Bi-j Siem in Nederweert

Restaurant in het oudste horecabedrijf van Limburg

In de directe omgeving met blauwe kaart (2 uur geldig, vrijdag koopavond), ofwel buiten de blauwe zone (op 1 minuut afstand van Bi-j Siem, naast de kerk).

ma Gesloten
di Gesloten

Omschrijving

Restaurant Bi-j Siem profileert zich met herkenbare gerechten van uitstekende kwaliteit in het oudste horecabedrijf van Limburg, een stijlvol gerestaureerd rijksmonument anno 1659. In de sfeervolle ambiance waant u zich terug in de jaren '50. Bi-j Siem biedt goede zakelijke mogelijkheden (7 dagen in de week) en leent zich uitstekend voor lunch & diner, dinerbuffet, receptie, borrel, workshop, koffietafel of compleet verzorgde feesten. Bi-j Siem kan ook volledig gereserveerd worden voor partijen tot ca. 130 gasten. De toiletgroep bevindt zich in de kelder. Voor gasten, die slecht ter been zijn, hebben wij gelijkvloers een toilet. Het restaurant is toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Op de 1e verdieping bevindt zich een oudhollands café (met separate toiletgroepen) tot maximaal 50 gasten voor borrels of kleinere feestjes (zie foto). In de historische kelder kunnen wij voor een gezelschap van 8 tot 12 personen in intieme sfeer proeverijen en/of diners verzorgen.

Prijzen

ma Gesloten
di Gesloten

1195887304 72
1206842494 71

1. Het kerstmenu was uitmuntend! Alles zeer vers en gevarieerd, van hoge kwaliteit en erg lekker! Heel prettige bediening. We hebben een heerlijke middag gehad!

2. Carnaval 2023

Wat een prettige eigenaren, personeel is ook niks mee.
    Eten en drinken zeer goed en genoeg.
    Schoon verzorgt leuk ingericht restaurant.

3. Oog en aandacht voor de gast dat is wat je direct opvalt en meemaakt in deze mooie zaak. De eigenaren hebben van hun zaak n roeping gemaakt. Bravo, dat zien wij niet zoveel meer tegenwoordig in de Horeca!! En ja het eten is van goede en constante kwaliteit. Wij komen er graag en regelmatig en daarom ook eens deze recensie. Zoals de eigenaren zijn is ook het personeel, dus weer bravo. Wij hopen nog lang van jullie gastvrijheid te mogen genieten.

4. Trees 13561 punten

Gezellige mensen.
    Schone wc's
    Erg goed eten en zeker niet weinig.
    Prima wijnen, mix dranken en bieren.
    Het fatsoenlijkste restaurant van Nederweert.

5. Culinair Recensent

Er zat 1 grote groep waardoor je elkaar niet kon verstaan, was storend, geen goede akoestiek. Het eerste uur vroegen 3 verschillende mensen wel 10× voor wat te drinken terwijl de glazen nog goed gevuld waren. Best irritant. Voorgerecht was heerlijk, maar het hoofdgerecht was flauw, kip droog en bloederige stukjes wat je normaal eruit snijd, helaas smakeloos maar keurig opgelost door de eigenaren o.a. met een kleine attentie. Vriendelijkheid was prima. Ik geef het nog een kans.

6. Eten was heerlijk, mooi opgediend, chapeau voor de kok! Gezellige locatie en vriendelijk personeel. We komen zeker terug.

7. Ton&liesbeth

Gezellig,
    Schoon,
    Plezierige eigenaars,
    Eten en drinken erg goed.

8. CJJ VAN KEMPEN

De ambiance was gemoedelijk, rustiek en prettig qua sfeer. Goede bediening, heel fijne gastvrouw met gevoel voor de mens!!

9. J.Pothoven

Prima bevallen.
    Goed eten en nette bediening.

10. Aad vam Leeuwem

Vanavond afhaalmenu(dinerbox) heerlijk!

11. Joosten

Het eten was niet wat we verwacht hadden. Bediening niet gastvrij. Prijs kwaliteit onder de maat. Jammer van de ijverige jongere meisjes die erg hun best deden.

12. We hebben heerlijk gegeten en het eten was prima. Ook de snelheid van uitserveren was goed. Echt een aanrader om hier lekker gezellig te eten en met een grote groep gaat het ook uitstekend. Iedereen kreeg tegelijk zijn bord.

13. Götzen

Het eten was uitstekend. De bediening eveneens.

14. Meuwissen

Er zat weinig creativiteit in het verrassingsmenu. Voorgerecht asperges, hoofdgerecht asperges! De asperges werden met alle vis en vleessoorten gecombineerd, zowel met scampi, kabeljauw en entrecote!
    We gingen niet voor een aspergesmenu!
    Ook het dessert was eentonig, zag steeds de nog bevroren frambozen op hemelse modder geserveerd worden.
    Helaas te duur voor het gebodene!

15. Geweldig gegeten… mooi en gezellig restaurant.
    Wij kozen voor het 5-gangen verrassingsmenu. Goeie keuze want alle gangen waren raak. Mooie presentatie op de bord en erg smaakvol. Vriendelijk personeel. Wij waren hier voor de eerste keer maar zeker niet voor de laatste keer.

16. M .Lahaye

We hebben er heerlijk buiten op het terras gezeten, de sfeer is ontspannen en het personeel is erg vriendelijk. Er is op de menukaart helaas niet veel keuze voor vegetariërs, dat is wel jammer maar het mag gezegd worden: de chef heeft op verzoek wel een vega-rauwkostsalade gemaakt en deze was heerlijk!

17. Geweldig, al vele keren mogen genieten van Ruuds geweldige kookkunsten en de fantastische ambiance en fijne, vriendelijke bediening.
    Ga zo nog vele jaren door en we zullen nog vaak jullie gasten zijn!

18. Meerprijzen voor bijna alle optie binnen menu hoog, kleine porties, niet verrassend.

19. Via de AH restaurantactie gaan eten, 2e driegangenmenu is gratis (maar forse meerprijzen bij alternatieve suggesties). Over het algemeen is het eten onderhoudend maar ik vond het wat smaakloos. Stagiaires in bediening zouden beter begeleid mogen worden bij uitleg kaart en drank, hier miste kennis (iedereen moet het leren). Stoelen (passend bij overigens sfeervolle inrichting) zitten niet goed.

20. W Triepels

40 jarig huwelijksfeest gehad van mijn broer, was de eerste keer bij Siem maar voor mij zeker niet de laatste keer. Het was er geweldig, heerlijk gegeten en geweldige bediening.

21. Het was verrassend goed verzorgd, zonder veel poes pas, smakelijk diner in een heerlijke ontspannen omgeving. De bediening was prima door prettig, oplettend maar "niet aanwezig" te zijn.

22. suzan 121 punten

We hebben met z'n tweeën genoten van het 5 gangen verrassingsmenu.
    Heel erg lekker voor een goede prijs.
    De bediening was erg vriendelijk.
    We komen zeker nog een keer terug!

23. Gisteren een heerlijke avond gehad bij Bi-j Siem! We hadden het drie gangen verrassingsmenu en elk gerecht was lekker. Je kreeg zelfs een amuse van het huis vooraf. Je wordt echt in de watten gelegd en het eten is erg goed klaargemaakt. Het restaurant is erg gezellig ingericht en de tafels zijn mooi gedekt. Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Vanmiddag voor het eerst binnen gelopen voor een lunch. Leuke sfeervolle inrichting en rustige vriendelijke bediening. Gerechten zijn iets aan de prijzige kant, maar zo te proeven wel van verse producten.

Paar kleine aandachtspuntjes. Een schaaltje mosterd uit de koelkast mag geen resten van ketchup bevatten en van gerookte zalm (op een overigens heerlijke sandwich) mag iets beter het taaie randje afgesneden worden.

Lijkt me leuk om hier nog eens een van de wildgerechten te proberen in de avond.

25. Super avond gehad, en geweldig gegeten, ze hebben echt een geweldige kok daarzo. Ook de bediening is zeker perfect, dat zijn zeer grote pluspunten. Maar de prijzen rijzen de pan uit bij Siem, vooral de wijn is extreem duur,
    zeker als je weet dat een goede wijn bij de Sligro 3 a 4 euro kost ga je echt geen 7.50 per glas betalen...

Ik heb het goed gehad bij Siem, maar ga er zeker niet meer naar toe... Jammer, maar daarom is het terras ook altijd leeg, het drinken is veel en veel te duur bij Siem....

6,3
  26. Fam. Thissen-Verkoijen

Feestje van moeder 80 jaar
    Alles is naar wens geweest, het koud en warm buffet was heerlijk de bediening was perfect en zeer attent, vooral voor de ouderen. Herman, leuk om even een rondleiding te doen. Die niet van Nederweert zijn vonden het een prachtige locatie. Wij ook natuurlijk, maar hebben het al vaker gezien, maar het blijft mooi

27. Vandaag geluncht. Lekkere soep maar de maaltijdsalade leek wel een voorgerecht. Op zich redelijk van smaak maar dat je hier ruim 13 euro voor vraagt.. Helaas (gezien de positieve recensies) niet voor herhaling vatbaar.

5,1
  28. Yvonne en Astrid

Wat hebben we weer gesmuld en genoten van een heerlijke avond. Dit keer een uitgebreid en verrassend mooi 4/gangen aspergemenu. Top! Met live muziek én een verloting van een mooie fles wijn (helaas niet gewonnen). En dat alles voor een zeer redelijke prijs. Gezellig, sfeervol én smaakvol. Zomaar op een doordeweekse donderdag met mijn buurvrouw!

Tot Siems.

30. T. Kneepkens

Gisteravond genoten van een heerlijk diner. Toen een vol glas wijn per ongeluk door eigen schuld om ging werd meteen nieuw eten gemaakt. Hier waren geen kosten aan verbonden. Werd keurig en snel opgelost. Vriendelijke bediening, en voortreffelijk eten. Kaart is net veranderd. Zou iets uitgebreider mogen!

31. a..v.noort en h.v.noort-v.d.kar

Eten en drinken op hoog niveau,
    petje af: chapeau-chapeau.
    De bediening verliep in een prima sfeer,
    we voelden ons de dame en de heer.
    Zeer voor herhaling vatbaar!!

32. Het nieuwe Bij Siem van Herman en Magriet Poell is een geweldige verbetering.
    Modern, traditioneel met een heerlijke inbreng van Ron de chef-kok.
    Een mooie avond op het terras. Geweldig personeel en heerlijk gegeten. Twee gangen sprongen eruit. Het hoofdgerecht: prachtige kipfilet met kip levertjes, prachtig voorziet van mooie groenten en spekjes. Top.
    Absolute topper: het dessert, Zomerfruit met verse sabayon saus.
    Ga zo door, we hebben genoten.

33. osmen27 6918 punten

Opnieuw heerlijk gegeten op een gezellig terras en met uiterst vriendelijke bediening. Een adres dat ik van harte kan aanbevelen!

34. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijs kwaliteit is lekker. Variërend eten en wijzigingen zoals diëten, of rekening houdend met zwangerschap enzovoorts, is geen probleem.

Het is een gezellig restaurant in een monumentaal gebouw waar je rustig, gezellig en sfeervol kan eten. Zowel alleen, met je gezin of met grote groepen. Een echte aanwinst voor Nederweert.

35. Fam. Van der Linden

Vanavond weer heerlijk gegeten! Tot een volgende keer.

36. Fam. Hermans

Heerlijk dineren in een gezellige ambiance. We gaan binnenkort zeker weer naar Bi-j Siem in Nederweert

37. Linda Janssen

De combinatie van een geweldige sfeer, heerlijk eten en vriendelijke bediening zorgt ervoor dat dit een top restaurant is.

38. M. Bruijnen

Geweldige service en heerlijk eten. We gaan hier geregeld heen voor een geslaagde avond.

39. Ruud smeets

Lekker gegeten en een huislijke leuke sfeer. Ga zeker nog eens terug.

40. We hebben al verschillende keren gegeten bij bi-siem in Nederweert. In een woord geweldig. Een mooi gezellig en sfeervol restaurant, goede vriendelijke bediening, en het eten smaakt echt fantastisch. Als je geen honger hebt dan krijg je het vanzelf door de bediening en het presenteren van het eten. Ik kon niet meer als een 10 geven, anders was het zeker een 10+.

41. Het is voor ons bijna traditie om met Valentijnsdag Bi-j Siem te gaan eten. En ook dit jaar was het weer geweldig.
    Het lekkere eten, de gezellige sfeer, het vriendelijke personeel en niet te vergeten de charmante gastvrouw Eva hebben er voor gezorgd dat wij met een voldaan gevoel op deze avond terug kijken!

42. caroll janssen-caris

Verrassings 4-gangen menu, ieder gerecht was zeer smaakvol. Mooie presentatie en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

43. C

44. Heerlijk eten in het gezelligste en leukste restaurant van het zuiden. Wij rijden graag een half uurtje om Bi-j Siem te gaan eten. Prima ambiance, en echt heerlijke menu's. Aanrader!

45. We hebben op Valentijnsdag het heerlijke verrassingsmenu gegeten.
    De ontvangst was gastvrij en de bediening was erg goed. De sfeer was prima: het was gezellig druk en de haard was aan. Een mooi plekje aan het raam maakte het geheel compleet. Na afloop kregen we een rode roos met bedankkaartje en zelfs de hartensnoepjes met tekst ontbraken niet.
    We hebben een hele smakelijke en gezellige avond gehad en we komen zeer zeker weer een keer eten Bi-j Siem met de bijzonder aardige gastvrouw en gastheer.

46. We hebben met zijn vieren hartstikke fijn en heerlijk gegeten. De binnenkomst was al prima, lekker warm, romantische omgeving en echt een perfecte bediening. We kozen alle vier het verrassingsmenu en dat was bij elke gang een heerlijke verrassing. Zelfs de grootste criticus kan geen minpuntje vinden. De Chef-kok komt zelf aan tafel en legt met humor en bevlogenheid uit wat we gaan eten en beleven. Dit was een heerlijk avondje uit. Absoluut niets op aan te merken. Wij komen weer terug !

47. Marga Tuijp

Hèt restaurant met het meest warme hart. Altijd een persoonlijke ontvangst. Kleine positieve dingen worden onthouden en genoemd. En het eten is fantastisch!

48. Het is alweer even geleden dat we Bi-j Siem hebben gegeten, maar het was echt super!! Heerlijk eten, leuke, jonge en vriendelijke bediening. De sfeer is erg gemoedelijk Bi-j Siem. Je zit er erg gezellig en wordt heerlijk in de watten gelegd. En dat is wat telt als je uit gaat eten. Een aanrader!! Hopelijk kunnen we binnenkort weer een reden "bedenken" om weer eens te mogen gaan....

49. Irma Gramberg

Na 3 keer hier gegeten te hebben kan ik met zekerheid zeggen dat je hier heerlijk kan eten. Alles is zoveel mogelijk uit het seizoen en van lokale bedrijven wat altijd met vreugd uitgelegd word door het personeel.

50. Miranda Brouns-Deckers

Wil je heerlijk in de watten gelegd worden qua smaak,bediening,sfeer en gastvrijheid dan moet je naar Bi-j Siem in Nederweert.
    Culinair eten voor n leuke prijs waar vind je dat tegewoordig nog?? Juist Bi-j Siem!

51. Gijs en Ilse

Heerlijk gegeten. Was erg rustig deze avond. Eerst even iets gedronken in de zithoek bij de open haard en daarna mochten we een tafeltje uitkiezen. Verrassingsmenu was heerlijk. Lekkere gerechten, goed klaargemaakt, niets op aan te merken.
    Bediening was prima, soms nog lerend maar dat mag.
    Leuke sfeervolle inrichting, aan te raden wat ons betreft.

52. Frans Everaerts

Geweldig Italiaans feest gehad voor mijn 65e verjaardag, geweldige ambiance, heerlijk eten en uitstekende wijn.
    Ook de bediening was voortreffelijk

53. wil belgie

Na veel positieve geluiden gehoord te hebben besloten wij om eens lekker uit te gaan eten bi-j-siem in nederweert als verrassing voor mijn ouders. Met mijn partner werden we goed ontvangen door de gastvrouw Eva. Na een klein half uurtje konden we aan tafel. Eerst van te voren lekker opgewarmd bij de houtkachel met een drankje erbij. De menukaart was klein, beperkt, maar wij besloten om het verrassingsmenu te nemen. Voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht tot 5 gangen. Wij hebben allemaal super heerlijk lekker gegeten. De bediening op leerproces was zeker in orde. Ongeveer uurtje of vier genoten. Mensen echt een aanrader om eens lekker te genieten, komen zeker terug. Gr Wil.

54. Etentje met het hele gezin, vanwege 75e verjaardag van oma. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Prijs kwaliteit verhouding hartstikke goed. Komen zeker terug!

55. Peter en Marian Kuepers

Zaterdag 5 oktober jl. hebben wij samen met onze dochters, familie en vrienden ons 25-jarig huwelijksfeest mogen vieren bij Bi-j Siem. We hebben een onvergetelijke avond beleefd! Het eten was overheerlijk en met zorg bereid en verzorgd! Het is allemaal geweldig verlopen. Daags nadien kregen we al veel leuke reacties binnen. M.n. wat het eten betreft! En natuurlijk ook de zeer sfeervolle ruimte! Chapeau! We willen Hendrik-Jan, Eva en alle medewerkers dan ook hartelijk danken!

56. Zaterdag 41 september hebben een heerlijke middag samen met familie en vrienden gehad bij Siem.
    Het koude en warme buffet was af, klasse ,super vers en een lust voor ogen en daarna aan tafel was het , een lust voor de smaakpullen , heerlijk .Bereid en neergezet door iemand die met hart en ziel aan gewerkt heeft . Toen de gastvrouw Eva ons kwam uitnodigde om naar het toetjes buffet te komen zagen we zo een prachtige opstelling van zoveel lekkers ,mooi en dan na de uitleg van Hendrik Jan wat er zoal stond en wat de samen stelling van de lekkernijen was weer smullen .Eva en Hendrik Jan ,samen met onze gasten is dit een met een heel dikke gouden rand . Bedankt namens het gouden paar Toos en Jac

57. Zeer lekker gegeten echt een aanrader. 2 jaar geleden gegeten en toen niet zo goed maar nu dubbel en dwars ingehaald. Bedankt Eva en Hendrik Jan

58. Met de familie een tafel voor 9 personen geboekt bij restaurant
    Bij Siem in Nederweert. Dit op voorspraak van vrienden. Buiten de welhaast wonderlijke lokatie en fantastische ambiance hebben we allemaal geweldig gegeten en gedronken. De bediening was prettig, het eten zeer goed, met aandacht voor detail en een uitstekende prijs - kwaliteit verhouding.
    We komen hier zeker terug: een aanrader dus.

Frank Creemers

59. Onze 60 jarige verjaardag gevierd Bi-j-Siem . Complimenten voor Hendrik-Jan Eva en personeel voor de goed georganiseerde en verzorgde avond.
    Het buffet was uitstekend, vooral het dessert buffet, nog nooit zoiets gezien. Alle gasten hadden positieve reacties.

Een aanrader om te feesten in dit stijlvol ingerichte en sfeervolle restaurant.

60. Hetty Korremans

Donderdag 16 mei 2013 hebben we bij Bi-j Siem een 25-jarig jubileum van een collega gevierd. Aan mij de schone taak dit te organiseren. De voorbespreking bij Bi-j Siem schiep hoge verwachtingen en deze werden meer dan waar gemaakt tijdens de feestavond zelf.
    De gastvrijheid, persoonlijke benadering en kwaliteit van het eten maakten de avond helemaal TOP. Ook de sfeer, ambiance en uitstraling van dit mooie pand heeft daar zeker aan bij gedragen.
    Zowel Eva en Hendrik-Jan als het bedienend personeel komen alle eer toe. Zeker tot ziens!

61. Ik heb gisteren met mijn zoon gebruik gemaakt van de moederdagbrunch, voor ons de 1e keer Bi-j Siem. Het was druk, uitstekend buffet en een genoegen om kennis te maken met de gastvrijheid van Bi-j Siem. We hadden een (klein) puntje van aandacht, dat werd positief ontvangen en direct opgelost. Erg prettige zaak, complimenten! Gr. Nili Peled.

62. fam. Loijen

Wij hebben afgelopen vrijdag met 6 personen heerlijk gegeten.
    Het surprise menu werd voor iedereen "op maat" gemaakt, een echte aanrader.
    Ook het keuzemenu was erg smakelijk.
    Hendrik-Jan en Eva, heel erg bedankt voor een fijne avond!

63. Erica Westerhof

Ik heb hier heerlijk gegeten met mijn zusje. Het voorgerecht van zalm was heerlijk en de hertenbief is een echte aanrader :). Gezellig naborrelen met een kopje koffie bij de open haard. Ik ga hier zeker nog eens uiteten en het is ook heel betaalbaar en dat maakt het nog leuker

64. Sabine Dekker

Wederom heerlijk gegeten bij Bi-J Siem. Een aantal jaar geleden waren we hier al eens geweest en we hadden er goede herinneringen aan. Heerlijk mals vlees met een geweldige saus. De sfeer en de aankledig zijn heel prettig, authentiek en sfeervol. De volgende keer drinken we graag een aperitiefje in de gezellige hoek bij de open haard. De gastvrouw was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. We kregen echt waar voor ons geld. We komen vast nog wel een derde keer! Heel veel succes voor 2013

65. Bianca Mokkenstorm

We kwamen bij toeval bij Bi-j Siem terecht en hebben er een topavond gehad. Het was zeldzaam lekker eten, haute cuisine niveau maar dan in prima porties, pure verwennerij. Geen gebakken lucht en blabla, maar écht vriendelijke bediening met een snelle service. Er werd goed ingespeeld op speciale dieetwensen ivm een allergie. Mooi was ook de mogelijkheid om voor kinderen halve porties te bestellen in plaats van alleen het geijkte kindermenu aan te bieden. We gaan graag nog een keer terug!

66. Sanne Janssen - Medicura

Niets dan positiefs over de sfeer, het heerlijke eten en de gezellige ambiance bij restaurant Bi-j Siem in Nederweert!
    We hebben 21 december met 32 man een heerlijke en gezellige avond gehad. Warme mensen en goed eten.
    Je hoeft hier nergens over na te denken, gewoon genieten van een heerlijke avond. Bi-j Siem ben je in goede handen!

67. willem mollemans

Hebben een fantastische middag beleefd samen met familie en vrienden- ca. 35 mensen. Prima plek voor een groepsfeest met fijn eten en drinken. Alle gasten hadden positieve reacties.

Willem Mollemans.

68. H Dielissen

Ik was op het feest van Joke Vervelt 85 jaar.

Het eten was geweldig goed ,de bediening heel goed.

En al die toetjes waren geweldig lekker,een pluim.

D Dielissen.

69. R. Janssen

Afgelopen weekend een goede klant uit Haarlem, met zijn partner over laten komen naar Limburg. Om hier te genieten van de Limburgse gastvrijheid. 's Avonds Bi-j Siem, door de gastvrouw Eva geweldig ontvangen. Een verassingsmenu voor 4 personen viel geen van ons tegen. Ook niet voor degene die moest betalen.
    Eva en Hendrik-Jan hebben me op hun manier geholpen deze klant een mooie en lekkere Limburgse avond te bezorgen.

70. Tiny Vliegen

We hebben 13 juni een verjaardagsfeestje met etentje gehad.
    Het was in een woord geweldig!!
    Het buffet was uitstekend, vooral het dessert buffet, nog nooit zoiets gezien. De bediening was vriendelijk en goed.
    Voor herhaling vatbaar.
    Lof voor de kok, personeel en eigenaars!

20 juni 2012

71. Joke Versfelt

13 juni mijn verjaardag gevierd met 40 personen. Mijn gasten waren allemaal enthousiast door de hartelijke ontvangst en het lekkere eten. Ook de sfeer was super. De toetjes waren buitengewoon lekker en prachtig opgemaakt. Alle lof voor Hendrik Jan en de hartelijkheid van Eva.
    We komen zeker nog vaak terug.

Joke

72. Recent een familie diner gehouden bij Bi-J Siem. Net als de keren dat we met ons tweetjes er zijn gaan eten werden we verrast met overheerlijke gerechten en onvervalste Belgische gastvrijheid van Hendrik-Jan zijn ega, Eva. Alles was op en top georganiseerd.

Tip van deze gasten: maak gebruik van hun expertise op gebied van de wijnen en de menu samenstelling. Een verrassingsmenu met wijn-arrangement is een absolute aanrader.

73. Op zich is het eten goed maar soms gebruikt men er vreemde combinaties die apart beter zouden smaken. Sfeer is gezellig en vooral de serre is mooi. Bediening is over het algemeen goed. De prijs/kwaliteit vind ik soms wat aan de prijzige kant.

74. Vanavond gegeten bij Siem,het eten was erg lekker en goed verzorgd ,het is echt een aanrader.Het personeel en gastvrouw waren super vriendelijk ,wij komen zeker terug.

75. Gerie de Waal

Afgelopen Zondag hebben wij gegeten Bi-JSiem. We werden
    verwelkomt door Eva met haar leuk accent.
    We kregen een suprise 4 gangen menu aangeboden, het overtrof onze verwachtingen. We hebben er heerlijk gegeten,
    het smaakte voortreffelijk, de bediening was prima.
    Wij komen terug

76. Jaan Vermeullen

Na een mindere ervaring (enkele jaren geleden) hebben we met Kerstmis opnieuw in Bi-j Siem gegeten. Ditmaal een uitstekende ervaring, erg gastvrij, heerlijk diner en wat ons betreft zijn ze erg gegroeid ten opzichte van voorheen. Complimenten!

77. Gezellig en lekker gegeten (alleen mosterdsoep was iets te gezouten).
    Aardige gastvrouw maar ietwat druk. Netjes bediend ook door een jonge leuke spontane kok.
    Tot een volgende x.

78. Geachte heer & mevrouw bhtr,
    Het is voor ons erg jammer om achteraf via eet.nu te lezen dat uw diner in Bi-j Siem niet geheel naar wens is geweest. De walnootjes die abusievelijk niet bij uw perensalade waren geserveerd zijn immers direct nageserveerd. In het geval u bij het hoofdgerecht (op de vraag van onze gastvrouw) had aangegeven dat het niet naar wens zou zijn, hadden we graag meteen naar een goede oplossing (lees: alternatief gerecht) gezocht, naar uw tevredenheid. Wij vermoeden voorzichtig dat u een bericht heeft geplaatst om een andere reden. U wilde zondagavond graag een kassabon ontvangen met de (fiscale) datum van maandag of dinsdag. Toen bleek dat het kassasysteem uw datumwens niet kon uitvoeren is uw humeur ten negatieve omgeslagen, wat u verbaal erg duidelijk heeft gemaakt aan onze (geschrokken) gastvrouw. Met 2 dagen later uw geprikkelde (onheuse) recensie als gevolg. Kunnen we binnenkort wellicht een kop koffie met elkaar drinken om de pijn uit de lucht te nemen? mvrgr Hendrik-Jan & Eva info@bi-jsiem.nl (0495) 622 001

79. we hebben hier afgelopen zondag gegeten en ik moet zeggen we hadden toch wel iets meer verwacht. Er werd van alles beloofd maar niet waar gemaakt. Bij de voorgerechten misten nogal wat ingredienten en het hoofdgerecht was heel erg zout. Het vlees smaakte echt nergens naar en als je dan de rekening ziet schiet je helemaal achter over. Al bij al geen goede ervaring en bij het verlaten van het restaurant werd ons gevraagd hoe we het vonden, nou ja het ging wel was ons antwoord. Ok werd er doodleuk door de chefkok gezegd een fijne avond nog. Daar sta je dan buiten met een lege beurs en een heel rot gevoel ( lees honger) nou het is echt geen aanrader en we zullen hier dan ook niet meer terugkeren

4,3
  80. Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn broers en zussen ons jaarlijks familiediner gehad bij restaurant Bi-j Siem in Nederweert. Ruim van te voren hadden we al eea doorgesproken over wat te eten en hoe de avond te vullen. Ons werd een surprise- 4 gangendiner aangeboden dus wij lieten ons graag verrassen. Bij aankomst rond 19.00 uur werden we uitbundig welkom geheten door Eva en haar gevolg. Om een beetje in de stemming te komen werd begonnen met een aperitief en konden we een uur later aanschuiven voor wat een heerlijk diner bleek te zijn van uitmuntende kwaliteit. Niets werd aan het toeval over gelaten en we kwamen niks te kort. Er was grote zorg besteed aan de aankleding en ieders wens werd voldaan. Ik kan niet anders concluderen dan dat we uitstekend hebben gegeten en dit was de mening van alle 9 zussen en 4 broers. Ik kende Bi-j Siem al van de keren dat ik daar met mijn vrouw of met kennissen ben gaan eten en de keuze was voor mij daarom niet zo moeilijk maar we waren toch enigszins verrast door datgene we kregen aangeboden. Alle lof voor Hendrik-Jan die als kok ons heeft laten smullen en Eva voor de perfecte bediening.

81. Gerard & Corry

op 25 september 2011 ons 25 jarig huwelijk daar gevierd.Het weer was prima. Het buitenterras was gereserveerd voor ons. Een zeer goede kop koffie/heerlijke vlaai (gekoeld) van een goede bakker uit nederweert. Een pilsje op een zeer goede manier getapt. De hapjes tussen door eveneens goed en onze gasten kwamen niks te kort.
    Het diner: een warm bord dat op de juiste manier gebracht werd en uitleg van de gastvrouw. Al met al een onvergetelijke dag voor ons en de gasten.
    Wij zullen er zeker terugkomen .

82. Wat een leuke ambiance en bediening. Super gastvrouw overigens, die met haar mooie accent het eten een extra lekker smaakje geeft.
    Prijs en kwaliteitverhouding is prima.

Lijkt me een prima lokatie om met Kerst te genieten van een lekker diner, en daarna na te genieten in de authentieke loungekamer.
    Wijnkaart is aan te bevelen.

83. Zo, ik had mooie verhalen gehoord over dit restaurant. Op zich wel oke gegeten, maar aan de dure kant qua verrassingsmenu!

3 gangen voor 34,50! Thuis kan ik ook gamba's en zalm bakken dus voor die prijs had ik veeeel meer verwacht!

84. Frans Fredrix

Op 30 januari heerlijk gegeten. Goede kwaliteit, dorade hoofdgerecht en tonijn.

Vooraf gamba's in saus. Nagerecht kaneelappel.

Prima keuken, goede ambiance, meer dan professionele bediening, vriendelijk, zien alles, met name de gastvrouw is meer dan OK in haar vak.

Komen zeker nog een keer weer snel terug.

Fam. Fredrix Aarle-Rixtel en Fam. Bremmers Grathem.

85. Eerste Kerstdag het vegetarische kerstmenu bij Siem gegeten. Erg lekker en verrassend anders. Dit is al de tweede keer dat ik erg verrast ben door het vegetarisch menu. Nu weer eens geen kaasblok (zoals bij zo vele restaurants) maar truffels, oesterzwammen. Een echte aanrader! Ik kom zeker terug.

86. Fantastisch gegeten met mijn vegetarische voorkeur. Bij veel zaken krijg je immers alleen maar de standaard (eenvoudige) vegetarische gerechten. Wij vertellen het door! Fam. Hofman.

87. Het verhaal was beter dan het produkt.

88. Heerlijk avondje met z'n tweetjes gehad. We kwamen er toevallig langs. We hebben het 3 gangen verrassingsmenu gehad (heerlijk). En italiaanse wijn. Romantisch bij de haard gezeten en later in de serre ons hoofdgerecht. O ja, we hebben ook nog mogen raden wat die pompoen woog, en zijn nu wel benieuwd naar de uitslag daarvan.

Tot gauw.

89. Fam. Kusters

Hier wezen eten op basis van positieve reacties van kennissen. Van harte aan te bevelen. Gastvrijheid was oprecht, het eten van hoge kwaliteit en erg lekker. Knus en gezellig voor avondje uit. Fam. Kusters.

90. Juul Schrijvers

Lekker gegeten op het mooie terras.

Een echt vakantiegevoel.

De kwaliteit van dit restaurant lijkt alleen maar vooruit te gaan.

Het verrassingsmenu is een echte aanrader!

91. Heerlijk gegeten met vriendinnen. We hadden het verrassingsmenu met 4-en. Met ieders wens was rekening gehouden, en gelukkig niet zó verrassend dat je rare dingen kreeg. Bediening was erg vriendelijk, toelichtend. Chef-kok kwam na eten vragen of alles naar wens was geweest. Je voelt je zo echt 'uit'. Helaas was het toetje zo lekker dat het wel erg klein was....

92. Familie Kneepkens

We hebben erg genoten van dit restaurant, op aanraden van kennissen. De sfeer is goed, kwaliteit van eten uitstekend, de bediening professioneel. Aandacht voor (extra) drankjes kan nog verbeterd worden.

93. Margriet Bongers

Het niveau van dit restaurant is sterk verbeterd ten opzichte van ons laatste bezoek eind 2008.

94. Al een tijdje geleden wezen eten. Wat mij toen opviel was dat het eten lekker was maar niet al te grote porties. We hadden nog honger. Het voorgerecht, een kop soep, was wel voldoende.

95. Er is echt aandacht besteed aan de creaties die op je bord liggen. Soms lijkt het wel een klein kunstwerkje wat er op het bord ligt en wat ook nog eens heerlijk smaakt! Voor elk wat wils -vegetarisch of vlees/vis- . Persoonlijke wensen zijn bespreekbaar. Ik wilde bijvoorbeeld liever chocolade-ijs in plaats van de pistache. Ook worden opmerkingen omtrent eten serieus genomen. Mijn frietjes waren wat koud geworden en werden meteen vervangen door een nieuwe portie.

Al met al is het een zeer positieve verrassing geweest om bij Siem te eten. Mij zie je er in ieder geval nog een keer terug.

96. De ambiance en service is in onze ogen altijd goed geweest, en sinds de komst van de nieuwe kok afgelopen zomer is het hele plaatje compleet! Eten is echt heerlijk, ook de 'upgrade' betreft tafelaankleding is een goede keuze. De kwaliteit is erg omhoog gedaan, en heeft gelukkig niks afgedaan aan de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel. Aanrader!

97. Zijn hier één keer geweest. Ambiance en service is prima, maar de kookkunst liet te wensen over. Vlees was te ver doorgebakken en had niets mals meer over.

6,5
  98. Boots-Janssen

Onze familie (Boots) heeft geweldig lekker gegeten in uw zaak op 1e kerstdag.

99. Zeer fijne avond gehad, lekker eten en zeer correcte bediening maken een perfecte avond.

100. Duidelijk aandacht besteed aan de vegetarische gerechten, geweldig.

Volgende pagina