Op dit adres zit nu: Vesta

Burgers en Buitenlui in Nederasselt

1420579094 75

1. Mathijs

1 punt
  2. A van Tilborg

Met 17 vrouwen en 3 mannen een menuafspraak gemaakt voor €25 pp. Keuze uit 2 soepen en vlees/vis en koffie na. Niet goedkoop maar acceptabel. Helaas was snel zowel het brood bij de soep als de frites bij het hoofdgerecht op en moest aangevuld worden. Dit werd voor €60 extra in rekening gebracht. Ook gewoon kraanwater bij de toch wel dure wijn was zeer moeizaam verkrijgbaar. Dat is slecht gastheerschap.

3. Onlangs heb ik hier gegeten met een aantal familieleden, ondanks de grote groep hebben ze ons een aantal wijnen laten proeven, wat leuk! Naast de goede service hebben we ook echt heel lekker gegeten. We komen snel weer een keer terug en maken dan weer gebruik van de thuisbreng service!

4. Janneke

5. Perfect! We zijn met een gezelschap gaan eten ter gelegenheid van de verjaardag van m'n vriend. Aan tafel werd de Chateau Briand gesneden, leuke beleving. Het wijnproeven was voor ons ook een erg leuke ervaring, veel van geleerd. Ook werd er in overleg iets gedaan met de jarige!

6. Met vrienden hier heerlijk gegeten. Gekozen voor een verrassingsmenu, daarnaast mochten we wijnen proeven: wat heb ik dat als erg leuk ervaren en veel van opgestoken! Je betaald wellicht wat meer maar de service en mogelijkheden geven je ook meer "beleving". Toch zeker aan te bevelen en we komen zeker terug!

7. We hebben een ontevreden gevoel overgehouden aan ons etentje. Zoals al in eerdere recensies gemeld: inderdaad de prijs/kwaliteitsverhouding klopt echt niet. Het eten is gewoon, niet buitengewoon culinair. De wijn erg prijzig
    € 6,-- per glas. Voorgerecht duo forel rookvlees, met slechts 5 kleine stukjes forel. Totaal voor 2 personen, 3 gangenmenu: € 115,--. Voor dit bedrag kiezen wij voortaan een restaurant waar je wel waar voor je geld krijgt.

8. Wat een goede ervaring! We waren hier nog niet eerder geweest ondanks dat we over de brug in Grave wonen. Van binnenkomst tot het vertrek hebben de bediening en de keuken ervoor gezorgd dat we een voortreffelijke avond hebben gehad. Veel van ons hebben gekozen voor een verrassingsmenu en sommige gewoon gerechten van de kaart. Wat ons erg opgevallen was is dat de variatie van de gerechten, enthousiasme en vakkundigheid top is. We komen snel weer een keer terug!

9. Laurens

10. Lang hier niet meer geweest maar wat hebben wij genoten van de week! We hadden gekozen voor een 5 gangen verrassingsmenu inclusief een wijnarrangement. Wij gaan snel weer eens terug.

11. Wat een heerlijke gerechten! We hebben genoten van het 5 gangen verrassingsmenu; dit was gerecht na gerecht echt om van te genieten, met bijpassende wijnen (per glas) en meer dan ruime porties. De bediening heeft gezorgd voor een fantastische sfeer in combinatie met de omgeving! Wij komen absoluut terug! Jeroen en Sandra

12. We hadden meer verwacht van een een restaurant wat op smulweb 3 sterren heeft. Culinair niet bijzonder. Meer gewoon voor culinaire prijzen.

13. Thijs

1 punt
  14. Slecht, gisteren met een grote groep wezen eten.

Als eerste moesten we per persoon zelf bijhouden wat we dronken en wilden eten, gezellig iedereen zijn eigen papiertje ;-(. Bij het hoofdgerecht waren de aardappels behoorlijk aangebrand. Verschillende desserts werden met tussenpozen van meer dan 10 minuten uitgeserveerd en als klap op de vuurpijl werd de menukaart weer uitgereikt met een calculator zodat we ieder voor zich onze eigen rekening op konden maken. Het is wel weer wat anders dan gezellig natafelen ;-(

15. Gisteren hebben m'n vriendin en schoonouders ons lekker laten verrassen. Dit met een viergangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. We hebben genoten!

16. Leuke ambiance, goede bediening, eten lekker maar niet bijzonder.

17. Geweldig gegeten. Vriendelijke servicegerichte bediening. Voor kinderen en senioren passen ze gewoon de hoeveelheid wat aan. Heel flexibel. Kwaliteit voor een redelijke prijs. Wij zijn erg blij met dit restaurant zo dicht in de buurt.

18. Paar keer gegeten, leuke ambiance, mooie ligging, heerlijk eten.

Jammer dat het Australische vlees niet meer geserveerd wordt, maar de andere gerechten zijn minstens zo lekker.

19. Laatst gegeten en het was een teleurstelling. Het is het allemaal net niet. De carpaccio was zo koud dat hij nog net niet bevroren was. De snoekbaars verschilde niet veel van een lekkerbek. De kaart ziet er spannender uit dan wat er op je bord komt. Te duur voor de kwaliteit die geboden wordt. Enkele jaren geleden geweest en toen was het top.

20. Met tien man gegeten bij Burgers en Buitenlui. En weer een mooie ervaring rijker!

Na een zeer vriendelijk welkom, gestart met een biertje in het voorste gedeelte van het restaurant. Daarna aan tafel met een uitgebreid drie gangen diner. Volop keuze en dus voor elk wat wils.

Kortom, een zeer geslaagde avond.

21. Met z'n 4tjes genoten van heerlijk eten, voorgerecht was super, hoofd gerecht was ook overheerlijk, evenals het nagerecht.

Daarna nog een heerlijk pilsje gedronken in het voor gedeelte.

Aanrader, voor een redelijke prijs.

22. We hebben vorige week zondag bij Burgers & Buitenlui gegeten. Een goed verzorgde en gezellige avond!

De gerechten waren goed op elkaar afgestemd met heerlijke bijpassende wijnen.

Kortom een echte aanrader!

23. Tijdens het gure winterweer met mijn familie hier heerlijk gegeten. Er heerste een goede sfeer en de bediening is erg vriendelijk. Ik had gekozen voor de rundersuccade en livarvarken met zachte rode wijnsaus. Smaakte erg goed. De kok weet wat hij doet. Ook het nagerecht was erg lekker (citrusvruchten met ijs). Al met al een zeer geslaagde avond en wat mij betreft is Burgers en Buitenlui een echte aanrader.

24. Het was niet goed!

Zaterdag 13-11-10 wezen eten met 10 mensen bij Burgers en Buitenlui in Nederasselt.

De ontvangst was prima en vriendelijk, echter van het eten en de bediening klopte niet veel.

1 voorgerecht (eend) terug gestuurd omdat het taai was, het nieuwe bordje duurde lang en de rest van tafel werd niet uitgehaald, helaas was het 2e bord ook niet lekker.

Bij het hoofdgerecht ging het helaas ook niet goed, er werden 3 borden uitgeserveerd, daarna duurde het een paar minuten voor de rest kwam. De 2 kinderen moesten nog langer wachten, volgens mij hoort het zo te zijn dat in een restaurant alles in 1 keer wordt uitgeserveerd! Helaas was het hoofdgerecht niet wat we er van verwachten, 2 van de 5 porties wildzwijnhaas waren doorregen met pezen, de traditionele Hazeper was niet echt lekker en het vlees was taai en stug.

Het toetje ging nagenoeg goed, zoals de bediening zelf al zei aan een toetje kan niet veel mis gaan, toch jammer dat de kinderen vooraf en als toetje fruit krijgen.

Al met al was de avond niet geslaagd, bediening klopte niet veel van, kwaliteit van het eten was echt niet goed.

Wij zijn geen uit eten experts maar naar onze mening hoort het zo niet, we hebben duidelijk aangeven wat er mis is en hopen dat ze hier iets mee doen.

25. Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs. Het restaurant is gelegen op een zeer mooie locatie. Bediening heeft hart voor de zaak en geeft je een erg welkom gevoel.

26. Het voorgerecht is hier altijd weer heerlijk en prachtig opgemaakt. Dat schept verwachtingen! Helaas valt het bij het hoofdgerecht altijd tegen... Ten eerste hebben we al meerdere keren lang moeten wachten tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Komt het hoofdgerecht dan, dan ligt er op je bord een stuk vlees of vis met saus. De opmaak is dan ineens ver te zoeken. Er wordt dan een schaaltje frietjes en een schaaltje salade bijgeleverd, maar dit is altijd te weinig. Ondanks direct bij bestellen, komt de tweede ronde frietjes en salade altijd pas als iedereen zijn of haar hoofdgerecht al op heeft. Jammer! De kwaliteit van het hoofdgerecht is wél altijd goed, door op deze kleine dingetjes te letten zou het restaurant flink in mijn waardering kunnen stijgen. Het nagerecht is namelijk wél altijd weer perfect in orde!

27. In juni heerlijk gegeten, buiten op het terras met uitzicht op de burg van Grave. Vanwege de WK finale waren we er vroeg om te genieten van de heerlijke gerechten. Mijn vriendin had gekozen voor een lamsrugfilet en ik heb genoten van de tournedos met rodewijnsaus. Dit restaurant is zeker een aanrader vanwege de locatie, goede service en uitstekende gerechten.

28. jack

29. Ton

30. jonkers

Was zeer goed kwaliteit zeer goed ook het cafe gedeelte is erg mooi verbouwd eigennaren leveren zeer goed restaurant

31. lekker eten, je kunt zien dat de eigenaren de scepter zwaaien, goed personeel en mooi gelgen met een schitterende tuin waar het (nu niet) zomers goed vertoeven is je kunt dan ook in de tuin eten.

32. Goede prijs/kwaliteit verhouding leuke sfeer en prima cafe waar je vooraf of achteraf een dranke kunt nuttigen bij een mooie openhaard