Laatste updates in Nederland

1. T. vd Braak's profielfoto
    T. vd Braak heeft een recensie geschreven voor La Vespa

T. vd Braak

Fijne, gezellige plek en lekker eten!

2. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Osteria

Top om er na de Corona sluiting weer te zijn. Mooie kaart, fijne wijnen, ook met speciale wensen (glutenvrij) wordt perfect rekening gehouden.

3. Marianne Bijlsma's profielfoto
    Marianne Bijlsma heeft een recensie geschreven voor Café Kromme Knilles

Gisteren vrijdag 5 juni hebben mijn man en ik twee verrukkelijke uitsmijters bij jullie gegeten. Gezellig binnen! Gastvrouw erg vriendelijk. We waren in enige gasten in de 'huiskamer' vanwege het koude, regenachtige weer, maar dat mocht de pret niet drukken.
    We gunnen deze mensen een geweldig mooie zomer na hun corona-doorstart! Ze zijn er helemaal klaar voor!

4. Regina wijdenes's profielfoto
    Regina wijdenes heeft een recensie geschreven voor De Poort van Assen

Regina wijdenes

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel

5. Geertje's profielfoto
    Geertje heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Tillies

Geertje

Van de week geen zin in koken. Dus maar even naar de cafetaria. Kassiere was heel vriendelijk. Personeel bij de bakwand werkte niet goed samen. Er ging van alles mis bij de snacks. Mijn kapsalon werd niet gemaakt door de eigenaar. Jammer. Die mevrouw die er nu staat, maakt ze niet goed. Weinig vlees.
    Er was weer nieuw personeel. Verandering is niet altijd goed. Terug naar de goede oude tijd zou ik zeggen. Dan komt alles goed.
    We gaan nog in de herkansing.

6. Nijssen-Lemmens's profielfoto
    Nijssen-Lemmens heeft een recensie geschreven voor Canadian Corner

Van april tot en met nu zijn wij regelmatig de overheerlijke en beroemde pizza taco van de Canadian Corner gaan afhalen.
    Vandaag voor het eerst na lange tijd (ivm sluiting horeca door Corona) écht gaan uiteten bij de Canadian Corner in Brunssum.

Allereerst een welgemeend compliment aan de eigenaresses en hun dreamteam voor de creatieve manier waarop zij hun gezellige restaurant draaiend houden in deze bijzondere tijd en hoe zij hun gasten persoonlijke aandacht geven. Prima sfeertje dus.
    Het eten was als vanouds overheerlijk. Zowel de vegetarische schotel (Sweet and sour) als de zigeunerschnitzel smaakten top. De porties waren ruim voldoende. Kortom: een aanrader!

7. Adri van der Marel's profielfoto
    Adri van der Marel heeft een recensie geschreven voor Eetcafé @ the Beach

Adri van der Marel

Door de door de overheid genomen maatregelen in verband met de Corona-perikelen moesten we (opa, oma en twee kleindochters) tevoren een afspraak maken. Ondanks, dat de afspraak meteen gemaakt werd, kwamen we bijna een half uur te laat, hetgeen gelukkig geen enkel probleem opleverde.
    Bij aankomst waren alle door de "Overheid" opgelegde maatregelen genomen en er werd uiterst vriendelijk en attent mee omgegaan zonder de indruk te wekken, dat ze er niet blij mee waren.
    We werden zo hartelijk en gezellig ontvangen, dat we het gevoel kregen, dat we als vaste klant een gewaardeerde gast waren, terwijl we er voor het eerst kwamen.
    De kaart is eenvoudig en beperkt, maar de kwaliteit is erg goed. En als iets niet helemaal naar wens is opgediend, wordt dat direct en adequaat zonder enig commentaar opgelost.
    Terwijl het buiten al behoorlijk fris was en stevig woei, was de temperatuur binnen behaaglijk zonder tocht of enig ander ongerief.
    Unaniem vonden wij het de moeite om er een stukje voor om te rijden.
    Ik ga proberen vaste klant te worden.

8. GERDA's profielfoto
    GERDA heeft een recensie geschreven voor Croissanterie The Fiftie's

zijn jullie een verlichtingsbalk kwijt

9. Marianne Bijlsma's profielfoto
    Marianne Bijlsma vindt Café Kromme Knilles leuk

Marianne Bijlsma

10. J vD's profielfoto
    J vD heeft een recensie geschreven voor Cafetaria de Hoef

Wij bestelden hier een runsvleeskroket, maar kregen een kwekkeboom kroket. Netjes opgebeld en gevraagd om een rundvlees kroket, gaat meneer aan de telefoon in discussie dat dat geen rundvlees kroket is, maar toen we gister een rundvlees kroket bestelden kregen we wel gewoon een normale rundvleeskroket. Ik vind het echt belachelijk dat er in discussie word gegaan en dat er niet word mee gedacht met de klant. Ik was hier vaste klant maar ga toch echt opzoek naar een andere friet tent.

11. Gizzy's profielfoto
    Gizzy heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt

Gizzy

Super lekker gegeten.
    We hadden de Chef'Special super mals vlees heerlijke groente erbij.extra groente gevraag en patat werd ook niet berekend..als afsluiter een heerlijke proeverij dessert echt een aanrader echt van alles wat.. bediening super.
    André echt een super gastheer kwam meerdere malen vragen of alles genoeg van en alles naar wens was.
    Komen zeker vaker..

12. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor Christian in de Nieuwe Veenmolen

Wat was het leuk om in een molen te dineren! En wat kookt Christian van der Linden toch goed! Mooi passend wijnarrangement erbij en je hebt een topavond. Volgende keer gaan we in de tuin eten!

13. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Goede en vriendelijke bediening ,lekker gegeten en voor herhaling vatbaar,kortom een aanrader.

14. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Il Lago

Anoniem

Van de RIVM maatregelen nog nooit gehoord blijkbaar, we zaten nog net niet bij elkaar op schoot te eten. Toen het drukker werd werden er gewoon tafeltjes tussenin gezet.

Het eten was zoals altijd goed. De bediening daarentegen niet. Een uur op ons hoofdgerecht gewacht, vervolgens was niet alles mee gekomen. Het wachten op een desert kaart duurde zo lang dat we zijn weggegaan, aangezien de beste man wel constant bezig was in onze buurt..

15. Kliphuis's profielfoto
    Kliphuis heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ekkelenkamp

Kliphuis

Mooi restaurant. Ook in Corona tijd. We komen weer .

ga door op de ingeslagen weg

2 vorige recensies
  16. Danique van Boxel's profielfoto
    Danique van Boxel heeft een recensie geschreven voor Isola Bella

Danique van Boxel

Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen en goede coronamaatregelen!

17. Van Essen's profielfoto
    Van Essen heeft een recensie geschreven voor De Gordiaan

Van Essen

Het eten was heerlijk veel producten uit Lelystad super. Drinken was goed en de sfeer was gezellig.

18. Irene Bakker's profielfoto
    Irene Bakker heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van IJlst

Irene Bakker

Heerlijk gegeten , de lekkerste carpaccio.
    Hoofdgerechten waren super en toetjes waren heerlijk ook! Echt een aanrader
    Vriendelijk personeel

19. Jan en Marlies's profielfoto
    Jan en Marlies heeft een recensie geschreven voor Kwizien

Jan en Marlies

Heerlijk gegeten in een prachtig restaurant.
    Het surprise menu, zowel vlees als vis, was verrassend lekker.

20. André van der Spoel's profielfoto
    André van der Spoel heeft een recensie geschreven voor 't Trefpunt

André van der Spoel

Het eten is erg goed, altijd al geweest.
    We komen daar graag!

21. Johan Bruinhof's profielfoto
    Johan Bruinhof heeft een recensie geschreven voor Ons Eethuys

Wij zijn vriendelijk ontvangen door de eigenaresse, er hing een ontspannen huiselijke sfeer, en ook de bediening was goed. Niet opdringerig. Het eten was van zeer goede kwaliteit en het was precies voldoende. Prijstechnisch prima, zeker voor herhaling vatbaar en wij kunnen het andere zeker aanbevelen. Gr. Johan & Bianca

22. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Las Tapas

Al jaren onze favoriet, altijd goed , goede service, goede vibe ! Corona sfeer is anders maar ook daar geven ze het gevoel dat er niets aan de hand is! 👍👍👍

23. Rianne van Holland's profielfoto
    Rianne van Holland heeft een recensie geschreven voor De Lachende Gans

Hebben hier eerder gegeten naar tevredenheid maar nu lijkt alles anders. Keuze op de kaart is heel summier, verschillende soorten drank (Aperitief en digestief) waren niet op voorraad en binnen anderhalf uur tijd stonden we weer buiten. Dit is niet wat je verwacht bij een restaurant in deze prijscategorie... Ober was vol van een restaurant in Zoelen, van dezelfde eigenaren...?! Wij kregen het gevoel in het verkeerde restaurant te zitten...

24. Hanna's profielfoto
    Hanna heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bonte Os

In een woord super! De prijs is wat hoog maar daar is de kwaliteit enzo ook naar.

25. Arno van der Hoorn's profielfoto
    Arno van der Hoorn heeft een recensie geschreven voor Branding Beachclub

Arno van der Hoorn

Lunch op reservering met een toeslag van 2.75 euro p.p. Dan verwacht je service. Niet dus. Ruim 20 minuten gewacht voordat je naar je plek mag. Vooraf al op internet vragen over gezondheid e.d. ingevuld en bij binnenkomst nog een keer. Volkomen belachelijk. We zijn geweest op zat. 6 juni om 14.00 uur. De ingang is ook de uitgang en hier is het erg smal. Dit kan echt niet. Dat kan anders. Eten was prima. Arno van der Hoorn. 071-4026450.

26. De bediening vroeg keurig netjes of wij ons niet ziek voelden. Daarna kregen we een gezellige tafel bij het raam. Een zalig voorgerecht, het hoofdgerecht was meer dan genoeg. Zou wat ons betreft zelfs minder kunnen. Maar o wat was het lekker. Toch nog toetje genomen, maar de bediening dacht goed mee, voor mij een bolletje ijs minder. Daarna moesten we nog wel zelf om koffie vragen. Maar ach waarom ook niet. Nu we sinds kort inwoners van velswijk zijn, komen we zeker terug. Een aanrader!

27. W.J.Verkerke's profielfoto
    W.J.Verkerke heeft gereageerd op een recensie van 't Olde Schot
    W.J.Verkerke
    Van restaurant

Beste Petra en Evert,
    welkom in de achterhoek en bedankt voor de recensie!
    Wij vinden het super om te horen dat alles naar wens is geweest en dat u ons een aanrader vindt!
    Over de koffie zal ik bespreken met de dames van de bediening, fijn dat u dit aangeeft.
    We zien u graag nog een keertje terug in ons restaurant!

Fijne avond en tot ziens!
    't Olde Schot

28. Rianne van Holland's profielfoto
    Rianne van Holland vindt De Lachende Gans niet leuk

Rianne van Holland

29. Maaike's profielfoto
    Maaike heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon

Erg lekker gegeten, mooi restaurant, fijne sfeer en erg prettig personeel. Corona maatregelen werden keurig nageleefd. Zeker een aanrader!

Eén vorige recensie
  30. Roel's profielfoto
    Roel heeft een recensie geschreven voor Oakwood Grill

Vandaag gebruikt gemaakt van Take away.
    Spareribs besteld en deze waren helemaal top. Zo mals en goed op smaak.
    Een echte aanrader.
    Top tent