eigenaar die de drankjes verzorgde heeft volgens mij niet meer kunde als in een voetbalkantine. Jammer. Een dienblad zou uitkomst brengen.

4. Jill 32 punten

Ik kom hier al jaren en bijna wekelijks. Alleen de laatste tijd vind ik het niet meer zoals eerst. De tom ka kai soep is waterig en niet veel smaak. De garnalen gerechten bevatten amper saus. De rijst was de laatste keer niet gaar. Dat had ik daar nog niet eerder meegemaakt. Eerder waren de porties ook groter. Jammer. Hopelijk de volgende keer beter.

1 positieve stem1 negatieve stem
  5. Voor de verjaardag van mijn vrouw zijn we op zoek geweest naar een goed restaurant dat ook voor een beperkt aantal gasten catering zou kunnen/ willen verzorgen op het logeeradres dat wij voor het weekend hadden gehuurd.
    Na wat zoekwerk op het internet vond ik het Thais restaurant Chang Phurk in Nederweert, niet zo ver van ons logeeradres. Ik was verrast door de vele positieve reacties van gasten op het internet en ons besluit was gauw genomen.
    Gelukkig waren we er vroeg bij en had het restaurant voldoende tijd om onze bestelling te accepteren met nog 10 dagen te gaan voor de eigenlijke feestdag.
    We bestelden het catering- menu 3 voor 13 personen en dat was ruim voldoende voor alle volwassenen en (klein-) kinderen. Het eten smaakte buitengewoon goed en was niet zo pittig zodat de kleintjes er ook van konden eten. Bovendien was Chang Phurk bereid om van 2 gerechten op de menukaart de helft vegetarisch (d.w.z. met tofu) te bereiden en de andere helft volgens het menu. De maaltijden waren stuk voor stuk heerlijk en de prijs meer dan waard. Ik kan restaurant Chang Phurk dan ook zeer aanbevelen.

6. Het eten smaakte goed. De minpuntjes veel te veel gerechten. (Hoe vers kan dat zijn?) De finesse mis ik. Het zijn Thaise koks maar ik mis de verfijnde Thaise smaak. Op de vraag van wat is de specialiteit? Kreeg ik het antwoord alles. Tip maak de kaart kleiner en doe in het gerecht een stapje meer.

7. Heerlijke avond, fijne sfeer. het eten was heerlijk en we genoten van de zeer goede service en bediening. Je voelt dat er met veel aandacht word gekookt en dat ze het graag je naar de zin willen maken. Top.

8. We werden zeer hartelijk ontvangen. Lieve sympathieke gastvrouw. We hebben heerlijk zitten eten. Alle gerechten waren kwalitatief zeer goed en uitmuntend van smaak. Wij komen vaker. Geweldig.

9. K. Vreeswijk

10. Gerard Vermeer

Spontane en hartelijke ontvangst door de bediening/eigenaar.
    De gerechten waren van een buitengewoon goede kwaliteit.
    We waanden ons weer thuis in Thaise sferen.
    Zeker geen modern restaurant maar door zijn autentieke uitstraling van een voormalig klein hotel zeker het bezoeken waard.
    We hebben de eigenaar gevraagd naar Roosendaal te verhuizen zodat we vaker van zijn specialiteiten kunnen genieten.

11. De Opschepper

12. A Bergs

Heerlijk gegeten! Echt elke gerecht had een goede smaak. Bracht ons terug naar Thailand!

13. Anne

14. Maria C.

We hebben vandaag met 45 gasten een fantastisch Thais buffet gehad verzorgd op lokatie. (15Km)
    heerlijke gerechten in meer dan voldoende hoeveelheid. Perfect op tijd en lekker warm.
    Onze gasten waren ook enthousiast.

15. Eerste indruk op basis van de inrichting een gedateerd restaurant. Hoe anders is dan de tweede indruk in vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van het eten. Want die zijn beide TOP. We komen graag nog een keer terug.

16. Verstopt in een voormalig dorpshotel vonden we Chang Phurk, een Thais restaurant in Nederweert. De eerste keer namen we twee klassieke gerechten om te kijken wat ze daarvan maakten: tom yam kai vooraf, groene curry als hoofdgerecht. Om maar met de deur in huis te vallen: heerlijk! Het smaakt precies zoals al de keren dat we dit in Thailand zelf aten.

De keren erop probeerden we steeds wat anders van de kaart. In negen van de tien gevallen hadden we een nieuwe favoriet. "Dat vorige was lekker, maar dit is nóg lekkerder!"

Enige kleine minpuntje is dat het ouderwets ogende hotel-interieur niet supergezellig oogt, maar dat is maar een klein detail.

Raar dat zo'n toprestaurant in een slaperig centrum van een dorpje zit, in plaats van het centrum van een grote stad, maar doe er je voordeel mee. Lekker eten dicht bij huis!

17. Ellen Beelen

Een Thai in Nederweert! En dat al zes jaar. En wij ontdekken dat nu pas. Zes jaar te laat. Heerlijk gegeten en heel blij met mogelijkheid Thais af te halen dichtbij huis.

18. Harrie Vermeulen

Lekker, gezellig, heerlijk.

19. Oscar van den Berg

Hier wordt echt lekker Thais eten geserveerd. Veel variëteit in het restaurant menu. Er zijn pittige maar ook genoeg keus voor minder pittige gerechten. Lekker koud Thais pilsje erbij , helemaal OK. Enige verbetering zou mogelijk zijn in het koffie aanbod.

20. Gaan regelmatig uit eten en al vaker Thais gegeten. Voor ons bij Chang Phurk de eerste keer.
    Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Een aanrader. We gaan hier zeker nog eens terug.

21. Fesevur

22. Gisteren geweest om te eten. Prima kwaliteit voor een goede prijs. Staan open voor advies van klanten. Niet verkeerd, en we gaan er zeker terugkomen.

23. was voor ons de eerste keer, we hebben heerlijk gegeten, prijskwaliteit goed, kleinschalig,
    fijne sfeer, al met al echt een aanrader, wij komen zeker terug

24. bart van buggenum

Super lekker gegeten hier afgelopen weekend. Zeker nog een keer terug... Een echte aanrader.

25. Stefhan

26. Stellen Heythuysen

Al 2x geweest eten en 2x ongelofelijk verrast.
    Wij gaan hier zeker weer terugkomen !

Is een van de betere restaurants van Nederweert.

27. Heerlijke gerechten, alles met smaak bereid en keurig verzorgd. Vriendelijke en snelle bediening voor een vriendelijke prijs.
    Klein restaurant, maar wel een goede knusse sfeer. Zeker een aanrader voor wie eens wat anders wil proberen! Wij zullen er zeker vaker gaan eten.

28. Afhaal menu voor 2. Alles stond keurig op tijd voor ons klaar. Het eten smaakte ons, we miste alleen de smaak van een echte Thaise keuken. Zoals je de Nederlandse smaak bij de Chinees gewend bent zo kan je dit ook verwachten bij deze Thai. De gebakken rijst was gele rijst. De spies saté had erg veel vetjes waardoor er weinig vlees overbleef. De pittige curry was niet pittig. Leuk om een keer te proberen maar voor deze prijs en deze kwaliteit eten komen wij niet meer terug.

29. fam. Kurvers

Zeer lekker gegeten en zeer vriendelijke eigenaren.

30. Het was heerlijk. Klein restaurant.

31. Gisteren bij jullie gegeten. Gezellig klein intiem. Het eten was heel lekker. Wij zijn heel tevreden en komen vast nog eens terug.

32. Thea & George

Heerlijk gegeten, alles was smaakvol gepresenteerd en het smaakte zo goed dat alle schalen en schaaltjes echt! leeg waren 👍

33. Trees 13561 punten

Ook deze keer weer eens afgehaald.

Het blijft een verwenning, alles wat ze hier bereiden. Hygiëne staat hier voorop, je kunt een blik in de keuken werpen en alles is schoon, ieder heeft handschoenen aan en mutsjes op.

Tot weer snel.

34. Afgelopen woensdag hier voor het eerst gegeten na aanraden van familie en vrienden. Woensdags zijn er een 2 en 3 gangen tegen gereduceerde prijs.

Ontvangst vriendelijk en plaats genomen aan de tafeltjes, klein maar fijn en enigszins gedateerd.

Gekozen voor een 3 gangen menu a € 19,95 en kiezen uit een ruime keus van de kaart en begonnen met een Tom Yam Koeng hot soep.

Heldere pittige soep met garnalen, champignons, tomaat en verse koriander, rijk gevuld met verse groenten en 3 grote garnalen lekker pikant en hij smaakte heerlijk.

Hoofdgerecht Massaman Nua hot; Biefstuk in massaman curry met ui, zoete aardappel, pinda's en kokosmelk en gebakken rijst. Heerlijk zacht gerecht, niet echt heel erg pittig met prima gebakken rijst die heel erg smaakvol is.
    Ruime portie en de kommetjes zagen de bodem zo lekker was het, zacht vlees, aardappel iets te hard maar evengoed lekker, een aanrader.

Nagerecht Kloewee Hom Thong; Gebakken gevulde deeg met banaan, vanille-ijs, karamel saus en slagroom een lekker gerecht niet echt een plaatje zoals het op bord ligt, en jammer van de spuitbusslagroom maar dat doen bijna alle restaurants op vandaag.

Al met al heerlijk gegeten en prijs kwaliteit is prima als je kiest om op een woensdag te gaan eten, voor ons een aanrader om nog eens te gaan eten.

Mvg Bert

35. We zijn hier op 4 feb geweest. Eerste ervaring met Thais eten en gelijk goed. Eten is lekker, 2 gradaties in scherpte. Op woensdag een actiedag met 2 of 3 gangenmenu a € 15,95 cq € 19,95 Prijs / kwaliteit verhouding is goed. Porties zijn royaal maar je eet het gewoon op omdat het zo lekker is. Bediening erg vriendelijk en attent.

36. Zaterdagavond hier voor het eerst gegeten en zeer goed bevallen. Service is prima, eten en drinken ook. Aardig personeel, fijn parkeren voor de deur. Prima Thais restaurant.

37. Resie en Bart

Heerlijk eten bereid door een zeer deskundige kok. Gezellig vertoeven en zeer vriendelijke bediening.
    Wij komen hier met grote regelmaat en genieten met volle teugen van de Thaise keuken.

Uitgebreide kaart en prijs/kwaliteitverhouding is prima.

Complimenten aan de uitbaters.

38. Een klein restaurantje, beetje boers en donker qua inrichting. De ontvangst was heel vriendelijk. Het eten is lekker maar mist de verfijndheid die zo speciaal is voor de Thaise keuken.

39. Lekker gegeten in een bijzonder huislijke sfeer. De bediening is goed, ook voldoende informatie over het eten als je nog niet zo thuis bent in de thaise keuken. Ik ben zeker van plan nog vaker hier te gaan eten. De uitgebreide kaart biedt genoeg mogelijkheden om nieuwe gerechten te ervaren.

40. Will van Hoeij

Gisteren met z'n vieren daar een hapje gegeten.
    Zeer vriendelijke bediening en heel erg lekker. Het restaurant heeft aan de buitenkant weinig uitstraling maar de kwaliteit van het eten en de bediening maken dat meer dan goed.
    Will

41. Fam. Hoekstra

Vanavond lekker uit eten geweest, een sfeervol restaurantje met heerlijk eten. Diverse gerechten geprobeerd en alles vers en goed van smaak van de voorgerechten tot de toetjes. Gezellige bediening, was een heel fijn avondje uit.

42. Rob 34 punten

Afgelopen weekend met 2 personen gegeten. Als enige Thai "dichtbij" Roermond, met hoge verwachting.
    Helaas, het smaakt Thais maar daar is het meeste wel mee gezegd. De echt smaak van Thais eten wordt niet gehaald. Niet vies, maar de gerechten hebben geen van allen de verfijnde smaak die zo kenmerkend voor Thais eten is.
    Bij het eten wordt geen Thaise rijst geserveerd. Bediening is OK.

43. g.persoon

Klein maar gezellig. Menu chang phurk genomen, veel verschillende traditionele Thaise gerechten. Ook een duidelijke kaart. Heerlijk was het.

44. Karin

45. Erg lekker eten.