Gratis

1412094209 68
1419748566 67
1458020353 77
1519255211 66

1. Super lekker gegeten pannenkoeken waren top!! Bediening zeer professioneel.

2. WJFrakking.

Het eten bij de pannenkoekentuin in Nederhorst den berg is ons prima bevallen. En de bediening was top.

3. Duikersloot

Heerlijk gegeten,erg vriendelijk personeel!

4. Heestermans Kees

Pannenkoektuin zeer kindvriendelijk met een vriendelijke bediening. Zeker aan te raden om met je kinderen naar toe te gaan.
    Je kunt ook in het restaurant van een goede maaltijd genieten en toch de voordelen van de pannenkoektuin genieten.

5. De pannenkoeken waren heerlijk, enkel het duurde erg lang voordat het op tafel stond, vooral met peuters erbij.

6. We hebben met 7 personen in het Het Spieghelhuys pannenkoeken gegeten.
    De pannenkoeken zijn van matige kwaliteit. Bijvoorbeeld de banaan op de pannenkoek is gewoon koud, niet meegebakken of verwarmd. Ananas idem.
    Ander voorbeeld is de boerenjongens: verspreid over de pannenkoek liggen er hier en daar een aantal rozijnen. Ze zouden eenvoudig te tellen zijn geweest. De rozijnen waren niet meegebakken.
    De boerenpannenkoek was goed. Alle ingrediënten waren meegebakken.
    Het lijkt erop dat als het de kok wat te moeilijk wordt, hij/zij de ingrediënten achteraf op de pannenkoeken legt, en ze laat serveren.
    Conclusie: eens en nooit meer ...

1,8
  7. elly korver

We waren er met onze zoon Niels en Wendy en met 4 kleinkinderen. Het was heel leuk en gezellig, snelle en vriendelijke bediening! Pannenkoeken waren heerlijk, 'k had bijvoorbeeld pannenkoek met geitenkaas, super lekker! Kinderen konden onderwijl spelen en toch ook oogje in zeil houden.
    Dit was de 2de keer dat we er waren en ook nu zeg ik dat doen we gauw weer een keer, was zo leuk!

8. Prettige ervaring, vriendelijk personeel en grote pannekoeken. We komen zeker vaker terug.

9. Lekker eten en drinken voor een prima prijs maar vooral met een uitstekende service! Wat een ontzettend vriendelijke en meedenkende bediening. Zeer voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen!

10. Ik heb ruime ervaring met de pannenkoeken, omdat ik in de buurt vakantie hield was het vervoer ook geen probleem, want je komt er het beste met de auto; de bus rijdt maar 1x per uur. Het is een super goedkope aanbieding en ook hele maaltijden die je krijgt, als je op donderdag of vrijdag komt, want dan zijn alle pannenkoeken maar €5,- en daarvoor heb ik veel kunnen uitproberen en de vrouwen-pannenkoek die vind ik het allerlekkerste. Je kunt ook gaan voor de saté pannenkoek of de mannen-pannenkoek, of met vlees, van alles, kijk maar op het internet, super!!
    Ben er nu al 5x geweest en ga binnenkort met mijn dochter uit Amsterdam, want die is vegetarisch, ook geen probleem, en dan haal ik haar van station Weesp op. In de omgeving kun je wandelen om een meertje, er is een strandje in de buurt, en ook is het leuk wandelen langs de Vecht, maak er een leuk dagje uit van, zou ik zeggen!!

12. De pannenkoeken waren groot en erg lekker. De bediening is vriendelijk maar niet zo aanwezig, Na de standaard bestellingen drank en eten komen ze niet meer langs.. Het restaurant is ruim en goed geventileerd maar een beetje sfeerloos niet echt wat je verwacht van een pannenkoekenrestaurant. Het lijkt een soort multifunctionele ruimte die ook als feestzaal wordt gebruikt. Ook de speelruimte voor de kinderen is ruim maar een beetje onverzorgd en rommelig. Sommige speeltoestellen en videogames zijn defect. Waarschijnlijk voor de kinderen geen probleem en prima speelplek. Wij komen hier nog wel een keer terug.

13. We konden zondag buiten in de zon op het terras zitten en dat was heerlijk! Binnen was het wel warm en lawaaierig, maar dat is te verwachten met een binnenspeeltuin.
    Wij hebben daar met een Grouponbon gegeten en het was prima. Vriendelijk bediening en heerlijke pannenkoeken voor zo'n mooie aanbieding! ;-)

14. Mijn zoon en ik zijn er geweest voor onbeperkt pannekoeken eten, Marktplaats aanbieding. Op vrijdagavond.
    We kwamen met het OV. Heenreis ging goed. Terugreis was wat minder. We hadden net 2 pannekoeken gehad en twijfelden of we nog wilden blijven ivm de bus terug. Die hadden we dus net gemist en moesten 5 kwartier wachten op de volgende bus.
    Wij weer terug en het verhaal uitgelegd. We mochten wel binnen wachten op de volgende bus. Buiten was het niet warm en ook nog een koude wind.
    We kregen vrijwel meteen koffie of thee van het huis aangeboden, ze begrepen de situatie.
    De medewerksters waren erg vriendelijk en kwamen af en toe , tijdens het eten, vragen of alles naar wens was.
    Ik vond het zeker een aanrader, maar dan moet je niet afhankelijk zijn van de bus die maar 1x per uur rijdt.

15. Met z'n vieren gebruik gemaakt van een groupon voor onbeperkt pannenkoeken eten.
    Het was helemaal in orde: lekkere pannenkoeken en vriendelijke en vlotte bediening.
    Een aanrader dus!

16. H.G Verwoerd

Heerlijke pannenkoek gegeten in dit restaurantje, ook het dessert (dame blanche) was de prijs echt waard. Complimenten aan de kok, ook vriendelijk personeel.

17. Vanavond bij de pannenkoektuin gegeten.....wat een waardeloos restaurant. Om 17:00 uur waren we aanwezig en met veel pijn en moeite kwam om 19:00 uur de 1e pannenkoek uit de keuken. Geeneens gezamenlijk, maar stuk voor stuk waardoor een gezellig etentje veranderde in een ergernis.

Bij het herhaaldelijk aanspreken van de bediening gaven ze zelf ook toe dat de keuken geen systeem hanteert, maar gewoon maar iets doet. Ook wij wilden de eigenaar spreken, maar die had het te druk in de keuken (het was al na 20:00, dus de keuken was dicht!).

Het lijkt mij dat de eigenaar eens goed bij zich zelf moet nadenken of dit de manier is waarop hij klanten wilt bedienen en uberhaupt een restaurant wilt runnen. Een schande voor de horeca!

18. Aan het eten van de pannenkoeken zijn we niet eens toe gekomen. We zijn voor maar een hap gegeten te hebben vertrokken door het uiterst onbeschofte personeel.

We hadden speciaal voor de verjaardag van onze tweeling kinderen van 3 jaar een bon hier gekocht. Het was ongeveer 1 uur rijden van ons huis, maar aangezien we ook speciale pannekoeken konden eten zoals shoarma pannekoeken hebben we deze bon gekocht en niet 1 bij een pannenkoekhuis dichterbij.

Exacte tekst van de waardebon:
    Pannenkoektuin maakt voor jou zoveel pannenkoeken als je wil. Je mag kiezen uit alle pannenkoekvariaties die de kaart biedt. Een greep uit wat je te wachten staat: pannenkoek naturel, pannenkoek met banaan, pannenkoek Grand Marnier, pannenkoek met spek, pannenkoek met ijs, pannenkoek shoarma, een boerenpannenkoek of ga je voor de Noorse pannenkoek?

Dus binnengekomen aangegeven dat we graag een shoarma pannekoek willen eten. Dit kon niet, de man van het personeel begon ons uit te lachen en zij dat dit niet mogelijk was en dat de tekst foutief was en dat we toch zeken niet dachten dat we voor het geld dat we voor de bon betaald hadden ook de speciale pannekoeken konden eten. Hmm, heel gek dat we dat dachten tewijl dit letterlijk op de bon stond?

Ik ben zo boos geworden dat we vertrokken zijn. Wat een vreselijke zaak, nog nooit zulk onbeschoft personeel meegemaakt.

19. Wij hadden ook een bon voor onbeperkt pannenkoeken eten, voor 2kinderen en 2 volwassenen.
    Wij kregen zeer snel te drinken, en vlot onze pannenkoek, die zeer lekker was en goed gaar.
    Eerste was net op en konden gelijk weer bestellen, deze ook weer snel gebracht.
    Toen deze ook op was konden we weer bestellen als we wilden.
    Alles was enorm goed en lekker.

20. A.P.M. Elshof

De geserveerde pannenkoeken waren lauw tot koud bij het opdienen. Ook werd niet per tafel opgediend maar per pannenkoek. M.a.w. met 4 personen kon niet gezamelijk gegeten worden. Door de kok werd kortaf medegedeeld dat de geserveerde koude pannenkoek in de oven werd "opgewarmd" of een nieuwe kwam achter in de rij, dus accepteren of weer ca. 1/2 uur wachten.
    Al met al NIET voor herhaling vatbaar.

4,5
  21. Wij zijn vandaag met 17 man wezen eten.
    Ja, we kregen ze natuurlijk niet allemaal tegelijk die pannenkoeken.
    Dat kan natuurlijk niet, maar ze waren erg lekker, niet te dik ,maar wel rijkelijk gevuld met wat je wou
    Het personeel was erg vriendelijk, er was een jongen bij, die nog weinig ervaring had in de bediening, maar goed iedereen moet het leren, dus het stoorde ons geheel niet
    Voor de kinderen was er een speelplaats...dus daar had je geen kind aan
    Ik vond het de moeite waard...en voor herhaling vatbaar

22. Gisterenavond met z'n viertjes hier pannenkoeken gegeten, ook met een Marktplaats voucher.
    Het personeel was vriendelijk en werkte hard, een pannenkoekenrestaurant is bijna altijd druk, dus soms moet je even een beetje wachten. Maar het was niet storend.
    De pannenkoeken waren echt verrukkelijk, heerlijk romig en rijkelijk belegd. Absoluut geen kleffe deeghap.
    Na het eten hebben we in het restaurant ernaast nog koffie/thee en borreltjes gedaan en ook daar was de sfeer goed en gemoedelijk. Gezellig gesprek gehad met het personeel.
    Kortom, voor herhaling vatbaar.

23. Had ook de bonnen van Marktplaats en was na al die slechte recensies wat huiverig geworden.. Gistermiddag om 14.00 uur gebeld of we 's avonds konden komen en dat was prima! Vervolgens hebben we heerlijke pannenkoeken gegeten, service was prima en het tempo was goed. Hebben echt helemaal niets te klagen en zullen dit zeker aanraden en zelf ook vaker daarheen gaan!!

24. Heerlijk uit eten geweest! Met de marktplaats aanbieding dus onbeperkt pannenkoeken eten voor 2 personen voor 9 euro. De 1e keer dat ik wilde reserveren was ik laat met bellen en was het restaurant voor dezelfde avond al volgeboekt. Nu nogmaals geprobeerd (een dag van te voren gebeld!) en nu geen problemen gehad met reserveren. Genoeg keuze mogelijkheden qua pannenkoeken. Ik was bang dat de bediening na de eerste ronde misschien niet meer langs ons tafeltje zou komen, maar ze kwamen vaker dan dat wij pannenkoeken op konden! Erg vriendelijk personeel die voor mijn gevoel hard met zijn tweeën aan het werk waren (restaurant zat helemaal vol!) en toch vriendelijk bleven lachen. Wc's en tafels waren echt helemaal netjes schoon! De sfeer is erg gemoedelijk. Natuurlijk is het een kinderrestaurant (alhoewel er ook genoeg ouderen zonder kinderen zaten) dus geen kaarsjes op tafel. De drankjes die we nog wel moesten betalen, waren erg netjes geprijsd (dus niet te duur!) Speeltuin voor de kinderen was ook voor de iets oudere kinderen prima. binnenvoetbal, spelcomputer, sjoelen en het kadootje uitzoeken als ze weggaan. Wij hebben echt een hele leuke avond gehad!

25. Wat een keuze: we hadden nog een marktplaatsbon, maar er staan zulke slechte en negatieve recensies. Blijven we thuis en laten we de bonnen verlopen of gaan we toch en zien het wel?

Nou we zijn blij dat we toch gegaan zijn. We hebben juist een hele positieve ervaring. Personeel was allervriendelijkst, het eten prima, genoeg keuze aan pannenkoeken, en de kids vonden de binnenspeeltuin erg leuk.

Jammer dat het restaurant aan een groot plein ligt waar op zondagmiddag echt helemaal niets gebeurd.

De tafels waren schoon, de menukaarten werden lekker gesopt en de wc's waren schoon.

Als je dan toch iets te mekkeren moet hebben, waren het de wespen (maar dat is toch echt de tijd van het jaar en is met pannenkoeken niet te vermijden).

26. Bas Udo

Na het kopen van kortingsbonnen via marktplaats la ik de diverse negatieve recensies. Maar ja,ik had de aankoop reeds/gedaan en om ze nu direct weer terug te sturen op basis van die recensies ging mij net weer te ver. Dus togen wij afgelopen vrijdag na een mooie fietstocht met 4 personen naar Nederhorst den Berg. Na eerst bij het naastgelegen restaurant Spiegelhuis op het terras wat gedronken te hebben gingen we bij de Pannenkoektuin eten. De rekening van de consumpties bij het Spiegelhuis werd daarbij netjes overgezet naar de Pannenkoektuin. Daar werden wij keurig ontvangen en konden wij een vrije plaats uitzoeken. Er werd ons gevraagd wat we wilden eten en drinken. De pannenkoeken waren snel klaar en telkens kwam men ons vragen of dat alles naar wens was. Toen de eerste pannenkoek op was kwam men ons vragen welke pannenkoek zou ons als tweede exemplaar kon aanbieden en toen ook steeds weer de vraag of dat alles nog steeds naar wens was. Kortom, wij hebben over dit restaurant niets dan lof. Goed eten, perfecte service en, mede door de marktplaatsbonnen zeer goedkoop.

27. Nadat wij 3 kwartier hebben gewacht aan een vieze tafel en 2x naar binnen zijn gelopen om te vragen of wij drinken mochtend bestellen hadden wij eindelijk ons drinken gekregen. Na 5 kwartier kregen wij eindelijk onze pannenkoek waar wij zo lang op hebben gewacht. Helaas was het wachten het niet waard. De pannenkoeken waren veel te kort gebakken, ze waren nog helemaal klef. Je zat gewoon beslag met beleg te eten. Ik raad het niemand aan om hier te gaan eten.

1,5
  28. We hadden via een site geboden op een voucher van de pannenkoektuin. Om 6 uur kwamen we daar aan, we gingen zitten en hebben gemeld dat we zo'n voucher hadden. Na ruim een half uur te hebben gewacht aan een vieze tafel ben ik naar binnen gelopen om te vragen of we wat te drinken mogen hebben. Dit kregen we ook, na ruim een kwartier te hebben gewacht, nog steeds aan de vieze tafel.
    Op een gegeven moment begonnen we toch echt wat trek te krijgen, dus ben ik maar weer eens naar binnen gelopen om te vragen of we ook nog wat mochten eten, dit was geen probleem, het was alleen erg druk binnen. Ik keek om me heen en zag een aantal lege tafels en de tafels die bezet waren hadden al hun pannenkoeken.
    In het daarnaast gelegen restaurant kwamen er ook klanten te zitten (rond een uur of kwart voor 7). In de tijd dat wij (uiteindelijk) onze pannenkoeken kregen, waren deze mensen al een geruime tijd aan het eten.
    Een regel in de pannenkoektuin is, is dat de keuken om 8 uur dicht ging en dat daarna ook geen pannenkoeken meer besteld konden worden. Dus toen die van ons zo goed als op waren hebben we meteen de volgende besteld (wie weet hoelang we erop moeten wachten).
    Al met al duurde het bijna 3 kwartier totdat we onze eerste drankje hadden en 5 kwartier totdat we onze eerste (niet "gare", degerige) pannenkoek kregen. Wat me ook verbaasde was dat de tafels niet werden afgenomen (er was een flesje gevallen op tafel voordat wij er gingen zitten).
    Enige pluspunten waren dat we een rondje drank van het huis kregen en dat er een fout werd gemaakt met de rekening (we hadden een voucher voor 2 personen en we konden ervan met z'n vijfen eten).
    Conclusie: Vind je het niet erg om erg lang te wachten, aan een vieze tafel te zitten en een degerige, smakeloze pannenkoek te eten, zit je hier wel goed.
    Voor de mensen die een lekkere pannenkoek willen eten: GA HIER NIET HEEN.

1,5
  29. Vouchers van Marktplaats werden niet meer ingewisseld, paar dagen voor einde vervaldatum, omdat ze vol geboekt zaten.
    Ook alvast reserveren voor volgende week, mocht niet.

Werd me door de eigenaar mee gedeeld, dat ik de vouchers weg kon gooien. Weggegooid geld dus.

Nooit zal ik daar 1 stap binnen zetten, wat een onbeschofte manier van ondernemen! Zo ga je niet met je klanten om!!!