Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nagele verdeeld zijn.

1. Internationaal Nagele

Jannie de Breuk

Pascale Hooyman

Geweldig, 15 September een vol terras, lekker eten en gezellige mensen. Voor ons een top avond op een top locatie. Tot de volgende keer!!

Eten op peil snackbar. Zelfs saté onder de maat. Vrouwelijke bediening was oververmoeid. Alleen de ligging is top, eten onder de maat.

Evi

Een vol terras op Moederdag.
    Toch.. Lekker ... nee heerlijk gegeten en gezellige bediening en nog een Moederdag kado voor thuis. Voor mij zijn jullie toppers bedankt!

Eric Edens

Hier vanavond met drie personen heerlijk gegeten. Mooie lokatie aan het water, lekker wijntje, gegratineerde zalm en lekker dessert van ijs, boerenjongens en advocaat poeh poeh.. Echt TOP! En dat uitzicht. Wie verwacht dat nog op 18 oktober? Absoluut een aanrader dit restaurant!

Om een uur of 14 terwijl ze eigenlijk dicht zijn toch bediend met een lekker kopje koffie en appeltaart. Mooi gelegen aan het water met mooi uitzicht.

Bob Grooten

Probeer een keer de gefrituurde champignons!!! Echt uit de grond van mijn hart die kan je nergens anders zo lekker eten.
    Goede prijs-kwaliteit.
    Ondanks de drukte blijft het bedienend personeel nog steeds vriendelijk en behulpzaam.
    Hier kan je gerust even een straatje voor om rijden.

Wij hebben niet alleen genoten van een van de eerste mooie lentedagen, maar tevens van een bezoek aan dit restaurant.

Super uitzicht, heerlijk eten, voor een goede prijs. Enthousiaste bediening. Van ons krijgt deze zaak een dikke pluim.