Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nederhorst den Berg verdeeld zijn.

Heerlijk eten voor een goede prijs, in een gezellig en typisch Amerikaanse inrichting.

Afgelopen week gegeten vlotte bediening en de hamburg en sparribs waren super lekker heerlijke patat met kruiden erop sparribs zijn zeker een aanrader

Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Charley's diner.
    Vlotte bediening en leuke eigenaar. Op het eten hoefde we ook niet lang te wachten. De spareribs zijn goddelijk, ik heb ze nog nergens anders lekkerder gegeten! Ook de hamburgers zijn heerlijk, lekker veel beleg en de doorgebakken frites met lekkere kruiden erop maken het helemaal af.
    Ik kom hier gauw weer terug!

Geweldig! Wederom gezellig gezeten. Bediening en personeel perfect. Eten prima.

Wat er is gebeurd met Charley’s Diner? Andere kok, andere eigenaar? Geen idee maar ons bezoek liep uit op een teleurstelling. Uiteraard bestelden we de specialiteit van het huis, hamburgers (à € 14,95). Het vlees was prima, lekker rul, redelijk neutraal van smaak, sappig en niet te doorbakken, maar de rest? De hamburger lag bezaaid met rauwe (!) uien, waaronder twee aan elkaar klittende ringen van sjoelschijfformaat, de ‘side salad’ bestond een handvol slierten witte kool en aan de portie frites werd een al even zuinige uitleg gegeven: ik telde precies acht frieten van wijsvingergrootte en een paar miniatuurstengels. Onze tienjarige zoon die een kindermenu (à € 8,95) kreeg voorgezet kwam er helemaal bekaaid van af. Een hamburgertje zonder enig beleg, een paar frietjes en een plastic supermarktkuipje met appelmoes. Ook met kleine dingen ging het mis – in plaats biologische icetea (à € 3,60) kreeg onze dochter gewone icetea; we werden niet, zoals wel verzocht, van het terras naar binnen geroepen zodra het eten gereed was; vorken ontbraken bij het couvert, etc. Bij het afrekenen van de steile prijzen (€ 4,40 voor een glas witbier) bracht ik de chef op de hoogte van onze bevindingen waarop hij niet meer wist te zeggen dat we toch maar mooi een extra portie frites had gekregen.

De pannenkoeken waren heerlijk, enkel het duurde erg lang voordat het op tafel stond, vooral met peuters erbij.

Heerlijk gegeten, menu van €17,50 met zes personen, alles werd keurig tegelijk opgediend, prima kwaliteit en goede bediening, ondanks dat de zaak helemaal vol zat. Een aanrader!

Hier ga ik vaker komen. Wat een ruime keuze en heerlijke friet

Zeer goed eten, lekkere patat.

Met kinderen, enorm relaxed.

Eelco de Jong

We hebben met 7 personen in het Het Spieghelhuys pannenkoeken gegeten.
    De pannenkoeken zijn van matige kwaliteit. Bijvoorbeeld de banaan op de pannenkoek is gewoon koud, niet meegebakken of verwarmd. Ananas idem.
    Ander voorbeeld is de boerenjongens: verspreid over de pannenkoek liggen er hier en daar een aantal rozijnen. Ze zouden eenvoudig te tellen zijn geweest. De rozijnen waren niet meegebakken.
    De boerenpannenkoek was goed. Alle ingrediënten waren meegebakken.
    Het lijkt erop dat als het de kok wat te moeilijk wordt, hij/zij de ingrediënten achteraf op de pannenkoeken legt, en ze laat serveren.
    Conclusie: eens en nooit meer ...

Bediening zeer correct en vlot. De tomatensoep was voortreffelijk. De botervis en varkensorster konden beiden wat 'malser' wat ons betreft. Maar we zaten lekker en de bediening was prima!! De prijs was zeer schappelijk. Slechts 17,50 voor een menu.

Kortom prima restaurant.

Tobias kemper

Vorig weekend heerlijk gegeten! Allebei de spareribs genomen en hier was niks op aan te merken! Super lekker! Wij zullen zeker nog eens terug komen.

Nederhorst

Ik heb nog nooit zo een slechte service meegemaakt! Via thuisbezorgd heb ik een bestelling geplaats om 18.30 met een bezorgtijd van 20.00. Enkele minuten later kreeg ik een bevestiging dat de bestelling binnen was gekomen. Om 20.10 was er nog niemand, dus heb ik even gebeld. Er werd mij verteld dat de bestelling onderweg was en er binnen enkele minuten zou zijn. Er werd toen al een beetje geïrriteerd gereageerd.

Na een kwartier was er helaas nog niemand. Opnieuw gebeld en er werd verteld dat het niet mijn bestelling was die verzonden was en dat mijn bestelling niet binnen was gekomen. Enigzins geïrriteerd zei ik dat de bestelling al om 18.30 geplaatst was, hierop kreeg ik te horen dat deze niet binnen was gekomen en ik hem maar moest annuleren en opnieuw bestellen. Via thuisbezorgd had ik al betaald en dit zou ik dan nu nog een keer moeten doen, wat ik uiteraard erg vreemd vond. Nogmaals gaf ik aan dat ik gewoon besteld had en dat er ook al betaald was. Meneer vertelde mij toen dat dit niet zijn probleem was waarop ik zei: "Pardon? Ik ben een klant van jullie. Dit zeg je toch niet tegen een klant?" Meneer zei toen doodleuk dat ik geen klant van hun was maar van thuisbezorgd.

Uiteraard gaf ik het niet zomaar op, want ik had immers betaald. Meneer wilde toen op gaan hangen zei hij. Dit liet ik uiteraard niet gebeuren. Uiteindelijk heeft hij thuisbezorgd gebeld, op luidspreker zodat ik het ook kon horen. Mevrouw van thuisbezorgd zei meteen dat ze problemen hadden met de mail en dat dit ook door was gegeven aan het restaurant. Zij heeft nogmaals de bestelling doorgegeven. Ik heb geen enkel excuses gehad, helemaal niets. Volgens meneer zat ik fout en mijn bestelling zou er over 30 minuten zijn. En ja hoor, 30 minuten later staat er een bezorger die mij de bestelling aan geeft en mij vervolgens vertelt dat het niet normaal is hoe ik heb gedaan aan de telefoon en dat het mijn eigen schuld was. Pardon?! Wat een achterlijke manier van met je klanten omgaan!

Dit was echt de allerlaatste keer dat ik hier besteld heb!

elly korver

We waren er met onze zoon Niels en Wendy en met 4 kleinkinderen. Het was heel leuk en gezellig, snelle en vriendelijke bediening! Pannenkoeken waren heerlijk, 'k had bijvoorbeeld pannenkoek met geitenkaas, super lekker! Kinderen konden onderwijl spelen en toch ook oogje in zeil houden.
    Dit was de 2de keer dat we er waren en ook nu zeg ik dat doen we gauw weer een keer, was zo leuk!

Eelco

We werden erg goed ontvangen (zelfs met een AH kortingskaart)! De hele Amerikaanse sfeer met dinner banken, Cadillac en Amerikaanse trailer (camper). Op aanraden namen we de spareribs pittig en de charly's burger. Super lekker gegeten!

Echt een aanrader... de bediening was toppie!

Tijdens onze vakantie begin september zijn we hier een keer wezen eten. We hebben allebei genoten van het eten en het vriendelijke personeel. Als we weer eens toevallig in de buurt zijn komen we hier zeker weer een hapje eten.

Mary van Eijk

Het was heel gezellig, goed eten en drinken, goede service, kan het iedereen aanbevelen om hier een keer te gaan lunchen of dineren.

We hebben heerlijk zitten eten, de sparerib was voortreffelijk, heel goed van smaak en viel zo van het botje.
    De hamburgers waren ook helemaal prima. Al met al: We hebben heeerlijk gegeten.

Prettige ervaring, vriendelijk personeel en grote pannekoeken. We komen zeker vaker terug.

Nog nooit zoiets slechts meegemaakt! Bestelling aan huis gedaan en heb 2uur gewacht. De RibEye van 300gr was nog geen eens 150gr dreef in een plas vocht. De saus bij de RibEye en side salade bij hamburger zijn niet geleverd. De friet was niet gaar. En daar betaal je 37 euro voor. Schandalig!!

Lekker eten en drinken voor een prima prijs maar vooral met een uitstekende service! Wat een ontzettend vriendelijke en meedenkende bediening. Zeer voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen!

Ik heb ruime ervaring met de pannenkoeken, omdat ik in de buurt vakantie hield was het vervoer ook geen probleem, want je komt er het beste met de auto; de bus rijdt maar 1x per uur. Het is een super goedkope aanbieding en ook hele maaltijden die je krijgt, als je op donderdag of vrijdag komt, want dan zijn alle pannenkoeken maar €5,- en daarvoor heb ik veel kunnen uitproberen en de vrouwen-pannenkoek die vind ik het allerlekkerste. Je kunt ook gaan voor de saté pannenkoek of de mannen-pannenkoek, of met vlees, van alles, kijk maar op het internet, super!!
    Ben er nu al 5x geweest en ga binnenkort met mijn dochter uit Amsterdam, want die is vegetarisch, ook geen probleem, en dan haal ik haar van station Weesp op. In de omgeving kun je wandelen om een meertje, er is een strandje in de buurt, en ook is het leuk wandelen langs de Vecht, maak er een leuk dagje uit van, zou ik zeggen!!

H.A. Pot

Het was er gezellig, met een goede bediening. Alleen uitserveren van de wijn klopte niet. Er lag erg veel jus (vet) bij het voorgerecht.

Marcel & Ellen

Vanavond daar prima gegeten, service erg goed, aandacht voor de klant. Het is schoon, wel nog ouderwets als een jaren '70 chinees ingericht, maar dat vonden wij eigenlijk wel wat hebben. Wij vonden het helemaal goed.

Suzanne Verbeek

Een fantastische avond ter ere van mijn moeders verjaardag. Het eten is goed en in overvloed! De service is uitstekend en de sfeer oergezellig. Kortom een top Herberg!

Na een hele slechte ervaring 1 jaar geleden, vandaag herkansing omdat ik de spareribs hier super lekker vond. Morgen 21 jaar getrouwd, dus vandaag met man en dochter hier gegeten, 17-05-2015. Hoopte dat het vandaag wel goed zou gaan. Maar helaas... Een bedieningslid best aardige persoon, maar zag er niet uit. Vlekken in schort en shirt. Kan echt niet! We begonnen met een drankje. Helaas glas van mijn dochter zat een scheur in het glas... Kregen wel een nieuwe. Meubels zijn kapot en er zitten gaten in de muur.

Het eten werd gebracht. Eerst voor mijn man en mij, maar moesten wachten op de pizza van onze dochter. De tafel achter ons bestelde verse jus d'orange, wordt gewoon gezegd: "Dat is op." Dat kan toch niet. Wij zijn spareribs fan en eten ze regelmatig, daar horen citroen doekjes bij of gewoon een bakje water met citroen erin. Er naar gevraagd. "Hebben we niet" werd er gezegd. Slordig. Dit hoort echt in een restaurant!! De spareribs waren lekker maar daar bleef het dan ook bij!! De hele aanblik is slordig en slecht en onverzorgd!! Voor ons was dit echt de laatste keer!! Helaas geen Charlies meer.

E.Sanstra

Bediening was super, eten was top, en de sfeer was huiselijk gezellig.