Vesting Lounge in Naarden

Prinsheerlijk logeren in de mooiste Vestingstad

Corona informatie

zo vanaf 08:00

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 14 okt t/m 11 nov

Vesting Hotel Naarden is een kleinschalig boutique hotel waar iedereen zich thuis kan voelen. Een plek waar goede service en kwaliteit worden geleverd tegen betaalbare prijzen. Waar je heerlijk kunt slapen, lekkere kleine gerechtjes kunt eten en vriendelijk bediend wordt. Laagdrempelig en toegankelijk voor jong en oud, toeristen, dagjesmensen, zakenmensen en bovenal de inwoners van Naarden en omstreken. Dat is het idee achter Vesting Hotel Naarden, dat is gerealiseerd in het voormalig secretarie in Naarden Vesting.

De producten die wij voor onze gerechten gebruiken zijn waar mogelijk vers en vrij van schadelijke E-nummers. Ook gebruiken we niet meer zout en suiker dan strikt noodzakelijk maar kiezen we voor de lekkerste kruiden als smaakmaker. Het liefst maken onze koks alles zelf en gebruiken daarvoor goede, verantwoorde producten. Bij voorkeur biologisch en van lokale, kleine en bijzondere leveranciers. We serveren wat kleinere gerechten die in een combinatie van twee of drie gerechtjes een complete maaltijd vormen.

Dieetwensen? Laat het ons weten.
Bovendien hebben we voor veel gerechten vegetarische en glutenvrije alternatieven.

ma vanaf 07:00
di vanaf 07:00