Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nederhorst den Berg verdeeld zijn.

1. tjebbe bakker

Prima gegeten hier, leuk keuzemenu, 3 gangen met fles wijn en koffie na voor 50 euro voor twee personen. Bediening was echt voorbeeldig, was hier met iemand met rolstoel, heel vriendelijk, maak je wel eens anders mee. Kortom, om terug te komen...

2. Via vakantieveiling zijn we hier nu al 4 x geweest. De eerste 2x was het geweldig, heerlijke zachte sappige spare-ribs!
    De 2x daarna viel het eigenlijk erg tegen. Spare-ribs, die niet meer boven het gemiddelde uitsteken en waar we niet zover voor hoeven rijden, jammer terwijl ik er wel steeds om vraag.
    Op zich is het een typisch leuk Amerikaans uitziend restaurant met aardige bediening, maar wel jammer dat niet alles erg schoon is en bijna alles is kapot.

3. Ruud en yvonne van der ree

Waren er voor de 2de keer. Hebben op donderdag 18 augustus genoten van de beste spare ribs. Maakte de lange reis echt de moeite waard. In een woord heerlijk. En we werden leuk ontvangen door de dame die nog wist dat we al eerder geweest waren en die keer ook aan dezelfde tafel gezeten hadden..... Dat is nu echt een voorbeeld van klantenbinding..mijn complimenten. We komen vast nog een keertje terug. Yvonne.

4. Gewoon lekker.

Heel leuk restaurant, mooi groot terras, Prima bediening en lekker eten.

Zeker een aanrader. De eigenaar is een bijzonder gezellige kerel.

5. pauline goudswaard

Paradijselijk plekje..

Binnen sfeervol ingericht en buiten een lekker terras en met mooi weer vooral fijn om op het strandje langs de Vecht te zitten. Je waant je echt helemaal ver weg uit de Randstad op vakantie! Bijzonder aardige gastvrije mannen en meisjes.

6. Wim Lobregt en Lies Beuker

Heel erg leuk, gezellig en je kunt er heel goed eten!

Ook prima per boot - aan de Vecht en per fiets - een verneiuwde fietspad te bereiken.

Mick en Guus runnen deze zaak nog niet zolang; maar elke keer wordt er weer een deel van de zaak onder handen genomen.

7. Van de drie keer dat we er gegeten hebben was het een keer redelijk en twee maal echt onder de maat waarbij de laatste maal echt heel slecht was.

Nadat mijn partner en ik hadden geconstateerd dat zowel de kipfilet als de zalm van binnen behoorlijk rauw was hebben we zonder iets te zeggen de tafel af laten ruimen wachtend op een reactie van het bedienend personeel.

De blik van de eigenaar die zelf kwam afruimen sprak boekdelen maar hij repte met geen woord over hetgeen hij zag totdat ik hem erop attendeerde dat het eten niet in orde was, hierop was zijn reactie dat de kip en de zalm inderdaad rauw was en dat hij het met de keuken zou opnemen maar voor de rest geen enkel excuus of iets dat er maar op leek.

Ok dan maar om de rekening vragen, en ja hoor gewoon het volle pond betalen zonder maar een blijk van spijt.

Het is buitengewoon spijtig dat een zo mooie zaak op deze wijze wordt gedreven.

3,5
  8. Er zijn maar weinig restaurants die mij zo'n dubbel gevoel geven. Van heel positief tot heel negatief. De lunch was kwalitatief prima en rechtvaardigde zonder meer de stevige prijs.
    De menukaart was smoezelig, de tonic ontbeerde een citroentje, maar de koffie verkeerd daarentegen was weer prima. De bediening kan ik niet meer dan als 'redelijk' bestempelen. Het was het allemaal net niet. De aankleding van de zaak was weer wel aardig.

Het totaal maakt het erg moeilijk te vangen in 'cijfertjes'.

5,7
  9. Met bon van Vakantieveilingen.nl hier gegeten. De spareribs waren echt ontzettend lekker. Lekker vlees en het viel zo van de botjes. Wij hadden zowel de zoete als pittige spareribs. Bediening niet al te vlot (wel aardig). Bij zo'n restaurant verwacht je toch op zijn minst dat ze milkshakes op de kaart hebben. Jammer dat de tiramisu op was en ook het Ben&Jerry's ijs was op (niet besteld?). Toen we wilden afrekenen werd er gevraagd "Oh ja, wat had u ook alweer". Vonden wij een vreemde vraag. Jammer, het eten is echt heel erg lekker, maar denk niet dat wij nog eens terug zullen komen.

10. Lola en Harm

Het Spiegelhuys is niet goed, het eten was opzich wel oke. Maar de tafels waren vies, bediening was heel slecht, niet erg beleefd, kon niet tegen een grapje en niet eens een beetje glimlachen. We moesten heel erg lang wachten, en het nagerecht was niet goed geserveerd. Misschien dat ik het nog een keer ga proberen, maar denk het niet.

11. Eerste indruk was gelijk al wat minder, ziet er niet mooi uit. De plastic borden waren mijn tweede schrik. Het buffet geeft te weinig keuze en de champignons komen uit blik. Het was verder wel lekker, maar geen aanrader.

3,5
  12. Erg trage levering van het eten. Bijna 2 uur wachten op 4 pizzas. Wel lekker maar niet het wachten waard. En ook een flesje wijn of ander excuus was niet nodig....

5,9
  13. Het is eten is er okee, maar voor de rest een no go. Het duurt er verschrikkelijk lang voordat je wat te eten krijgt en dan is het maar hopen dat je krijgt wat je hebt besteld. Als ze dan vervolgens iets vergeten duurt het extra lang, want "de kok heeft het druk". Ze komen ook niet op het idee om er een gratis drankje tegenover te stellen, want naar ik begreep van de andere mensen op het terras is dit de normale gang van zaken.

En dan nog dit: de pin deed het niet en we moesten het geld overmaken. Daar hebben we uiteraard geen haast mee gehad. Ze hadden wel de tijd om er wel 8x achteraan te bellen.

Rare tent...

14. Beste klanten, ik wil u medelen dat ik begin september 2010 een nieuw restaurant open in weesp. De vorige eigenaar keert terug bij santa maria. Ik we hem een prettige voortzetting bij santa maria. Mijn nieuwe restaurant in weesp ga ik runnen met een goede vriend wij hopen u daar een keer te ontmoeten. Het zit gelegen aan de herensingel 314 in weesp. We bezorgen niet in nederhorst den berg maar u kunt natuurlijk lekker bij ons eten. De naam van het restaurant wordt pizzeria restorante MONA LISA telnmr 0294431617 Ik heb met veel plezier gewerkt bij santa maria, vriendelijke groeten Amir.

15. Echt een goede pizzeria. Ik laat het altijd bezorgen. Het is er op tijd en het is super lekker. Wel een min puntje is dat de pizza's soms tegen de koude kant zitten.

16. Na een wandeling door het dorpje heen kwamen we bij het restaurant uit om wat te gaan eten. Er was weinig sfeer, er zaten weinig mensen, maar ondanks dat heb ik lekker gegeten. Na het eten nam ik een borrel aan de bar en werd het wat gezelliger.

Wat mij betreft best een aanrader!

17. Dit is echt een toprestaurant. We wonen er in de buurt, en ze bezorgen binnen een half uurtje keurig bij je thuis! Zelfs op de vechtoever! Het is warm en goed! Perfect! Ga zo door... Meta.

18. Een prima restaurant waar persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat. Veel variatie in de menu's en desgevraagd wordt het bestelde menu naar de persoonlijke wensen aangepast.

19. Lekker eten en idd alles is mogelijk :)

Soms vergeten ze wat, maarja dat gebeurt wel eens als het ineens druk wordt.

En elke maand is er een gerecht van de maand :)

20. Super eten. Erg vriendelijk allemaal. En alles kan bij hun.

Top tent.

21. Beste klanten, bedankt voor jullie positieve meningen over onze service van ons restaurant. We doen onze uiterste best om de klanten zo goed mogelijk tevreden te stellen met onze heerlijke maaltijden. Als iets niet naar wens is horen we dat ook graag, zodat we daar rekening mee kunnen houden en corrigeren indien nodig is. We hopen u gauw weer terug te zien, om te genieten van onze specialiteiten. Tot ziens!
    Groetjes Amir en Corina.

22. Wat een leuke en gezellige ervaring, goed eten en goede service.

23. Jeanne Verburg

Gisteravond hebben wij er met 20 man gegeten. Heel gezellig aan één grote tafel. De bediening was erg goed, de baas deed alles alleen. Het klapstuk vond ik het Grand dessert, nou dat was echt grand, Super!
    De muziek was vreselijk. Het was leuker geweest als er 60-er jaren muziek was, wij waren nl. allemaal 65-ers. Verder waren er geen gasten.

24. Heb er laatst gegeten, was er erg leeg en stil.

Ondanks dat was het eten en de bediening zeer matig.

Bediening kroop telkens achter de laptop en had weinig oog voor de paar gasten die er waren.

Eten was matig, weinig smaak en slappe friet.

4,7
  25. Het eten is erg lekker. Jonge eigenaren doen het ind. erg goed.
    Leuk, spontaan en actief. Er is bijna elke maand wat te doen daar, voor jong en oud. Houd de website in de gaten.

Jongens, ga zo door.

26. Prima adres voor pizza, shoarma en spareribs.
    Wordt keurig warm bezorgd, soms met een aardige attentie (flesje wijn) erbij. Kwaliteit is altijd goed.

27. rijnenberg

Vandaag 22-08-2009 met 15 personen gegeten. Perfecte bediening. Zeer vriendelijk en iedereen was dik tevreden over het eten.

28. Gastheer kan de bestelling niet onthouden.
    Ondanks dat het erg druk was, stond de hulp in de bediening achter de bar te eten ipv. mee te werken.
    Spare-ribs waren aangebrand. Er werd niet even gevraagd hoe de bestelde rib-eye gekookt moest worden (dus maar gewoon medium rare).
    Kleine porties.
    Geen vegetarische gerechten, dus werd er maar even een gevulde paprika in elkaar geflanst (die dan wel weer okay smaakte maar ook €14 kostte!).
    Kortom: 1 keer en nooit meer.

29. van gijsel

30. Ik ben er niet kapot van.