4. Betalen pin Master Card Visa

1452025027 84
1519275619 84
1532085256 82

1. M Gerritsen

Prima eten. Service is wat op aan te merken. Ik verzocht om gekoeld kraanwater en daaraan werd geen gehoor gegeven. Ik moest een flesje drank kopen. Teleurstellend.

2. Meerdere keren geweest. Prima eten, kwaliteit passend bij het concept.
    Wat opvalt is dat de eerste 2/3 gerechtjes altijd heel erg lang duren. Het weekend op de klok gekeken, 2 uur ná binnenkomst het tweede gerechtje. En na 21:00 komt het zo snel dat je het bijna niet op krijgt en ze staan alweer met het volgende klaar. Ik snap dat dit het verdienmodel is (de porties friet zijn groot, vullen goed en zijn goedkoper dan vlees/vis), maar doe dan de prijs maar iets omhoog, we komen niet voor de friet.
    Overigens, erg mooi aangekleed restaurant, mooie plek, goed bereikbaar en goed parkeren. En bediening ook altijd vriendelijk.
    Wij blijven langskomen, maar hopen dat in de toekomst de manier van utiserveren aangepast wordt.

3. Roger Guelen

Wederom lekker eten. Afwisselende gerechten met zorg bereid. Aanrader voor zowel grote als kleine gezelschappen.

4. Gasten 50+. Kwaliteit eten oké. Duurt wel erg lang voor je klaar bent met eten (minimaal drie uur). Ik ben halverwege opgestapt.

5. Francissen

Het was lekker. Aardig personeel

6. Tinie Diels

Toen ik 65 jaar werd kreeg ik van mijn kinderen een high tea kado voor alle gasten. Gezin, kleinkinderen, familie, vrienden en buren. De high tea stond dichtbij de openstaande deuren binnen klaar in buffetvorm. Mooi weer. Onder de dakvormige bomen op het royale terras voor elk een zitje naar wens. Aansluitend een diepe tuin. Te weten een groot grasveld, omzoomd door een hoge haag, waar de kinderen en kleinkinderen naar hartelust konden spelen.
    We hadden een schaduwplan ingeval het zou regenen. Ook binnen is er namelijk een speciale speelruimte voor kinderen.

De openingstijd werd speciaal aangepast waardoor we van 13.00 u. tot 17.00 u. op zondag privé konden beschikken over alle ruimtes en faciliteiten. Luxe tot en met!

Een topdag voor allen!

7. Renate Heerink

Erg lekker eten!! Goede kwaliteit!!
    Aanrader!

8. Thea Geurts

Groepje van 5 personen gezellig en heel lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

9. Wij hebben een hele fijne avond gehad. Leuke vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Heerlijk gegeten met vrienden. Wij waren al een keer geweest en wilden onze vrienden verrassen. Het was zeer geslaagd vonden ze.
    Bedankt

11. Olga Albers

Erg gezellig restaurant in weide- en boslandschap. Vriendelijk personeel. Het eten was voortreffelijk en er was voldoende pauze tussen de gerechtjes door. Het was er erg druk, maar daar merkten wij eigenlijk niets van want we kregen genoeg aandacht van de serveersters om te bestellen en een kort praatje te maken. Niets was teveel voor de dames: duidelijke uitleg over de gang van zaken, eerlijke uitleg over de (tapas)gerechtjes en tussendoor regelmatig vragen of er nog iets ontbrak op tafel.
    Jammer genoeg zat er aan de tafel naast ons een groepje van 4 dames die niet zo van rust en stilte hielden en zij zetten ook een raam open zonder ons te vragen of wij er misschien last van hadden.De overige gasten hielden wel rekening met elkaar.

12. We hebben een hele fijne avond gehad. Het eten was qua porties erg mooi. Geen amuse hapjes maar net groot genoeg om ervan te genieten en nog ook de tweede keuze te kunnen proeven. Al het eten was prachtig opgemaakt. Wij waren erg blij met de visgerechten. Daar ligt absoluut de kunde van de kok. De bediening was vlot en prettig gastvrij. Wij hebben al reclame gemaakt bij onze vrienden. We komen graag nog een keertje terug.

13. Laatst heerlijk gegeten bij Vesta. Om gezondheidsredenen volg ik een dieet, van tevoren aangegeven wat wel en wat niet mag. Waar ik bij een ander restaurant te horen kreeg dat mijn dieet niet in hun concept past, was het voor Vesta geen enkel probleem. Er zijn speciaal ingrediënten in huis gehaald en alle gerechten aangepast aan wat ik mag eten. Zelfs buiten de kaart om zijn er gerechten voor mij gemaakt! Fantastisch!

14. Heerlijk gegeten in een uitmuntende sfeer in een prachtig restaurant met een uitstekende snelle service. Zeker een aanrader. Een minpuntje, we zaten een beetje krap.

15. Heerlijk gegeten bij Vesta. Verschillende gerechten van de kaart besteld, je ziet en proeft dat er veel aandacht aan wordt besteed. De bediening is vriendelijk en gerechten werden ondanks dat het restaurant vol zat, vlot uitgeserveerd.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

16. Henny 82 punten

Een leuk concept: kleine gerechten die je diverse keren mag bestellen. Helaas, dit gaat ten koste van de kwaliteit. Bij de 2e rundercarpaccio was de de kaas vergeten. Op zich geen probleem. De lamsboutjes waren niet te eten. Ze smaakten van geen kanten. Het waren "zeer oude lammeren". Geen punt, dan bestelen we varkenshaasjes. Helaas, de kok had schijnbaar zijn diploma niet gehaald voor dit gerecht. Ze smaakten evenmin van geen kanten en waren veel te lang gebakken. Het Vesta toetje met vers fruit was goed van smaak. Wel moest ik een fiets pakken om bij het stukje aardbei en het stukje meloen te komen.
    Het probleem met het vlees heb ik bij de bediening gemeld. Ze zou het doorgeven. Verder geen reactie gehad. Resumé: als je van vlees houdt moet je niet bij Vesta zijn.

17. Henk 142 punten

Op zondag, lekker buiten op het terras in het zonnetje. Uitzicht op de brug, blauwe lucht, voor eerste keer genietend van de lunch. Het diner hebben wij al eerder ervaren als echt culinair genieten. Maar de lunch kan er aan toegevoegd worden.

Een 3-gangen menu uit de kunst. En zoals gewend ook hierbij elk gerecht vakkundig opgemaakt en met een keur aan bij elkaar passende smaken.

Voeg daarbij het vriendelijke personeel, de gezellige entourage en de zondag kan niet meer stuk.

Ik zeg: doen!

18. Voortreffelijk gegeten, heel leuk dat je veel verschillende gerechten kunt proeven, gezellig, bediening prima, interieur zou ik graag adviezen in geven, gezellig maar teveel frutsels. Meteen gereserveerd om met het hele gezin te gaan eten.

19. Helaas geen goede ervaring. Verwachtingsvol gaan eten ivm de goede verhalen en recensies. We waren er vrijdagavond. Bediening met weinig horeca-etiquette. Glazen doorgeven, glazen laten vallen, wat kortaf in de benadering. Jammer. Kaart heeft lekkere gerechtjes maar er misten bij een aantal gerechten specifieke ingedrienten die er echt bij hoorden. Lokatie is erg sfeervol ingericht maar eten en service voor ons wat minder.

20. Jacqueline

In één woord: geweldig!! Echt een erg gezellige maar vooral heerlijke avond gehad! Erg mooie gerechten van zeer goede kwaliteit. Leuk concept om op deze manier van alles wat te proeven.

Wij zijn hier al diverse keren geweest en dit was zeker niet de laatste keer!

21. Zondag 14 december met 10 personen gegeten. Voortreffelijk eten, goede service. Zeker een aanrader.

22. fam. van Heijster

Vele jaren kwamen wij al hier, maar waren nu zeer benieuwd hoe het zou zijn met een nieuwe eigenaar. Het was een ander concept, maar wij vonden het alle vier uitstekend. Het enige minpuntje... dat het druk is, is gezellig. Maar het lawaai is minder leuk, jammer!

23. Piet Cornelissen

Lekker eten en mooi restaurant. Het eten is een soort grote tapas.

Erg jammer van de harde house muziek. Het is erg warm en luidruchtig. Op ons verzoek ging de muziek wel zachter.

Leuk concept.

24. Frank Schrievers

Op zaterdagavond geweest toen ook het Nederlands elftal moest voetballen, maar wij vonden het geweldig leuk en goed.
    Goed eten en leuke bediening, voor herhaling vatbaar.

25. Joris 53 punten

Na een aantal negatieve ervaringen gehoord te hebben die toevallig(?) allemaal over de vrijdagavond gingen, heb ik hier op een zondag erg goed gegeten. Eten van goede kwaliteit, een leuke kaart, snelle bediening en gezellig.

Één puntje van kritiek: Het brood was veel te veel (2 flinke boeren broden met 8 personen). Het was droog en het was lastig te snijden. Ik zie voortaan liever een lekker vers brood dat al is voorgesneden of in ieder geval wel makkelijk te snijden is.

Tip: Seizoensgerechtjes toevoegen aan de kaart. Dit houdt de variatie er een beetje in. Voor wat ik me nog kan herinneren stond er alleen een seizoenssoep op.

Verder niets mis mee en zeker eens gaan eten. Ik kom zeker nog terug!

26. Wijchenaar

Leuk nieuw restaurant met een prima kaart. Het ziet er erg gezellig uit en bij ontvangst meteen enthousiast ontvangen. Het eten was goed en er zaten ook wat exotische gerechten bij dus leuk om verschillende gangen te nemen om iets nieuws te proberen. Ik ga zeker terugkomen maar als ik een ding mag opmerking raad ik aan om nog meer te investeren in de productkennis van het bedienend personeel. Bij een vraag over een gerecht wist de serversteerster het antwoord niet maar ze nam ook niet de moeite om het dan na te vragen in de keuken en bleef bij het antwoord 'sorry ik weet het niet'.

27. henk.link

28. Dit restaurant is net twee weken open, dus gisteren uitgeprobeerd. Bij binnenkomst al meteen hartelijk ontvangen en jas aangenomen.
    De hele avond bediend door opvallend vriendelijke meisjes. Je kunt hier voor € 25,95 onbeperkt eten. Daarbij kun je zelf bepalen in welke volgorde uit voor-,hoofd- en nagerecht. Elk gerecht was top en vakkundig opgemaakt. De inrichting is ook apart te noemen, maar dan in positieve zin. De foto's laten zien welke uitstraling de gerechten hebben.
    Vesta, jullie hebben meteen bij de eerste kennismaking een goede indruk bij ons achtergelaten en we komen zeker terug.

29. An Grisel