Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nederasselt verdeeld zijn.

1. Nederlands Nederasselt

Roger Guelen

Wederom lekker eten. Afwisselende gerechten met zorg bereid. Aanrader voor zowel grote als kleine gezelschappen.

2. Nederlands Nederasselt

Gasten 50+. Kwaliteit eten oké. Duurt wel erg lang voor je klaar bent met eten (minimaal drie uur). Ik ben halverwege opgestapt.

3. Nederlands Nederasselt

Francissen

Het was lekker. Aardig personeel

4. Nederlands Nederasselt

Tinie Diels

Toen ik 65 jaar werd kreeg ik van mijn kinderen een high tea kado voor alle gasten. Gezin, kleinkinderen, familie, vrienden en buren. De high tea stond dichtbij de openstaande deuren binnen klaar in buffetvorm. Mooi weer. Onder de dakvormige bomen op het royale terras voor elk een zitje naar wens. Aansluitend een diepe tuin. Te weten een groot grasveld, omzoomd door een hoge haag, waar de kinderen en kleinkinderen naar hartelust konden spelen.
    We hadden een schaduwplan ingeval het zou regenen. Ook binnen is er namelijk een speciale speelruimte voor kinderen.

De openingstijd werd speciaal aangepast waardoor we van 13.00 u. tot 17.00 u. op zondag privé konden beschikken over alle ruimtes en faciliteiten. Luxe tot en met!

Een topdag voor allen!

5. Nederlands Nederasselt

Renate Heerink

Erg lekker eten!! Goede kwaliteit!!
    Aanrader!

6. Nederlands Nederasselt

Thea Geurts

Groepje van 5 personen gezellig en heel lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Het drinken werd gisteren goed klaar gemaakt door de jongere dames en de heren, de oudere dames mogen nog wel eens een tap cursus en fris inschenk-cursus volgen (deze dames waren tegen de avond ook net meer in beeld).
    De middag salades waren perfect, ook zo de paprika soep en de mosterd soep.
    Het avondeten bestond bij ons uit baars met garnalen en een mix grill en het choco toetje. Dit was allemaal perfect in orde.
    De bediening was leuk, aardig en spontaan.

8. Nederlands Nederasselt

Wij hebben een hele fijne avond gehad. Leuke vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

9. Nederlands Nederasselt

Heerlijk gegeten met vrienden. Wij waren al een keer geweest en wilden onze vrienden verrassen. Het was zeer geslaagd vonden ze.
    Bedankt

10. Nederlands Nederasselt

Olga Albers

Erg gezellig restaurant in weide- en boslandschap. Vriendelijk personeel. Het eten was voortreffelijk en er was voldoende pauze tussen de gerechtjes door. Het was er erg druk, maar daar merkten wij eigenlijk niets van want we kregen genoeg aandacht van de serveersters om te bestellen en een kort praatje te maken. Niets was teveel voor de dames: duidelijke uitleg over de gang van zaken, eerlijke uitleg over de (tapas)gerechtjes en tussendoor regelmatig vragen of er nog iets ontbrak op tafel.
    Jammer genoeg zat er aan de tafel naast ons een groepje van 4 dames die niet zo van rust en stilte hielden en zij zetten ook een raam open zonder ons te vragen of wij er misschien last van hadden.De overige gasten hielden wel rekening met elkaar.

11. Nederlands Nederasselt
  12. Nederlands Nederasselt

We hebben een hele fijne avond gehad. Het eten was qua porties erg mooi. Geen amuse hapjes maar net groot genoeg om ervan te genieten en nog ook de tweede keuze te kunnen proeven. Al het eten was prachtig opgemaakt. Wij waren erg blij met de visgerechten. Daar ligt absoluut de kunde van de kok. De bediening was vlot en prettig gastvrij. Wij hebben al reclame gemaakt bij onze vrienden. We komen graag nog een keertje terug.

13. Nederlands Nederasselt

Laatst heerlijk gegeten bij Vesta. Om gezondheidsredenen volg ik een dieet, van tevoren aangegeven wat wel en wat niet mag. Waar ik bij een ander restaurant te horen kreeg dat mijn dieet niet in hun concept past, was het voor Vesta geen enkel probleem. Er zijn speciaal ingrediënten in huis gehaald en alle gerechten aangepast aan wat ik mag eten. Zelfs buiten de kaart om zijn er gerechten voor mij gemaakt! Fantastisch!

Zo goed als de andere keren waren, zo slecht was het nu.

Het bier werd vaak slecht getapt, 0.45 cl Dommelsch waar van de helft schuim. De iso drank met jus d'orange steeds verschillend, de ene keer lauw, de andere keer een half glas ijs.

Het middag buffet had een uien soep waar je de uien moest zoeken. De huzaren salade proefde naar fabrieks fabrikaat, niet te eten. Ook waren de salades niet echt geweldig, het leek allemaal op hetzelfde en smaakte ook hetzelfde.

's Avonds hadden we hier van de kaart. De wijn was goed. De mix grill was een tegenvaller, het lamskotelet was rauw, helemaal rauw en dat op 2 borden. Het varkensvlees was verschrikkelijk taai (het was pakjes avond, misschien omgewisseld met een taai taai pop) het was niet te snijden.
    De frietjes en aardappeltjes waren ook wat schaars hier.

Het toetje van verschillende ijs soorten was prima en echt veel.

Het lijkt erop dat een nieuwe kok zijn intrede heeft gedaan... jammer.

15. Nederlands Nederasselt

Heerlijk gegeten in een uitmuntende sfeer in een prachtig restaurant met een uitstekende snelle service. Zeker een aanrader. Een minpuntje, we zaten een beetje krap.

16. Nederlands Nederasselt

Heerlijk gegeten bij Vesta. Verschillende gerechten van de kaart besteld, je ziet en proeft dat er veel aandacht aan wordt besteed. De bediening is vriendelijk en gerechten werden ondanks dat het restaurant vol zat, vlot uitgeserveerd.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

17. Nederlands Nederasselt

Henny

Een leuk concept: kleine gerechten die je diverse keren mag bestellen. Helaas, dit gaat ten koste van de kwaliteit. Bij de 2e rundercarpaccio was de de kaas vergeten. Op zich geen probleem. De lamsboutjes waren niet te eten. Ze smaakten van geen kanten. Het waren "zeer oude lammeren". Geen punt, dan bestelen we varkenshaasjes. Helaas, de kok had schijnbaar zijn diploma niet gehaald voor dit gerecht. Ze smaakten evenmin van geen kanten en waren veel te lang gebakken. Het Vesta toetje met vers fruit was goed van smaak. Wel moest ik een fiets pakken om bij het stukje aardbei en het stukje meloen te komen.
    Het probleem met het vlees heb ik bij de bediening gemeld. Ze zou het doorgeven. Verder geen reactie gehad. Resumé: als je van vlees houdt moet je niet bij Vesta zijn.

Een prima plek voor een dagje uit. Genoeg parkeerplaats en makkelijk te bereiken.

's Middags staat er een buffet voor u klaar met huzarensalade, sauna-salade, een speciale noten salade, fruitsalade en nog enkele salades. Een verse yoghurt met fruit, brood en verschillende broodjes met veel soorten beleg. Een vegetarische tomaten soep en een heldere aspergesoep met paddestoelen. Ook was het mogelijk om andere gerechten te bestellen.

Wij hadden een Graaf van Heumen bier, dit is ontzettend goor bier (dit ligt niet aan de bediening maar aan het bier zelf) maar Kasteel Rouge daarentegen was goed.

Van af 17.00uur kon men weer eten, keuze genoeg van de kaart. Wij gingen voor de zeebaars, deze was zeker niet slecht klaar gemaakt. Met groente en friet, en een betere rode wijn.
    Het toetje was een soort proefplankje van alle toetjes die er verkrijgbaar waren. Deze waren er goed.

De bediening was leuk en behulpzaam. Alleen op het buiten terras rond de middag duurden de bestellingen erg lang, tot een half uur voordat jouw drankje kwam. Maar nadat er nieuw personeel kwam die rond liepen en keken en vraagden kwam er wat snelheid in.

Het terras was mooi in gericht met lounge banken en losse stoelen en tafels.

19. Nederlands Nederasselt

Henk

Op zondag, lekker buiten op het terras in het zonnetje. Uitzicht op de brug, blauwe lucht, voor eerste keer genietend van de lunch. Het diner hebben wij al eerder ervaren als echt culinair genieten. Maar de lunch kan er aan toegevoegd worden.

Een 3-gangen menu uit de kunst. En zoals gewend ook hierbij elk gerecht vakkundig opgemaakt en met een keur aan bij elkaar passende smaken.

Voeg daarbij het vriendelijke personeel, de gezellige entourage en de zondag kan niet meer stuk.

Ik zeg: doen!

20. Nederlands Nederasselt

Henk

21. Nederlands Nederasselt

Voortreffelijk gegeten, heel leuk dat je veel verschillende gerechten kunt proeven, gezellig, bediening prima, interieur zou ik graag adviezen in geven, gezellig maar teveel frutsels. Meteen gereserveerd om met het hele gezin te gaan eten.

22. Nederlands Nederasselt

Helaas geen goede ervaring. Verwachtingsvol gaan eten ivm de goede verhalen en recensies. We waren er vrijdagavond. Bediening met weinig horeca-etiquette. Glazen doorgeven, glazen laten vallen, wat kortaf in de benadering. Jammer. Kaart heeft lekkere gerechtjes maar er misten bij een aantal gerechten specifieke ingedrienten die er echt bij hoorden. Lokatie is erg sfeervol ingericht maar eten en service voor ons wat minder.

23. Nederlands Nederasselt

Jacqueline

In één woord: geweldig!! Echt een erg gezellige maar vooral heerlijke avond gehad! Erg mooie gerechten van zeer goede kwaliteit. Leuk concept om op deze manier van alles wat te proeven.

Wij zijn hier al diverse keren geweest en dit was zeker niet de laatste keer!

24. Nederlands Nederasselt

Zondag 14 december met 10 personen gegeten. Voortreffelijk eten, goede service. Zeker een aanrader.

25. Nederlands Nederasselt

Roger Guelen

26. Nederlands Nederasselt

fam. van Heijster

Vele jaren kwamen wij al hier, maar waren nu zeer benieuwd hoe het zou zijn met een nieuwe eigenaar. Het was een ander concept, maar wij vonden het alle vier uitstekend. Het enige minpuntje... dat het druk is, is gezellig. Maar het lawaai is minder leuk, jammer!

27. Nederlands Nederasselt

Erg lekker. Leuk concept. Het enige minpuntje was het rumoerige geluid.

28. Nederlands Nederasselt

Piet Cornelissen

Lekker eten en mooi restaurant. Het eten is een soort grote tapas.

Erg jammer van de harde house muziek. Het is erg warm en luidruchtig. Op ons verzoek ging de muziek wel zachter.

Leuk concept.

29. Nederlands Nederasselt

Frank Schrievers

Op zaterdagavond geweest toen ook het Nederlands elftal moest voetballen, maar wij vonden het geweldig leuk en goed.
    Goed eten en leuke bediening, voor herhaling vatbaar.

30. Nederlands Nederasselt

Joris

Na een aantal negatieve ervaringen gehoord te hebben die toevallig(?) allemaal over de vrijdagavond gingen, heb ik hier op een zondag erg goed gegeten. Eten van goede kwaliteit, een leuke kaart, snelle bediening en gezellig.

Één puntje van kritiek: Het brood was veel te veel (2 flinke boeren broden met 8 personen). Het was droog en het was lastig te snijden. Ik zie voortaan liever een lekker vers brood dat al is voorgesneden of in ieder geval wel makkelijk te snijden is.

Tip: Seizoensgerechtjes toevoegen aan de kaart. Dit houdt de variatie er een beetje in. Voor wat ik me nog kan herinneren stond er alleen een seizoenssoep op.

Verder niets mis mee en zeker eens gaan eten. Ik kom zeker nog terug!