Nieuwste foto's in Nederhorst den Berg

Laatste updates in Nederhorst den Berg

1. Rob Bouman's profielfoto
    Rob Bouman heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Piramide

Rob Bouman

Wat een waardeloze tent!!! Eten is altijd te laat!!! En als klap op de vuurpijl gaan we eten halen dat vervolgens uit de meegegeven zak scheurt en waar ze niets mee doen! Voorkom teleurstellingen en ga hier niet heen!!

2. Hans nuy's profielfoto
    Hans nuy heeft een recensie geschreven voor Het Spieghelhuys

Hans nuy

Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was zoals altijd erg vriendelijk, het is voor herhaling vatbaar tot de volgende keer.

3. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Het Spieghelhuys

De sfeer was goed. Ik vond alleen dat het sate vlees wat aangebrand was op sommige plekken. Voor de rest lekker gegeten.

4. Gon's profielfoto
    Gon heeft een recensie geschreven voor Charley's Diner

Vandaag 29 mei 2022 hier geweest met 4 anderen. Wat een super ervaring, wat een fijne sfeer, wat een super lekker eten. Om nog veel vaker heen te gaan. Echt een aanrader.

5. C.'s profielfoto
    C. heeft een recensie geschreven voor Het Spieghelhuys

Niet eens een omelet voor een kind willen maken, want ‘er staat genoeg op de kaart, ze eet maar een spiegelei’.
    Ja sommigen kunnen geen pannenkoeken en patat eten. En dan onder het brood en spiegelei mayonaise smeren! Wat is nou de moeite om een ei te klutsen en in de pan te bakken? Totaal niet klantvriendelijk in de keuken.

6. M van Tinteren's profielfoto
    M van Tinteren heeft een recensie geschreven voor Het Spieghelhuys

M van Tinteren

Op 6 juli 's avond om 20.00 uur 2 Irish coffee besteld. Deze werden aangeboden met 2 handen bij het drinkgedeelte, koekje erin dat direct smolt in het glas. Heb ik geweigerd. Dit hoort nmm niet. Heb ook gezegd dat dit op een schoteltje hoort. Geen handen eraan. Reactie: wij doen dit altijd zo! Ben ik het niet mee eens, al helemaal niet na de Corona crisis en in normale situatie ook niet!

7. Erica zandstra's profielfoto
    Erica zandstra heeft een recensie geschreven voor Het Spieghelhuys

Erica zandstra

Het eten was wederom heerlijk echter was de bediening vanavond een mager zesje terwijl wij de afgelopen 4 weken met vanavond 4 keer gegeten hebben . Er werd niet eens gevraagd of we wel een dessert wilde jammer en niet gewend .

8. José  van de Bunt's profielfoto
    José van de Bunt heeft een recensie geschreven voor Het Spieghelhuys

José van de Bunt

Vanavond eten laten bezorgen ivm Corona. Stukje zalm met wokgroente en frites en een spiegelhuissalade. Dit was erg lekker! De zalm lekker gegrild en de frites heerlijk warm en knapperig. De salade zat barstensvol heerlijke vis. Erg goede prijs-kwaliteit verhouding.

9. Hennie Aalberts's profielfoto
    Hennie Aalberts heeft een recensie geschreven voor Het Spieghelhuys

Hennie Aalberts

Heerlijk gegeten, super bediening, complimenten aan de keuken voor de aanpassing van mijn allergie!👍👍👍👍

10. Rob van den Berg's profielfoto
    Rob van den Berg heeft een recensie geschreven voor Charley's Diner

Charley’s diner is overgenomen door ondergetekende en zijn compagnon Hans, we sparen kosten noch moeite om er weer een mooie fijne zaak van te maken. De gehele keuken is vervangen, het interieur is volledig aangepakt en ook de kaart is vernieuwd. We gaan binnenkort open na een 3 maanden verbouwen. Gezien de vorige (niet al te beste) rescensies is er alleen maar te winnen :). Kom gerust vanaf ca half maart 2020 weer een keer bij ons kijken en wij hopen dat u ons dan weer 5 sterren kunt geven. Wij doen ons best!

11. Marko's profielfoto
    Marko heeft een recensie geschreven voor Het Pannenkoekenhuys

Super lekker gegeten pannenkoeken waren top!! Bediening zeer professioneel.

12. WJFrakking.'s profielfoto
    WJFrakking. heeft een recensie geschreven voor Het Pannenkoekenhuys

WJFrakking.

Het eten bij de pannenkoekentuin in Nederhorst den berg is ons prima bevallen. En de bediening was top.

13. Duikersloot's profielfoto
    Duikersloot heeft een recensie geschreven voor Het Pannenkoekenhuys

Duikersloot

Heerlijk gegeten,erg vriendelijk personeel!

14. Esther de Bruijn-Tobé's profielfoto
    Esther de Bruijn-Tobé heeft een recensie geschreven voor Charley's Diner

Besteld voor ruim 80 euro maar het eten is nooit gekomen. Twee keer gebeld en iedere keer werd gezegd dat het eten en zo aan kwam. Wat een waardeloze service zeg. Nooit meer iets bestellen hier want dit is echt ver beneden peil!!!!!

15. Het Boothuys heeft een nieuwe foto
  16. Het Boothuys heeft een nieuwe foto