• All-inclusive

1513192597 74
1520269294 60
1522038468 59
1536191861 65

1. Zeer slecht t-bon zo taaie en vlees is te eten!

2. Perfecte service
    Twee allergie klantjes in ons gezelschap.
    Alles werd doorgenomen... Wat veilig was en wat niet veilig was.
    Er werd zelf voorgesteld om wraps en sushi te maken speciaal voor hen, zonder mayo (allergisch voor kippenei).
    Kortom, top service, meedenkend en prettig eten met kids.
    Aanrader.

3. lizette janssen

Het was zoals gewoonlijk weer goed bedankt.

4. Vieze toiletten, geen afzuiging en slechte schoonmaak; vieze strepen op de tegels.
    Dat was al bij binnenkomst; had beter om kunnen draaien.
    Veel eten ligt al een tijdje; vellen erop of lauw.
    Ongeïnteresseerd personeel.
    Bij de wok lag bedorven kip. Gemeld; geen reactie...
    Wij komen hier niet meer!

1,3
  5. Vandaag met het gezin bij Atlantis gegeten. Al eerder een keer of 2-3 geweest en - voor zo'n grote (vr)eettent - altijd best aardig gegeten.

Tot vandaag. Een totaal andere ervaring. Alles was even smakeloos. Van veel dingen kon ik alleen door de structuur ontdekken wat het was. Garnalen, biefstuk, pasta, kip, toetjes: allemaal zonder smaak!

Helaas, Atlantis, deze "kwaliteit" voor 30 euro pp, afzetterij.

Afrader!

6. Met kerst hier gegeten met 15 personen.
    Het was echt een ongeregeld zooitje bij binnenkomst. Gereserveerd om 19:15, we waren om 19:10 met zijn allen bij de ingang. Een enorme drukte, half uur in de rij gestaan met zijn allen om eerst te betalen. Eindelijk binnen (om 19:45) was er niemand om ons te wijzen waar we moesten zitten. Ongezellig restaurant. Carpaccio was lauw, alsof het niet gekoeld was, live cooking was wel lekker. Buffet eten ligt veel te lang in de bakken. Misschien omdat het kerst was, konden ze de drukte niet aan, maar speel hier dan op in. We betaalden 10 euro meer vanwege kerst, (42,50 pp) dan verwacht je toch een beetje kerstsfeer. Voor ons de eerste maar ook gelijk de laatste keer.

7. van den eertwegh

Het eten was het net niet. De soep smaakte of er water was bij gedaan, zwarte spareribs, de Chinese afdeling smaakte nergens naar. Het was een grote teleurstelling zonde van ons geld. Gaan nooit meer.

8. Annie Coenen

9. Ik wil ten eerste mijn complimenten uitspreken hoe het personeel omgaat met mensen met een allergie.
    Ze zijn met de betreffende personen het restaurant door gelopen om te laten zien welke gerechten of producten zij mochten nuttigen en welke niet.

Respect dat men daar zoveel aandacht aan geeft.

Het eten was er heel lekker en de sfeer was ook goed.

Wij komen zeker weer terug.

10. Heel lekker gegeten via wowdeal, vriendelijk personeel, 3 min punten, de tafels staan dicht bij elkaar hierdoor heb je geen rust, ook mag de hygiëne wat beter, de koks zagen er netjes uit, alleen als je verder kijkt komen jullie wat punten te kort met hygiëne, maar we hebben toch heerlijk gegeten, ik vind wel dat de prijs te hoog is, als dit zal veranderen komen we zeker nog eens terug.

11. Anoniem

Vandaag naar Atlantis Nederweert geweest. Wilde met Wowdeal, maar bleek dat deze pas 1 aug geldig was. En dat je minimaal 24 u van tevoren moest reserveren. Ik vroeg of ze misschien nog speciale kortingen hadden voor groepen van 9 personen, toen vertelde hij aan de telefoon dat als je er voor 16.30 Was, dat iedereen 5 eur pp korting kreeg. Helaas ivbm kleine kinderen (oppas) konden 5 mensen er pas om 16.50 Zijn, en 4 om 16.20. Maar als we het kortingstarief al zouden betalen (voor 16.30/ Tot op de minuut) dan ging ook de tijd al in en zouden de andere maar 2u hebben. En alles moest in 1 transactie betaald worden. Mocht ook niet gesplitst ofzo.

Een persoon was over 2 dagen jarig, mochten voor deze ene keer gebruik maken van 50% korting voor 1p. Eerst niet, erna wel. 4P inmiddels al 30 min gewacht op de rest. Wij waren vroeg, speciaal voor kortings actie…

Uiteindelijk het eten redelijk / goed. Sushi lekker maar valt vrij snel uit elkaar in soya. Minimaal 2 chagrijnige personeelsleden rond zien lopen, hadden er niet echt zin in. Misschien dat ze daarom nieuw personeel zoeken.
    Carpacio goed & lekker, misschien een tip om die op kleine losse bordjes te leggen. Dan blijft ook de opmaak mooi.

Wel misten we op veel plekken bordjes; wat wat was. Kunnen een voorbeeld nemen aan Etenstijd Tilburg en aan ABC Velp. Wrap met zalm of carpacio lijkt veel op elkaar, en welke sushi geen vis bevat. Ook handig.

Muntthee: De blaadjes van de verse munt waren ongewassen. Hierdoor echt heel veel en grote beestjes in je muntthee. Naar bar gelopen, vragen of ze even de blaadjes wou wassen. Laat ze ze per ongeluk in wasbak vallen, en zei oeps. Vervolgens weer alles pakken en in mijn lege glas stoppen, ranzig qua hygiëne, maar er zaten ook gebruikte suikerzakjes tussen. Ik heb het op de bar gezet, en ben boos weg gelopen. NIET NORMAAL DIT. Bah!

Vervolgens meld ik dit bij een Chinees / Japans meisje bij receptie, nadat we klaar waren. Zegt ze "o ja, en? "
    Ik zeg: Ik wou dit even door geven. Oh oké, bedankt.
    Nou ja, zeg!

Dus hoogst waarschijnlijk volgende keer naar ABC Velp of Etenstijd zodra dit weer ia opgebouwd…

12. Wat een topzaak! Volop keuze in eten en drinken. Frisdrank zijn horecaflesjes in een koelmeubel, lekker fris. Ijsblokjes, citroentjes, alles compleet. Lekkere koffie en wijn ook. Eten: tsja te veel om op te noemen, europese keuken, Chinese, grill, tepanyaki, wok, volop keuze, van coquilles tot speklap. Het eten in de warmhoudbakken was bij ons ook goed warm, echt warm zelfs. Toetjes ook volop keuze en dan nog ijs, fruit, twee chocoladefonteinen. Wat een feest, Alles zag er netjes uit en er werd hygienisch gewerkt met haarbedekking en handschoentjes bij de sushi. We hebben echt genoten. Enig minpuntje is de rij bij binnenkomst en dan nemen de baliemedewerkers ook nog de telefoon aan. Hier zou iets in verbeterd kunnen worden.

13. Leon van de Rieth

Hebben meerdere keren met een groep hier heerlijk gegeten. Eerste keer rondgelopen niet wetend waar mee te beginnen zo veel keus aan diverse soorten eten. De sfeer is goed en ook het personeel is vriendelijk. Het dessert is heerlijk en veel keus. Wij komen graag terug.

14. Karel 56 punten

Heerlijk gegeten met ons gezin. Voor elk wat wils.
    Onze dochters vinden het geweldig. Alles wordt goed bijgevuld. Er wordt hygiënisch gewerkt.

15. Fesevur

16. groep vrienden

Gisteravond met groep van 5 hier voor het eerst geweest eten.
    Genoeg keuze voor iedereen en als je iets anders wil, dan gewoon vragen; vragende mensen worden geholpen!

Verspilling wordt hier niet gewaardeerd, dus je schept alleen op wat je op kunt. Goed concept.

Mooie inrichting en een apart speelgedeelte voor de kinderen. Je hebt geen last van rennende kinderen, tenzij de ouders hen hierin niet goed begeleiden.

De eindtijd van je bezoek staat meteen op de bon die je hebt, respecteer de eindtijd, zo moeilijk is dat niet.

Wij komen hier zeker vaker terug en zullen dan ook mond-tot-mond reclame maken.

17. Groote vreetschuur met simpel eten wat ook nog niet eens echt heet is. Je kunt beter wat bijleggen en naar een fatsoenlijk restaurant gaan. Het is net een kantine.

18. Met z'n tweeën wezen eten, maar we vonden het beiden zéér matig. Restaurant is mooi en schoon, wel erg druk. Geen privacy, maar dat is logisch bij zo'n groot restaurant. Het eten was echter behoorlijk teleurstellend. Soep, sla, pizza, friet.. tsja dat was nog wel oké. Maar dan kun je beter naar de pizzeria of friettent gaan. Het enige luxe eten is kreeft en oesters, maar daar moet je van houden. Alle andere warme gerechten waren oud, lauw en niet bijzonder. De wok/teppanyaki was gewoon goed maar niet beter dan in andere restaurants.

Geen aanrader als je vaak uit eten gaat en van goed eten houdt, op zich wel een aanrader als je met een grote groep of met kinderen gaat. Kids kunnen zich echt uitleven met suikerspinnen, slush puppies, frietjes, toetjes etc.

19. Had gereserveerd voor 4 personen à drie uur, we kwamen met een kleine baby van nog geen 6 maanden extra, konden alleen aan tafel als we voor 5 personen à 2,5 uur betaalden. Oplichterij, zijn dus maar omgekeerd.

20. R Huisman

Maandag 28 oktober van 18. 00 tot 20.30 uur met de collega's heerlijk bij Atlantis gegeten. Om half negen hebben we nog een half uur bijgeboekt omdat het zo gezellig was. Een domper was het toen een van de personeelsleden ons om 3 minuten over negen kwam mededelen dat we al ruim over de tijd waren en we werden verzocht het restaurant te verlaten. 3 minuten over de tijd omdat nog niet iedereen zijn glas helemaal leeg had, jammer van dit voorval.

21. Hier hebben we gisteren, op een maandag gegeten. Het is de alle grootste 'All-you-can-eat' die ik ooit heb gezien in Nederland. Buiten de 'standaard' gerechten staan er ook exclusievere dingen op de tafels, zoals halve kreeft, oesters en T-bone steak. Zeer uitgebreid, met witte en melk chocolade fontein. Pizza, pannenkoek, sushi, Chinees, Europees. Alles was vers en lekker. In het weekend schijnt het vol te zitten, dan schijnen er langere wachttijden te zijn bij de grill en wok. Vriendelijk personeel. Als je van dit concept houdt, dan gaat dit restaurant je niet tegenvallen...

22. Marjan Joosten

Het was schandalig om 20.00 kwamen we eten de sushi was bijna op en werd niet meer bijgevuld. En alles wat rond 21.00 op was werd ook niet meer aangevuld. 21.30 werd al gepoetst en kreeg je zeer weinig. Ik ga nooit meer.

23. Vanavond heerlijk gegeten bij Atlantis, heel veel keus van eten en drinken, nette en beleefde bediening, verzorgd restaurant en onze kindjes hebben zich super geamuseerd in de speelhoek 👍🏻 We gaan zeker nog een keer terug. We kregen deze tip van mijn zoon die hier met zijn vriendengroep komt eten en vertelde over de enorme keus en hoe lekker het wel niet was. Ik moet zeggen hij heeft gelijk 😉

24. We zijn er vaker geweest en steeds is het een feest. Mooie ambiance, heerlijke sfeer en geweldig lekker eten. We gaan er zeer zeker nog vaker naar toe.

25. JP 326 punten

Nette zaak, veel keuze en mooie inrichting.
    Eten is niet van topkwaliteit, maar verwacht dat ook niet van zo'n zaak.

26. Afgelopen zaterdag voor de eerste keer Atlantis bezocht en ik moet zeggen het viel me 100% mee. Ik had me ingesteld op een "vreetschuur". De buitenkant ziet er niet erg uitnodigend uit, maar binnen is het redelijk mooi aangekleed. Ondanks de drukte viel het mee wat betreft lawaai, ik vond het niet storend.
    Het eten was lekker er was een enorme keuze in gerechten en alles was netjes gepresenteerd. Helaas was niet alles warm. Grote keuze in gekoelde frisdranken. Er was zelfs vers geperst sinaasappelsap. Het enige minpunt vond ik dat het erg warm was in het eerste eetgedeelte, je zag dat meerdere mensen hier last van hadden.Ik heb dit ook aangegeven aan een personeelslid. Er was airco, maar deze stond volgens mij niet aan. Ik zal zeker reclame maken voor Atlantis en er zeker nog een keer naar toe gaan.

27. Karin 11 punten

Onder de indruk terwijl ik erg kritisch ben en zeker niet snel tevreden. Er zijn wel meer restaurants waar je onbeperkt voor een vast bedrag kunt eten, maar dan is de service zo traag dat je je doel niet haalt of de regel is dat je dat wat je niet opeet wel moet bijbetalen en de drank is nooit inbegrepen! Ik ga er zeker weer heen, nu al weer zin in. Van de negatieve beoordelingen begrijp ik echt niets

28. We zijn hier nu voor de 5e keer gaan eten, zowel met kinderen als met vrienden en elke keer ben ik tevreden naar huis gegaan.
    In de slechte beoordelingen kan ik me dan ook niet vinden.
    Oke het kan er druk zijn, maar je weet van tevoren toch dat je in een restaurant gaat eten met veel zitplaatsen. Ondanks dat het groots is opgezet heerst bij ons niet gevoel wat sommige hebben van 'vreetschuur'. De kookeilanden zijn groots en ruim opgezet waardoor je niet het gevoel hebt dat je met zoveel mensen tegelijk aan het eten halen bent.
    De keuze qua eten is reuze, als je met honger naar huis gaat ligt het echt aan jezelf.
    Voor de kinderen is er een kleine speelruimte en die wordt dan ook goed gebruikt.
    Ideaal om naar toe te gaan met kinderen om met grote groepen.

29. Typische vreetschuur met veel lawaai binnen. Er is een enorme keuze aan gerechten. Ik kan me voorstellen dat dit iets is voor een gezin met kleine kinderen of grote eters, maar als je voor kwaliteit eten gaat, dan kun je beter iets anders zoeken.

30. M.de Vries

Keuze van eten en drinken ruim voldoende. Alleen jammer dat buiten 't eten van 't wokgedeelte alles vrij lauw was.

31. Op uitnodiging gaan eten. Eerst op de site gekeken en dat zag er goed uit. Maar ja het blijft "een vreetschuur" . Nou toen wij aankwamen keken wij onze ogen uit. Wat een ruimte en wat een keuze. We hebben echt genoten van al dat lekkers. Natuurlijk zijn er ook gerechtjes bij die dan net niet jouw smaak is maar ach er staat meer dan genoeg.

Voor ons meer dan verwacht en komen er 100 procent nog eens terug.

Niks negatiefs... nou vooruit dan de ruimte tussen de tafeltjes mag wat royaler maar we hebben nu gekeken waar we een volgende keer willen gaan zitten en het tafelnr onthouden.

32. c van zeumeren

Carnavalsmaandag samen met mijn twee dochters gaan eten bij Atlantis om 17.00 uur. In een woord super gegeten. Alles vers, eten was goed warm en ontzettend veel keuze. Bediening zeer attent en zeer vriendelijk. Zag er overal zeer netjes uit. Wij gaan zeker nog eens terug en vinden het een echte aanrader.

33. Het was heerlijk, alles op tijd bijgevuld. Alles was warm. Wc's waren een beetje rommelig, overal wc papier. Een super avond gehad.

34. Na de eerdere negatieve cijfers hier op eet.nu werd het tijd om zelf eens te gaan ontdekken of het echt zo slecht was. We houden wat dat aangaat wel van een gokje en we moeten eerlijk bekennen dat we het echt niet met de 'slechte punten uitdelers' eens zijn.

De prachtige foto's op de website hadden ons nieuwsgierig gemaakt. Daarnaast was er recent ook nog een goede kennis geweest en die kon ook be-amen dat er lekker gegeten kon worden.

We hadden gereserveerd op prime time... zaterdag om 19.00 uur.... De parkeerplaats rondom dit "uitgaanscentrum" (want dat is het) was weliswaar vol maar we hebben toch nog een plek kunnen bemachtigen. Bij de ontvangstbalie was het weliswaar druk maar we hebben niet echt lang moeten wachten. Het foutje van een tafeltje voor 4 ipv 6 werd snel hersteld en weldra werden we naar een plekje aan de zijkant van het zitgedeelte gebracht. We zagen terwijl we naar de plek liepen al dat het een ongelooflijk grote zaal was maar dat het ook weer niet 'over crowded' was.

Eenmaal op de plek aangekomen kregen we uitleg over wat de bedoeling was. Eigenlijk wijst het zich zelf. Je mag alles zelf doen :).... We liepen daarom eerst eens een verkenningsrondje en als je eenmaal een idee hebt van hetgeen er beschikbaar is, dan stel je je eigen bordjes samen. Zoals dus bij een reguliere Wok of andere buffetvorm, alleen is er nu meer.... VEEL MEER.

De keuze is in mijn ogen veel te veel om in 1 avond allemaal te proberen. Voor iedereen moet er echt wel iets lekkers tussen zitten. Om een zo goed mogelijk beeld te krijgen heb ik vaak, maar dan wel kleine porties geprobeerd en die waren allen even smaakvol. De sushi was vers en gevarieerd, het Italiaans eten was zoals bij een Italiaan, de kaassoorten verrassend, de ossenhaas van de teppanyaki perfect en het toetjesbuffet zeer uitgebreid. De grillplaat, pizza en alles van de wok helaas moeten overslaan. Het gaat te ver om alle gerechten op te noemen. Daar moet je echt zelf voor gaan kijken.

Kortom: Het eten was lekker, gevarieerd, en bij ons overal warm waar het warm moest zijn. De ijskasten waren goed gevuld met frisdrank. De bar was ondanks de drukte snel. De aankleding is overigens modern. Precies zoals op de foto's.

Is er dan niets slechts te schrijven? Tuurlijk wel. Het is er groot. Erg groot. Ik schat zo'n 250 etende mensen??? Die praten en maken 'lawaai'. Als je daar gevoelig voor bent kun je beter op een rustigere dag gaan, maar dan voel je je wellicht weer wat verloren in de grote zalen. Op het einde zijn de vitrinekasten van de dessertafdeling niet meer helemaal schoon van alle vingers en tegen sluitingstijd waren de kopjes voor de cappuccino tijdelijk even op maar maakt dat echt uit?

Het eindoordeel is afgezien van wat kleine opmerkingen dus een dikke voldoende. Als je liever intiem en rustig aan een klein tafeltje zit moet je hier niet op prime time komen, maar als je gewoon van goed, lekker en vooral gevarieerd eten komt moet je zeker eens langs komen!

35. In Nederweert zat er nog geen, en daar hebben ze goed op ingespeeld. In mijn ogen een zeer groot, maar toch gezellig wereldrestaurant! Je hebt verschillende hoeken waar je kan gaan zitten. Speciaal een ruimte voor de kinderen in de gaten te houden of knus/romantisch voorin de zaak.

Het eten is uitgebreid, teveel om op 1 avond te proberen (daarom ben ik nu al 2x geweest) en als echte liefhebber van de Aziatische keuken smaakten de gerechten goed. Ook zijn er pizza's die door een echte Italiaanse pizzabakker gemaakt worden. Grappige man is het ook ;-).

Als ik weer in de buurt ben kom ik zeer zeker weer langs!

36. Zeer slechte ervaring. Eten lauw tot koud, geen smaak. Bediening wat de borden veel te snel weg pakken. Halve personeel wat er staat spreekt of verstaat nog niet eens Nederlands. Veel te duur voor wat je krijgt. Eerste keer en nooit meer!

37. Een heel goed concept en leuk dat er voor ieder wat wils is. Wok is prima maar niet beter dan een normaal wok restaurant. Tepanjaki was beduidend minder van kwaliteit dan ik doorgaans gewend ben. Grill was goed en smakelijk net als de pizza's. Het warme buffet was echt onder de maat, gerechten koud, gerechten echt te droog en smaakloos. De aardappelgratin, lasagne en gehaktballetjes waren ronduit vies. Sushi kon er mee door maar was zeker niet een topper. Die kan je in de buurt echt veel lekkerder krijgen. Saladebar is prima met veel keus. Leuk voor de kids is zeker de dessertbar, al stond die wel erg koud waardoor de desserts te koud waren.

Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Een super leuk concept maar de kwaliteit moet echt omhoog.